F800GS-Tζόγος στα δισκόφρενα?!?

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σινεμπλοκ πλευστότητας????


Ανάμεσα στα μεταλλικά κυλινδράκια, υπάρχουν κι ελαστικά παρεμβύσματα. Αν δε θέλετε να τα πούμε σινεμπλόκ, ΟΚ. Πάντως υπάρχουν. Σε άλλες πλάκες φαίνονται και πιο καθαρά, ψάξτε και θα δείτε.




Σ αυτέ ςπυ είναι για τζι-ες 1200αρι, είναι μεν πλευστές, αλλά με άλλο μηχανισμό. Μια μεταλλική ελατηριωτή ροδέλα κάνει τη δουλειά. και δεν υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα.
 

Nordic

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200R, 2012
Σε κάποια πράγματα είμαι απόλυτος, γιατί είναι θέματα λειτουργίας μηχανισμών και άπτονται φυσικών νόμων κλπ.
Δε διαφωνώ ότι βοηθάει και σε θέματα απαγωγής θερμότητας κι ομοιόμορφης διάχυσής της στο σώμα του δίσκου.
Όταν έχεις πλευστή δαγκάνα και πλευστή δισκόπλακα, τότε πιθανότατα ο πρωτεύων λόγος για την ύπαρξη πλευστής δισκόπλακας να είναι η διαστολές λόγω θερμότητας.
Όταν έχεις μόνο πλευστή δισκόπλακα, ο πρωτεύων λόγος ύπαρξής της, είναι ότι είναι απαραίτητο ένα τμήμα του συστήματος να έχει δυνατότητα κίνησης. Δείτε λίγο πώς λειτουργούν οι πλευστές δαγκάνες με σταθερή δισκόπλακα και θα αντιληφθείτε τι λέω. Φανταστείτε όλα σταθερά και θα καταλάβετε ότι ΔΕ γίνεται!!!
Γι αυτό επιμένω, ότι ο πρωτεύων λόγος ύπαρξης πλευστότητας στις δισκόπλακες -ειδικά όταν οι δαγκάνες είναι σταθερές- είναι η ίδια η λειτουργία του φρένου. Τα άλλα περί διαστολών, είναι παράπλευρα οφέλη!
Χαίρομαι που δεν είσαι απόλυτος λοιπόν, και ευτυχώς που δεν κάνεις τους φυσικούς νόμους εσύ :p:p.

Τώρα το κατά πόσο τα περί διαστολών, είναι παράπλευρα οφέλη, ας το αφήσουμε να το κρίνει η Brembo (που εισήγαγε το σύστημα) και η ΕΒC.

Αντιγράφω από το site της Brembo:

"...Brembo used cast iron for its brake discs; the first ones had a cast aluminium housing with the rotor screwed directly onto it. It didn’t take the Brembo technicians long, however, to understand the intrinsic limit of discs whose rotor was joined to the housing - in fact the rotor heats up and needs to be able to expand thermically without any restraints like the housing. This gave rise to floating discs that could optimise their weight and performance...."

Για περισσότερα http://am-moto.brembo.com/en/tips/four_materials_and_just_one_disc

https://www.buybrakes.com/brembo/faq.html#q18

Σώας τας φρένας εύχομαι σε όλους μας... και καλά φρεναρίσματα :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χαίρομαι που δεν είσαι απόλυτος λοιπόν :)

