Ducati Multistrada V4 2020

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Συμφωνώ μαζί σου....αλλά ο ήχος από κοντά σε κάνει να ξεχνάς τα πάντα.
προφανώς και τα χίλια-δυο έξτρα σε ηλεκτρονικά και τεχνολογία, αλλά το να μας αρέσει ένα μηχανάκι στην εμφάνιση είναι ύπουλο κριτήριο :)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
προφανώς και τα χίλια-δυο έξτρα σε ηλεκτρονικά και τεχνολογία, αλλά το να μας αρέσει ένα μηχανάκι στην εμφάνιση είναι ύπουλο κριτήριο :)
Κολλημένος με τα V2, τα υπόλοιπα είναι σάλτσες :p

Το παλιό ήταν πιο "κόμπακτ" μπροστά και με τον αναβάτη πιο "πάνω" όπως σου αρέσει.

Το νέο έχει τον αναβάτη πιο "μέσα" και την μούρη λίγο πιο ψηλά και "έξω" για να καλύπτει και λίγο από τον αέρα, προς όφελος του τουρισμού.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
34100 full extra και 34600 η "σπέσιαλ χρώμα", το κοίταξα νωρίτερα.

Καλά, το ότι βάζεις το ΜΤ800 στην ίδια συζήτηση είναι τεράστιο φάουλ, το μόνο κοινό που έχουν είναι οι δύο ρόδες.
Με το XR θα μπορούσε να παίξει (σχετική) συζήτηση γιατί έχουν την ίδια "άρρωστη" φύση, αχρείαστα πολύ γκάζι, κοντές σχέσεις για ταξίδι σε ΕΟ αλλά το XR δεν έχει 19 εμπρός και δυστυχώς έχει ευπαθείς ζάντες για χώμα.

Εδώ χρειάζεται ο γιατρός με τα diavel του άλλου ιστότοπου να μας θυμίσει ότι δεν φταίει το μηχανάκι αν είμαστε φτωχάντζες. Αν είχα εξαψήφιο ετήσιο εισόδημα δεν θα το σκεφτόμουν πολύ (οκ, μετά από ένα τεστ ράιντ/ενοικίαση ΣΚ να δω δυο τρία πράγματα σχετικά με την άνεση). Για το R1250GSA θεωρώ ότι ο μόνος χώρος που είναι στο ίδιο επίπεδο με τούτο είναι στο μυαλό των μαρκεταραίων. Δεν έχει την ίδια "ψυχή", άσχετο αν πιθανότατα θα κινείται στον ίδιο ρυθμό ή και γρηγορότερα στον επαρχιακό.
Κανένα φάουλ κατά την γνώμη μου.
Έβαλα ένα σύγχρονο μηχανάκι που θα σε πάει όπου και το V4 με σχεδόν τον ίδιο τρόπο χωρίς την premiumίλα. Οκ, απλοποιημένο το σκεπτικό αλλά νομίζω καταλαβαίνεις που το πάω.

Δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από τότε που είχα σαν μπάτζετ τα 5-6000ε για μηχανή και ήμουν ευχαριστημένος. Αγόραζα μοτοσυκλέτες που μου έβγαζαν γούστα χωρίς να νοιώθω ότι καβαλάω "φθηνό" μηχανάκι, σιγά σιγά όμως βγήκαν μοτοσυκλέτες με ηλεκτρονικά, νέες κατηγορίες ψηλών υπερηχητικών πυραύλων, adaptive cruise κτλ, κτλ και ξαφνικά τα 5000 γίναν ελάχιστα χρήματα για να νοιώθω το ίδιο, ανέβηκαμε στα 8000, στα 10000, στα 15000 και να που πάλι λιγουρεύμαι το ακόμα πιο καινούργιο, το ακόμα πιο σύγχρονο, το νέο κουμπάκι, την καινούργια σούπερ προδιαγραφή.
Δεν ξέρω, κάπου έχει αρχίσει να με χαλάει αυτό και δεν είναι θέμα οικονομικών μου μόνο. Για τους περισσότερους από εμάς που μπορούμε να διαθέσουμε 10-15000 για μοτοσυκλέτα χωρίς να έχουμε εξαψήφια εισοδήματα, δεν είναι και τόσο μακρινό όνειρο η απόκτηση του V4 Rally. Με κεφάλαιο τα λεφτά από αυτό το τελευταίο μηχανάκι και μια γεναία δόση μπορεί κάποιος να πάρει το ακόμα πιο σύγχρονο αλλά τι πλήρωνει? Μάλλον, πόσο αξίζουν αυτά που δίνει το νέο Multistrada (ή το νέο R1300GS που θα έρθει σε αντίστοιχα χρήματα)? 5000ε για το adaptive? Άλλες 5000ε το κουμπάκι που μειώνει την προφόρτιση για να χαμηλώνει το μηχανάκι όταν σταματάει? Τι λείπει από το 1290, το XR, αλλά και τι πραγματικά λείπει από το 800MT (και πόσο το πληρώνεις) για να πάς Μπάρο, να κάνουμε το Οδοιπορικό 1821 κτλ?

