Christoforos Kolombos
Μέλος
Δεν μπορώ να ανεβάσω φότο από κάπου, αλλά για το επιτυχημένο εγχείρημα να βάλω αναρτήσεις από Africa 650 χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα έπρεπε να το αναφέρω για να υπάρχει σαν εναλλακτική και στο φόρουμ.
Χρειάστηκα από ΑΤ 650 :
1. Τιμονόπλακες
2. Καλάμια
3. δισκόπλακα μπροστά
4.Πίσω ανάρτηση.
-Οι τροχοί ,οι αποστάτες τους και οι άξονες είναι ίδιοι με του ΤΑ.
-Οι δαγκάνες και οι βάσεις τους είναι ίδιες .
-Η δισκόπλακα μπροστά χρειάζετε λόγο διάταξης της βάσης πάνω στο πιρούνι.
-Τα αμορτισερ ΑΤ και ΤΑ από τρύπα σε τρύπα έχουν το ίδιο μήκος (το ελατήριο του ΑΤ είναι λίγο ποιο κοντό και φυσικά το αμορτισερ είναι ρυθμιζόμενο)
Όλα μπαίνουν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή αλλαγή.Μία μικρή βασούλα χρειάστηκε για να κρατήσει την ασφαλειοθήκη μπροστά από το τιμόνι του ΤΑ.Τα καλάμια είναι 3 cm πιο μακρια από του ΤΑ και 43 mm αντί 41 mm.
Πίσω επέλεξα να αλλάξω και το ψαλίδι με το αλουμινένιο από το ΑΤ.
Επιπλέον χρειάστηκαν και η βάση της δαγκάνας από το ΑΤ650(το δικό μου ΤΑ είναι με δισκόφρενο πίσω),
μεγαλύτερη αλυσίδα και το μαρκούτσι του πίσω φρένου από AT 650.
Το ψαλίδι του ΑΤ είναι μεγαλύτερο 3 cm και ενώ δεν τα ζύγισα η διαφορά μεταξύ τους ήταν πολύ μικρή αλλά αισθητή.
Τέλος έχουμε ένα ΤΑ που είναι λίγο ψηλότερο,λίγο μακρύτερο,λίγο πιο στιβαρό με λίγο πιο δυνατά φρένα και λίγο πιο μακριά από τον ανταγωνισμό .Τεστ στο χώμα δεν έχει γίνει ακόμα περιμένω σήμα από τον @syggelakis bynight .
Υ.Γ. Το σήμα ήρθε...
Χρειάστηκα από ΑΤ 650 :
1. Τιμονόπλακες
2. Καλάμια
3. δισκόπλακα μπροστά
4.Πίσω ανάρτηση.
-Οι τροχοί ,οι αποστάτες τους και οι άξονες είναι ίδιοι με του ΤΑ.
-Οι δαγκάνες και οι βάσεις τους είναι ίδιες .
-Η δισκόπλακα μπροστά χρειάζετε λόγο διάταξης της βάσης πάνω στο πιρούνι.
-Τα αμορτισερ ΑΤ και ΤΑ από τρύπα σε τρύπα έχουν το ίδιο μήκος (το ελατήριο του ΑΤ είναι λίγο ποιο κοντό και φυσικά το αμορτισερ είναι ρυθμιζόμενο)
Όλα μπαίνουν χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα ή αλλαγή.Μία μικρή βασούλα χρειάστηκε για να κρατήσει την ασφαλειοθήκη μπροστά από το τιμόνι του ΤΑ.Τα καλάμια είναι 3 cm πιο μακρια από του ΤΑ και 43 mm αντί 41 mm.
Πίσω επέλεξα να αλλάξω και το ψαλίδι με το αλουμινένιο από το ΑΤ.
Επιπλέον χρειάστηκαν και η βάση της δαγκάνας από το ΑΤ650(το δικό μου ΤΑ είναι με δισκόφρενο πίσω),
μεγαλύτερη αλυσίδα και το μαρκούτσι του πίσω φρένου από AT 650.
Το ψαλίδι του ΑΤ είναι μεγαλύτερο 3 cm και ενώ δεν τα ζύγισα η διαφορά μεταξύ τους ήταν πολύ μικρή αλλά αισθητή.
Τέλος έχουμε ένα ΤΑ που είναι λίγο ψηλότερο,λίγο μακρύτερο,λίγο πιο στιβαρό με λίγο πιο δυνατά φρένα και λίγο πιο μακριά από τον ανταγωνισμό .Τεστ στο χώμα δεν έχει γίνει ακόμα περιμένω σήμα από τον @syggelakis bynight .
Υ.Γ. Το σήμα ήρθε...