HOW TO περνάω ποτάμι

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Ωραιοι....εδώ είχατε περπατήσει όλο το ποτάμι και μετά μπήκατε με τις μηχανές?
Ρίξατε βατραχάνθρωπο να κάνει ελενγχο για τυχόν εμπόδια?
Δεν φοβηθηκατε μήπως έχει κανέναν αλιγάτορα?
Έχεις μπερδέψει τα ποτάμια με τα ρεματα μάστορα...συνέχισε... :friend:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχεις μπερδέψει τα ποτάμια με τα ρεματα μάστορα...συνέχισε... :friend:
Πριν το ρέμα είχαμε περάσει 2 ποτάμια πιο εύκολα, φαίνονται στο πρώτο βιδεο.
Η ορμή στο ρέμα ήταν μεγάλη και αν συνεχίζαμε 50 μέτρα είχε ακόμη ένα πέρασμα με ύψος νερού μέχρι το στήθος.
Μην υποτιμάς τα ρέματα... Λούλη
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Όταν μιλάγαμε για τα φουσκωτά γιαλέκα προστασίας, είχα πει ότι είναι και χρήσιμα σε περίπτωση που πέσεις σε νερό, να δουλέψουν σαν σωσίβιο και να μην πνιγείς. :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Γενικά να αναφέρω ότι η διάσχιση ενός χείμαρρου είναι για εμάς στην δουλειά (πυροσβεστική) σοβαρή αιτία ανθρώπινης απώλειας οπότε το νού σας ιδιαίτερα αν είστε με αυτοκίνητο . ..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Και καλά,ο πρώτος μπήκε με φόρα και πιθανώς λάθος υπολογισμό η απειρία η υπερεκτίμηση δυνατοτήτων, συμβαίνουν άλλωστε αυτά ,ο δεύτερος πως έγινε και μπήκε κι αυτός,και ας πούμε υπερεκτιμήσε κι αυτός και νόμισε ότι θα τα καταφέρει καλύτερα απ' τον πρώτο, αλλά ο τρίτος τι να σκεφτόταν άραγε;;;Μου φαίνεται ότι ο καλύτερος ήταν ο αφρατοκαραφλουλης κύριος που τους κοιτάγε από πάνω,που δεν έβρεξε ούτε μπατζακι.Που να μπλεξω σου λέει σωφρονως ποιών.Και μια ερώτηση σαν άσχετος και τα μάλα λοιδωρηθεις σε προηγούμενο ανάλογο ποστ πριν κάτι βδομάδες.Υπηρχε περίπτωση σωφρονως ποιουντες να ΜΗΝ περνάγατε οι υπόλοιποι τον χείμαρρο φοβούμενοι,η ο κώδικας του ατρόμητου εντουρα,σας εμπόδισε να το κάνετε για να μην ρεζιλευτητε στην παρέα;;;Διότι η βοήθεια στο σπρωξιμο (αν δεν κάνω λάθος) προσφέρεται και χωρίς την χρήση μοτό.
Αυτό που είπες είναι. Ο κώδικας του ατρόμητου εντουρα. Αυτή η εσωτερική φωτιά ότι θα υπερπήδησω κάθε εμπόδιο, θα ξεπεράσω τα όρια μου και θα ρισκάρω. Δεν θα αφήσω τις φοβίες μου να με κολωσουν. Πολλές φορές θα κάνω και βλακείες γιατί έτσι είναι η διαδικασία. Και πολλές φορές άμα ο πρώτος κάνει λάθος για κάτσε να δω μπορώ να κάνω μεγαλύτερο?! Και μέσα από αυτή τη διαδικασία γινόμαστε ανώτερου λεβελ αναβάτες,μηχανικοί στο βουνό, νοσοκόμοι σε όποιον χτυπήσει, θαμώνες σε κάνα χωριάτικο καφενέ να ψάχνουμε καμιά σόμπα και κάνα παστό με αυγά να ξεκρυωσουμε και να ξελυσσαξουμε. Και να συζητήσουμε τις μ@λακιες που κάναμε και να γελάμε σα μ@λακες και να οργανώνουμε τις επόμενες μ@λακιες! Καθότι καλύτερα να θαφτεις εν τέλει σε κάνα τόνο λάσπης στο βουνό παρά να θαφτεις μέσα σε κάνα οχετο πικροχολων σκέψεων και θλιβερών σχολίων.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Σατανα
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Γενικά να αναφέρω ότι η διάσχιση ενός χείμαρρου είναι για εμάς στην δουλειά (πυροσβεστική) σοβαρή αιτία ανθρώπινης απώλειας οπότε το νού σας ιδιαίτερα αν είστε με αυτοκίνητο . ..
Όπως βλέπεις κάνουμε ότι μπορούμε για μην μείνετε άνεργοι. :ll:
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Για να το γυρίσουμε στο θέμα του τίτλου, πολλές φορές (ως παθών μιλώ) μπορεί να μπερδευτείς θεωρώντας ότι είναι πιο ρηχό, μπορεί και να έχεις ξαναπεράσει και να ήταν πιο ρηχό κλπ κλπ.

