Καλό το 595 , έχει και μεγάλη οθόνη αλλά δεν κάνει για το crf1000 .
Το 595 είναι αρκετά μεγάλο και όταν τοποθετείτε στην μπάρα βρίσκει στην ζελατίνα , όποτε χρειάζεσαι ανταπτορα να το φέρεις πιο έξω , όποτε εκεί έρχεται το κρακ !
Το δικό μου είναι σχεδόν κολλημένο πάνω στην μπάρα και γί´αυτο δεν υπάρχει περίπτωση να σπάσει .
Το να το τοποθετήσει κανεις στο τιμόνι αριστερά η δεξιά για μένα είναι γελοίο και σε μια χαζόπτωση μπορεί να σπάσει .
Στο κέντρο του τιμονιού είναι η καλύτερη λύση αλλά μπορεί να έχεις θέμα με το τανκ μπαγκ , εγώ όταν το έβαλα εκεί δεν είχα αλλά έχω μικρό τανκ μπαγκ , το κακό είναι ότι κοιτάς κάτω και εύκολα θα κανεις το ατύχημα .
Τα καλώδια φυσικά υπάρχει τρόπος να περάσουν και να παρθεί ρεύμα από την αναμονή , αρκεί να είσαι μερακλής ( κάτι που δεν το έχουν όλοι )
Η καλύτερη λύση λοιπόν είναι στην μπάρα εμπρός που είναι η ζελατίνα αλλά με την αφτερ μάρκετ ενίσχυση που του δίνει και την απαραίτητη απόσταση να μπει το πιο μεγάλο gps.
Αυτά μετά από μελέτη και ψάξιμο όταν θα αγόραζα το δικό μου gps , ακόμα πιστεύω ότι έκανα την καλύτερη αγορά και στην επιλογή του τελικού προϊόντος με βοήθησε ο @forester .
Γι αυτό είναι τα φόρουμ , για να μοιράζεται η γνώση .
Sent from my iPhone using Tapatalk
@skliris_kariolis (geez996)
Όπως εσυ βελτιωσες το δικό σου , έτσι θέλει και αυτό .
Τα όργανα είναι πολύ μέσα για να πατήσει πάνω , όποτε δεν .
Με ένα πλακάκι αλουμινίου πιο μεγάλο από 10mm ,να βγει πιο έξω γίνετε και μακρύτερες βίδες φυσικά ( κάθετο δράπανο),αλλά είπαμε θέλει να ασχοληθείς .
Πριν αγοράσουμε ρωτάμε , κατόπιν εορτής ψάχνουμε μεσοβέζικες λύσεις .
ΑΛΛΙΟΣ χάρτινος χάρτης ( που πάντα τον έχουμε μαζί ) με ανάλυση 1: 2.000.000.000 πιστεύω ότι είναι καλά
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το κάθε gps έρχεται και με την ανάλογη βαση από το εργοστάσιο , όποτε ταιριάζει .Kαι ποιος σου ειπε ρε Κωστα οτι ολα τα GPS ταιριαζουν με βασεις που ΘΑ θελαμε ????
Εχεις δει το δικο μου στο 1190 (Aka "Δρακος") με την βαση της ΚαTourateck (copyright El-gato) και παλι την ηθελε την βελτιωση λογω ταλαντωσης...
Ολη η κουβεντα ξεκινησε για το κοκορετσι των καλωδιων.... βρηκαμε μια μοντα. Παμε τωρα για την στηριξη.
#Skiros_kariolis over and out
Σωστός, εδώ κατάφερα και στρίμωξα τα καλώδια εγώ στο WRR, κάτω μια μασκούλα τόση δα!Το κάθε gps έρχεται και με την ανάλογη βαση από το εργοστάσιο , όποτε ταιριάζει .
Στο δικό σου έκανες την βελτίωση
Α.γιατι ήξερες
Β.γιατι είχες τα μηχανήματα
Για τα καλώδια δεν θα έπρεπε να γίνετε καν κουβέντα μιας και το πάχος είναι ελάχιστο .
Από την αριστερή πλευρά , κάτω από το ντεπόζιτο , περνάνε μια χαρά .
Όσο για το αν θα πάμε βόλτα : κάνω προπόνηση τώρα στο play station γιατί είμαι κουλατζα. Όταν γίνω ντακαρισιος θα έρθω .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Γιώργο θέλω να πιστεύω πως με ένα μικρότερο και στενότερο tank bag δεν θα έχεις πρόβλημα (στα στριψίματα του τιμονιού). Φυσικά αυτή είναι μια επιπλέον επένδυση με επιπλέον κόστος. Έχει βγάλει μια ωραία "χωμάτινη" σειρά προϊόντων η Givi (Gravel-T range) μεταξύ των οποίων υπάρχουν 2 tank bag το GRT705 (20 λίτρων) και το GRT706 (6 λίτρων) και τα δυο έχουν στενή γραμμή (αξίζει να ρίξει κανείς μια ματιά σε ολόκληρη τη σειρά).@STF: Συμφωνω για το κοψιμο των καλωδιων, κι'εγω δε θελω να πειραξω την πλεξουδα με το που πηρα το GPS. Κανονικα θαπρεπε η Garmin να συνδεει την πλεξουδα στη βαση με ενα αδιαβροχο βυσμα και να δινει και ενα απλο καλωδιο παροχης ρευματος, εστω και σαν εξτρα. Αυτο που λες με το "ταξιδεμα" των καλωδιων το ειπε και ο Γιαννης απο πανω και κατι τετοιο θα κανω επειδη ο χωρος εκει μπροστα ειναι πραγματικα ελαχιστος. Σχετικα με τον ανταπτορα στηριξης της Τουρατεκ, αυτον εννοουσα οταν εγραφα πιο πανω οτι "θα μπορουσα καλλιστα να το βαλω σε βαση στα μπουζονια του τιμονιου αν δεν εβαζα παντα tankbag". Δεν εμποδιζει τη θεα των οργανων καθως τον εχουνε βαλει αναβατες σε φορα του εξωτερικου και ρωτησα επι τουτου, αλλα επιβεβαιωσανε οτι υπαρχει θεμα με το tankbag και οσοι εχουνε βαλει εκει το GPS δε χρησιμοποιουνε tankbag.
Ισχύει το είχα κάνει και εγώ πριν κάνα χρόνο στο 595 βέβαια μετά από ένα χρονικό διάστημα πάλι τα ίδια, πλέον στο XT έβαλαν την μπαταρία εσωτερικά και τέλοςΓι'αυτους που εχουν Garmin 590 και 595 ή αλλο Garmin GPS με παρομοια συνδεση μπαταριας, καποιες φορες η μπαταρια σταματαει πια να φορτιζει οποτε οταν σβηνει η παροχη ρευματος το GPS "πεθαινει" ακαριαια και μετα, οταν ξανα-ξεκιναει, παιρνει χρονο να bootαρει απο το μηδεν. Αυτο δε σημαινει οτι η μπαταρια εχει πεθανει ανεπανορθωτα αλλα εχει να κανει με το βισμα φορτισης που δεν δουλευει σωστα και ετσι δεν φορτιζεται η μπαταρια. Ψαχνοντας στο δικτυο, βρηκα το εξης αρθρακι που εχει μια πολυ απλη λυση που για μενα δουλεψε (επειδη αυτο συνεβη στο δικο μου 595):
Garmin Zumo 590/595 battery connection fix