Hayabusa 2021 και άλλα Euro 5 μοντέλα της Suzuki

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Συμφωνώ Α-Π-Ο-Λ-Υ-Τ-Ο-Σ!

Πόσες σύγχρονες μοτοσυκλέτες μπορούν να σου κάνουν αυτό το δώρο... υποκειμενικό το ξέρω, αλλά μου έχει πέσει το σαγώνι!






Από ότι λέει ο τύπος στο βίντεο, το gen 3 έχει φέρει το τιμόνι ακόμη πιο κοντά στον αναβάτη με αποτέλεσμα να είναι ακόμη πιο άνετο.

Θα ξαναπώ ότι δεν έχω αντίρρηση ότι το busa είναι θρυλος και μια φανταστική μοτοσυκλέτα που μπορείς να ζεις μαζί της κάθε μέρα.
Την τελευταία δεκαετία όμως άλλος είναι ο βασιλιάς.
Δεν ξέρω αν αυτή η τρίτη γενιά θα είναι όσο καλες ήταν οι δύο προηγούμενες.
Η Suzuki ήταν πάντα η πιο αργή σε αντιδράσεις και ανανεώσεις, αλλά ειδικά με το Hyabusa το παράκανε.
Οι περισσότερες αλλαγές που βλέπω εδώ τις έχει κάνει εδώ και σχεδόν μια δεκαετία η Kawasaki με το δεύτερης γενιάς ZZR 1400 και σύμφωνα με τα νούμερα που βλέπω είναι ακόμα ο βασιλιάς της κατηγορίας τουλαχιστον σε επιδόσεις.
Το για το πανέμορφο κοκπιτ είναι χαρακτηριστικό του πόσο αργή είναι η Suzuki στις αλλαγές.
Δείτε τις ομοιότητες με το προ 9 ετών Kawasaki.


Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το για το πανέμορφο κοκπιτ είναι χαρακτηριστικό του πόσο αργή είναι η Suzuki στις αλλαγές.
Δείτε τις ομοιότητες με το προ 9 ετών Kawasaki.

Μόνο που αυτό το cockpit το έχει η Hayabusa από το 2008.... 13 χρόνια πριν...





...το οποίο με τη σειρά του είναι εξέλιξη του cockpit που έχει από το 1999 με τη προσθήκη της lcd οθόνης στη μέση



Το ξαναέγραψες και το προσπέρασα γιατί δε κάνουμε διαγωνισμό SUZUKI vs KAWASAKI (μια χαρά μηχανή είναι και αυτή).
Πρέπει να ομολογήσεις πως τα όργανα του Kawasaki δεν έχουν καμία απολύτως συγγένεια, ούτε σε διάταξη, ούτε σε πλήθος, ούτε σε τίποτα. Το θέμα είναι αν έφτιαχνε σήμερα μια παρόμοια μοτοσυκλέτα η Kawasaki, πως θα ήταν τα όργανα της. Δεν είναι δηλαδή θέμα καθυστερημένων αντανακλαστικών, μάλλον θέμα φιλοσοφίας για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι.

Edit: Επειδή το ξαναδιάβαζα, μη δοθεί η εντύπωση ότι αντιπαρατίθεμαι. Τη γνώμη μου καταθέτω με το τρόπο που τα βλέπω εγώ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
'21 εσύ; '12 εγώ. '08 εσύ;
Στον δικό μου δεν χωράει στον δικό σου κολυμπάει.
- Στον δικό μου κάνει Κρος στον δικό σου μότο κρός.
Επειδη σε λίγο θα τις βγάλουμε έξω να τις μετρήσουμε, δεν θέλω να πω αν αυτή η η άλλη είναι καλύτερη.
Απλα λέω ότι η Suzuki είναι εκνευριστικά αργή στην ανανέωση των μοντέλων της, και όταν το κάνει πολλές φορές φαίνεται σαν να αργησε μερικά χρόνια.