Αν λοιπόν περάσεις, σου σβήσει και το νερό είναι ψηλά το αφήνεις σβηστό. Αν δε σου σβήσει και δεις ότι ζορίζεται το πράγμα, το σβήνεις εσύ. Προφανώς δε το σβήνεις αν περνάει, μόνο και μόνο επειδή είναι στο ΝΕΡΌ.

Γιατί το σβήνεις;
Για να μη πάρει νερό μέσα από το φιλτροκούτι,πάει στον κύλινδρο και τα σκάσει όλα. Ρόλο επίσης παίζει το που βρίσκεται το φίλτρο αέρα και η εισαγωγή.

Προτού φτάσεις σε αυτό το σημείο, εννοείται σταματάς και τσεκάρεις το πέρασμα και το βάθος(δεν έχω δει κανένα να το κάνει, όλοι μαλακιζόμαστε). Αν είσαι ιδιαίτερα μόνος σου, επιβάλλεται. Βρες ένα κλαδί, πέτα πέτρες κλπ.

Αν την έχεις πατήσει :
Ξεκινάς με μπινελίκια.
Αν σου έχει πάρει πολύ νερό, είτε επειδή βούτηξε όλο, είτε λόγο ορμής του νερού, θέσης του φίλτρου κλπ δε δοκιμάζεις να βάλεις μπροστά. Ανοίγεις το φίλτρο και εξετάζεις τα πράγματα. Αν το φίλτρο είναι μούσκεμα, μάλλον έχει πάρει νερό.

Αν έχει πάρει νερό :
Συνεχίζεις με μπινελίκια.
Στόχος είναι να βγάλουμε το νερό από το κύλινδρο. Πρέπει λοιπόν να έχουμε μπουζοκλειδο και να αφαιρέσουμε το /τα μπουζί. Μετά σηκώνουμε όρθια τη μηχανή για να στραγγισει και η εξάτμιση. Κάνουμε το σταυρό μας (ή ρίχνουμε το μπινελίκι μας για το γούρι) και μιζάρουμε. Με το μιζαρισμα θέλουμε να πετάξει το νερό από τις ανοιχτές θέσεις των μπουζίων(sic).
Αν δεν πάρει μπροστά(είναι δλδ τελείως νεκρό) μπινελίκι και τσεκάρουμε (ιδιαίτερα στα ψεκαστά) τα ηλεκτρικά, ασφάλειες κλπ.
Αν πάρει μπροστά, μπινελίκι και μετά στεγνώνουμε φίλτρο, κλείνουμε, μαζεύουμε, καβαλάμε, μπινελίκι και δρόμο.
Γυρίζοντας, πρέπει να κάνουμε αλλαγή λαδιών. Ανάλογα με το πόσο έχουμε βουτήξει, ίσως χρειαστεί και 2η ή 3η αλλαγή (και μπινελίκι) . Μετά την πρώτη πάντως (στην οποία επιθεωρουμε και τα παλιά λάδια για ίχνη νερού), πρέπει στο καπάκι να βγάλουμε τη μηχανή και να την κυκλοφορησουμε για μεγάλη απόσταση (χώνοντας μπινελίκια) και αρκετή ώρα ώστε να διώξει τυχόν (τι τυχόν δηλαδή) υγρασίες.
 