Άνοιξα ένα θέμα στο moto.gr με κάτι τέτοιους προβληματισμούς μου, το ονόμασα "Το δίλημμα των 9000 ευρώ" και δεν περίμενα να διαβάσω πόσο περίεργο φάνηκε στους περισσότερους να σκεφτώ να πάω σε 800ΜΤ μετά από 1290 Super Duke GT χωρίς το οικονομικό να είναι το πρώτο μέλημα (σιγουρα παίζει τον ρόλο του στο γενικότερο πνέυμα εξορθολογισμού του συγκεκριμένου προβληματισμού), βέβαια πριν μερικά χρόνια θα μου φαινόταν κι εμένα μάλλον αδιανόητο ενώ μόλις μερικές σελίδες πίσω στο συγκεκριμένο νήμα πρέπει να γράφω ότι το V4 θα ήταν στην λίστα των μελλοντικών μου μοτοσυκλετών.

Σπαμάρω στο θέμα αλλά κάπου ώπα στις τιμές. Τα έγραψε βέβαια και ο Αργύρης NitroArgi στο άλλο θέμα περί τιμών οπότε that's it και σε όποιον αρέσει. Εμένα πάντως έχει αρχίσει και με χαλάει...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν έχουν περάσει και πολλά χρόνια από τότε που είχα σαν μπάτζετ τα 5-6000ε για μηχανή και ήμουν ευχαριστημένος. Αγόραζα μοτοσυκλέτες που μου έβγαζαν γούστα χωρίς να νοιώθω ότι καβαλάω "φθηνό" μηχανάκι, σιγά σιγά όμως βγήκαν μοτοσυκλέτες με ηλεκτρονικά, νέες κατηγορίες ψηλών υπερηχητικών πυραύλων, adaptive cruise κτλ, κτλ και ξαφνικά τα 5000 γίναν ελάχιστα χρήματα για να νοιώθω το ίδιο, ανέβηκαμε στα 8000, στα 10000, στα 15000 και να που πάλι λιγουρεύμαι το ακόμα πιο καινούργιο, το ακόμα πιο σύγχρονο, το νέο κουμπάκι, την καινούργια σούπερ προδιαγραφή.
Θα σου πω που "κολλάω" με το θέμα.

Δεν είναι μόνο τα λεφτά, αν είχε κάτι ΤΟΣΟ μοναδικό/ανεπανάληπτο θα τα έδινα με χαρά (ΟΚ, πιθανότερο με Αγγλικές πινακίδες και 27140 λιρίτσες που δεν ξέρω πόσο συζητήσιμες είναι).

Τυπικά και όπως το λες και το ΜΤ800 μιά χαρά μηχανάκι είναι, αν βολευτείς επάνω του. Και τον ψεκασμό θα τον συνηθίσει το χέρι και την έλλειψη δύναμης θα την συνηθίσει το μυαλό και από ηλεκτρονικά δεν του λείπει κάτι και όποιος κολλάει στην καταγωγή στα @@ μας κιόλας η γνώμη του αφού δεν έχει αποδειχτεί κακό το μηχανάκι.