Α. Πάρε και ένα κοκπιτ από ZZR 1400 '06.
Χα! 1-0

Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Στάλθηκε από το M2007J20CG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αυτό που λες εσύ ότι είναι εκνευριστικά αργή, για κάποιους άλλους μπορεί να είναι όαση. Εγώ δε θέλω π.χ. να αγοράσω μια μοτοσυκλέτα που 2 χρόνια μετά να θεωρείται παλιά, μια χαρά μου κάθεται να είναι καμιά 5ετία ίδια. Κατά τη ταπεινή μου άποψη, μηχανολογικά σε ότι αφορά τους θερμικούς κινητήρες -και γενικά τα μηχανικά μέρη- η τεχνολογία έχει ταβανιάσει. Η όποια εξέλιξη προέρχεται μόνο μέσα από τα ηλεκτρονικά.

Δεν ασχολήθηκε κανείς παρά μόνο εσύ με μια εναλλακτική πρόταση (βλ. Kawasaki). Το θέμα εδώ είναι η παρουσίαση της νέας Hayabusa. Δεν σου αρέσει, τη θεωρείς λιγότερη των εξελίξεων του μοτοσυκλετισμού, δικαίωμα σου. Δε χρειάζεται να εκνευρίζεσαι (αν εκνευρίζεσαι),
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Οταν πισω στο μακρινο 2004 αποφασισα να ξεφυγω απο μια ζωη off και on-off και να παρω το πρωτο sport touring μηχανακι, ειχα κανει test drive τα Bird, Busa και ZZR1200 και τα Bird/Busa μου ειχανε αρεσει πολυ. Αλλα ηθελα μηχανη ΚΑΙ για καθημερινη μετακινηση και μου φανηκανε και τα δυό σχετικα κουραστικα στην πολη. Επισης, επειδη θα ητανε η πρωτη μηχανη μου που θα 200αριζε για πλακα, ηθελα και ABS που κανενα απ'αυτα δεν ειχε τοτε. Ετσι κατεληξα στο VFR 800 VTEC που εχω ακομη, με τα λιγο πιο ψηλα/ανοιχτα κλιπον και σιγουρα πιο μανιτζεβελο για χρηση πολης. Αλλα το Busa ειδικα μουχε παρει το μυαλο, με φοβερη προστασια, ανεση και ροπη/γκαζι αρκουδας :ok:

Εδω και 1.5 χρονο εχει παρει ο ανεψιος μου ενα Busa του 2005 σε εξαιρετικη κατασταση και ειναι κουκλι το ατιμο, τοχω παρει για δυο καλες υπερηχητικες βολτες - στη μια ειδα 275χμω κοντερ με κρανος με γεισο και δεν καταλαβα σχεδον τιποτα! :D Βεβαια τα φρενα του gen 1 πασχουν σχετικα για τις ταχυτητες που μαζευει για πλακα αλλα στεκεται μια χαρα ακομα και σημερα, 16 χρονια απο τοτε που πρωτοπατησε τις ροδες του στο δρομο. Αν και οχι τελειως σχετικο με το θεμα, βαζω μια φωτο για να δει κανεις τη σχεδιαστικη συνεχεια και εξελιξη των Busa. Offtopic closed.

 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να θέσω και μιά παράμετρο ακόμα, στο θέμα εξέλιξης. Την ανάγκη.
Αγωνιστικά SS, κάθε δύο χρόνια για να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα και να έχουν ο,τι χρειάζονται οι ομάδες, δεν παραπονέθηκε κανείς.
Εντούρο, MX, κάθε χρόνο, τιμή Τ700, δεν είναι φτηνά, γιατί ζητάνε αλλαγές οι ομάδες, δεν παραπονέθηκε κανείς.

Στα τουριστικά, ποιός ζητάει αλλαγές; Κανείς. Πέραν πραγμάτων που είναι αποδεδειγμένα λάθος και διορθώνονται (όπου και όσα υπάρχουν) οι αλλαγές γίνονται αργά, απλά για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον στο μοντέλο και να προστεθεί τεχνολογία όταν και όπου χρειάζεται.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Να θέσω και μιά παράμετρο ακόμα, στο θέμα εξέλιξης. Την ανάγκη.
Αγωνιστικά SS, κάθε δύο χρόνια για να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα και να έχουν ο,τι χρειάζονται οι ομάδες, δεν παραπονέθηκε κανείς.
Εντούρο, MX, κάθε χρόνο, τιμή Τ700, δεν είναι φτηνά, γιατί ζητάνε αλλαγές οι ομάδες, δεν παραπονέθηκε κανείς.

Στα τουριστικά, ποιός ζητάει αλλαγές; Κανείς. Πέραν πραγμάτων που είναι αποδεδειγμένα λάθος και διορθώνονται (όπου και όσα υπάρχουν) οι αλλαγές γίνονται αργά, απλά για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον στο μοντέλο και να προστεθεί τεχνολογία όταν και όπου χρειάζεται.
.....και μαλιστα ακομα κι αυτα που εξελισσονται, ζητημα ειναι αν εξελισσονται τοσο οσο διαφημιζονται πως εξελισσονται.
Αναφερομαι στο πολυ γνωστο πλεον βιντεο των courts & henning για το gsxr K5 vs panigale v4
 
Reactions: Gus

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Να θέσω και μιά παράμετρο ακόμα, στο θέμα εξέλιξης. Την ανάγκη.
Αγωνιστικά SS, κάθε δύο χρόνια για να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα και να έχουν ο,τι χρειάζονται οι ομάδες, δεν παραπονέθηκε κανείς.
Εντούρο, MX, κάθε χρόνο, τιμή Τ700, δεν είναι φτηνά, γιατί ζητάνε αλλαγές οι ομάδες, δεν παραπονέθηκε κανείς.

Στα τουριστικά, ποιός ζητάει αλλαγές; Κανείς. Πέραν πραγμάτων που είναι αποδεδειγμένα λάθος και διορθώνονται (όπου και όσα υπάρχουν) οι αλλαγές γίνονται αργά, απλά για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον στο μοντέλο και να προστεθεί τεχνολογία όταν και όπου χρειάζεται.
Καμία αντίρρηση, δεν λέω να γίνουν όλοι σαν την ΚΤΜ που δίνεις ένα σκασμό λεφτά και σε ένα χρόνο έχεις παλιό μοντέλο χωρίς σοβαρό λόγο.
Αλλά η Suzuki είναι το ακριβώς αντίθετο.
Αν δεν της βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό (βλέπε euro5 σ' αυτήν την περίπτωση) δεν κάνει τίποτα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καμία αντίρρηση, δεν λέω να γίνουν όλοι σαν την ΚΤΜ που δίνεις ένα σκασμό λεφτά και σε ένα χρόνο έχεις παλιό μοντέλο χωρίς σοβαρό λόγο.
Αλλά η Suzuki είναι το ακριβώς αντίθετο.
Αν δεν της βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό (βλέπε euro5 σ' αυτήν την περίπτωση) δεν κάνει τίποτα.
Συντηρητικουρες οι ιαπωνες, μεχρι αηδιας!!!
Αφου ακομη και σημερα, εν ετη 2021, προτιμουν το σπαθι για να αυτοκτονησουν............. λες και δεν υπαρχουν οπλα τελευταιας τεχνολογιας!!!!!!! :laugh:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καμία αντίρρηση, δεν λέω να γίνουν όλοι σαν την ΚΤΜ που δίνεις ένα σκασμό λεφτά και σε ένα χρόνο έχεις παλιό μοντέλο χωρίς σοβαρό λόγο.
Αλλά η Suzuki είναι το ακριβώς αντίθετο.
Αν δεν της βάλουν το μαχαίρι στο λαιμό (βλέπε euro5 σ' αυτήν την περίπτωση) δεν κάνει τίποτα.
Ξανά, τι χρειαζόταν να κάνει;

