Ducati Multistrada V4 2020

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Τηλεφωνική επικοινωνία πριν 10 λεπτά
Κάθε 15.000χιλ Λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρος τιμή 240€
Κάθε 60.000 Λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρος φίλτρο βενζίνης ρύθμιση βαλβίδων γενικός έλεγχος τιμή 850€
Τίμιο μιας και μόνο ανά 60 έχει σοβαρό σέρβις.
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Αναλογικά βγαίνει περισσότερα χρήματα στην BMW στις 60.000 km
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
BMW r1250adve Στις 60.000 χιλ θα έχει πληρώσει κάποιος 1200 €
Ducati multistage v4 στις 60.000χιλ Θα έχει πληρώσει κάποιος 850€
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αναλογικά βγαίνει περισσότερα χρήματα στην BMW στις 60.000 km
Μόνο ο άξονας έχει 1100 ανταλλακτικο-περαστικα .
Βάλε και όλο το σέρβις (των ανά 20) και περνάς χαλαρά το 1600αρι
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
BMW r1250adve Στις 60.000 χιλ θα έχει πληρώσει κάποιος 1200 €
Ducati multistage v4 στις 60.000χιλ Θα έχει πληρώσει κάποιος 850€
Α ,βλέπω μιλάς για το 1250 ,οκ .
Γιατί το άλλο ,βράσε ρυζι
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Ο άξονας είναι εφόρου ζωής εγγύηση στα 1250 κάθε 60.000
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Μέχρι στιγμής η οδηγία για το 1300 είναι στις 80.000 km αλλαγή άξονα με επιβάρυνση του πελάτη 800 €
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Ναι θεωρώ ότι είναι + ΦΠΑ και εργατικά
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ναι θεωρώ ότι είναι + ΦΠΑ και εργατικά
Δεν υπάρχει περίπτωση Άρη.
700 έχει ο άξονας στο ορθόδοξο μόνο το ανταλλακτικό .
Και για το 1300αρι ,το 80 που λένε με το στόμα οι γύρω γύρω εγώ ξέρω ότι είναι 60 ,από το ανακοινωθέν της πεμφε όταν το πρωτοπαρουσιαν.
Τώρα ,αν το πήγαν 80 ,εγώ χαρτί αν δε δω κρατάω μικρό καλαθι
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
εγώ ξέρω ότι για το 1250 είναι κάθε 60.000 χιλ αλλαγή με μηδενικό κόστος
Για το 1300 κάθε 80.000 χιλ του πελάτη
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Εγώ θα ήθελα να σημειώσω ότι, κατά την γνώμη μου πάντα, τις μοτοσυκλέτες τις αγοράζουμε κυριώς επειδή τις γουστάρουμε (εμφάνιση, επιδόσεις, στήσιμο κτλ.), ειδικά αυτές του "ελεύθερου χρόνου". Μην αναλλώνεσαι σε διαστήματα σέρβις και κόστος τους γιατί χάνεται η ουσία. Βεβαίως να δεις αν υπάρχει καλό after sales ή εξουσιοδοτημένο συνεργείο κοντά σου αλλά να κοιτάς ( και να βάζεις σαν κριτήριο αγοράς) αν στα 60000χλμ θα δώσεις 1200 ή 900 ευρώ νομίζω ότι είναι λάθος , άσε που στην πράξη θα δώσεις πολλά παραπάνω (λάστιχα, μετάδοση, αξεσουάρ, τακάκια, έκτακτα κτλ)...

Με το καλό ότι κι αν επιλέξεις!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Άρη πλάκα έχει η υπογραφή αλλά αν το ψάξεις λιγάκι είναι fake το απόφθεγμα, το έχεις και με κόκκινο και βγάΝει μάτι.

Για τα υπόλοιπα που συζητάτε, το κόστος χρήσης σε πρώτη φάση φαίνεται έτσι, αλλά αν υπολογίζεις και πως τρώει λάστιχα το ένα και το άλλο μπορεί να βγει αλλιώς. Το ίδιο αν βάλεις τις βενζίνες μέσα, γιατί δεν υπάρχει περιοδικό/κανάλι Youtube που να μην σχολίασε το πόσο παραπάνω καίει η V4 σε σχέση με GS και KTM, τα 2λ/100 (τουλάχιστον) στα 60,000 χλμ είναι πάνω από 2000 ευρώ. Στα οποία 60,000 χλμ υπολογίζεις το μαμά σετ αλυσιδογράναζα (αν το πάρεις καινούριο) και ακόμα δύο γιατί η ροπή της V4 δεν κάνει εκπτώσεις.

Αφήνω απ' έξω τα έκτακτα γιατί οι κόκκινοι δεν έχουν την καλύτερη φήμη αλλά δεν υπάρχει και ικανό στατιστικό δείγμα.
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Η υπογραφή έχει μπει για αυτούς που πρέπει να την διαβάζουν και ξέρουν αυτοί ποιοι είναι
Παλιές ιστορίες που ακόμα πονάνε :mad:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να ζούσες τα χρόνια του Ισοκράτη (στον οποίο εσφαλμένα χρεώνεται το κείμενο) αποκλείεται, οπότε δεν ξέρω τι σε πονάει από 2500 χρόνια πίσω.

Στο θέμα μας, οι υπολογισμοί σου είναι λάθος και αν πραγματικά εξαρτάται η αγορά σου από αυτούς μην πάρεις κανένα της κατηγορίας γιατί θα δυστυχήσεις, πάρε ένα πιο μικρό να χαρείς βόλτες.
 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Ναι ένα δίκιο το έχεις δεν είναι ούτε το ίδιο στην κατανάλωση ούτε το ίδιο στα αναλώσιμα απλή σύγκριση των service
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Τηλεφωνική επικοινωνία πριν 10 λεπτά
Κάθε 15.000χιλ Λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρος τιμή 240€
Κάθε 60.000 Λάδια φίλτρο λαδιού φίλτρο αέρος φίλτρο βενζίνης ρύθμιση βαλβίδων γενικός έλεγχος τιμή 850€
ετησιο σερβις V4
Μεχρι τωρα προβληματα :Αλλαγη τρομπας νερου (νομιζω εγινε ανακληση)


 

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Έχουν ξεφύγει οι τιμές !!
 
Top Bottom