Honda Transalp 600 με αναρτήσεις Αφρικάνικες.

Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Χριστοφορε (Κολομβε), αν το πισω αμορτισερ εχει ακριβως το ιδιο μηκος με το μαμισιο, αυτο σημαινει οτι το πισω μερος της μηχανης εμεινε απο υψος οπως ητανε ενω το μπροστινο σηκωθηκε κατα 2εκ περιπου λογω του μακρυτερου πηρουνιου. Αν θες να σηκωσεις αναλογα και το πισω, βαζεις λιγο μεγαλυτερο Π στο πισω αμορτισερ (ή κολλας ενα παξιμαδι παχους 0.6-0.7χλ στη βαση του αμορτισερ, αναμεσα στο αμορτισερ και το Π). Λογω προλινκ, αυξηση μηκους του αμορτισερ κατα χ σηκωνει τη μηχανη πισω κατα 3χ. Το αναφερω εδω για να υπαρχει. Παρομοια μετατροπη εχει κανει ο Παντελης @Padis στο δικο του ΤΑ.
Φίλε μου @XLGeorge ορθώς αν βάλεις ένα ίδιο σε μήκος αμορτισερ τότε δεν ψηλώνεις πίσω.
Αν όμως το ψαλίδι είναι και λίγο πιο μακρύ τότε υπάρχει και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερη διαδρομή του τροχού (νομίζω τουλάχιστον, δεν είμαι ειδικός).:tzt:
 
Reactions: yns
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Γενικά η μετατροπή δεν έχει τεσταριστεί ακόμα αν και ουσιαστικά είναι ένα ΑΤ650 με μοτερ και ρεζερβουάρ ΤΑ
(δεν έχω καταλήξει αν αυτό είναι καλύτερο από το ΤΑ με αναρτήσεις ΑΤ):thinking:
--Όμως σκοπός ήταν να έρθει κοντά στο πιο χωματερό από τα XRV και με αφορμή αυτό να γινόταν και ένα γενικότερο τσεκάρισμα στην μοτοσυκλέτα,απαραίτητο για εμένα
(το κάνω σε όλα τα μηχανάκια που είχα,και περισσότερο σε αυτά που πάνε μακριά από τον πολιτισμό της ασφάλτου)
Δεν νομίζω ότι στις διαφορές 2-3 cm γύρο γύρο παίζει κάποιο πρόβλημα ,ούτε κάποια τρελή βελτίωση από την άλλη.
Το σχεδίαζα από πριν πάρω το Transalp και για αυτό τον λόγο αγόρασα και το συγκεκριμένο μοντέλο.
Το πάντα αξιόμαχο ΤΑ δεν έγινε CRF1000 αλλά δεν σημαίνει οτι δεν μπορεί να με ακολουθήσει ένα, αν προσπαθήσει:pointu::thanx:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Φίλε μου @XLGeorge ορθώς αν βάλεις ένα ίδιο σε μήκος αμορτισερ τότε δεν ψηλώνεις πίσω.
Αν όμως το ψαλίδι είναι και λίγο πιο μακρύ τότε υπάρχει και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερη διαδρομή του τροχού (νομίζω τουλάχιστον, δεν είμαι ειδικός).:tzt:
σωστά το λες!
αφού εδράζεται πιο πίσω (μακρύτερα από τον άξονα περιστροφής του ψαλιδιού) ο τροχός, τότε γραφει μεγαλύτερο τόξο (=μεγαλύτερη διαδρομη).
Πόσο μεγαλύτερη?
όσο μακρύτερο % είναι το νέο ψαλίδι (σε σχέση με το πρώην) , τόσο μεγαλύτερη % η νέα διαδρομή, σε σχέση με την παλιότερη κατάσταση ;)
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
σωστά το λες!
αφού εδράζεται πιο πίσω (μακρύτερα από τον άξονα περιστροφής του ψαλιδιού) ο τροχός, τότε γραφει μεγαλύτερο τόξο (=μεγαλύτερη διαδρομη).
Πόσο μεγαλύτερη?
όσο μακρύτερο % είναι το νέο ψαλίδι (σε σχέση με το πρώην) , τόσο μεγαλύτερη % η νέα διαδρομή, σε σχέση με την παλιότερη κατάσταση ;)
Είσαι Τιτάνας...:yes:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Για τον μηπρωταθληματικο εντουρα ναι. Σημειωση: Οι μαμα αναρτησεις παρα-ειναι ενδοτικες/μαλακες, ιδιως το πηρουνι, και θελουν αφτερ-μαρκετ σκληροτερα ελατηρια, οπως ηδη αναφερθηκε.
Ναι
Εκτός αν είσαι ο Stefan Everts
Ναι
Εκτός αν είσαι ο Stefan Everts
Τάκη με λένε και είμαι καλά...!
:yes:
Γιατί... εχω 45άρια καλάμια και στιβαρό σκελετό...!:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Μπράβο σου! για την μετατροπή. Σου εύχομαι να την λασποχωματολερώσεις όπως θές...!:)
Ευχαριστώ@takis652, Αλλά να ξέρεις τα 45άρια δεν με πείραξαν ,τον ''στιβαρό σκελετό'' όμως δεν το άντεξα
...και άρχισα τις Ρακές:brs::crs::yew:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Ευχαριστώ@takis652, Αλλά να ξέρεις τα 45άρια δεν με πείραξαν ,τον ''στιβαρό σκελετό'' όμως δεν το άντεξα
...και άρχισα τις Ρακές:brs::crs::yew:
Γύρισε το σε ρούμι ... Τη Κολόμβος είσαι...!:yew:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
σωστά το λες!
αφού εδράζεται πιο πίσω (μακρύτερα από τον άξονα περιστροφής του ψαλιδιού) ο τροχός, τότε γραφει μεγαλύτερο τόξο (=μεγαλύτερη διαδρομη).
Πόσο μεγαλύτερη?
όσο μακρύτερο % είναι το νέο ψαλίδι (σε σχέση με το πρώην) , τόσο μεγαλύτερη % η νέα διαδρομή, σε σχέση με την παλιότερη κατάσταση ;)
Σωστος, η διαδρομη του τροχου ειναι μεγαλυτερη ποσοστιαια. Αλλα απο την αλλη, το υψος της σελας νομιζω παραμενει το ιδιο, το μεγαλυτερο μηκος του αμορτισερ σηκωνει το πισω μερος της μοτο.