Προσωπικά βρήκα αδικαιολόγητη την καθυστέρηση στην προσθήκη ABS και μόνο. Το υπόλοιπο μηχανάκι ήταν/είναι μιά χαρά, βασικά είναι "σου αρέσει ή όχι" όπως και πολλά άλλα μηχανάκια. Σαν σύνολο και για αυτό που φτιάχτηκε, δεν χρειάζεται "βελτίωση" γιατί η βάση ήταν πολύ σωστή από την αρχή της, πράγμα το οποίο φάνηκε και από το ότι η τελευταία γενιά μοιάζει με απλό φρεσκάρισμα της προηγούμενης, όχι νέο μοντέλο. Δεν είναι ότι δεν μπορείς να αλλάξεις ένα τέτοιο μηχανάκι, είναι ότι οι απαιτήσεις ταχύτητας κάνουν την αλλαγή της σωστής συνταγής αδύνατη. Στα ον-οφ, μιά που ανέφερες την ΚΤΜ (ανανεώνει όπως και η BMW κάθε διετία), ό,τι και να αλλάξεις στα πλαστικά μικρή σημασία έχει. Στα 300 χαω όλα μετράνε αλλιώς.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Ξανά, τι χρειαζόταν να κάνει;

Προσωπικά βρήκα αδικαιολόγητη την καθυστέρηση στην προσθήκη ABS και μόνο. Το υπόλοιπο μηχανάκι ήταν/είναι μιά χαρά, βασικά είναι "σου αρέσει ή όχι" όπως και πολλά άλλα μηχανάκια. Σαν σύνολο και για αυτό που φτιάχτηκε, δεν χρειάζεται "βελτίωση" γιατί η βάση ήταν πολύ σωστή από την αρχή της, πράγμα το οποίο φάνηκε και από το ότι η τελευταία γενιά μοιάζει με απλό φρεσκάρισμα της προηγούμενης, όχι νέο μοντέλο. Δεν είναι ότι δεν μπορείς να αλλάξεις ένα τέτοιο μηχανάκι, είναι ότι οι απαιτήσεις ταχύτητας κάνουν την αλλαγή της σωστής συνταγής αδύνατη. Στα ον-οφ, μιά που ανέφερες την ΚΤΜ (ανανεώνει όπως και η BMW κάθε διετία), ό,τι και να αλλάξεις στα πλαστικά μικρή σημασία έχει. Στα 300 χαω όλα μετράνε αλλιώς.
Καλά τα λες αλλά στο συγκεκριμένο μηχάνημα την έλλειψη traction control για παραδειγμα μέχρι το 2021 εγώ τουλάχιστον την θεωρώ απαράδεκτη.
Η όπως είπες για το abs.
Δεν λέω να κάνεις αλλαγή για την αλλαγή μόνο.
Απλά λοιπόν λέω ότι όπως στα περισσότερα πράγματα στην ζωή το σωστό και λογικό είναι κάπου στην μέση, και η Suzuki έχει γενικά έχει ξεχειλώσει την λογική "αν δεν χάλασε μην το φτιαχνεις"
Ναι δεν χάλασε αλλά πάλιωσε.
Ναι δεν χάλασε αλλά μπορεί να γίνει εύκολα καλύτερο.
Δεν μπορούσαν δηλαδή να κάνουν αυτή την ανανέωση πριν 4 - 5 χρόνια ?
Βεβαια μπορούσαν.
Γιατι αν ήταν όλοι σαν την Suzuki τώρα αντί για Τενερε 700 θα είχαμε το" ανανεωμένο" 660, η αντί για Kawasaki H2 το "νεο" ZZR 1100.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Προφανώς, η Σουζούκι και η κάθε Σουζούκι (πλην Kawasaki*) δεν έβλεπε να συμφέρει το κόστος εξέλιξης ενός νέου μοντέλου με βάση τις προβλεπόμενες πωλήσεις. Έγραψα σε άλλο φόρουμ στο αντίστοιχο νήμα το εξής:
"Πάντως, δεν ξέρω κατά πόσο είναι πλεόν "επίκαιρα" τέτοια μηχανάκια και αν πρόκειται ποτέ να κάνουν τις πωλήσεις του παρελθόντος εξαιτίας των υπεραντβέντουρ μοτό.
Μια κατηγορία που δεν υπήρχε όταν το Busa έχτιζε τον μύθο του και που κλέβει πωλήσεις από πολλές και διαφορετικές κατηγορίες. Ίσως γι' αυτό και η ανανέωση του Suzuki πήρε τόσο καιρό ενώ θα μου κάνει τρομερή έκπληξη αν έχουν όντως κάνει ριζικές αλλαγές... "
Όπως τελικά φάνηκε, οι αλλαγές δεν ήταν ρηξικέλευθες και το βρίσκω απόλυτα αναμενόμενο. Έγινε ότι έπρεπε για να είναι επίκαιρο και τέλος (ρετουσάρισμα μοτέρ για euro5, ηλεκτρονικά, νέο design). Θα μπορούσαν να γίνουν και άλλα (πχ σε σπορ τουρινγκ μηχανή του 2021 να μην υπάρχουν ημιενεργητικές αναρτήσεις?) ώστε να ακολουθεί το "hype"= πωλήσεις. Προσωπικά μου αρέσει το νέο μπούσα (στα χρώματα έχω μια ένσταση), είχα του 2005 και πραγματικά ήταν εντυπωσιακή η ποιότητα κύλισης και το τρομερό αλλά συνάμα φιλικό γκάζι του, αλλά ΟΚ, μην τρελαθούμε. 20 χρόνια μετά να λέμε ότι επειδή η βάση ήταν σωστή ας μην αλλάξει, είναι αστείο. Με αυτή τη λογική, ας πάρει κάποιος ένα gen2 και θα είναι μια χαρά, αν μάλιστα δώσει και τα μισά από το κόστος αγοράς του καινούργιου, θα πάρει με ABS και brembo, άντε να βάλει και μια τρόμπα και θα είναι μια χαρά!
Όντως η Σουζούκι είναι τρομερά συντηρητική εταιρεία στην εξέλιξη των μοντέλων της και αυτό για κάποιους είναι καλό, για άλλους κακό. Σίγουρα όμως είναι τρομερά αξιόπιστη.