zanny

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στάθης
Μοτό
Husqvarna TE630
KTM EXC-F 500
Πολύ μπινελικι ρε μάστορα άσε δε βουτάω!
Χτίζει χαρακτήρα το μπινελίκι Βάγγο, ακόμα και να μη βουτήξεις το ρίχνεις για το τι μπορούσες να πάθεις.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Δύσκολη αποστολή γενικά.

Ειδικά αν το ποτάμι έρθει μετά απο ώρες ταλαιπώρια σε λασπουριές,κρύο, θέλει και τεχνική και ύψος αναβάτη και δύναμη.

Ξέχωρα οτι δεν φαίνεται ο πάτος :p
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Ορθώς έπραξε ο συντροχος. Στο ερώτημα γα...σε ή το εξετάζεις απάντησε δεόντως. Άμα είναι να πάρουμε τοπογραφικό από το ρέμα θα κολλήσουμε στην γραφειοκρατία και πάει η Κυριακή. Λόγο υπερβολικής κούρασης και ακατάλληλων ελαστικών δεν έρχομαι συχνά φέτος σε βόλτες ωστόσο ζηλεψα το μπάνιο στο ποτάμι.
Και καλά,ο πρώτος μπήκε με φόρα και πιθανώς λάθος υπολογισμό η απειρία η υπερεκτίμηση δυνατοτήτων, συμβαίνουν άλλωστε αυτά ,ο δεύτερος πως έγινε και μπήκε κι αυτός,και ας πούμε υπερεκτιμήσε κι αυτός και νόμισε ότι θα τα καταφέρει καλύτερα απ' τον πρώτο, αλλά ο τρίτος τι να σκεφτόταν άραγε;;;Μου φαίνεται ότι ο καλύτερος ήταν ο αφρατοκαραφλουλης κύριος που τους κοιτάγε από πάνω,που δεν έβρεξε ούτε μπατζακι.Που να μπλεξω σου λέει σωφρονως ποιών.Και μια ερώτηση σαν άσχετος και τα μάλα λοιδωρηθεις σε προηγούμενο ανάλογο ποστ πριν κάτι βδομάδες.Υπηρχε περίπτωση σωφρονως ποιουντες να ΜΗΝ περνάγατε οι υπόλοιποι τον χείμαρρο φοβούμενοι,η ο κώδικας του ατρόμητου εντουρα,σας εμπόδισε να το κάνετε για να μην ρεζιλευτητε στην παρέα;;;Διότι η βοήθεια στο σπρωξιμο (αν δεν κάνω λάθος) προσφέρεται και χωρίς την χρήση μοτό.
Εγώ αν ήμουν ο πισινός του θα ακολουθούσα με περισσότερο γκάζι γιατί άμα περάσω θα έχω να λέω άμα πέσω έχει πέσει και άλλος οπότε δεν έφταιγα εγώ ήταν ο γυαλός στραβος.
Για να το γυρίσουμε στο θέμα του τίτλου, πολλές φορές (ως παθών μιλώ) μπορεί να μπερδευτείς θεωρώντας ότι είναι πιο ρηχό, μπορεί και να έχεις ξαναπεράσει και να ήταν πιο ρηχό κλπ κλπ.

Αν λοιπόν περάσεις, σου σβήσει και το νερό είναι ψηλά το αφήνεις σβηστό. Αν δε σου σβήσει και δεις ότι ζορίζεται το πράγμα, το σβήνεις εσύ. Προφανώς δε το σβήνεις αν περνάει, μόνο και μόνο επειδή είναι στο ΝΕΡΌ.