@Christoforos Kolombos: το βλεπεις στην πραξη πως ειναι, αν δεν φορτιζεται αρκετα το μπροστινο που εχει σηκωθει λιγο, κατεβαζεις αντιστοιχα τις τιμονοπλακες. Οπως ειναι βεβαια κανει ευκολοτερα (συμπλεξαριστες) σουζες! :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σωστος, η διαδρομη του τροχου ειναι μεγαλυτερη ποσοστιαια. Αλλα απο την αλλη, το υψος της σελας νομιζω παραμενει το ιδιο, το μεγαλυτερο μηκος του αμορτισερ σηκωνει το πισω μερος της μοτο.
:D


Γιώργο εφόσον το sag παραμείνει ως είχε, τότε ψηλώνει ανάλογα και η σέλα. Ειναι αδύνατον να μην ψηλώσει, αφού δεχτήκαμε ότι μεγάλωσε η διαδρομή του τροχού! (πού τη βρίσκει την έξτρα διαδρομή, όση κι αν είναι αυτή, αν όχι ένεκα ψηλώματος? )
Αν πάλι μεγάλωσει το sag όσο αυξήθηκε η διαδρομή (βυθίζεται με το βάρος δηλαδή περισσότερο η μοτό), τότε αλληλοαναιρούνται και ΔΕΝ υπάρχει μεγαλύτερη διαδρομή (άρα και το ύψος παραμένει ως είχε).
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο εφόσον το sag παραμείνει ως είχε, τότε ψηλώνει ανάλογα και η σέλα. Ειναι αδύνατον να μην ψηλώσει, αφού δεχτήκαμε ότι μεγάλωσε η διαδρομή του τροχού! (πού τη βρίσκει την έξτρα διαδρομή, όση κι αν είναι αυτή, αν όχι ένεκα ψηλώματος? )
Αν πάλι μεγάλωσει το sag όσο αυξήθηκε η διαδρομή (βυθίζεται με το βάρος δηλαδή περισσότερο η μοτό), τότε αλληλοαναιρούνται και ΔΕΝ υπάρχει μεγαλύτερη διαδρομή (άρα και το ύψος παραμένει ως είχε).
Θοδωρη, η διαδρομη του εμβολου στο αμορτισερ θα ειναι η ιδια οπως και πριν (αν θεωρησουμε οτι τα δυο αμορτισερ εχουν ιδια εσωτερικη διαδρομη, ή αν αφηνε πανω το μαμα αμορτισερ), απλα η διαδρομη του τροχου θα μεγαλωσει επειδη ο τροχος καθεται πιο μακρια απο τον αξονα του ψαλιδιου σε σχεση με το κοντυτερο μαμα ψαλιδι και το τοξο που διαγραφει ειναι αναλογο της ακτινας δηλ. του μηκους του ψαλιδιου. To sag/βυθισμα πισω θα μεγαλωσει ποσοστιαια κι'αυτο. Νομιζω παντως, δεν ειμαι σιγουρος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θοδωρη, η διαδρομη του εμβολου στο αμορτισερ θα ειναι η ιδια οπως και πριν (αν θεωρησουμε οτι τα δυο αμορτισερ εχουν ιδια εσωτερικη διαδρομη, ή αν αφηνε πανω το μαμα αμορτισερ), απλα η διαδρομη του τροχου θα μεγαλωσει επειδη ο τροχος καθεται πιο μακρια απο τον αξονα του ψαλιδιου σε σχεση με το κοντυτερο μαμα ψαλιδι και το τοξο που διαγραφει ειναι αναλογο της ακτινας δηλ. του μηκους του ψαλιδιου. To sag/βυθισμα πισω θα μεγαλωσει ποσοστιαια κι'αυτο. Νομιζω παντως, δεν ειμαι σιγουρος.

Στο α' μέρος συμφωνήσαμε ήδη.

Σ αυτό: To sag/βυθισμα πισω θα μεγαλωσει ποσοστιαια κι'αυτο.

Δυστυχώς λόγω μοχλικού , δε μπορούν να γίνουν υπολογισμοί εφόσον δεν ξέρουμε ακριβείς διαστάσεις κάθε μέρους του συστήματος. Σίγουρα δεν ισχύει η αναλογία, η οποία θα ίσχυε μόνο αν το σύστημα ελατήριο/αμορτισέρ αναρτώταν απευθείας στο ψαλίδι (αλά ΚΤΜ - PDS).
O κάτοχος αν θέλει, μπορεί να το δει και να μας πει. Ακόμα και να το μετρήσει μπορεί.
Πάντως, ανεξάρτητα από τη θέση της σέλας (ως προς το ύψος) ο τροχός από πλήρη συμπίεση, σε πλήρη έκταση θα γράφει πάντα πιο μεγάλα τόξα(=διαδρομή). Τώρα η οφέλιμη από αυτήν , πόση είναι, πάλι ο κάτοχος θα μας το πει ;) Πρακτικά :)
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Η μοτοσυκλέτα στο μάτι φαίνεται να έχει ψηλώσει και μπροστά και πίσω και όχι άνισα.
Πράγμα που επιβεβαιώνει και τα πόδια (πριν πατούσα ποιο καλά τα πόδια μου)
Δεν μου φαίνεται να έχει αλλάξει τίποτα σε σχέση με την κατανομή βάρους.
Δείχνει να μην υποχωρεί τόσο στο βάρος του αναβάτη (μπήκαν και καινούρια λαδάκι στα πιρούνια) σε σχέση με πριν.
Σε σύγκριση με το ΤΑ του Συγγελάκη φαίνεται η διαφορά 2 cm τουλάχιστον (με το μάτι),
αλλά να τονίσω οτι πριν την μετατροπή το δικό μου ΤΑ φαινόταν ποιο χαμηλό από του @syggelakis bynight.