*Kawasaki, είναι η μόνη που συνεχίζει και εξελίσει μοντέλα sport touring με γκάζι. Βλ. ZZR1200-ZZR1400-H2SX. Δεν έχω οδηγήσει κανένα οπότε και δεν έχω γνώμη, απλά βλέπω ότι είναι σίγουρα πιο "ενεργή".
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καλά τα λες αλλά στο συγκεκριμένο μηχάνημα την έλλειψη traction control για παραδειγμα μέχρι το 2021 εγώ τουλάχιστον την θεωρώ απαράδεκτη.
Η όπως είπες για το abs.
Δεν λέω να κάνεις αλλαγή για την αλλαγή μόνο.
Απλά λοιπόν λέω ότι όπως στα περισσότερα πράγματα στην ζωή το σωστό και λογικό είναι κάπου στην μέση, και η Suzuki έχει γενικά έχει ξεχειλώσει την λογική "αν δεν χάλασε μην το φτιαχνεις"
Ναι δεν χάλασε αλλά πάλιωσε.
Ναι δεν χάλασε αλλά μπορεί να γίνει εύκολα καλύτερο.
Δεν μπορούσαν δηλαδή να κάνουν αυτή την ανανέωση πριν 4 - 5 χρόνια ?
Βεβαια μπορούσαν.
Γιατι αν ήταν όλοι σαν την Suzuki τώρα αντί για Τενερε 700 θα είχαμε το" ανανεωμένο" 660, η αντί για Kawasaki H2 το "νεο" ZZR 1100.
Υπαρχει ενας γνωμονας για τις εταιρειες κι αυτος ειναι πουλαει δε πουλαει. Ε αυτο πουλουσε οποτε γιατι να το αλλαξουν. Εδω φτιαχνονται ακομα ιδια και απαραλαχτα κατι dr650 (25χρονια), drz400 (22 χρονια) xr650l (απο τον καιρο του Νωε), klr650 (λιγο μετα το big bang οταν εμφανιστηκε το σωματιδιο Higgs) κλπ. Το πραγματικα εντυπωσιακο ειναι το ποσο πετυχημενα μηχανακια ηταν ολα αυτα στην εποχη τους που αντεχουν την αγορα ακομα και σημερα.

Τωρα σε σχεση με zzr vs του πραγματικου βασιλια που λεγεται hayabusa, η προσεγγιση της σουζουκι ηταν να προσφερει ενα τοπ μοτερ-πλαισιο-ψαλιδι ντυμενο οχι με τα καλλιτερα αλλα με αξιοπρεπεστατα περιφερειακα σε πολυ λογικη τιμη, δινοντας την δυνατοτητα στους πιο θερμοκεφαλους να βαλουν, brembo, ohlins και τουρμπο χωρις να υπαρχει κινδυνος να διπλωσει το μηχανακι στα δυο η να φτυνει το μοτερ τα σπλαχνα του.

