HOW TO περνάω ποτάμι

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δηλαδή η φάση είναι πως για πάπιες η πάω για κάνα λιθρινι. Οκ σημειώθηκε.
Η καλύτερη λύση είναι οι στεγανές στολές για χειμερινό καγιάκ που να είναι αναπνέουσες.
Σαν αυτή πιό κάτω που είναι μία από τις οικονομικότερες και καλύτερες εταιρίες.
Σκεφτόμουν να την πάρω για το καγιάκ, αλλά θα κάνει και για την μηχανή.:D
Οι μπότες φοριούνται από πάνω και καλό είναι να φοράς από πάνω παντελόνι και μπουφάν για να την προστατεύεις από σχισίματα. Το ύφασμά της είναι λεπτό. Αλλά όπως όλες οι αναπνέουσες μεμβράνες θα έχει ημερομηνία λήξης καμιά δεκαριά χρόνια.



 
Τελευταία επεξεργασία:

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Η καλύτερη λύση είναι οι στεγανές στολές για χειμερινό καγιάκ που να είναι αναπνέουσες.
Σαν αυτή πιό κάτω που είναι μία από τις οικονομικότερες και καλύτερες εταιρίες, σκεφτόμουν να την πάρω για το καγιάκ, αλλά θα κάνει και για την μηχανή.:D
Οι μπότες φοριούνται από πάνω και καλό είναι να φοράς από πάνω παντελόνι και μπουφάν για να την προστατεύεις από σχισίματα. Το ύφασμά της είναι λεπτό. Αλλά όπως όλες οι αναπνέουσες μεμβράνες θα έχει ημερομηνία λήξης καμιά δεκαριά χρόνια.