ΟΚ, έπρεπε να αναφερθώ εξ αρχής στον πρωτεύοντα λόγο. Σ' αυτό συμφωνώ, έχεις δίκιο φίλος ;)
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Μια και εχει παρει ωραια τροπη η κουβεντα και "οσο ζω μαθαινω"...δραττομαι της ευκαιριας και ρωτω.
Τι κινδυνος υπαρχει στην περιπτωση που μεγαλωνει αυτος ο τζογος;Μπορει να κανει "κρακ" και να σπασουν ας πουμε τα δαχτυλιδια(πριτσινια)και να μεινουμε χωρις φρενα;Μπορεις να πετσικαρει ο δισκος;...ή κατι αλλο;Η απλα ζουμε με αυτο το τζογο,δεν ρισκαρουμε τιποτα επι της ουσιας και απλα αλλαζουμε το δισκο οταν μας αφησει χρονους σε θεμα υλικου και επιτρεπτου παχους;...
Απο τι επηρεαζεται αυτος ο "τζογος";...Τι μπορει να τον επιδεινωσει;Δυνατα φρενα επι συνεχους;πχ οδηγηση ασφαλτο τεζα καταβασεις;Χωματινη χρηση με κραδασμους και κοπανημα;Κατι αλλο;
 

The Doctor

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναί
Όνομα
Σταύρος
Μοτό
BMW GS1200R(04-Yellow),
YAMAHA TTR250
Κώστα νομίζω ότι όσο η αίσθηση στο φρενάρισμα είναι αυτή που πρέπει δεν χρειάζεται να ψάχνεσαι.
Αν αρχίσουν τρέμουλα, κακή αίσθηση γενικά τότε αρχίζεις και το κοιτάς.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια και εχει παρει ωραια τροπη η κουβεντα και "οσο ζω μαθαινω"...δραττομαι της ευκαιριας και ρωτω.
Τι κινδυνος υπαρχει στην περιπτωση που μεγαλωνει αυτος ο τζογος;Μπορει να κανει "κρακ" και να σπασουν ας πουμε τα δαχτυλιδια(πριτσινια)και να μεινουμε χωρις φρενα;Μπορεις να πετσικαρει ο δισκος;...ή κατι αλλο;Η απλα ζουμε με αυτο το τζογο,δεν ρισκαρουμε τιποτα επι της ουσιας και απλα αλλαζουμε το δισκο οταν μας αφησει χρονους σε θεμα υλικου και επιτρεπτου παχους;...
Απο τι επηρεαζεται αυτος ο "τζογος";...Τι μπορει να τον επιδεινωσει;Δυνατα φρενα επι συνεχους;πχ οδηγηση ασφαλτο τεζα καταβασεις;Χωματινη χρηση με κραδασμους και κοπανημα;Κατι αλλο;
Όλα τα παραπάνω, αλλά μη σκας;):yew:
Δε σπάνε από αυτό οι δίσκοι. Βασικά, μόνο η απώλεια υλικού που επιφέρει μείωση στο πάχος κάτω του προβλεπομένου , εγγυμονεί κίνδυνο. Τίποτα άλλο.
Νταξ κι άμα είναι θεόστραβη η πλάκα, απλά δε φρενάρεις.... αλλά αυτό γίνεται αντιληπτό αμέσως.
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r


Ανάμεσα στα μεταλλικά κυλινδράκια, υπάρχουν κι ελαστικά παρεμβύσματα. Αν δε θέλετε να τα πούμε σινεμπλόκ, ΟΚ. Πάντως υπάρχουν. Σε άλλες πλάκες φαίνονται και πιο καθαρά, ψάξτε και θα δείτε.