Ακου εκει zzr.....πφφφφ :friend:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προφανώς, η Σουζούκι και η κάθε Σουζούκι (πλην Kawasaki*) δεν έβλεπε να συμφέρει το κόστος εξέλιξης ενός νέου μοντέλου με βάση τις προβλεπόμενες πωλήσεις. Έγραψα σε άλλο φόρουμ στο αντίστοιχο νήμα το εξής:
"Πάντως, δεν ξέρω κατά πόσο είναι πλεόν "επίκαιρα" τέτοια μηχανάκια και αν πρόκειται ποτέ να κάνουν τις πωλήσεις του παρελθόντος εξαιτίας των υπεραντβέντουρ μοτό.
Μια κατηγορία που δεν υπήρχε όταν το Busa έχτιζε τον μύθο του και που κλέβει πωλήσεις από πολλές και διαφορετικές κατηγορίες. Ίσως γι' αυτό και η ανανέωση του Suzuki πήρε τόσο καιρό ενώ θα μου κάνει τρομερή έκπληξη αν έχουν όντως κάνει ριζικές αλλαγές... "
Όπως τελικά φάνηκε, οι αλλαγές δεν ήταν ρηξικέλευθες και το βρίσκω απόλυτα αναμενόμενο. Έγινε ότι έπρεπε για να είναι επίκαιρο και τέλος (ρετουσάρισμα μοτέρ για euro5, ηλεκτρονικά, νέο design). Θα μπορούσαν να γίνουν και άλλα (πχ σε σπορ τουρινγκ μηχανή του 2021 να μην υπάρχουν ημιενεργητικές αναρτήσεις?) ώστε να ακολουθεί το "hype"= πωλήσεις. Προσωπικά μου αρέσει το νέο μπούσα (στα χρώματα έχω μια ένσταση), είχα του 2005 και πραγματικά ήταν εντυπωσιακή η ποιότητα κύλισης και το τρομερό αλλά συνάμα φιλικό γκάζι του, αλλά ΟΚ, μην τρελαθούμε. 20 χρόνια μετά να λέμε ότι επειδή η βάση ήταν σωστή ας μην αλλάξει, είναι αστείο. Με αυτή τη λογική, ας πάρει κάποιος ένα gen2 και θα είναι μια χαρά, αν μάλιστα δώσει και τα μισά από το κόστος αγοράς του καινούργιου, θα πάρει με ABS και brembo, άντε να βάλει και μια τρόμπα και θα είναι μια χαρά!
Όντως η Σουζούκι είναι τρομερά συντηρητική εταιρεία στην εξέλιξη των μοντέλων της και αυτό για κάποιους είναι καλό, για άλλους κακό. Σίγουρα όμως είναι τρομερά αξιόπιστη (ως παράδειγμα το θέτω, μιας σύγχρονης On/Off).

*Kawasaki, είναι η μόνη που συνεχίζει και εξελίσει μοντέλα sport touring με γκάζι. Βλ. ZZR1200-ZZR1400-H2SX. Δεν έχω οδηγήσει κανένα οπότε και δεν έχω γνώμη, απλά βλέπω ότι είναι σίγουρα πιο "ενεργή".
Γιώργο, το σχόλιο σου έχει πολλά αληθινά στοιχεία αλλά και κάποια που δεν είναι ακριβώς έτσι.
Τα υπερ-adventure μότο εμφανίστηκαν ως δικύλινδρα στα τέλη της δεκαετίας του '80 και άρχισαν πρωτίστως να χρησιμοποιούνται ως ταξιδιωτικές μηχανές παρά ως ονοφφαδικες = χωμάτινες. Βλέπε XTZ750, XRV650/750, Elephant κτλ κτλ. Εγώ το 1993 ταξίδεψα στο εξωτερικό με KLE500 και όχι π.χ. με GPZ500S, ενώ στο San Remo γνώρισα έναν Σουηδό που είχε κατηφορίσει με ZZR1100 και στην επιστροφή ένας Έλληνας στη Φλωρεντία είχε το CBR1000F.
Αναρωτιέμαι λοιπόν, μήπως το Hayabusa και τα λιγοστά αντίστοιχα μοντέλα της Honda, της Kawasaki, γιατί όχι και της BMW, απευθύνονταν ευθύς εξαρχής σε ένα διαφορετικό κοινό το οποίο αν απομακρυνθούμε από τη γυάλα του δικού μας μικρόκοσμου (Ελλάδα) είναι πολύ μεγαλύτερο στην Ευρώπη, λόγω δρόμων αν θέλεις, λόγω γεωγραφίας αν θέλεις ή ακόμη και λόγω κλίματος κτλ...

Θα συμφωνήσω γενικότερα με τις συγκρατημένες εξελίξεις γύρω από πολλές μοτό της Suzuki, θα παρατηρήσουμε όμως ότι οι περισσότερες από αυτές συνοδεύονται και από τη λέξη "τίμια". Όλο αυτό μπορεί απλά να είναι η επιλογή μιας εμπορικής πολιτικής η οποία κατά τη Suzuki δουλεύει. Αυτό σημαίνει ότι αυτή τη στιγμή θα υπάρχει η δυνατότητα με 19-20.000 ευρώ να αγοράσεις μια μοτοσυκλέτα με τα όποια ηλεκτρονικά (τα οποία κατά τη γνώμη μου δεν είναι και λίγα) αλλά χωρίς ενεργητικές αναρτήσεις. Με την οποία μοτοσυκλέτα όμως κατά γενική ομολογία στα 250 χλμ κινείσαι με την άνεση των 140 χλμ μιας On/Off. Φυσικά στην εποχή των περιορισμών δε ξέρω πόσο σημασία έχει μια μοτοσυκλέτα που έχεις αυτές τις δυνατότητες. Είμαι σίγουρος όμως πως και οι επιταχύνσεις, η σταθερότητα, το φρενάρισμα κ.α. έχουν και αυτά το ρόλο τους στην οδηγική απόλαυση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας.
Το Africa Twin με τις ενεργητικές αναρτήσεις στοιχίζει τα ίδια λεφτά αλλά με έναν κινητήρα στη ζώνη των 100 ίππων και με περιφερειακά σε φρένα, τροχούς κτλ που δεν έχουν καμία σχέση.

Να πω ότι δεν έχω εξειδικευμένες γνώσεις από το κόσμο των αμιγώς ασφάλτινων μοτοσυκλετών και ίσως δεν δικαιούμαι καν να τοποθετούμαι για πράγματα που δεν γνωρίζω, επομένως μπορεί το παραπάνω σχόλιο μου να έχει κενά λόγω πραγματικής άγνοιας σε σύγκριση π.χ. με τον ανταγωνισμό.
Τέλος... τα 20.0000 ευρώ φυσικά και δεν είναι λίγα λέφτα, αλλά βλέποντας τι γίνεται με τις τιμές στο κόσμο των On/Off μου φαίνεται κάπως τίμια η Hayabusa σε αυτά τα λεφτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να πω και κάτι ακόμα, εμένα μου είχε κακοφανεί πολύ όταν το άκουσα αλλά τελικά είναι αλήθεια.

Κριτική στα μηχανάκια όλοι κάνουμε γιατί προβάλλουμε το τι θα θέλαμε θεωρητικά από το εκάστοτε μοντέλο. Η μόνη κριτική που έχει αξία για την εταιρία, είναι του ανθρώπου που έχει τα λεφτά στο χέρι και είναι έτοιμος να πάει ταμείο για καινούριο, αφού από αυτόν κερδίζει. Όλοι οι υπόλοιποι καλά τα λέμε, αλλά μικρή σημασία έχουμε αφού δεν θα ψωνίσουμε, ακόμα και αν έβγαινε το χαγιαμπούσα που έχουμε ονειρευτεί γιατί λείπει το 20ρικο+ από την τσέπη ή το τενερέ που έχουμε ονειρευτεί γιατί λείπει το 10ρικο. Από αυτόν που θα ψωνίσει σε 5 χρόνια μεταχειρισμένο δεν υπάρχει όφελος.

Προσωπικά, καλές "χειροκίνητες" πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις θα τις προτιμάω από ηλεκτρονικές όσο υπάρχει δυνατότητα επιλογής. Σέρβις και παραμετροποίηση "στο χέρι του χρήστη".
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πω και κάτι ακόμα, εμένα μου είχε κακοφανεί πολύ όταν το άκουσα αλλά τελικά είναι αλήθεια.

Κριτική στα μηχανάκια όλοι κάνουμε γιατί προβάλλουμε το τι θα θέλαμε θεωρητικά από το εκάστοτε μοντέλο. Η μόνη κριτική που έχει αξία για την εταιρία, είναι του ανθρώπου που έχει τα λεφτά στο χέρι και είναι έτοιμος να πάει ταμείο για καινούριο, αφού από αυτόν κερδίζει. Όλοι οι υπόλοιποι καλά τα λέμε, αλλά μικρή σημασία έχουμε αφού δεν θα ψωνίσουμε, ακόμα και αν έβγαινε το χαγιαμπούσα που έχουμε ονειρευτεί γιατί λείπει το 20ρικο+ από την τσέπη ή το τενερέ που έχουμε ονειρευτεί γιατί λείπει το 10ρικο. Από αυτόν που θα ψωνίσει σε 5 χρόνια μεταχειρισμένο δεν υπάρχει όφελος.

Προσωπικά, καλές "χειροκίνητες" πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις θα τις προτιμάω από ηλεκτρονικές όσο υπάρχει δυνατότητα επιλογής. Σέρβις και παραμετροποίηση "στο χέρι του χρήστη".
Αυτο με το κερδος μετα απο χρονια ,δεν ειναι πολυ σωστο
Γνωριζω μαγαζι που εχει και σερβις μαζι και σε κουβεντες που εχουμε κανει, τονιζει οτι το κερδος απο μια πωληση ειναι στο συνεργειο και οχι στην αγορα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτο με το κερδος μετα απο χρονια ,δεν ειναι πολυ σωστο
Γνωριζω μαγαζι που εχει και σερβις μαζι και σε κουβεντες που εχουμε κανει, τονιζει οτι το κερδος απο μια πωληση ειναι στο συνεργειο και οχι στην αγορα.
Για το συνεργείο είναι κέρδος η συντήρηση. Η Suzuki τι κερδίζει; Τα λεφτά της πιστοποίησης του συνεργείου, ΟΚ. Για την Suzuki τα λεφτά είναι η πώληση, γιατί το που θα πας για σέρβις δεν το έχει σίγουρο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Προσωπικά, καλές "χειροκίνητες" πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις θα τις προτιμάω από ηλεκτρονικές όσο υπάρχει δυνατότητα επιλογής. Σέρβις και παραμετροποίηση "στο χέρι του χρήστη".
+1300 :D

Παντως η αληθεια σχετικα με την τακτικη της Σουζουκι ειναι καπου στη μεση. Ναι, πουλαει και μην το αλλαζεις δραστικα αλλα βαλε ρε συ τα απαραιτητα. Προσωπικα ειχα την εντυπωση οτι traction control ειχε μπει στο gen 2 μαζι με το ABS, δηλ. το 2013, αλλα τελικα διαβασα εδω οτι ΔΕΝ ειχε μπει.

Και για να τα λεμε ολα, ειναι πραγματικα απαραδεκτο που βγηκε το gen 2 το 2008 χωρις ABS σε μηχανακι που μαζευει τοσο ευκολα πολλα χιλιομετρα, και το οποιο μπηκε για πρωτη φορα 5 χρονια αργοτερα το 2013!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για το συνεργείο είναι κέρδος η συντήρηση. Η Suzuki τι κερδίζει; Τα λεφτά της πιστοποίησης του συνεργείου, ΟΚ. Για την Suzuki τα λεφτά είναι η πώληση, γιατί το που θα πας για σέρβις δεν το έχει σίγουρο.
ανταλλακτικα φιλε μου...ειναι πολλα τα φραγκα εκει
 
Top Bottom