Δεν ήθελα να αναφερθώ σε αυτά ,
όπως και δεν έκανα και στο aprilia bikers που ανέβηκε αρχικά το θέμα ,
αλλά μιας και το ρωτάς θα σου πω και μου σαι συμπαθής θα σου πω
Το βασικό πρόβλημα του capo , ήταν το χεράκι μου και ο εγωισμός μου .
Όσο πιο πολύ τεχνογνωσία αποκτάς σε ένα όχημα ,
τόσο πιο πολύ αρχίζεις και παραβλέπεις κανόνες ασφαλείας
και διαδικασίες που κάποτε τις πήγαινες by the book .
Για να τα πάρω ένα ένα :
-
το λάδι που έχανα , και το έχανα καιρό αλλά ήμουν σε άρνηση
να ασχοληθώ μαζί του , αν και έβλεπα της κηλίδες στο γκαράζ ...ήταν από τη τάπα του λαδιού .
Τα caponord 1ης γενιάς , δεν έιχαν ροδέλα χαλκού εκεί ,
στα 2ης μπήκε η ροδέλα από την aprilia .
Όταν άλλαξα λάδια στο capo ( μονος βεβαια ) βλέποντας τη ροδέλα εκεί είπα :
- μα τι μλκς ο προηγούμενος έβαλε ροδέλα . Αφού δεν χρειάζεται :confused:
Και έτσι απλά την πέταξα , δημιουργώντας το πρόβλημα .
Το οποιό και λύθηκε φυσικά στην επόμενη αλλαγή όταν κατάλαβα το λάθος μου
και πως ο μόνος μλκς της υπόθεσης ήμουν εγώ .
-
τα κομπιάσματα στην εκκίνηση , άρχισαν όταν έκανα ένα rebuild/service στη μίζα .
Και ενώ εξηγώ και εμμένω στο κομμάτι της συναρμολόγησης της μίζας ,
και στη μεθοδικότητα και στη προσοχή που πρέπει να δωθεί γιατί τυχόν λάθος,
θα δημιουργήσει δυσλειτουργίες , στο αντίστοιχο θέμα που έχω στο aprilia bikers...
αποδείχτηκα για άλλη μια φορά ξεροκέφαλος που έκανα λάθος αυτό ακριβώς που επισήμαινα .
Και το χειρότερο δεν ήταν ότι έκανα λάθος , αλλά ότι αρνιόμουν και να το δεχτώ ,
και να μπω στη διαδικασία να ελέγξω εκ νέου τη μίζα .
Ανταυτού άλλαξα , μπαταρία , καλώδιο , ρελέ , και παραλίγο και διακόπτη
ενώ το πρόβλημα το έλυσα τελικώς πριν λίγο καιρό όταν έριξα τα μούτρα μου
και τον εγωισμό μου και έλυσα ξανά τη μίζα για να θαυμάσω τα λάθη που είχα κάνει στο δέσιμο της .
-
τα σβησίματα στο γκάζι , που παρουσιάστηκαν στο tirolo κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ,
ήταν παρενέργειες του tune ecu .
Είναι γνωστό ότι το tuneecu είναι καλό χρύσό αλλά δεν τα κάνει και όλα τέλεια .
Όταν λοιπόν στην απόγνωση μου στο tirolo έβγαλα το laptop για να δω τι μπορεί να
έχει καταγράψει ο εγκέφαλος από βλάβες , είχα και τη φαεινή ιδέα να κάνω
reset στο tps αν και ήξερα ότι το tuneecu είναι πιθανό να μην το κάνει σωστά .
Εεεεε , και μαντέψτε .... δεν το έκανε σωστά και από εκεί ξεκίνησε και αυτό .
Λύθηκε βέβαια εύκολα , όταν έγινε σωστά το reset μέσω axone .
-
Το κομμάτι της λιωμένης ασφάλειας , ήταν κάτι που έπρεπε να έχω αλλάξει από καιρό .
Κακές κολήσεις , και οξειδωμένα μέταλλα , από μία ασφαλειοθήκη που έιχα βάλει εγώ ;extra
ανέβαζαν την ωμική αντίσταση και την θερμοκρασία με αποτέλεσμα να λιώνουν την ασφάλεια .
Από ταν μπήκε η σωστή ασφάλεια και τις ενώσεις επιμελήθηκε ο αδερφός μου ως ηλεκτρολόγος
το θέμα έληξε .
Καταλήγω ότι το μόνο πραγματικό πρόβλημα της μοτοσυκλέτας ,
ήταν ο
αισθητήρας στροφάλου που έπνεε τα λοίσθια ,
και δεν έβαζε μπροστά το μηχανάκι εύκολα .
Ξεπεράστηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και αυτό ,
τρίβοντας τις επαφές του αισθητήρα ,
και στραβώνοντας τα ποδαράκια για να υπάρξει πιο στενή επαφή ....
και αυτό έκανε δουλειά μέχρι να επιστρέψω και να τον αλλάξω .
Η φθωρά αυτού του αισθητήρα κρίνεται ως φυσιολογική ,
για ένα μηχανάκι 11 ετών πλέον ,
και είναι αποτέλεσμα κυρίως των κραδασμών του v2 .
Aυτά εν ολίγοις ήταν τα κολπάκια του capo ,
που πέραν του αισθητήρα για όλα τα άλλα
ευθύνομαι εγώ .
Όπως και να χει βέβαια μου χάρισε ένα μοναδικό ταξίδι ,
επιβεβαιώσε το ρητό που λέω χρόνια πως ένα capo ότι και να πάθει
πρώτα θα σε γυρίσει σπίτι και μετά θα κάτσει ήσυχα στη γωνιά του να αργοπεθάνει ,
και επίσης επιβεβαίωσε την επιλογή μου πριν χρόνια που το ξαναγόρασα ,
μιας και το βασικό μου σκεπτικό τότε ήταν ότι έχω τη γνώση να αντιμετωπίσω τα πάντα μαζί του on the road ,
ενώ με ένα νέο μοτόρι το πιθανότερο να είχα εγκαταλείψει από το πρώτο πρόβλημα .
Αυτά , ελπίζω να μην σας κούρασα ...
η ουσία πάνω από λα είναι το ταξίδι και όχι το μέσο παίδες .