Πού το βρήκες?Λες??
Φαίνεται πολεμικό παντως
Για να δουμε
Advphone....
H kawa αμα ξυπναγε και συνεχιζε το klr 650 εδω ευρωπη στα 6000-7000 € που το δινε αμερικη θα πουλαγε πιστευω...τοσο πουλανε τα 300cc τοσα χρονια...συζηταμε για swm φαντασου με λιγοτερα λεφτα να παιρνες ιαπωνα αλεξισφαιρο καινουριο..Δεν βλέπω να το τολμάει άλλος Γιαπωνέζος να πάει σε πιο χωμάτινα μονοπάτια.
Πήγαν όσο ήταν να πάνε με το Africa 1100και μέχρι εκεί.
Το τελευταίο v Strom 1050 είναι ενδεικτικό του που προσανατολιζεται η Suzuki.
Η δε Kawasaki ούτε που θυμάται κανείς πότε (και αν) ασχολήθηκε ποτέ σοβαρά με το θέμα.
Πού το βρήκες?
(Μαϊμουδιά μοιάζει.. )
Δικύλινδρο? Ψαλίδι από τα 90ς ?
Και δεν συμμαζεύεται...
Η Kawasaki είναι η μόνη από τους Ιάπωνες που απλά πρέπει να θέλει.H kawa αμα ξυπναγε και συνεχιζε το klr 650 εδω ευρωπη στα 6000-7000 € που το δινε αμερικη θα πουλαγε πιστευω...τοσο πουλανε τα 300cc τοσα χρονια...συζηταμε για swm φαντασου με λιγοτερα λεφτα να παιρνες ιαπωνα αλεξισφαιρο καινουριο..
Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Βασικά από τους Japan μόνο η Honda και η Suzuki θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί αν θέλουν.Η Kawasaki είναι η μόνη από τους Ιάπωνες που απλά πρέπει να θέλει.
Αν θέλει μπορεί να σχεδιάσει και να κατασκευάσει σχεδόν τα πάντα'
Οι μοτοσυκλέτες είναι ένα πολύ πολύ μικρό κομμάτι μιας εταιρείας που έχει τμήμα αεροδιαστημικης, αμυντικής τεχνολογίας και εξοπλισμού, ναυπηγιας (κατασκευάζει αυτή την στιγμή το πρώτο τάνκερ μεταφοράς υδρογόνου) και η λίστα συνεχίζεται.
Απλά δεν έχει καρφωθεί ακόμα η ιδέα ενός σύγχρονου KLR/KLX 800-900 στο κατάλληλο κεφάλι όπως έγινε με το H2.
Aν μιλουσαμε για αριθμους πωλησεων αυτοκινητων οπως τα VW τοτε θα ειχε ενα νοημα, αλλα δεν βλεπω τι νοημα θα ειχε να μπουνε σε αυτη τη διαδικασια για 1000 μηχανακια ξερω γω...Περιμένω τη μέρα που θα βγάλουν στα μανταλάκια την KTM όπως την VW... μονοκύλινδρα 700cc, 75 ίππών που περνάει Euro 4...
Κατ' αρχάς αστειεύομαι, αλλά η αλήθεια είναι πως ή πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα ή κάτι μυρίζει.Aν μιλουσαμε για αριθμους πωλησεων αυτοκινητων οπως τα VW τοτε θα ειχε ενα νοημα, αλλα δεν βλεπω τι νοημα θα ειχε να μπουνε σε αυτη τη διαδικασια για 1000 μηχανακια ξερω γω...
Nαι αλλα οταν ισχυσε ο Euro4 το 17, το 690 διακοπηκε για 17-18, και ξαναβγηκε στην αγορα το 19 με το νεο μοτερ του δουκα, εξ'ου και το 1000, ποσα να πουλησε στην Ευρωπη μεσα στο 2019 με euro4;Τι 1000;;; To 690 σε R, SM και Duke πουλάει από το 2008. Και τότε με τα 60+ άλογα περίεργο ήταν. Σήμερα τα 690R & SM, 701 Enduro & SM, Duke, Vitpilen, Svartpilen....
Και εγώ για 134 γνωριζαΠοιός μπόξερ βγάζει 160 άλογα;
Eλα μωρε κολλησατε σε 25 ψωραλογα και πεσατε να με φατε, ο μανιακος και οι αυλικοι του ...Nαι αλλα οταν ισχυσε ο Euro4 το 17, το 690 διακοπηκε για 17-18, και ξαναβγηκε στην αγορα το 19 με το νεο μοτερ του δουκα, εξ'ου και το 1000, ποσα να πουλησε στην Ευρωπη μεσα στο 2019 με euro4;
Θεωρω οτι η ΚΤΜ ολα κι ολα 3 μοτερ εχει και με αυτα πορευεται, προσπαθουν να τα εξελιξουν οσο παει, σε αντιθεση με τους αλλους που εχουν γκαμα μοτερ και τα προσαρμοζουν.
Οσο για το θαυμα, εδω εβγαλε η BMW160hp140hp απο τον μεγαλο μποξερ, που ξεκινησε με 60 σαν 1000αρης και 80 σαν 1150... Εκει εχει πονταρει, εκει βγαζει χρημα, εκει εξελισσει.
Μην λες τέτοια και στεναχωρείς τους BMWδακηδες.Ποιός μπόξερ βγάζει 160 άλογα;
Για την χρήση που θέλουμε οι πιο χωματεροι πελάτες της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας, βασικά μόνο στο prestige ελπίζουμε για μοτοσυκλέτες σαν το, Τ-7 από Ιαπωνία μεριά.Κατ' αρχάς αστειεύομαι, αλλά η αλήθεια είναι πως ή πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα ή κάτι μυρίζει.
Τι 1000;;; To 690 σε R, SM και Duke πουλάει από το 2008. Και τότε με τα 60+ άλογα περίεργο ήταν. Σήμερα τα 690R & SM, 701 Enduro & SM, Duke, Vitpilen, Svartpilen....
Και έπειτα δεν είναι μόνο οι αριθμοί, είναι και το prestige.... υπάρχει μοτοσυκλετιστής κάτω των 50 ετών που να μη γνωρίζει τι είναι το 690, όλος ο πλανήτης τα γνωρίζει και αυτό μετράει.