Αυτή θα την δώσουμε στον μανιακ να έχει κάτι από Θωμά Μαύρο και Τάκη Καραγκιοζόπουλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η τεχνική σε αυτά τα περάσματα είναι η έξεις αν δεν σταματήσεις να ψάξεις το σημείο για βάθος κλπ , γκάζι γκάζι και γκάζι ,καθήμενος προς το πίσω μέρος της σέλας όσο το δυνατόν
Το επίμαχο σημείο είναι και κατηφορικό κατά την είσοδο κάτι που αυξάνει τον βαθμό δυσκολίας
Σίγουρα όμως πρέπει και το μηχανάκι να έχει δύναμη
Με το 510 έχω περάσει τέτοιου είδους σημεία στην περιοχη ποταμάκια στην Κάτω Στενή φυσικά το εργαλείο ξεμπαζωνει ....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η τεχνική σε αυτά τα περάσματα είναι η έξεις αν δεν σταματήσεις να ψάξεις το σημείο για βάθος κλπ , γκάζι γκάζι και γκάζι ,καθήμενος προς το πίσω μέρος της σέλας όσο το δυνατόν
Το επίμαχο σημείο είναι και κατηφορικό κατά την είσοδο κάτι που αυξάνει τον βαθμό δυσκολίας
Σίγουρα όμως πρέπει και το μηχανάκι να έχει δύναμη
Με το 510 έχω περάσει τέτοιου είδους σημεία στην περιοχη ποταμάκια στην Κάτω Στενή φυσικά το εργαλείο ξεμπαζωνει ....
Ααααα...
Ώστε εσύ χάλασες τα ποτάμια...:p
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Η τεχνική σε αυτά τα περάσματα είναι η έξεις αν δεν σταματήσεις να ψάξεις το σημείο για βάθος κλπ , γκάζι γκάζι και γκάζι ,καθήμενος προς το πίσω μέρος της σέλας όσο το δυνατόν
Το επίμαχο σημείο είναι και κατηφορικό κατά την είσοδο κάτι που αυξάνει τον βαθμό δυσκολίας
Σίγουρα όμως πρέπει και το μηχανάκι να έχει δύναμη
Με το 510 έχω περάσει τέτοιου είδους σημεία στην περιοχη ποταμάκια στην Κάτω Στενή φυσικά το εργαλείο ξεμπαζωνει ....
Συμφωνώ με τον γκουρού της Χαλκίδας. Στην περίπτωση μου, που δεν υπάρχει εγκέφαλος(ούτε στην μηχανή ούτε σε εμένα), πάντα έτσι πάω σε ότι λακούβα ή ρέμα-ποταμάκι μπω. Μια φορά άκουσα στο τροφυ συμβουλή (η οποία δεν είναι λάθος) πως δεν πρέπει να τρέχουμε σε υδάτινα περάσματα γιατί αλλιώς γινόμαστε μούσκεμα και θα πρέπει να κάνουμε την υπόλοιπη διαδρομή με βρεγμένα πόδια και τελικά έκανα την υπόλοιπη διαδρομή μέχρι Αθήνα με βρεγμένο κράνος, μπουφάν, σωβρακο και οι μπότες έχουν ακόμα λάσπη Πελοποννήσου, καθώς δεν είχα δύναμη και έπεσα ένα μέτρο πριν τελειώσει η λιμνούλα.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Είμαι καυλας εδώ
Τώρα σε πήρα χαμπάρι ( όταν είδα την φωτο σε προσπέρασα πιστεύοντας ότι είναι κάποιο νέο παλικάρι )
Πραγματικά έχεις γίνει κουκλάκι ρε παλιόπαιδο
Εύγε !!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Συμφωνώ με τον γκουρού της Χαλκίδας. Στην περίπτωση μου, που δεν υπάρχει εγκέφαλος(ούτε στην μηχανή ούτε σε εμένα), πάντα έτσι πάω σε ότι λακούβα ή ρέμα-ποταμάκι μπω. Μια φορά άκουσα στο τροφυ συμβουλή (η οποία δεν είναι λάθος) πως δεν πρέπει να τρέχουμε σε υδάτινα περάσματα γιατί αλλιώς γινόμαστε μούσκεμα και θα πρέπει να κάνουμε την υπόλοιπη διαδρομή με βρεγμένα πόδια και τελικά έκανα την υπόλοιπη διαδρομή μέχρι Αθήνα με βρεγμένο κράνος, μπουφάν, σωβρακο και οι μπότες έχουν ακόμα λάσπη Πελοποννήσου, καθώς δεν είχα δύναμη και έπεσα ένα μέτρο πριν τελειώσει η λιμνούλα.
Όταν είναι σε ευθεία κατάσταση το νερό μαζί με το τερέν ναι μπορείς και πρέπει να πας ίσως ,και με τα πόδια κάτω και πιο συντηρητικά
Αλλά στην περίπτωση παραπάνω μιλάμε για τεχνικό πέρασμα χωρίς πληροφορία , εκεί κανείς τον σταυρό σου και μπαίνεις με γεμάτο το δεξί χέρι με στόχο ελάφρυνση του μπροστινού συστήματος και ο θεός βοηθός .
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Όταν είναι σε ευθεία κατάσταση το νερό μαζί με το τερέν ναι μπορείς και πρέπει να πας ίσως ,και με τα πόδια κάτω και πιο συντηρητικά
Αλλά στην περίπτωση παραπάνω μιλάμε για τεχνικό πέρασμα χωρίς πληροφορία , εκεί κανείς τον σταυρό σου και μπαίνεις με γεμάτο το δεξί χέρι με στόχο ελάφρυνση του μπροστινού συστήματος και ο θεός βοηθός .
Συμφωνώ απόλυτα. Αν και προτιμώ να κάνω το δεύτερο σε κάθε περίπτωση. Έχει πιο πολύ πλάκα. :roflmao:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Πριν το ρέμα είχαμε περάσει 2 ποτάμια πιο εύκολα, φαίνονται στο πρώτο βιδεο.
Η ορμή στο ρέμα ήταν μεγάλη και αν συνεχίζαμε 50 μέτρα είχε ακόμη ένα πέρασμα με ύψος νερού μέχρι το στήθος.
Μην υποτιμάς τα ρέματα... Λούλη
Ότι θες καταλαβαίνεις το ρέμα είπα ότι θέλει περπάτημα κ είναι επικίνδυνο επειδή δεν ξέρεις τι έχει κατεβασει
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Για την ιστορία... το DRZ του κολητού που πέρασε-πνιγηκε στο Πηνειό, στο Olympos Madness,
χρειάστηκε 5 άλλαγες λαδιών για να σταματήσει να κατεβάζει γάλα...

Ευτυχως βρηκαμε βενζινάδικο κοντά και αγοράζαμε λάδια ..... μόλις πήρε στεγνωσαν όλα...

Βέβαια μετά από κανα δίωρο έμεινε από εγκέφαλο.... στο καταφυγιο.... nice...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι θες καταλαβαίνεις το ρέμα είπα ότι θέλει περπάτημα κ είναι επικίνδυνο επειδή δεν ξέρεις τι έχει κατεβασει
Αααααα.....δηλαδή εσύ θα εμπαινες μέσα με τα πόδια να δεις τι έχει κατεβάσει.
Μας έλειψες και εσύ..

 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Για να το γυρίσουμε στο θέμα του τίτλου, πολλές φορές (ως παθών μιλώ) μπορεί να μπερδευτείς θεωρώντας ότι είναι πιο ρηχό, μπορεί και να έχεις ξαναπεράσει και να ήταν πιο ρηχό κλπ κλπ.

Αν λοιπόν περάσεις, σου σβήσει και το νερό είναι ψηλά το αφήνεις σβηστό. Αν δε σου σβήσει και δεις ότι ζορίζεται το πράγμα, το σβήνεις εσύ. Προφανώς δε το σβήνεις αν περνάει, μόνο και μόνο επειδή είναι στο ΝΕΡΌ.