Κακώς συζητάμε το θέμα σαν να είναι "ακριβό ίσον καλό" απαραίτητα. Ευχαριστημένος είμαι μετά μιά βόλτα με το 950, διάολε ευχαριστημένος ήμουν μετά από βόλτα με το fazer και τον πήγασο που η αξία τους είναι "μηδέν" τόσα χρόνια. Δεν με νοιάζουν τα λεφτά που γράφει το ταμπελάκι. Με νοιάζει όμως το ότι δεν έχω το άγχος που θα φρενάρω, με χαλαρώνει το CC στην ΕΟ, μου αρέσει η πιο προσεγμένη αεροδυναμική, το προσπέρασμα με την σκέψη, η πιο σωστή θέση οδήγησης, που δεν με νοιάζει τι καιρό κάνει γιατί έχω το πακέτο με τον μεγάλο αδερφό, το ότι γυρίζω σπίτι και δεν είμαι κουρέλι σωματικά. Αυτό δεν πληρώνεται και σίγουρα δεν είναι θέμα "προδιαγραφής", σε τελική το XR δεν έχει ούτε τις καλύτερες αναρτήσεις, ούτε τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά με IMU κλπ αλλά κούμπωσα εκεί πάνω σωστά. Αν παρέχει την ίδια αίσθηση άνεσης και χαλαρότητας το ΜΤ800 μεγάλη μαγκιά και να το συζητήσω. Δεν θα ακυρώσω οτιδήποτε πιο ακριβό γιατί δεν είναι μιάμιση ως τρεις φορές καλύτερο, θα αναγνωρίσω το κακό VFM και δεν θα ψωνίσω απλά (ΟΚ, βοηθάει η τιμή που είναι έξω από την πραγματικότητα των περισσότερων εν προκειμένω).

Δεν κάνουμε την ίδια χρήση. Αν ήταν μόνο για βόλτες "κοντά" δεν θα το έψαχνα τόσο πολύ το πράγμα, πόση διαφορά να κάνει έστω και ένα μέτριο μηχανάκι σε 250 χιλιόμετρα; Στα 700 χιλιόμετρα όμως, πραγματικό παράδειγμα, με το 950 απλά δεν ήθελα να είμαι επάνω του πια και είχα άλλα 250+ για το σπίτι και δεν ηταν και "μονοκοπανιά", είχε και καφέ και φωτό και φαγητά. Πόσο θα το πληρώσω αυτό; Όσο. Γιατί ΚΑΘΕ βόλτα ΘΕΛΩ να είναι σούπερ, όχι αγγαρεία.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Θα σου πω που "κολλάω" με το θέμα.

Δεν είναι μόνο τα λεφτά, αν είχε κάτι ΤΟΣΟ μοναδικό/ανεπανάληπτο θα τα έδινα με χαρά (ΟΚ, πιθανότερο με Αγγλικές πινακίδες και 27140 λιρίτσες που δεν ξέρω πόσο συζητήσιμες είναι).

Τυπικά και όπως το λες και το ΜΤ800 μιά χαρά μηχανάκι είναι, αν βολευτείς επάνω του. Και τον ψεκασμό θα τον συνηθίσει το χέρι και την έλλειψη δύναμης θα την συνηθίσει το μυαλό και από ηλεκτρονικά δεν του λείπει κάτι και όποιος κολλάει στην καταγωγή στα @@ μας κιόλας η γνώμη του αφού δεν έχει αποδειχτεί κακό το μηχανάκι.


Κακώς συζητάμε το θέμα σαν να είναι "ακριβό ίσον καλό" απαραίτητα. Ευχαριστημένος είμαι μετά μιά βόλτα με το 950, διάολε ευχαριστημένος ήμουν μετά από βόλτα με το fazer και τον πήγασο που η αξία τους είναι "μηδέν" τόσα χρόνια. Δεν με νοιάζουν τα λεφτά που γράφει το ταμπελάκι. Με νοιάζει όμως το ότι δεν έχω το άγχος που θα φρενάρω, με χαλαρώνει το CC στην ΕΟ, μου αρέσει η πιο προσεγμένη αεροδυναμική, το προσπέρασμα με την σκέψη, η πιο σωστή θέση οδήγησης, που δεν με νοιάζει τι καιρό κάνει γιατί έχω το πακέτο με τον μεγάλο αδερφό, το ότι γυρίζω σπίτι και δεν είμαι κουρέλι σωματικά. Αυτό δεν πληρώνεται και σίγουρα δεν είναι θέμα "προδιαγραφής", σε τελική το XR δεν έχει ούτε τις καλύτερες αναρτήσεις, ούτε τα πιο σύγχρονα ηλεκτρονικά με IMU κλπ αλλά κούμπωσα εκεί πάνω σωστά. Αν παρέχει την ίδια αίσθηση άνεσης και χαλαρότητας το ΜΤ800 μεγάλη μαγκιά και να το συζητήσω. Δεν θα ακυρώσω οτιδήποτε πιο ακριβό γιατί δεν είναι μιάμιση ως τρεις φορές καλύτερο, θα αναγνωρίσω το κακό VFM και δεν θα ψωνίσω απλά (ΟΚ, βοηθάει η τιμή που είναι έξω από την πραγματικότητα των περισσότερων εν προκειμένω).