Σ αυτέ ςπυ είναι για τζι-ες 1200αρι, είναι μεν πλευστές, αλλά με άλλο μηχανισμό. Μια μεταλλική ελατηριωτή ροδέλα κάνει τη δουλειά. και δεν υπάρχουν ελαστικά παρεμβύσματα.
Σύμφωνα με αυτό που λες συμπέρασμα βγαίνει πως ο λόγος που μεγαλώνει η πλευστότητα είναι η φθορά απτα λαστιχάκια που υπάρχουν ανάμεσα στα κυλινδρακια σωστά?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σύμφωνα με αυτό που λες συμπέρασμα βγαίνει πως ο λόγος που μεγαλώνει η πλευστότητα είναι η φθορά απτα λαστιχάκια που υπάρχουν ανάμεσα στα κυλινδρακια σωστά?
Μιας και δεν υπαρχει κατι αλλο που να φθαρει πιο γρηγορα, σωστα.
Στα gs 1200, που δεν εχουν τετοιο πλευστο δισκο με λαστιχακια, ακομα και με 100000χλμ, δεν ειδα αυξηση του τζογου.
Παντως και στα αλλα, ο τζογος δεν πρεπει να αποτελει λογο αλλαγης. Αν ειναι ταλαιπωρημενος ο δισκος ωστε να χαλασουν αυτα, τοτε σιγουρα θα εχει και φθορα που δικαιολογει την αλλαγη του, λογω λεπτυνσης.
Πιστευω δηλαδη οτι οσο ειναι εντος προδιαγραφων παχους η δισκοπλακα, δεν τιθεται θεμα. Εκτος αν μιλαμε για αστοχια υλικου, αναφερομενοι στα λαστιχακια, αλλα αυτο θα ειναι μεμονωμενη περιπτωση και δε θα γενικευσω. Εκει πας για ελεγχο και οτι πουν οι ειδικοι.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
μην τα πειράζεις γιατί θα χαλάσουν !!!
Αν φθαρούν οι δίσκοι τους αλλάζεις !!!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
το γραφω εδω,μιας και κολλαει.

Ειδα σε διαφορα βιντεοζ του χωρου,αλλα και μετα διαβασα και σε φορουμς του εξωτερικου,σχετικα με τα bobbins της πλευστης δισκοπλακας.
τα κυλινδρακια αυτα που συνδεουν τη δισκοπλακα με το κεντρο της δλδ.

το λοιπον,αυτοι οι τυποι,λενε οτι καποιες φορες,εξ αιτιας της διαβρωσης και των καταλοιπων των φρενων αυτα τα "κυλινδρακια" κολλανε και δεν επιτρεπουν την ελευθερη κινηση της δισκοπλακας με αποτελεσμα λεει ανομοιομορφη φθορα και κατι τετοια.

οποτε παιρνουν μια βιδα με παξιμαδι και ροδελες,την περνανε απο μεσα,τη σφιγγουν και ψεκαζοντας καθαριστικο φρενων τη γυρνανε και ξεκολλαει και τρεχει μπιχλα.

ισχυει αυτο?η ειναι οτι να ναι φαση και δεν κανει απολυτως τιποτα?
το χει κανει κανενας?
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Μητσάρα δεν μου έχει τύχει και δεν το έχω κάνει, αλλά δεν μου φαίνεται αβάσιμος μηχανολογικά ο ισχυρισμός...
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
και μια φωτο απο το νετ,για το πως ειναι αυτα τα διαολια.


τα οποια μπορει κανεις να τα βρει και σαν ανταλλακτικα


εν τελει κ εγω πιστευω πως αν τρωνε πολυ ταλαιπορια,απο εκτος δρομου συνθηκες,νερα,σκονες,καθαριστικα,οξειδωσεις,τοτε οντως ισως και να μπλοκαρουν,απλα δεν ξερω αν το μπλοκαρισμα αυτο μπορει να αντισταθει σε διαστολη-συστολη πχ η στο ζορι που τρωει στο φρεναρισμα.
επισης αν οντως γινει αυτη η διαδικασια,που λενε,αν μπορει να προκλιθει καποια ζημεια ξερω γω..
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
το γραφω εδω,μιας και κολλαει.

Ειδα σε διαφορα βιντεοζ του χωρου,αλλα και μετα διαβασα και σε φορουμς του εξωτερικου,σχετικα με τα bobbins της πλευστης δισκοπλακας.
τα κυλινδρακια αυτα που συνδεουν τη δισκοπλακα με το κεντρο της δλδ.