Γιατί το σβήνεις;
Για να μη πάρει νερό μέσα από το φιλτροκούτι,πάει στον κύλινδρο και τα σκάσει όλα. Ρόλο επίσης παίζει το που βρίσκεται το φίλτρο αέρα και η εισαγωγή.

Προτού φτάσεις σε αυτό το σημείο, εννοείται σταματάς και τσεκάρεις το πέρασμα και το βάθος(δεν έχω δει κανένα να το κάνει, όλοι μαλακιζόμαστε). Αν είσαι ιδιαίτερα μόνος σου, επιβάλλεται. Βρες ένα κλαδί, πέτα πέτρες κλπ.

Αν την έχεις πατήσει :
Ξεκινάς με μπινελίκια.
Αν σου έχει πάρει πολύ νερό, είτε επειδή βούτηξε όλο, είτε λόγο ορμής του νερού, θέσης του φίλτρου κλπ δε δοκιμάζεις να βάλεις μπροστά. Ανοίγεις το φίλτρο και εξετάζεις τα πράγματα. Αν το φίλτρο είναι μούσκεμα, μάλλον έχει πάρει νερό.

Αν έχει πάρει νερό :
Συνεχίζεις με μπινελίκια.
Στόχος είναι να βγάλουμε το νερό από το κύλινδρο. Πρέπει λοιπόν να έχουμε μπουζοκλειδο και να αφαιρέσουμε το /τα μπουζί. Μετά σηκώνουμε όρθια τη μηχανή για να στραγγισει και η εξάτμιση. Κάνουμε το σταυρό μας (ή ρίχνουμε το μπινελίκι μας για το γούρι) και μιζάρουμε. Με το μιζαρισμα θέλουμε να πετάξει το νερό από τις ανοιχτές θέσεις των μπουζίων(sic).
Αν δεν πάρει μπροστά(είναι δλδ τελείως νεκρό) μπινελίκι και τσεκάρουμε (ιδιαίτερα στα ψεκαστά) τα ηλεκτρικά, ασφάλειες κλπ.
Αν πάρει μπροστά, μπινελίκι και μετά στεγνώνουμε φίλτρο, κλείνουμε, μαζεύουμε, καβαλάμε, μπινελίκι και δρόμο.
Γυρίζοντας, πρέπει να κάνουμε αλλαγή λαδιών. Ανάλογα με το πόσο έχουμε βουτήξει, ίσως χρειαστεί και 2η ή 3η αλλαγή (και μπινελίκι) . Μετά την πρώτη πάντως (στην οποία επιθεωρουμε και τα παλιά λάδια για ίχνη νερού), πρέπει στο καπάκι να βγάλουμε τη μηχανή και να την κυκλοφορησουμε για μεγάλη απόσταση (χώνοντας μπινελίκια) και αρκετή ώρα ώστε να διώξει τυχόν (τι τυχόν δηλαδή) υγρασίες.
Στο τελευταίο τροφυ που κατάφερα και έβαλα όλο το μηχανάκι κάτω από το νερό και φυσικά μπήκα και εγώ μαζί, πήρε μόνο με μπινελικια και δεν είχα πρόβλημα. Βέβαια το δικό μου είναι xlv650 με μαύρες ζάντες και ξέρω πάρα μα πάρα πολλά μπινελικια. Ωστόσο αν και τίμιο ξύλο δεν έπλευσε οπότε προχωρήσαμε σε αγιασμό των υδάτων.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι αν βρισκόμασταν εκεί θα δοκιμάζαμε να περάσουμε όπως έκαναν τα παιδιά ,προσωπικά θα βούταγα...δεν ξέρω αν θα το έκανα πρώτος :roflmao: αλλά θα βούταγα !!
Τώρα για το πώς περνάει ένα ποτάμι ή μάλλον πως προσπαθούμε να περάσουμε ,όχι ότι είμαι κανας ειδικός ότι διαβάζω από δω κ από κει και με λιγοστή εφαρμογή ως τώρα:wacky: , υπολογίζουμε περίπου βάθος,το πιο σωστό όπως είπαν αν είναι βαθύ να περάσουμε σβηστοι!!
Αλλααααα....παιδια είμαστε όπου βλεπουμε λάσπες και νερά πέφτουμε μέσα :roflmao:
αν έχουμε την επιλογή πάμε διαγώνια με τη φορά του νερού και όχι κόντρα ,όταν βγούμε σβήνουμε και τσεκαρουμε αν τρέχει νερό από το σωληνάκι υπερχείλισης στο φιλτροκουτι,αν τρέχει μάλλον έχει πάρει νερά μέσα ,περιμένουμε να αδειάσει τελείως καλό είναι να ανοίξουμε να στραγγίξουμε το φίλτρο,να κάνουμε και μια υπερχείλιση καρμπυρατέρ όσοι έχουμε :wacky:

Αν μας σβήσει μέσα στο ποτάμι και είναι σε σημείο η στάθμη που μπορεί να έχει πάει στο φίλτρο το βγάζουμε σβηστό και όλα τα παραπάνω ,ανάλογα με το ύψος της εξάτμισης μπορεί να έχει πάρει και εκεί οπότε καλό να αδειάσει με καμία σούζα ή λύσιμο το τελικό +σουζα:wacky:

Αν μας πέσει μέσα κοιτάμε να το σηκώσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται αν δεν το έχει πάρει το ρέμα :roflmao:
Όλα τα παραπάνω λύσιμο εξάτμιση σίγουρα για στραγγιγμα ή σούζα πάλι :wacky:, βγάλσιμο μπουζί ,μίζα να του πετάξει τα μάτια ωξω...το νερό θέλω να πω και να ευχόμαστε να πάρει μπρος....ανάλογα με το πόση ώρα έχει μείνει βυθισμένο υπάρχει περίπτωση να έχει πάρει στο ντεπόζιτο νερό και στο Κάρτερ από σωληνάκια αναθυμιάσεων!!

Ελπίζω το θέμα που άνοιξε ο Τάσος να μας βοηθήσει να μάθουμε το δυνατόν περισσότερα πράγματα για το θέμα γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα μας φανεί χρήσιμο το συγκεκριμένο κομμάτι και να μας μένει μόνο η διασκέδαση της περιπέτειας !!!
Καλές βουτιές να έχουμε :roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι αν βρισκόμασταν εκεί θα δοκιμάζαμε να περάσουμε όπως έκαναν τα παιδιά ,προσωπικά θα βούταγα...δεν ξέρω αν θα το έκανα πρώτος :roflmao: αλλά θα βούταγα !!
Τώρα για το πώς περνάει ένα ποτάμι ή μάλλον πως προσπαθούμε να περάσουμε ,όχι ότι είμαι κανας ειδικός ότι διαβάζω από δω κ από κει και με λιγοστή εφαρμογή ως τώρα:wacky: , υπολογίζουμε περίπου βάθος,το πιο σωστό όπως είπαν αν είναι βαθύ να περάσουμε σβηστοι!!
Αλλααααα....παιδια είμαστε όπου βλεπουμε λάσπες και νερά πέφτουμε μέσα :roflmao:
αν έχουμε την επιλογή πάμε διαγώνια με τη φορά του νερού και όχι κόντρα ,όταν βγούμε σβήνουμε και τσεκαρουμε αν τρέχει νερό από το σωληνάκι υπερχείλισης στο φιλτροκουτι,αν τρέχει μάλλον έχει πάρει νερά μέσα ,περιμένουμε να αδειάσει τελείως καλό είναι να ανοίξουμε να στραγγίξουμε το φίλτρο,να κάνουμε και μια υπερχείλιση καρμπυρατέρ όσοι έχουμε :wacky:

Αν μας σβήσει μέσα στο ποτάμι και είναι σε σημείο η στάθμη που μπορεί να έχει πάει στο φίλτρο το βγάζουμε σβηστό και όλα τα παραπάνω ,ανάλογα με το ύψος της εξάτμισης μπορεί να έχει πάρει και εκεί οπότε καλό να αδειάσει με καμία σούζα ή λύσιμο το τελικό +σουζα:wacky:

Αν μας πέσει μέσα κοιτάμε να το σηκώσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται αν δεν το έχει πάρει το ρέμα :roflmao:
Όλα τα παραπάνω λύσιμο εξάτμιση σίγουρα για στραγγιγμα ή σούζα πάλι :wacky:, βγάλσιμο μπουζί ,μίζα να του πετάξει τα μάτια ωξω...το νερό θέλω να πω και να ευχόμαστε να πάρει μπρος....ανάλογα με το πόση ώρα έχει μείνει βυθισμένο υπάρχει περίπτωση να έχει πάρει στο ντεπόζιτο νερό και στο Κάρτερ από σωληνάκια αναθυμιάσεων!!

Ελπίζω το θέμα που άνοιξε ο Τάσος να μας βοηθήσει να μάθουμε το δυνατόν περισσότερα πράγματα για το θέμα γιατί σίγουρα κάποια στιγμή θα μας φανεί χρήσιμο το συγκεκριμένο κομμάτι και να μας μένει μόνο η διασκέδαση της περιπέτειας !!!
Καλές βουτιές να έχουμε :roflmao:
Τα γιαπωνέζικα πήραν μπροστά μετά την υπερχείλιση που κάναμε
Τσεκαρα και τα λαδακια, μήπως έγιναν κρεμα
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
- Η φτηνή λύση, γαλότσες στήθους. Αλλά δεν θα φοράς μπότες μηχανής. Το παντελόνι το φοράς από μέσα.




- Η καλύτερη και ακριβότερη λύση. Στεγανή στολή καταδύσεων.
Και να κολυμπήσεις δεν μπάζει νερό, σε κρατάει ζεστό, δεν χρειάζεσαι στην διαδρομή αδιάβροχο ας ρίχνει καρεκλοπόδαρα.
Μπορείς να την πάρεις έτσι ώστε να χωράνε όλα από μέσα, εκτός από μπότες και γάντια. Αλλά μπορεί να την πάρεις στενότερη και να φοράς όλα τα προστατευτικά από έξω.

 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
- Η φτηνή λύση, γαλότσες στήθους. Αλλά δεν θα φοράς μπότες μηχανής. Το παντελόνι το φοράς από μέσα.




- Η καλύτερη και ακριβότερη λύση. Στεγανή στολή καταδύσεων.
Και να κολυμπήσεις δεν μπάζει νερό, σε κρατάει ζεστό, δεν χρειάζεσαι στην διαδρομή αδιάβροχο ας ρίχνει καρεκλοπόδαρα.
Μπορείς να την πάρεις έτσι ώστε να χωράνε όλα από μέσα, εκτός από μπότες και γάντια. Αλλά μπορεί να την πάρεις στενότερη και να φοράς όλα τα προστατευτικά από έξω.

Με την πρώτη θα είσαι σα μούτσος σε φαλαινοθηρικό. Καλύτερα την δεύτερη να είσαι σαν τον κύριο απίθανο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Όταν γράφετε "έξι νούμερα τζόκερ" δεν βγαίνει τίποτα σχετικό όμως.


 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
- Η φτηνή λύση, γαλότσες στήθους. Αλλά δεν θα φοράς μπότες μηχανής. Το παντελόνι το φοράς από μέσα.




- Η καλύτερη και ακριβότερη λύση. Στεγανή στολή καταδύσεων.
Και να κολυμπήσεις δεν μπάζει νερό, σε κρατάει ζεστό, δεν χρειάζεσαι στην διαδρομή αδιάβροχο ας ρίχνει καρεκλοπόδαρα.
Μπορείς να την πάρεις έτσι ώστε να χωράνε όλα από μέσα, εκτός από μπότες και γάντια. Αλλά μπορεί να την πάρεις στενότερη και να φοράς όλα τα προστατευτικά από έξω.

Δηλαδή η φάση είναι πως για πάπιες η πάω για κάνα λιθρινι. Οκ σημειώθηκε.
 
Top Bottom