Δεν κάνουμε την ίδια χρήση. Αν ήταν μόνο για βόλτες "κοντά" δεν θα το έψαχνα τόσο πολύ το πράγμα, πόση διαφορά να κάνει έστω και ένα μέτριο μηχανάκι σε 250 χιλιόμετρα; Στα 700 χιλιόμετρα όμως, πραγματικό παράδειγμα, με το 950 απλά δεν ήθελα να είμαι επάνω του πια και είχα άλλα 250+ για το σπίτι και δεν ηταν και "μονοκοπανιά", είχε και καφέ και φωτό και φαγητά. Πόσο θα το πληρώσω αυτό; Όσο. Γιατί ΚΑΘΕ βόλτα ΘΕΛΩ να είναι σούπερ, όχι αγγαρεία.
Περίμενε γιατί νομίζω πως λέω άλλο πράγμα εγώ.

Καταρχάς το ποιος κουμπώνει σε τι είναι καθαρά υποκειμενικό, δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Υποθέτουμε ότι εγώ κουμπώνω στο 1290, εσύ στο XR, κάποιος άλλος στο Multistrada DVT κτλ. (το 950 adv είναι πλέον αρκετά παρωχημένη μοτοσυκλέτα όσον αφορά τις ανέσεις που θέλουμε/παρέχει και κακώς το βάζεις στην κουβέντα).

Ε λοιπόν, ακόμα και αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν την ΜΙΣΗ αξία σε σχέση με το Multi V4 Rally! Εκεί κολλάω εγώ, πως φτάσαμε να θέλουμε τέτοιες μοτοσυκλέτες όταν πριν 10 χρόνια βολευόμασταν με KTM990, με Tuono V2, με Fazer, κτλ. Ο συλλογισμός μου δεν έχει να κάνει μόνο με τις μοτοβιομηχανίες (καλά κάνουν και ζητάνε ότι νομίζουν ότι πρέπει) αλλά και με μένα προσωπικά και τις ανάγκες που μου δημιουργούνται ώστε να θέλω πλέον μοτοσυκλέτα των 15000 ευρώ για να είμαι ικανοποιημένος, ενώ γλυκοκοιτάζω και το επόμενο μοντέλο που έχει τα διπλά λεφτά(!) και ψαρώνω, πριν αναλογιστώ ότι ΟΚ, κάπου ώπα.
Μήπως πλέον υπάρχει φώς και κάπου αλλού, με λίγες παραχωρήσεις και αρκετά περισσότερα χρήματα στην τσέπη?

Προσωπικές σκέψεις αυτές φυσικά.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πριν 10 χρόνια δεν ξέραμε τι σημαίνει άνεση σημερινού επιπέδου και οι τιμές ήταν πολύ πολύ πιο κάτω.


Εγώ λέω ότι το φτηνότερο μηχανάκι που θα με ικανοποιεί είναι οκ. Αν τύχει να στοιχίσει 5000 είναι οκ, αν τύχει να στοιχίσει 15000 είναι πάλι οκ, αν έχω 15000 για κάψιμο. Στα 35000 είναι πολύ wtf η φάση αλλά αν ήταν το μόνο μηχανάκι που κάνει ότι θέλω... YOLO, στον επόμενο κοβιντ μπορεί και να μας θάψουν σε σαρκοφάγο Τσερνομπίλ οι μλκς
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Adventure λέει και το XR η πενφέ. Να το πάμε τρόφι;


Eat eyes fishes με το ράλι τώρα, χαζεύουμε.