το λοιπον,αυτοι οι τυποι,λενε οτι καποιες φορες,εξ αιτιας της διαβρωσης και των καταλοιπων των φρενων αυτα τα "κυλινδρακια" κολλανε και δεν επιτρεπουν την ελευθερη κινηση της δισκοπλακας με αποτελεσμα λεει ανομοιομορφη φθορα και κατι τετοια.

οποτε παιρνουν μια βιδα με παξιμαδι και ροδελες,την περνανε απο μεσα,τη σφιγγουν και ψεκαζοντας καθαριστικο φρενων τη γυρνανε και ξεκολλαει και τρεχει μπιχλα.

ισχυει αυτο?η ειναι οτι να ναι φαση και δεν κανει απολυτως τιποτα?
το χει κανει κανενας?

Ναι ισχυει...και το εχω κανει, και δουλευει.

Αν και προτεινω καλυτερα σε καποιον να κατσει να καθαρισει ολο τον τροχο με παραφινελαιο φαρμακευτικο.

Θα φυγουν ολες οι βρωμιες και τα κολημενα περτσινια θα ξαναελευθρωθουν...

Η δουλεια αυτη να γινει με κρυο μηχανακι, και ενα καλο πλυσιμο με σαπουνι υστερα.

Συνηθως αμμελουμε την συντηρηση του τροχου...και τι εννοω : Καθαρισμα φρενων , δισκοπλακας, ζαντας , ρουλεμαν τροχου γρασσαρισμα και γρασσαρισμα αξονα, ελεγχος τασης ακτινων.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
παραφινελαιο και γυρω απο δισκοπλακες-δαγκανες?
δεν ειναι επικυνδυνο λογω οτι το υλικο απο τα τακακια ειναι πορωδες και "τραβαει"?
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
παραφινελαιο και γυρω απο δισκοπλακες-δαγκανες?
δεν ειναι επικυνδυνο λογω οτι το υλικο απο τα τακακια ειναι πορωδες και "τραβαει"?
Μπορεις να αφαιρεσεις τα τακακια ευκολα.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Διαβαζοντας ολα τα παραπανω πρωτη απορια αυτα τα λετε πιο πανω για πρεσαριστες η αυτες με τις ασφαλειες;;; μπηκα και γω στο τρυπακι εδω και μερες και το ψαχνω και μου κανει εντυπωσει που μερικοι ξετριπανε τις πρεσαριστες και βαζουν σαν τις δικες μου με ροδελα και ασφαλεια απο πισω... Το ερωτημα περα απο την ασφαλεια που το φοβαμαι πολυ ειναι οτι εδω την ακαδημιας περναω και βαραει ολοκληρο μπροστα (btw οταν πας φρενο γινεται μαγικο χαλι και σε πιανει συναισθημα ικανοποιησης οτι εφτιαξαν χαχαχα) εσεις αραγε στο χωμα πρεπει να γινεται χαμος κατω απο ντακα ντουκα... :p


Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Γιαννης20v

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW R1200GS LC
εχω κ γω το ιδιο θεμα μετα απο 60000χλμ κ ειναι πολυ εκνευριστικο.εχει αλλαξει καποιος δισκους να μας πει τι λυσεις υπαρχουν μιας κ αποτι εμαθα οι μαμα ειναι καπως απλησιαστοι;υπαρχει περιπτωση να μπουν μη πλευστοι κ να μην ξαναεμφανιστει το θεμα;
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Δεν είναι κάποιο ελάττωμα . Έτσι κάνουν οι δίσκοι . Θες να τις αλλάξεις λόγω φθοράς; Γτ δεν είναι κ πάρα πολλά χλμ . Εγώ όταν αλλάξω θα πάω σε μαργαρίτα
 

Γιαννης20v

Μέλος
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW R1200GS LC
ναι δεν ειναι ελαττωμα αλλα ειναι πολυ εκνευριστικο!ισως ειναι και για αλλαγη ετσι και αλλιως οποτε ψαχνομαι να δω τι θα κανω.μαργαριτα παλι πλευστους ε;
 
Top Bottom