EICMA Kove 2023

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390

σε τουτο το βιντεο λοιπον,κανουν στην αρχη μια εισαγωγη για το πως ξεκινησε και τι φιλοδοξει να κανει η εταιρεια-μιλαει και ο ιδιοκτητς- και μετα αναφερεται σε δυο μηχανακια ,το 800 και ενα 250αρι εντουρο,για το πως δημιουργηθηκαν και κυριως πως κρατησαν το βαρος χαμηλα.
μαλιστα το 250 το ζυγιζουν λαιβ για του λογου το αληθες.
Αν ήταν εντούρο θα αγόραζα χθες στα 95 κιλά.
ΜΧ είναι προφανώς, παρόλα αυτά 95 κιλά είναι εντυπωσιακό νούμερο.

Εκείνο που θέλω να δω ειναι αν όντως το 800 Χ. θα είναι 180 κιλα γεμάτο με 23 λίτρα καυσιμο.

Δεν είναι ότι δεν γίνεται.

Η BMW είχε βγαλει από το 2006 το GS 1200 hp στα 175 κιλά άδειο η περίπου 190 κιλά γεμάτο με 16λιτρο ρεζερβουάρ.

Εφ όσον κατέβηκε η αγελάδα σε τέτοια νούμερα πριν 15+χρονια γίνεται.

Η απορία μου είναι γιατί δεν το κάνει κανένας και όλα είναι από 200+κιλακαι πάνω.

Γιατί για μένα αυτό είναι το δύσκολο.
Αλογα βγάζεις όσα θες, αλλά το να κατεβάσεις το βάρος 12-13% κατω απ τον ελαφρυτερο ανταγωνιστη με το καλημέρα είναι εντυπωσιακό.

Τι στο διάολο δηλαδή ξέρει ο Κινέζος που δεν μπόρεσε να κάνει, η ΚΤΜ, η Αprlia και κανένας Ιάπωνας ???