 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
Αν και είμαι φαν των V νομιζω ότι αν καποιος θελει adve μηχανακι παει σε Norden Desert X 1290 R...V4 για street touring οκ αλλά για χώματα; ολα πανε παντου επειδη ο αναβάτης τα παει...αλλά να λες το v4 rally...θα τριζουνε τα carbon της panigale...
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί, ήταν το v2 πραγματικό εντούρο μηχανάκι και τώρα χαλάει η παράδοση;

Το λένε όλοι οι δημοσιογράφοι, για διάσχιση χωματόδρομων. Τώρα όποιος νομίζει ότι θα κάνει μονοπάτι και δεν τον λένε birch η poskitt με τα πιο μικρά...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί, ήταν το v2 πραγματικό εντούρο μηχανάκι και τώρα χαλάει η παράδοση;

Το λένε όλοι οι δημοσιογράφοι, για διάσχιση χωματόδρομων. Τώρα όποιος νομίζει ότι θα κάνει μονοπάτι και δεν τον λένε birch η poskitt με τα πιο μικρά...
Το v2 έχει βγάλει άνετα από άπειρο οδηγό ένα από τα πιο δύσκολα troffy ....θα σέβεστε.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το v2 έχει βγάλει άνετα από άπειρο οδηγό ένα από τα πιο δύσκολα troffy ....θα σέβεστε.
Να τα πεις στον Θάνο το κολοκυθάκι που ξέρει τα πάντα πριν συμβούν, με έμπειρο οδηγό φαίνεται να ζοριζεται και μόνο το GS κερδίζει συγκριτικά μεγατσετ.
 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
Κολλημένος με τα V2, τα υπόλοιπα είναι σάλτσες :p

Το παλιό ήταν πιο "κόμπακτ" μπροστά και με τον αναβάτη πιο "πάνω" όπως σου αρέσει.

Το νέο έχει τον αναβάτη πιο "μέσα" και την μούρη λίγο πιο ψηλά και "έξω" για να καλύπτει και λίγο από τον αέρα, προς όφελος του τουρισμού.
ένοχος ως προς το κόλλημα που έχω εγω προσωπικά :cool:
Νομίζω όμως οτι είναι και σε αντικειμενικό επίπεδο πιο ωραίο το V2. Το ότι τοποθέτησες τον v4 και αναγκάζεσαι να τον ψήξεις περισσότερο οπότε να φτιάχνεις κάτι ογκώδεις αεραγωγούς στο ντεπόζιτο δίπλα αυτό δεν το κάνει πιο όμορφο σε σχέση με το παλιό.

Εννοείται οτι αν είχα τα λεφτά θα έπαιρνα το V4 λόγω τεχνολογίας χωρίς όμως να το χαίρομαι το ίδιο εμφανισιακά
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Πανέμορφα και τα 2.
Εγώ στο configurator τα κάνω πάντα μαύρα τα ΝτουκάτιΑ! :)
Μου είναι πιο γουστόζικα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το αν αναγκάζεσαι να κάνεις κάτι τέτοιο δεν ξέρω αν είναι λόγω V4 σώνει και καλά, δεδομένου ότι ο V4 έχει και το σύστημα που σβήνει το πίσω μισό όταν "δεν χρειάζεται" άρα παράγει λιγότερη ζέστη και τα δύο ψυγεία στο πλάι είναι λύση στην οποία πέρασε και η ΚΤΜ που δεν έχει V4.

Μάλλον αναγκάζεσαι να αλλάξεις στυλ για να είναι δημοσιογράφοι και πελάτες πιο ευχαριστημένοι στην ΕΟ.

 

@spyro

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Spyros
Μοτό
KTM 990 ADV
ζητείται ιδιοκτήτης απο το συγκεκριμένο ή ακόμα και το v2 για να βοηθήσει σε μια μέτρηση.
αν γίνεται να μου πει το φάρδος του τιμονιού (πλην πλαστικών και τυχόν αντίβαρων)

ευχαριστώ

:friendship:
 
Top Bottom