Υ.Γ.Το πλαίσιο ΤΑ600 και ΑΤ650 είναι ίδιο(σαν αρχιτεκτονική) και αφού και το μοχλικό είναι ακριβώς το ίδιο (τσεκαρισμένο),
το Set Up (πως τα μιλάω έτσι ο ειδήμων...:D) της ανάρτησης στο δικό μου είναι ίδιο με το Set Up του ΑΤ650 πλεον.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Η μοτοσυκλέτα στο μάτι φαίνεται να έχει ψηλώσει και μπροστά και πίσω και όχι άνισα.
Πράγμα που επιβεβαιώνει και τα πόδια (πριν πατούσα ποιο καλά τα πόδια μου)
Δεν μου φαίνεται να έχει αλλάξει τίποτα σε σχέση με την κατανομή βάρους.
Δείχνει να μην υποχωρεί τόσο στο βάρος του αναβάτη (μπήκαν και καινούρια λαδάκι στα πιρούνια) σε σχέση με πριν.
Σε σύγκριση με το ΤΑ του Συγγελάκη φαίνεται η διαφορά 2 cm τουλάχιστον (με το μάτι),
αλλά να τονίσω οτι πριν την μετατροπή το δικό μου ΤΑ φαινόταν ποιο χαμηλό από του @syggelakis bynight.

Υ.Γ.Το πλαίσιο ΤΑ600 και ΑΤ650 είναι ίδιο(σαν αρχιτεκτονική) και αφού και το μοχλικό είναι ακριβώς το ίδιο (τσεκαρισμένο),
το Set Up (πως τα μιλάω έτσι ο ειδήμων...:D) της ανάρτησης στο δικό μου είναι ίδιο με το Set Up του ΑΤ650 πλεον.

Αυτό το συμπέρανα κάνοντας μια προσπάθεια υπολογισμού του νέου sag (στην κουβέντα πιο πάνω με το Γιώργη). Λόγω μοχλικού όπως είπα, ασφαλές συμπέρασμα δε μπόρεσα να βγάλω, αλλά έτσι το κατάλαβα ;) . Βέβαια είχα κάποιες αμφιβολίες, οπότε προτίμησα να μην εκφράσω ακόμα άποψη.

Επειδή ο τροχός εδράζεται πιο πίσω , μεγαλώνει η απόσταση του από τον άξονα του ψαλιδιού, οπότε απαιτείται μικρότερη δύναμη (αφού μεγαλώνει η απόσταση... ;) ) για να εξισορροπήσει το βάρος του αναβάτη!
Μικρότερη δύναμη (ως αντίδραση στο βάρος) = μικρότερο βύθισμα!!! άρα (@XLGeorge Γιώργη) το βύθισμα ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ (αναλογικά ή σχεδόν αναλογικά) με το μακρύτερο ψαλίδι!

Χαίρομαι για την πειραματική επιβεβαίωση του συμπεράσματός μου :) :ok::friendship:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αυτό το συμπέρανα κάνοντας μια προσπάθεια υπολογισμού του νέου sag (στην κουβέντα πιο πάνω με το Γιώργη). Λόγω μοχλικού όπως είπα, ασφαλές συμπέρασμα δε μπόρεσα να βγάλω, αλλά έτσι το κατάλαβα ;) . Βέβαια είχα κάποιες αμφιβολίες, οπότε προτίμησα να μην εκφράσω ακόμα άποψη.

Επειδή ο τροχός εδράζεται πιο πίσω , μεγαλώνει η απόσταση του από τον άξονα του ψαλιδιού, οπότε απαιτείται μικρότερη δύναμη (αφού μεγαλώνει η απόσταση... ;) ) για να εξισορροπήσει το βάρος του αναβάτη!
Μικρότερη δύναμη (ως αντίδραση στο βάρος) = μικρότερο βύθισμα!!! άρα (@XLGeorge Γιώργη) το βύθισμα ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ (αναλογικά ή σχεδόν αναλογικά) με το μακρύτερο ψαλίδι!

Χαίρομαι για την πειραματική επιβεβαίωση του συμπεράσματός μου :) :ok::friendship:
Ε καλα δεν ετσι αλλα αντιθετα
Οσο μεγαλωνει η αποσταση του αξονα του τροχου απο τον αξονα του ψαλιδιου τοσο μικροτερη δυναμη (βλ. βαρος) απαιτειται για να συμπιεστει η αναρτηση κατα την ιδια διαδρομη Εφοσον βεβαια το ελατηριο, η προφορτιση του και το μοχλικο παραμενει ιδιο Ομως στην προκειμενη περιπτωση το ελλατηριο του ΑΤ ειναι το ιδιο με αυτο του ΤΑ? Χλωμο κατα την γνωμη μου Και η προφορτηση του?
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Ε καλα δεν ετσι αλλα αντιθετα
Οσο μεγαλωνει η αποσταση του αξονα του τροχου απο τον αξονα του ψαλιδιου τοσο μικροτερη δυναμη (βλ. βαρος) απαιτειται για να συμπιεστει η αναρτηση κατα την ιδια διαδρομη Εφοσον βεβαια το ελατηριο, η προφορτιση του και το μοχλικο παραμενει ιδιο Ομως στην προκειμενη περιπτωση το ελλατηριο του ΑΤ ειναι το ιδιο με αυτο του ΤΑ? Χλωμο κατα την γνωμη μου Και η προφορτηση του?
Δεν αναφέρθηκε πουθενά οτι το ελατήριο είναι το ίδιο.Του ΑΤ μάλιστα είναι πιο κοντό (άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν γνωρίζω).
Το μόνο που είπα οτι είναι ίδιο (για τα αμορτισερ πάντα ) είναι το μήκος από τρύπα σε τρύπα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ε καλα δεν ετσι αλλα αντιθετα
Οσο μεγαλωνει η αποσταση του αξονα του τροχου απο τον αξονα του ψαλιδιου τοσο μικροτερη δυναμη (βλ. βαρος) απαιτειται για να συμπιεστει η αναρτηση κατα την ιδια διαδρομη Εφοσον βεβαια το ελατηριο, η προφορτιση του και το μοχλικο παραμενει ιδιο Ομως στην προκειμενη περιπτωση το ελλατηριο του ΑΤ ειναι το ιδιο με αυτο του ΤΑ? Χλωμο κατα την γνωμη μου Και η προφορτηση του?
Επειδή ο τροχός εδράζεται πιο πίσω , μεγαλώνει η απόσταση του από τον άξονα του ψαλιδιού, οπότε απαιτείται μικρότερη δύναμη (αφού μεγαλώνει η απόσταση... ;) ) για να εξισορροπήσει το βάρος του αναβάτη!
Μικρότερη δύναμη (ως αντίδραση στο βάρος) = μικρότερο βύθισμα!!!
άρα (@XLGeorge Γιώργη) το βύθισμα ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ (αναλογικά ή σχεδόν αναλογικά) με το μακρύτερο ψαλίδι!

Χαίρομαι για την πειραματική επιβεβαίωση του συμπεράσματός μου :) :ok::friendship:
:D:D:D:D:D
Πού βλέπεις την αντίθεση?
Ακριβώς το ίδιο λέμε!!! Δες τα υπογραμμισμένα και των 2 μας.

Με ίδια ελατήρια θα έχουμε τα αποτελέσματα που είπα.

Σαφώς εδώ έχουμε άλλο ελατήριο σε κάθε περίπτωση αλλά και ίδιο να ήταν, το αποτέλεσμα είναι ότι είπα κι επιβεβαίωσες!:cool:
 
Περιοχή
Ηράκλειο κρήτης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Transalp 600 '95,VFR 800 vtec '02
Και ένας πίνακας για να μπορέσετε να συνεχίσετε :l2::cns:

AT650 / ΤΑ600
DIMENSIONS (L×W×H) 2,315 × 895 × 1,420mm / 2,260 χ 865 χ 905
WHEELBASE 1,565mm / 1,505mm
SEAT HEIGHT 880mm / 850 mm
GROUND CLEARANCE 215mm / 195 mm
FUEL CAPACITY 25 litres / 18 litres

WHEELS Aluminium rim/steel spoke / identical
TYRES Front 90/90–21 54H (Bias-ply) / identical
Rear 130/80 R17 69H (Radial) / identical

SUSPENSION Front 43mm / 41 mm leading-axle fork
220mm axle travel / 200 mm

Rear Pro-Link with aluminium swing arm
214mm axle travel / 187 mm

BRAKES Front 296mm / 276 mm single hydraulic disc with dual-piston calliper.
Rear 210mm / 240 mm hydraulic disc with single-piston calliper.
DRY WEIGHT 185kg / 183 kg
 
Top Bottom