Husqvarna Norden 901 Concept

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Νομίζω ότι η σημαντικότερη διαφορά θα είναι στη θέση οδήγησης και γενικότερα το σετάρισμα είναι πιο κοντά στη τουριστική οδήγηση.
Δεν κατάλαβα αν φοράει tubeless, μάλλον όχι και αυτό ίσως είναι ένα αρνητικό στοιχείο για μια μοτοσυκλέτα που προορίζεται και για τουριστική οδήγηση. Τέλος η σέλα του φαίνεται εξαιρετική στο βίντεο, πολύ πιο ξεκούραστη από αυτή του πρωτότυπου.
Εμένα με πείθει πάντως σαν all round μοτοσυκλέτα. Ωραίο!
στεφανε η κτμ χρησιμοποιει στεφανια με φακαρολα,οχι απεξω τις ακτινες...
tubeless λογικα ειναι
 
Reactions: STF

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ρε παραπληροφορητΑΙ τζαπανοθρεμμένοι, καρατιούμπλες είναι το μεκανάκι, πιο τιουμπλες μόνο το νέο ελαστικό της μισλέν χωρίς καν αέρα.

Δεν βρήκα το ωφέλιμο φορτίο και η δήλωση "μπορεί να πάρει επιβάτη και αποσκευές σε κάθε συνθήκη" είναι πολύ γενική.

"εξαιρετική" σέλα στοκ σε μηχανάκι του ομίλου δεν έχει υπάρξει ως σήμερα, μακάρι να σπάσει η παράδοση. Στο βιντεάκι του Αντρέα Περφέτι φαίνεται και ακόμα ένα κακό της σχεδίασης για το Χόμπιτον. Η κίτρινη ρίγα στην σέλα όταν κάθεται ένας ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ άνθρωπος επάνω (αν θυμάμαι καλά ο Αντρέα είναι 1,80 edit τελικά με λίγο ψάξιμο είναι 1,85) και η σέλα είναι ρυθμισμένη ΚΑΝΟΝΙΚΑ δηλαδή στην ψηλή θέση, σπάει την ευθεία και δείχνει κάπως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με 15000 ευρώ δεν παίζει κανείς, τα θες όλα. Η κατηγορία "μεσαίο παντός εδάφους τουριστικό" έχει καλό ψωμάκι πια με τα 890, 901 και tiger 900XC να ζητάνε τα λεφτά μας, δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω την απλή άφρικα στην συζήτηση γιατί σαμπρέλες και 240 κιλά και έτος 2021 και τα ακούω βερεσέ τα περί "πιο πραγματικής περιπέτειας". Οπου και οι τρεις επιλογές σου δίνουν μιά εξαιρετική δικαιολογία να μην ψωνίσεις, το μικρό δίκτυο σέρβις. To Ducati λογικά θα είναι πολύ πιο πάνω σε τιμή, με το ίδιο μειονέκτημα σε δίκτυο.

Μετά το XR τι... :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μπαίναμε... Ολοι
Εμένα μου αρέσει πολύ, γιατί έβαλαν βυζα, λες και έχει μποξερ ένα πραμα
Και μπράβο τους.
Τα οποία όμως έχει "κρύψει" πολύ καλύτερα από το απερχόμενο 890
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα οποία όμως έχει "κρύψει" πολύ καλύτερα από το απερχόμενο 890
με "κόστος" σε ευαίσθητα πλαστικά σε ενδεχόμενη πτώση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
με "κόστος" σε ευαίσθητα πλαστικά σε ενδεχόμενη πτώση.
Δε βαριέσαι, ποτέ δε με απασχόλησε αυτό (εμένα). Άμα φάω τα μούτρα μου τα πλαστικά θα σκέφτομαι; Ας είμαι καλά και θα του βάλλω άλλα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το διαφορά θα έχει στην αίσθηση από το 790 αναρωτιέμαι, όλα ίδια μου φαίνονται

Αν επρεπε να μαντεψω θα ελεγα λιγο χειροτερο, γενικα η κτμ κανει τα χασκυ λιγο πιο σουμιεδες απο αναρτησεις για να κρατησει τον σκληροπυρηνικο χαρακτηρα των κτμ σαν selling point. Επισης το ισως λιγο ψηλοτερο κεντρο βαρους να εχει και αυτο μια μικρη αρνητικη επιπτωση, τουλαχιστον στις χωματινες αρετες του μεκανακιου (κανοντας το ομως λιγο καλυτερο στο δρομο)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για εξήγησε αυτό με το ψηλότερο κέντρο βάρους.

Το ντεπόζιτο είναι ίδιας φιλοσοφίας με του 790/890 και λίγο πιο μικρό, οι αναρτήσεις του R (δεν ξέρουμε ελατήρια και βάλβινγκ) 1.5 πόντο πιο κοντές. Την διαφορά λες να κάνει το πιο βαρύ φέρινγκ μπροστά, όπως είπε σε άλλο νήμα ο 640Armageddon?
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Τα ΚΤΜ 890 / Husqvarna 701 είναι 1000-1500 ευρώ ακριβότερα από Σουηδία.
Ρώτησα τον τοπικό που έχω καλές σχέσεις και μου είπε 16.000 ευρώ. Δηλαδή Ελλάδα το κόβω ακριβότερο (στα 17.000).
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Για εξήγησε αυτό με το ψηλότερο κέντρο βάρους.

Το ντεπόζιτο είναι ίδιας φιλοσοφίας με του 790/890 και λίγο πιο μικρό, οι αναρτήσεις του R (δεν ξέρουμε ελατήρια και βάλβινγκ) 1.5 πόντο πιο κοντές. Την διαφορά λες να κάνει το πιο βαρύ φέρινγκ μπροστά, όπως είπε σε άλλο νήμα ο 640Armageddon?

Ναι, φαινεται οτι εχει λιγο περισσοτερη πλαστικουρα ψηλα. Φυσικα μπορει να μην εχει καμμια διαφορα, αλλα αν θυμαμαι καλα ειχαν ανακοινωσει και λιγο περισσοτερο βαρος απο το 890.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
θα το επερνα χτες ! μου αρεσει παρα πολυ! οπως και το 890 R και το tuareg 660 και λιγοτερο το tenere ! τελικα ολα μου αρεσουν αλλα αυτο μισο κλικ παραπανω!
Εγώ Αλέξανδρε δε θα το συνέκρινα με κανένα από αυτά τα τρία που ανέφερες. Μάλλον είναι πιο κοντά στο απλό ADV 790/890 με καλύτερη ταξιδιωτική ικανότητα από άποψη άνεσης.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είμαι σε σοβαρή σκέψη μήπως παραγγελία γίνει για Απρίλια.

Για την ώρα κερδίζει η λογική, που λέει ότι δεν έχω λόγο να δώσω ακόμα 8000 ευρώ, πολύ περισσότερο 12000 που θα πρέπει να συμπληρωθούν για το 901, για να πάρω έναν αντικαταστάτη του 950.

Μόνο το κορίτσι λέει να κάνω το παν για να φύγει το πορτοκαλί τέρας από το σπίτι.
 
Top Bottom