Πολύ περίεργος (εφ όσον τα νούμερα αληθεύουν) να το δω από κοντά και να το οδηγήσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Οι άλλοι δεν το κάνουν γιατί θα το πουλήσουν 5 χιλιάρικα πάνω από ο,τι πουλάνε τωρα. Ο Κινέζος αν εχει φτιαξει δικη του γραμμη παραγωγης και κινητηρα κτλ αγνωστος στο ευρύ κοινό θα το πουλήσει λίγο πάνω από το κόστος...μπορει να εχει αγορασει σχέδια κτλ αλλά αν τον φτιαχνει αυτος ποιος θα τον εμπιστευτεί αμέσως; αυτοί που θα τον εμπιστευτουν θα αγορασουν σε καλή τιμή. όταν φτιαξει ονομα κτλ θα πουλάει και αυτός εκεί που θα πουλάνε κι άλλοι. Αν ισχυουν αυτα στο βιντεο, μπορει να το πετυχει το βαρος απλά το μηχανακι θα ειναι εδω γυρω στα 10.000 ενώ ενα αντιστοιχο κινεζικο χωρίς κάρμπον χωρίς τιτανιο χωρις πιο ελαφρια υλικα θα κοστιζε 6-7...δε νομιζω τελικα οτι θα ειναι τοσο φτηνο...αν δλδ βαλουν καρμπον τιτανια κτλ
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Οι άλλοι δεν το κάνουν γιατί θα το πουλήσουν 5 χιλιάρικα πάνω από ο,τι πουλάνε τωρα. Ο Κινέζος αν εχει φτιαξει δικη του γραμμη παραγωγης και κινητηρα κτλ αγνωστος στο ευρύ κοινό θα το πουλήσει λίγο πάνω από το κόστος...μπορει να εχει αγορασει σχέδια κτλ αλλά αν τον φτιαχνει αυτος ποιος θα τον εμπιστευτεί αμέσως; αυτοί που θα τον εμπιστευτουν θα αγορασουν σε καλή τιμή. όταν φτιαξει ονομα κτλ θα πουλάει και αυτός εκεί που θα πουλάνε κι άλλοι. Αν ισχυουν αυτα στο βιντεο, μπορει να το πετυχει το βαρος απλά το μηχανακι θα ειναι εδω γυρω στα 10.000 ενώ ενα αντιστοιχο κινεζικο χωρίς κάρμπον χωρίς τιτανιο χωρις πιο ελαφρια υλικα θα κοστιζε 6-7...δε νομιζω τελικα οτι θα ειναι τοσο φτηνο...αν δλδ βαλουν καρμπον τιτανια κτλ
Η ΚΤΜ ήδη πουλάει σχεδόν €5000 πιο πάνω από τους άλλους.
Και το μόνο που κατάφερε με το 890 είναι αύξηση του βάρους, από το προηγούμενο μοντέλο.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Ναι αλλά η KTM δίνει καλύτερες αναρτήσεις και περισσότερα ηλεκτρονικά, και πιο ready 2 race συγκινήσεις...δες και την εκδοση RAllye...που ηταν ακομα πιο ακριβη...Και δεν ειναι μονο το θεμα οτι το KOVE ειναι κατι αγνωστο...τι αντιπροσωπευση θα έχει...σε ποια συνεργεία θα πηγαίνει; υπαρχει δικτυο; ειναι πολλά που θα "αναγκασουν" τη νεοεισερχομενη εταιρεια να εχει χαμηλοτερη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο στα αρχικα της βηματα.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ναι αλλά η KTM δίνει καλύτερες αναρτήσεις και περισσότερα ηλεκτρονικά, και πιο ready 2 race συγκινήσεις...δες και την εκδοση RAllye...που ηταν ακομα πιο ακριβη...Και δεν ειναι μονο το θεμα οτι το KOVE ειναι κατι αγνωστο...τι αντιπροσωπευση θα έχει...σε ποια συνεργεία θα πηγαίνει; υπαρχει δικτυο; ειναι πολλά που θα "αναγκασουν" τη νεοεισερχομενη εταιρεια να εχει χαμηλοτερη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο στα αρχικα της βηματα.
Το πιθανότερο είναι να την αναλάβει ο Γκοργκολής που είναι σοβαρός αντιπρόσωπος και συνεργάζεται ήδη με το εργοστάσιο.
Οπότε ένα μεγάλο συν για αρχή.

Βέβαια τα περισσότερα εξαρτώνται απο το προϊόν, εκτός από την τιμή.

Όσο για την ΚΤΜ όσο ready to race κι αν είναι, από την στιγμή που θα υπαρχει ένα αξιόλογο πακέτο πλαισίου - κινητήρα και μείον 30κιλα (!) προτιμω να ρίξω €€€ όπου θέλω εγώ.
Και με 6-7-8000 ευρώ διαφορά τιμής μπορείς να κάνεις παπάδες.
Ίδωμεν...
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
CRF300L
Αν το KOVE όντως είναι κάτω από 10.000, όχι του τύπου 9.990...νομιζω θα παει πολυς κοσμος ταμείο...και πρεπει να ομολογησω ότι τοσο καιρό ζητούσα δικύλινδρο on off κάτω απο 190 κιλά γεμάτο...τωρα ηρθε η ωρα...θα ξεκινησω ενα crowdfunding...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βαγγέλη σοβαρά τώρα, είδες στο βίντεο κάτι ΤΟΣΟ εξαιρετικό που "δεν ξανάγινε" από άλλο μηχανάκι και που είναι επανάσταση;
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Βαγγέλη σοβαρά τώρα, είδες στο βίντεο κάτι ΤΟΣΟ εξαιρετικό που "δεν ξανάγινε" από άλλο μηχανάκι και που είναι επανάσταση;
Τα λεπτά ...είναι λίγα μάλλον για αυτά που θα προσφέρει στον μέσο χρήστη
Λέω εγώ τώρα .....
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το Τσάινα θα μαζέψει πάλι όλα τα λεπτά ....
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα λεπτά ...είναι λίγα μάλλον για αυτά που θα προσφέρει στον μέσο χρήστη
Λέω εγώ τώρα .....
Συμφωνούμε και μέσα σε μιά πλημμύρα από μαρκετινίστικες μαλακίες θέλουμε μηχανάκια με ουσία και λογικό κόστος, αν έχει αξιοπρεπή βάση θα προσφέρει πολλά όχι μόνο στον μέσο χρήστη.

