spypetr
Μέλος
- Όνομα
- Σπύρος
- Μοτό
- Suzuki freewind 650 - Trimph Daytona 955i
Γεια σας και από εμένα. Αγόρασα ένα από δαύτα μοντέλο και 44.000χλμ περίπου (έτσι έλεγε το κοντέρ τουλάχιστον). Το πρώτο πράγμα που αλλάχτηκε ήταν το φανάρι λόγω μαυρίλας, με ένα κινέζικο led με κόστος περίπου 300€ συμπεριλαμβανομένων των δασμών και εκτελωνισμών. Αλλάχτηκε και η σέλα με μια πιο άνετη, με κόστος 150€.
Το θέμα με το πηνίο δε το αντιμετώπισα ακόμα, αλλά σε σχετική ερώτηση στον ηλεκτρολόγο αυτός μου διαβεβαίωσε ότι είναι θέμα χρόνου και ότι υπάρχει ως πρόβλημα για όλα τα μηχανάκια, λόγω συστήματος ψύξης.
Το πρόβλημα όμως της μπροστινής ζάντας το είδα μπροστά μου, χωρίς να πατήσω ιδιαίτερα σε χωματόδρομο, παρά μόνο στις ανωμαλίες που υπάρχουν παντού στον δρόμο. Πραγματικά είναι απαράδεκτη η πολιτική της bmw για να κρατήσει χαμηλά το κόστος (γιατί δεν είναι ακριβότερη από ανάλογα γιαπωνέζικα,ή ευρωπαϊκά) να κάνει εκπτώσεις σε υλικά και εξαρτήματα τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για τον αναβάτη. Καλύτερα να ήταν ακριβότερη και να μη χρειάζεται αυτή η σπατάλη.
Τελικά αγόρασα από την makan στεφάνια και ακτίνες excel στην τιμή των 340€ και ελπίζω να είναι τα τελευταία χρήματα που δίνω (+ τα μαστορικά), πέρα από αυτά που προκύπτουν από φυσιολογική φθορά.
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι το freewind που είχα για 10 περίπου χρόνια περπάτησε παντού, σε κροκάλες, σε χώματα, σε βράχους, σε αμμουδιές, σε πεζοδρόμια και φυσικά σε κακοτεχνίες και οι ζάντες ήταν σα καινούργιες (εκτός από δύο σπασμένες ακτίνες).
Το θέμα με το πηνίο δε το αντιμετώπισα ακόμα, αλλά σε σχετική ερώτηση στον ηλεκτρολόγο αυτός μου διαβεβαίωσε ότι είναι θέμα χρόνου και ότι υπάρχει ως πρόβλημα για όλα τα μηχανάκια, λόγω συστήματος ψύξης.
Το πρόβλημα όμως της μπροστινής ζάντας το είδα μπροστά μου, χωρίς να πατήσω ιδιαίτερα σε χωματόδρομο, παρά μόνο στις ανωμαλίες που υπάρχουν παντού στον δρόμο. Πραγματικά είναι απαράδεκτη η πολιτική της bmw για να κρατήσει χαμηλά το κόστος (γιατί δεν είναι ακριβότερη από ανάλογα γιαπωνέζικα,ή ευρωπαϊκά) να κάνει εκπτώσεις σε υλικά και εξαρτήματα τα οποία είναι ζωτικής σημασίας για τον αναβάτη. Καλύτερα να ήταν ακριβότερη και να μη χρειάζεται αυτή η σπατάλη.
Τελικά αγόρασα από την makan στεφάνια και ακτίνες excel στην τιμή των 340€ και ελπίζω να είναι τα τελευταία χρήματα που δίνω (+ τα μαστορικά), πέρα από αυτά που προκύπτουν από φυσιολογική φθορά.
Συμπληρωματικά να αναφέρω ότι το freewind που είχα για 10 περίπου χρόνια περπάτησε παντού, σε κροκάλες, σε χώματα, σε βράχους, σε αμμουδιές, σε πεζοδρόμια και φυσικά σε κακοτεχνίες και οι ζάντες ήταν σα καινούργιες (εκτός από δύο σπασμένες ακτίνες).
Τελευταία επεξεργασία: