Honda Transalp 600 με αναρτήσεις Αφρικάνικες.

Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Δεν μπορώ να ανεβάσω φότο από κάπου, αλλά για το επιτυχημένο εγχείρημα να βάλω αναρτήσεις από Africa 650 χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα έπρεπε να το αναφέρω για να υπάρχει σαν εναλλακτική και στο φόρουμ.:pc:

Χρειάστηκα από ΑΤ 650 :
1. Τιμονόπλακες
2. Καλάμια
3. δισκόπλακα μπροστά
4.Πίσω ανάρτηση.

-Οι τροχοί ,οι αποστάτες τους και οι άξονες είναι ίδιοι με του ΤΑ.
-Οι δαγκάνες και οι βάσεις τους είναι ίδιες .
-Η δισκόπλακα μπροστά χρειάζετε λόγο διάταξης της βάσης πάνω στο πιρούνι.
-Τα αμορτισερ ΑΤ και ΤΑ από τρύπα σε τρύπα έχουν το ίδιο μήκος (το ελατήριο του ΑΤ είναι λίγο ποιο κοντό και φυσικά το αμορτισερ είναι ρυθμιζόμενο)
Όλα μπαίνουν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή αλλαγή.Μία μικρή βασούλα χρειάστηκε για να κρατήσει την ασφαλειοθήκη μπροστά από το τιμόνι του ΤΑ.Τα καλάμια είναι 3 cm πιο μακρια από του ΤΑ και 43 mm αντί 41 mm.

Πίσω επέλεξα να αλλάξω και το ψαλίδι με το αλουμινένιο από το ΑΤ.
Επιπλέον χρειάστηκαν και η βάση της δαγκάνας από το ΑΤ650(το δικό μου ΤΑ είναι με δισκόφρενο πίσω),
μεγαλύτερη αλυσίδα και το μαρκούτσι του πίσω φρένου από AT 650.
Το ψαλίδι του ΑΤ είναι μεγαλύτερο 3 cm και ενώ δεν τα ζύγισα η διαφορά μεταξύ τους ήταν πολύ μικρή αλλά αισθητή.

Τέλος έχουμε ένα ΤΑ που είναι λίγο ψηλότερο,λίγο μακρύτερο,λίγο πιο στιβαρό με λίγο πιο δυνατά φρένα και λίγο πιο μακριά από τον ανταγωνισμό :yew:.Τεστ στο χώμα δεν έχει γίνει ακόμα περιμένω σήμα από τον @syggelakis bynight .

Υ.Γ. Το σήμα ήρθε...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ωραιος! :ok: Υπαρχουν κι'αλλοι που εχουν κανει σχετικες μοντες, καποιοι εχουν βαλει πηρουνι απο ΑΤ750 σε Τρανσαλπ 600/650. Ενας φιλος εχει βαλει ψαλιδι απο ΑΤ750 σε ΤΑ600 και εχει επισης βαλει 18αρι στεφανι/ακτινες στον πισω τροχο. Περιμενουμε φωτο!
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Ωραιος! :ok: Υπαρχουν κι'αλλοι που εχουν κανει σχετικες μοντες, καποιοι εχουν βαλει πηρουνι απο ΑΤ750 σε Τρανσαλπ 600/650. Ενας φιλος εχει βαλει ψαλιδι απο ΑΤ750 σε ΤΑ600 και εχει επισης βαλει 18αρι στεφανι/ακτινες στον πισω τροχο. Περιμενουμε φωτο!
Απλά αναφέρω οτι υπάρχει πλήρη συμβατότητα μεταξύ των δύο, ΑΤ650 και ΤΑ600.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Απλά αναφέρω οτι υπάρχει πλήρη συμβατότητα μεταξύ των δύο, ΑΤ650 και ΤΑ600.
Κατανοητο, στο ΤΑ650 δεν μπαινει ψαλιδι απο ΑΤ650/750 λογω του μοχλικου/καζανακιου.

Με την κλειδαρια τιμονιου τι εκανες, ή δεν ειναι στο ΑΤ650 οπως στο ΑΤ750?
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
καλή φάση!!! περιμένουμε τις φωτογραφίες!

καμιά παρόμοια ΣΟΥΠΕΡ πατέντα για το καημενο μου το v-strom δεν παίζει???


(να γλυτώσω το ριμάδι το ΚΤΜ τελικά :) )
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Κατανοητο, στο ΤΑ650 δεν μπαινει ψαλιδι απο ΑΤ650/750 λογω του μοχλικου/καζανακιου.

Με την κλειδαρια τιμονιου τι εκανες, ή δεν ειναι στο ΑΤ650 οπως στο ΑΤ750?
Η κλειδαριά μπήκε κανονικά,υπάρχει μία μικρή απόκληση στις βίδες που βιδώνει ο διακόπτης στην πάνω πλάκα (2-3 mm) άνοιξα λίγο τις τρύπες πάνω στη βάση του διακόπτη και μπήκε κανονικά, κλειδώνει και στις δύο θέσεις.:like:
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Το
καλή φάση!!! περιμένουμε τις φωτογραφίες!

καμιά παρόμοια ΣΟΥΠΕΡ πατέντα για το καημενο μου το v-strom δεν παίζει???


(να γλυτώσω το ριμάδι το ΚΤΜ τελικά :) )
Το μεγαλύτερο (ίσως και το μοναδικό) πλεονέκτημα που έχει το Τransalp σε σχέση με το V-strom είναι ο τροχός 21''.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ολα καλα, αλλα οι μαμα αναρτήσεις του αφρικα δεν λένε και πολλα, εχουν πολυ γρήγορη λειτουργία και μαλακα ελατήρια. Για το 1988 καλές ηταν.