Γιατί το σβήνεις;
Για να μη πάρει νερό μέσα από το φιλτροκούτι,πάει στον κύλινδρο και τα σκάσει όλα. Ρόλο επίσης παίζει το που βρίσκεται το φίλτρο αέρα και η εισαγωγή.

Προτού φτάσεις σε αυτό το σημείο, εννοείται σταματάς και τσεκάρεις το πέρασμα και το βάθος(δεν έχω δει κανένα να το κάνει, όλοι μαλακιζόμαστε). Αν είσαι ιδιαίτερα μόνος σου, επιβάλλεται. Βρες ένα κλαδί, πέτα πέτρες κλπ.

Αν την έχεις πατήσει :
Ξεκινάς με μπινελίκια.
Αν σου έχει πάρει πολύ νερό, είτε επειδή βούτηξε όλο, είτε λόγο ορμής του νερού, θέσης του φίλτρου κλπ δε δοκιμάζεις να βάλεις μπροστά. Ανοίγεις το φίλτρο και εξετάζεις τα πράγματα. Αν το φίλτρο είναι μούσκεμα, μάλλον έχει πάρει νερό.

Αν έχει πάρει νερό :
Συνεχίζεις με μπινελίκια.
Στόχος είναι να βγάλουμε το νερό από το κύλινδρο. Πρέπει λοιπόν να έχουμε μπουζοκλειδο και να αφαιρέσουμε το /τα μπουζί. Μετά σηκώνουμε όρθια τη μηχανή για να στραγγισει και η εξάτμιση. Κάνουμε το σταυρό μας (ή ρίχνουμε το μπινελίκι μας για το γούρι) και μιζάρουμε. Με το μιζαρισμα θέλουμε να πετάξει το νερό από τις ανοιχτές θέσεις των μπουζίων(sic).
Αν δεν πάρει μπροστά(είναι δλδ τελείως νεκρό) μπινελίκι και τσεκάρουμε (ιδιαίτερα στα ψεκαστά) τα ηλεκτρικά, ασφάλειες κλπ.
Αν πάρει μπροστά, μπινελίκι και μετά στεγνώνουμε φίλτρο, κλείνουμε, μαζεύουμε, καβαλάμε, μπινελίκι και δρόμο.
Γυρίζοντας, πρέπει να κάνουμε αλλαγή λαδιών. Ανάλογα με το πόσο έχουμε βουτήξει, ίσως χρειαστεί και 2η ή 3η αλλαγή (και μπινελίκι) . Μετά την πρώτη πάντως (στην οποία επιθεωρουμε και τα παλιά λάδια για ίχνη νερού), πρέπει στο καπάκι να βγάλουμε τη μηχανή και να την κυκλοφορησουμε για μεγάλη απόσταση (χώνοντας μπινελίκια) και αρκετή ώρα ώστε να διώξει τυχόν (τι τυχόν δηλαδή) υγρασίες.

Μετά τα πολύ χρηστικά του Στάθη, θα καταθέσω κι εγώ εμπειρικά 2 πράγματα.

Άντε και μέτρησες και είδες πως περνάει. Αν δεν είναι ρέμα που συνήθως στα 2 άντε 3 μέτρα είσαι στην αντίπερα όχθη και είναι μεγαλύτερη η απόσταση που πρέπει να διανύσεις, αν το νερό είναι καθαρό έχει καλώς. Αν είναι βρώμικο και σε αίσθηση συμπαγές τότε το βλέμα πρέπει να εστιάζει μακριά. Αν κοιτάς κοντά, έχεις την αίσθηση πως κινείται όλο το τερέν με αποτέλεσμα την ζαλάδα και συνέπεια την πτώση. Σε αυτή την περίπτωση (και πριν τα μπινελίκια) πιο φρόνιμο είναι να περάσεις με τα πόδια και έχοντας το μηχανάκι πρώτο στην ροή για σωστό κουμάντο.

Όσες φορές κι αν έχεις περάσει κάποιο σημείο, σχεδόν πάντα είναι διαφορετικό το βάθος του νερού. Ποτέ δεν ξέρεις την ορμή του νερού και τι έχει κατεβάσει. Οπότε μία επόπτευση πριν την βουτιά είναι το σωστό.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Αν κοιτάς κοντά, έχεις την αίσθηση πως κινείται όλο το τερέν με αποτέλεσμα την ζαλάδα και συνέπεια την πτώση. Σε αυτή την περίπτωση (και πριν τα μπινελίκια) πιο φρόνιμο είναι να περάσεις με τα πόδια και έχοντας το μηχανάκι πρώτο στην ροή για σωστό κουμάντο.
Την πρώτη φορά που θα το πάθεις , δεν καταλαβαίνεις τι γίνετε .
Ζαλάδα και ανακάτεμα στο στομάχι . εύκολα θα με είχε πάρει κ εμένα το ποτάμι .
 
Top Bottom