Το στηρίζω γιατί έχω κάνει 350000 χλμ με την χοντρή δοκιμάζοντας ότι νέο ελαστικό εβγαινε κάθε χρόνο.Νομίζω πως είσαι άδικος και κρίνεις ένα λάστιχο απλά βλέποντας την εμφάνιση του. Ότι δηλαδή μια μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων πρέπει να φοράει ένα λάστιχο όσο γίνεται πιο κοντά στο slick για να μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Αυτό μπορεί να ειχε νόημα 20 χρόνια πίσω με την τότε τεχνολογία στις γομες. Και σε δρόμους με ομαλή και ενιαία όσο γίνεται επιφανεια. Μιλάμε για ένα λάστιχο τελευταίας τεχνολογίας που απλά ενσωμάτωσαν στην φιλοσοφία του σπορ ελαστικού μια χάραξη που δίνει καλύτερο γκριπ σε χαλασμένα κομμάτια δρόμου και μια γόμα με έμφαση στο silica αντί για το carbon κάτι που αυξάνει την ευκολία θέρμανσης του ελαστικού σε κρυες συνθήκες και αυξάνει τον δείκτη πρόσφυσης σε υγρές επιφάνειες.
Εγώ το θεωρώ πολύ καινοτόμο σαν λάστιχο και πολύ ωφέλιμο για χώρες όπως η Ελλάδα. Ακόμα και πότε να μην είχα σκοπό να παταγα έστω πατημένο χωματόδρομο θα το φόραγα για την ελληνική άσφαλτο και μόνο.
Δεν καταλαβαίνω γιατί το βλέπεις τόσο αρνητικά και που το στηρίζεις αυτό.
Αυτό ακριβώς ευχαριστώ..Τα ειχε ο αδεφος μου σε 1290Τ ο ίδιος είχε πάθει πλάκα ήταν βεντούζα κάτω. Εγώ είχα πάθει την ίδια πλάκα όταν τα δοκίμασα αλλά δεν έχω εικόνα πόσο διάρκεια ζωής έχουν. Γενικά και απο άλλους που τα έχουν αυτην την στιγμή πανω στα μηχανακια τους λένε τα καλύτερα
Είδα και το βιδεο....θα μας τρελάνουν οι εταιρείες με τις παπαριεςτί γελάς ωρε μανιακέ?! Ορίστε και διαφήμιση της Dunlop..
και εδώ ένα τεστ απο Γερμανία που το συμπέρασμα είναι πώς πλησιάζει την σταθερότητα αλλά όχι απόλυτα στην πορεία και στο φρενάρισμα καθαρών ασφάλτινων (λογικό λόγω χάραξης), με πιο ήπια βέβαια κορώνα που πλησιάζει σε τουριστικό αλλά με υψηλό δείκτη πρόσφυσης και στο στεγνό και μεγάλο πλεονέκτημα η καλή του απόδοση σε κρύο οδόστρωμα, με βροχή και σε βρωμισμένους δρόμους. Σε συνθήκες Ελλάδας για μένα αυτό είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Και μάλιστα με πολύ καλή αντοχή στην κακοποίηση και τα χιλιόμετρα.
Test 03/2021 - Dunlop Mutant auf S 1000 XR - K 69 - BMW-MOTORRAD-PORTAL.de
Test des Dunlop Mutant auf der BMW S 1000 XR - K 69 mit Bezug auf die vorher gefahrenen Metzeler Roadtec 01 und Roadtec 01 SE.www.bmw-motorrad-portal.de
Είδα και το βιδεο....θα μας τρελάνουν οι εταιρείες με τις παπαριες
Το βίντeο είναι τόσο ψαρωτικό που ξεκίνησα να κοιτάω αγγελίες. Για XR όχι για Mutant.Είδα και το βιδεο....θα μας τρελάνουν οι εταιρείες με τις παπαριες
Τρέμε diabloΠάντως τα Reviews παγκοσμίως είναι διθυραμβικά απο χρήστες που περιγράφουν πως κάνει αυτά που περιγράφει η εταιρεία με πρόσφυση παντού και ενώ μοιάζει με το Adventure anakee σχετικά σε σχεδιασμό, κρατάει τα οφέλη για χρήση σε βρωμισμένους δρόμους, βρεγμένο η light off road αλλά διατηρεί την πρόσφυση στο στεγνό σε κορυφαία επίπεδα. Ενδεικτικά για reviews
Dunlop Mutant Tires | 19% ($57.90) Off! - RevZilla
The Dunlop Mutant Tire contains a blend of elements taken from sports bikes, super motos, powerful cruisers and ADV bikes for a do-it-all tire designe…www.revzilla.com
Είναι και αυτός ένας λόγος που δεν γράφω στην ερώτηση μου...τι διάρκεια ζωής έχουν... τό καταστήμα που ρώτησα μου είπαν για 8με 9χ χλμ... και εκεί λίγο μου έκοψε την φόρα... γιατί η μηχανή μου δεν σταματά ούτε χειμώνα... κάθε Κυριακή θα κάνουμε την βόλτα μας με ότι καιρό και να έχει... είναι πλέον η μοναδική διασκέδαση μου. Προτιμώ Δλδ να μήν βγω όλη την εβδομάδα για να πάω μία διαδρομή την Κυριακή και να απολαύσω ένα μεσημεριανό γεύμα σε μια ταβερνούλα σε ένα ορεινό χωριό παρά να είμαι σε ενα μπαράκι σα παστη σαρδέλα.Τα ειχε ο αδεφος μου σε 1290Τ ο ίδιος είχε πάθει πλάκα ήταν βεντούζα κάτω. Εγώ είχα πάθει την ίδια πλάκα όταν τα δοκίμασα αλλά δεν έχω εικόνα πόσο διάρκεια ζωής έχουν. Γενικά και απο άλλους που τα έχουν αυτην την στιγμή πανω στα μηχανακια τους λένε τα καλύτερα