Ειχα βαλει πισω αμορτισερ wp απο lc4 adv σε αφρικα και είχε γίνει αλλη μηχανή. Μπροστα hyperpro ελατηρια με 10ρι λαδι και καπως εφτιαξε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το μεγαλύτερο (ίσως και το μοναδικό) πλεονέκτημα που έχει το Τransalp σε σχέση με το V-strom είναι ο τροχός 21''.
Για χρηση στο χωμα και αρκετα αλλα, οπως τον ενδοτικο σκελετο που βοηθαει την αναρτηση, τη θεση οδηγησης, τις ζαντες με ακτινες, την σαφως μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος, κλπ
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ολα καλα, αλλα οι μαμα αναρτήσεις του αφρικα δεν λένε και πολλα, εχουν πολυ γρήγορη λειτουργία και μαλακα ελατήρια. Για το 1988 καλές ηταν.

Ειχα βαλει πισω αμορτισερ wp απο lc4 adv σε αφρικα και είχε γίνει αλλη μηχανή. Μπροστα hyperpro ελατηρια με 10ρι λαδι και καπως εφτιαξε.
Σωστος. Κωστα απο ολη τη σειρα των Αφρικα/Τρανσαλπ, τα πρωτα αρκετα καλα αμορτισερ με ρυθμιση αποσβεσης που δουλευει τα εβαλε η Χονδα στο 650 και στο 700 (που εχουν το ιδιο αμορτισερ), και παλι ομως με σχετικα μαλακο ελατηριο κατα το γνωστο της χουγι. Σ'αυτα απλη αλλαγη του ελατηριου φτιαχνει το πισω αρκετα καλο. Τωρα το μπροστα οτι και να κανει καποιος θα ειναι παντα ενα αρχαιας σχεδιασης μη-cartridge πηρουνι, το οποιο με ελατηρια/λαδια βελτιωνεται αλλα μια ουσιαστικη αναβαθμιση ειναι με καποιο cartridge emulator οπως εφτιαξε ο Χριστοφ @christof40 το Αφρικα RD07 του Παντελη @stavrouliasp.
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Για χρηση στο χωμα και αρκετα αλλα, οπως τον ενδοτικο σκελετο που βοηθαει την αναρτηση, τη θεση οδηγησης, τις ζαντες με ακτινες, την σαφως μεγαλυτερη αποσταση απο το εδαφος, κλπ
Ενδοτικές αναρτήσεις ενδοτικός σκελετός... !
Είναι πλεονέκτημα;;;! :thinking:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Ωραίος ο φίλος και ωραία η μετατροπή !
Αυτό που δεν κατάλαβα όμως είναι πως σε τιμονόπλακες 41mm έβαλες καλάμια 43mm χωρίς καμία αλλαγή.... Δεν άνοιξες την διάμετρο στις τιμονόπλακες?

Όλα μπαίνουν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή αλλαγή.Μία μικρή βασούλα χρειάστηκε για να κρατήσει την ασφαλειοθήκη μπροστά από το τιμόνι του ΤΑ.Τα καλάμια είναι 3 cm πιο μακρια από του ΤΑ και 43 mm αντί 41 mm.
Πάντως είναι ωραίο να βλέπεις ανθρώπους με όρεξη και μεράκι !
Μπράβο Χριστόφορε Κολόμβε !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ωραίος ο φίλος και ωραία η μετατροπή !
Αυτό που δεν κατάλαβα όμως είναι πως σε τιμονόπλακες 41mm έβαλες καλάμια 43mm χωρίς καμία αλλαγή.... Δεν άνοιξες την διάμετρο στις τιμονόπλακες?
Άλλαξε τιμονόπλακες, το γράφει ;)



Δεν μπορώ να ανεβάσω φότο από κάπου, αλλά για το επιτυχημένο εγχείρημα να βάλω αναρτήσεις από Africa 650 χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα έπρεπε να το αναφέρω για να υπάρχει σαν εναλλακτική και στο φόρουμ.:pc:

Χρειάστηκα από ΑΤ 650 :
1. Τιμονόπλακες
2. Καλάμια
3. δισκόπλακα μπροστά
4.Πίσω ανάρτηση.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ενδοτικές αναρτήσεις ενδοτικός σκελετός... !
Είναι πλεονέκτημα;;;! :thinking:
Για τον μη πρωταθληματικο εντουρα ναι. Σημειωση: Οι μαμα αναρτησεις παρα-ειναι ενδοτικες/μαλακες, ιδιως το πηρουνι, και θελουν αφτερ-μαρκετ σκληροτερα ελατηρια, οπως ηδη αναφερθηκε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τέλος έχουμε ένα ΤΑ που είναι λίγο ψηλότερο,λίγο μακρύτερο,λίγο πιο στιβαρό ...
Χριστοφορε (Κολομβε), αν το πισω αμορτισερ εχει ακριβως το ιδιο μηκος με το μαμισιο, αυτο σημαινει οτι το πισω μερος της μηχανης εμεινε απο υψος οπως ητανε ενω το μπροστινο σηκωθηκε κατα 2εκ περιπου λογω του μακρυτερου πηρουνιου. Αν θες να σηκωσεις αναλογα και το πισω, βαζεις λιγο μεγαλυτερο Π στο πισω αμορτισερ (ή κολλας ενα παξιμαδι παχους 0.6-0.7χλ στη βαση του αμορτισερ, αναμεσα στο αμορτισερ και το Π). Λογω προλινκ, αυξηση μηκους του αμορτισερ κατα χ σηκωνει τη μηχανη πισω κατα 3χ. Το αναφερω εδω για να υπαρχει. Παρομοια μετατροπη εχει κανει ο Παντελης @Padis στο δικο του ΤΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom