Christoforos Kolombos
Μέλος
ΝαιΕνδοτικές αναρτήσεις ενδοτικός σκελετός... !
Είναι πλεονέκτημα;;;!
Εκτός αν είσαι ο Stefan Everts
ΝαιΕνδοτικές αναρτήσεις ενδοτικός σκελετός... !
Είναι πλεονέκτημα;;;!
Φίλε μου @XLGeorge ορθώς αν βάλεις ένα ίδιο σε μήκος αμορτισερ τότε δεν ψηλώνεις πίσω.Χριστοφορε (Κολομβε), αν το πισω αμορτισερ εχει ακριβως το ιδιο μηκος με το μαμισιο, αυτο σημαινει οτι το πισω μερος της μηχανης εμεινε απο υψος οπως ητανε ενω το μπροστινο σηκωθηκε κατα 2εκ περιπου λογω του μακρυτερου πηρουνιου. Αν θες να σηκωσεις αναλογα και το πισω, βαζεις λιγο μεγαλυτερο Π στο πισω αμορτισερ (ή κολλας ενα παξιμαδι παχους 0.6-0.7χλ στη βαση του αμορτισερ, αναμεσα στο αμορτισερ και το Π). Λογω προλινκ, αυξηση μηκους του αμορτισερ κατα χ σηκωνει τη μηχανη πισω κατα 3χ. Το αναφερω εδω για να υπαρχει. Παρομοια μετατροπη εχει κανει ο Παντελης @Padis στο δικο του ΤΑ.
σωστά το λες!Φίλε μου @XLGeorge ορθώς αν βάλεις ένα ίδιο σε μήκος αμορτισερ τότε δεν ψηλώνεις πίσω.
Αν όμως το ψαλίδι είναι και λίγο πιο μακρύ τότε υπάρχει και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και μεγαλύτερη διαδρομή του τροχού (νομίζω τουλάχιστον, δεν είμαι ειδικός).:tzt:
Είσαι Τιτάνας...σωστά το λες!
αφού εδράζεται πιο πίσω (μακρύτερα από τον άξονα περιστροφής του ψαλιδιού) ο τροχός, τότε γραφει μεγαλύτερο τόξο (=μεγαλύτερη διαδρομη).
Πόσο μεγαλύτερη?
όσο μακρύτερο % είναι το νέο ψαλίδι (σε σχέση με το πρώην) , τόσο μεγαλύτερη % η νέα διαδρομή, σε σχέση με την παλιότερη κατάσταση
σιγά ρε φίλος...Είσαι Τιτάνας...
Για τον μηπρωταθληματικο εντουρα ναι. Σημειωση: Οι μαμα αναρτησεις παρα-ειναι ενδοτικες/μαλακες, ιδιως το πηρουνι, και θελουν αφτερ-μαρκετ σκληροτερα ελατηρια, οπως ηδη αναφερθηκε.
Ναι
Εκτός αν είσαι ο Stefan Everts
Τάκη με λένε και είμαι καλά...!Ναι
Εκτός αν είσαι ο Stefan Everts
Ευχαριστώ@takis652, Αλλά να ξέρεις τα 45άρια δεν με πείραξαν ,τον ''στιβαρό σκελετό'' όμως δεν το άντεξαΜπράβο σου! για την μετατροπή. Σου εύχομαι να την λασποχωματολερώσεις όπως θές...!
Γύρισε το σε ρούμι ... Τη Κολόμβος είσαι...!Ευχαριστώ@takis652, Αλλά να ξέρεις τα 45άρια δεν με πείραξαν ,τον ''στιβαρό σκελετό'' όμως δεν το άντεξα
...και άρχισα τις Ρακές:crs:
Σωστος, η διαδρομη του τροχου ειναι μεγαλυτερη ποσοστιαια. Αλλα απο την αλλη, το υψος της σελας νομιζω παραμενει το ιδιο, το μεγαλυτερο μηκος του αμορτισερ σηκωνει το πισω μερος της μοτο.σωστά το λες!
αφού εδράζεται πιο πίσω (μακρύτερα από τον άξονα περιστροφής του ψαλιδιού) ο τροχός, τότε γραφει μεγαλύτερο τόξο (=μεγαλύτερη διαδρομη).
Πόσο μεγαλύτερη?
όσο μακρύτερο % είναι το νέο ψαλίδι (σε σχέση με το πρώην) , τόσο μεγαλύτερη % η νέα διαδρομή, σε σχέση με την παλιότερη κατάσταση
Σωστος, η διαδρομη του τροχου ειναι μεγαλυτερη ποσοστιαια. Αλλα απο την αλλη, το υψος της σελας νομιζω παραμενει το ιδιο, το μεγαλυτερο μηκος του αμορτισερ σηκωνει το πισω μερος της μοτο.
Θοδωρη, η διαδρομη του εμβολου στο αμορτισερ θα ειναι η ιδια οπως και πριν (αν θεωρησουμε οτι τα δυο αμορτισερ εχουν ιδια εσωτερικη διαδρομη, ή αν αφηνε πανω το μαμα αμορτισερ), απλα η διαδρομη του τροχου θα μεγαλωσει επειδη ο τροχος καθεται πιο μακρια απο τον αξονα του ψαλιδιου σε σχεση με το κοντυτερο μαμα ψαλιδι και το τοξο που διαγραφει ειναι αναλογο της ακτινας δηλ. του μηκους του ψαλιδιου. To sag/βυθισμα πισω θα μεγαλωσει ποσοστιαια κι'αυτο. Νομιζω παντως, δεν ειμαι σιγουρος.Γιώργο εφόσον το sag παραμείνει ως είχε, τότε ψηλώνει ανάλογα και η σέλα. Ειναι αδύνατον να μην ψηλώσει, αφού δεχτήκαμε ότι μεγάλωσε η διαδρομή του τροχού! (πού τη βρίσκει την έξτρα διαδρομή, όση κι αν είναι αυτή, αν όχι ένεκα ψηλώματος? )
Αν πάλι μεγάλωσει το sag όσο αυξήθηκε η διαδρομή (βυθίζεται με το βάρος δηλαδή περισσότερο η μοτό), τότε αλληλοαναιρούνται και ΔΕΝ υπάρχει μεγαλύτερη διαδρομή (άρα και το ύψος παραμένει ως είχε).
Θοδωρη, η διαδρομη του εμβολου στο αμορτισερ θα ειναι η ιδια οπως και πριν (αν θεωρησουμε οτι τα δυο αμορτισερ εχουν ιδια εσωτερικη διαδρομη, ή αν αφηνε πανω το μαμα αμορτισερ), απλα η διαδρομη του τροχου θα μεγαλωσει επειδη ο τροχος καθεται πιο μακρια απο τον αξονα του ψαλιδιου σε σχεση με το κοντυτερο μαμα ψαλιδι και το τοξο που διαγραφει ειναι αναλογο της ακτινας δηλ. του μηκους του ψαλιδιου. To sag/βυθισμα πισω θα μεγαλωσει ποσοστιαια κι'αυτο. Νομιζω παντως, δεν ειμαι σιγουρος.
Η μοτοσυκλέτα στο μάτι φαίνεται να έχει ψηλώσει και μπροστά και πίσω και όχι άνισα.
Πράγμα που επιβεβαιώνει και τα πόδια (πριν πατούσα ποιο καλά τα πόδια μου)
Δεν μου φαίνεται να έχει αλλάξει τίποτα σε σχέση με την κατανομή βάρους.
Δείχνει να μην υποχωρεί τόσο στο βάρος του αναβάτη (μπήκαν και καινούρια λαδάκι στα πιρούνια) σε σχέση με πριν.
Σε σύγκριση με το ΤΑ του Συγγελάκη φαίνεται η διαφορά 2 cm τουλάχιστον (με το μάτι),
αλλά να τονίσω οτι πριν την μετατροπή το δικό μου ΤΑ φαινόταν ποιο χαμηλό από του @syggelakis bynight.
Υ.Γ.Το πλαίσιο ΤΑ600 και ΑΤ650 είναι ίδιο(σαν αρχιτεκτονική) και αφού και το μοχλικό είναι ακριβώς το ίδιο (τσεκαρισμένο),
το Set Up (πως τα μιλάω έτσι ο ειδήμων...) της ανάρτησης στο δικό μου είναι ίδιο με το Set Up του ΑΤ650 πλεον.
Ε καλα δεν ετσι αλλα αντιθεταΑυτό το συμπέρανα κάνοντας μια προσπάθεια υπολογισμού του νέου sag (στην κουβέντα πιο πάνω με το Γιώργη). Λόγω μοχλικού όπως είπα, ασφαλές συμπέρασμα δε μπόρεσα να βγάλω, αλλά έτσι το κατάλαβα . Βέβαια είχα κάποιες αμφιβολίες, οπότε προτίμησα να μην εκφράσω ακόμα άποψη.
Επειδή ο τροχός εδράζεται πιο πίσω , μεγαλώνει η απόσταση του από τον άξονα του ψαλιδιού, οπότε απαιτείται μικρότερη δύναμη (αφού μεγαλώνει η απόσταση... ) για να εξισορροπήσει το βάρος του αναβάτη!
Μικρότερη δύναμη (ως αντίδραση στο βάρος) = μικρότερο βύθισμα!!! άρα (@XLGeorge Γιώργη) το βύθισμα ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ (αναλογικά ή σχεδόν αναλογικά) με το μακρύτερο ψαλίδι!
Χαίρομαι για την πειραματική επιβεβαίωση του συμπεράσματός μου
Δεν αναφέρθηκε πουθενά οτι το ελατήριο είναι το ίδιο.Του ΑΤ μάλιστα είναι πιο κοντό (άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν γνωρίζω).Ε καλα δεν ετσι αλλα αντιθετα
Οσο μεγαλωνει η αποσταση του αξονα του τροχου απο τον αξονα του ψαλιδιου τοσο μικροτερη δυναμη (βλ. βαρος) απαιτειται για να συμπιεστει η αναρτηση κατα την ιδια διαδρομη Εφοσον βεβαια το ελατηριο, η προφορτιση του και το μοχλικο παραμενει ιδιο Ομως στην προκειμενη περιπτωση το ελλατηριο του ΑΤ ειναι το ιδιο με αυτο του ΤΑ? Χλωμο κατα την γνωμη μου Και η προφορτηση του?
Ε καλα δεν ετσι αλλα αντιθετα
Οσο μεγαλωνει η αποσταση του αξονα του τροχου απο τον αξονα του ψαλιδιου τοσο μικροτερη δυναμη (βλ. βαρος) απαιτειται για να συμπιεστει η αναρτηση κατα την ιδια διαδρομη Εφοσον βεβαια το ελατηριο, η προφορτιση του και το μοχλικο παραμενει ιδιο Ομως στην προκειμενη περιπτωση το ελλατηριο του ΑΤ ειναι το ιδιο με αυτο του ΤΑ? Χλωμο κατα την γνωμη μου Και η προφορτηση του?
Επειδή ο τροχός εδράζεται πιο πίσω , μεγαλώνει η απόσταση του από τον άξονα του ψαλιδιού, οπότε απαιτείται μικρότερη δύναμη (αφού μεγαλώνει η απόσταση... ) για να εξισορροπήσει το βάρος του αναβάτη!
Μικρότερη δύναμη (ως αντίδραση στο βάρος) = μικρότερο βύθισμα!!! άρα (@XLGeorge Γιώργη) το βύθισμα ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ (αναλογικά ή σχεδόν αναλογικά) με το μακρύτερο ψαλίδι!
Χαίρομαι για την πειραματική επιβεβαίωση του συμπεράσματός μου