Το γιατί πρέπει να σε φτιάξει ένα βίντεο με έναν κινέζο που περνάει πάνω από παλέτες δεν ξέρω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη σοβαρά τώρα, είδες στο βίντεο κάτι ΤΟΣΟ εξαιρετικό που "δεν ξανάγινε" από άλλο μηχανάκι και που είναι επανάσταση;
Δεν επικεντρώθηκα στα Stunts που ένας επαγγελματίας τα κάνει και με Harley.

Πιο πολύ με ενθουσιάζει το γεγονός πώς θα δούμε στις βιτρίνες μια μοτοσυκλέτα με Specs Rally, κινητήρα 450cc που φημολογείται πώς θα έχει φυσιολογικά διαστηματα Service (εφόσον η χρήση δεν είναι αγωνιστική) και τιμή ανταγωνιστική. Θα είναι η πρώτη του είδους της σε μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής και 4ψήφιο νούμερο τιμής (η έκδοση ερασιτέχνη). Δεν ξέρω αν θα αξίζει και πόσο αλλά το γεγονός πώς η εταιρεία ετοιμάζεται το 2023 να κατέβει με αυτή τη μοτοσυκλέτα με εργοστασιακή ομάδα στο Dakar είναι ένα καλό σημάδι

Επίσης όσο αφορά το 800Χ, πρόκειται για το πρώτο 2Κ on-off παραγωγής που όχι απλά θα πέσει κάτω απο 200 κιλά μικτό βάρος αλλά θα αγγίξει τα 183.

Συνεπώς δεν ενθουσιάζομαι βρε Γιάννη απο ένα μηχανάκι να περνάει πάνω απο μια παλέτα. Ενθουσιάζομαι βλεποντας 2 πιθανούς ΄΄μονόκερους΄΄ σε δράση και τουλάχιστον σε πρώτο βαθμό οπτικά στα βιντεο δράσης που κυκλοφορούν φαίνονται σαν πακέτο αναρτήσεων, πλαισίου και στησιματος να στέκονται καλά. Θα δείξει.. Σημασία έχει πώς βλεπεις σε σάρκα και οστά ένα project (800X) που ακούγεται απίστευτο για να είναι αληθινό (2Κ-95 άλογα-183κιλά)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
υπαρχει καποια ενημερωση πότε θα είναι διαθεσιμο στην ευρώπη ?
Λογικά μέσα στο 2023. Ήδη απ ότι έχει ακουστεί έχει συμφωνηθεί η αντιπροσώπευση για Ελλάδα που υποθέτω (χωρίς να έχει γίνει γνωστό κάτι) πώς θα την αναλάβει ο Γκοργκολής λόγω και τρέχουσας συνεργασίας με το εργοστάσιο σε μοντέλα που εισάγει και βαφτίζει DAYTONA.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λογικά μέσα στο 2023. Ήδη απ ότι έχει ακουστεί έχει συμφωνηθεί η αντιπροσώπευση για Ελλάδα που υποθέτω (χωρίς να έχει γίνει γνωστό κάτι) πώς θα την αναλάβει ο Γκοργκολής λόγω και τρέχουσας συνεργασίας με το εργοστάσιο σε μοντέλα που εισάγει και βαφτίζει DAYTONA.
Επειδή μίλησα σήμερα με φίλο που δουλεύει στον Γκογκόλη να πω πως δεν γνώριζε καν το όνομα KOVE και δεν είναι τυχαίος στην δουλειά αυτή...:hungover:
 
Top Bottom