Husqvarna Norden 901 Concept

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πάντως απ ότι είδα απο μια ανάρτηση του moto που το δοκιμασαν/δοκιμάζουν ουσιαστικά θα είναι πιο άνετο, λιγότερο επιθετικό απο 790/890R. ουσιαστικά στοχεύει σε πιο ταξιδιωτική φάση, πιο φιλική μηχανή. Η σέλα του δίνει μια πρώτη ιδέα για τη φάση και όλο αυτό το fering.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μέχρι στιγμής ίσως η πιο αναλυτική παρουσίαση, με πολύ καλές λήψεις και αναλυτικά στοιχεία και προσωπικές εντυπώσεις από τον δημοσιογράφο. Αν και τα Γερμανικά των Αυστριακών είναι "κάπως" η αυτόματη μετάφραση στους υπότιτλους δουλεύει αρκετά καλά. Ξεχώρισα την αναφορά στην ιδιαίτερη άνεση που δίνει η σέλα για πολλά χιλιόμετρα και στη πολύ καλή οθόνη με εύκολο μενού. Κιλά από 220 μέχρι 225 περίπου γεμάτη.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τώρα κατάφερα και είδα τα βίντεο του νήματος.

Προσωπικά, βρίσκω το σύνολο πολύ καλό, ίσως μια μοτοσυκλέτα που θα σε καλύψει σε πολλές δραστηριότητες, και με σύγχρονα ηλεκτρονικά για να συμβαδίζει με την εξέλιξη.
Οι σχεδιαστικές γραμμές της μου αρέσουν, είναι ξεκάθαρο ότι το σχέδιο έχει πολλά στοιχεία από το 950/990, τουλάχιστον η ματιά στο προφίλ αυτό παρουσιάζει σε εμένα.

Πραγματικά όμως, δε μπορώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης ή την έμπνευση του σχεδιαστή που σχεδίασε τον προβολέα. Με ποιο σκεπτικό, σε μια μοτοσυκλέτα όπου γενικά ακολουθεί ένα σχετικά μοντέρνο ρεύμα με γωνίες στον σχεδιασμό, πας και κολλάς ένα modern retro στρογγυλό φανάρι μπροστά? Δεν είναι συμβατό με το σχεδιαστικό σύνολο, προσωπικά θα μπορούσα να το ταιριάξω στα μάτια μου μόνο μετα την κατανάλωση ψυχοτροπων ουσιών, ίσως ληγμενων, τις οποίες τις έχω κόψει αρκετά χρόνια τώρα και δεν έχω σκοπό να τις ξαναρχίσω για το Norden.

Υπάρχει γενικά ένα θέμα με τις μουρες των τελευταίων αυστριακών μοντέλων, δεν ξέρω γιατι συμβαίνει αυτό. Εντάξει, ο Kishka φημίζεται για τις τολμηρές ιδέες του, αλλά νομίζω ότι έφτασε στο σημείο στο οποίο πρέπει να αλλάξει αντίληψη. Ίσως έφτασε στο σημείο, όπως σχεδόν όλοι οι καλλιτέχνες, κατά το οποίο η έμπνευση περνάει σε υπερβατικό επίπεδο, άλλων διαστάσεων και τα σχέδια δεν απευθύνονται στον απλό λαό αλλά σε γκουρού της τέχνης. Όπως ένας δύσκολος πίνακας του Νταλί που για να τον ερμηνεύσεις πρέπει να έχεις ζησει 7 χρόνια στο Θιβέτ.
Για να μην παρεξηγηθώ και επειδή το γούστο του καθενος είναι καθαρά υποκειμενικό, μιλάω πάντα για εμένα με τις δικές μου προτιμήσεις.

Επίσης στο οδηγικό κομματι, θα προτιμούσα να ερχόταν με σετ τροχων 19-17 για να υποστηρίξει πιο πολύ τον προσανατολισμό του, ο οποίος δεν είναι χωμάτινος, αλλά ασφαλτινος με χωμάτινες πινελιές όπως τα περισσότερα σύγχρονα ONoff. Θα προτιμούσα επίσης έναν πιο ζωηρό κινητήρα καθαρά για αύξηση του fun factor, αλλά αυτό είναι καθαρά προσωπική μου εκτίμηση.

Ίσως να πήγαινα ταμείο, αν μπορούσα να δεχθώ τα φωτιστικά σώματα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αν είχα ένα πουλί μέσα μου νομίζω θα το είχα καταλάβει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αχ... Ρεπορτάζ από το 901


Ανεβαίνοντας στη σέλα της, ουσιαστικά ανέβηκα και δεν σκαρφάλωσα. Δείχνει ψηλή και τεράστια αλλά η μαλακή αρχική διαδρομή των αναρτήσεων φέρνει τα πόδια σου κοντά στο έδαφος ακόμα κι αν οριακά το ανάστημά σου δεν ξεπερνά τα 170 εκατοστά σε ύψος.


Στο δρόμο τα πάντα δουλεύουν αρμονικά και η ψηλή μη ρυθμιζόμενη ζελατίνα κάνει εξαιρετική δουλειά ακόμα και κοντά στα 200 χιλιόμετρα την ώρα που εύκολα προβάλλονται στην TFT οθόνη που δεν θυμίζει τηλεόραση. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας και γενικά το στήσιμο της δεν σε προκαλεί να την "σκίσεις" αλλά σε βάζει σε ένα mood ταξιδιού.


Μπαίνοντας στο χώμα θα καταλάβεις από το πρώτο μέτρο ότι δικαία το λογότυπο Husqvarna αναγράφεται στα πλαστικά της. Το σώμα βρίσκει τα πάντα εκεί ακριβώς που πρέπει να είναι, ενώ οι αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές διαβάζουν με φοβερή ακρίβεια και μεταφέρουν στον αναβάτη μόνο χρήσιμη πληροφορία. Το Norden οδηγείται στο χώμα καθιστός τουριστικά σε ρυθμούς περιήγησης και ουσιαστικά αυτός είναι και ο τρόπος που σου προτείνει.
Οι μαλακές αποσβέσεις στην αρχική διαδρομή των αναρτήσεων σου επιτρέπουν να είσαι χαλαρός, αφού η μοτοσυκλέτα “σβήνει” τις ανωμαλίες και δεν σε θέλει σε εγρήγορση. Από την άλλη, όταν αποφασίσεις να "ορμήσεις" το 901 θα ακολουθήσει ευχαρίστως τις προσταγές σου και όσο ορμάς τόσο καταλαβαίνεις ότι το όριο είναι ακόμα πιο μακριά. Τα άψογα ηλεκτρονικά δίνουν χέρι βοήθειας όχι μόνο στα δύσκολα αλλά παντού, με το ρυθμιζόμενο traction control σε 8 στάδια να σου δίνει την επιλογή για το πόσης διάρκειας και πόσης έκτασης θα είναι το παντιλίκι από άκρη σε άκρη στους χωματόδρομους, ενώ το ρυθμιζόμενο και με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό ABS, σου επιτρέπει "πλασάρισμα" με μπλοκαρισμένο τον πίσω τροχό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Αρχίζω και δυσανασχετω με τα ρεπορτάζ στα κάθε είδους περιοδικά, γιατί δεν γίνεται εκτενής αναφορά στο τι δεν αρέσει στον αναβατη/δημοσιογράφο.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο άρθρο στο περιοδικό φαντάζομαι θα πουν πιο πολλά.

Ξεκινάμε από το ότι πατάνε οι 1,70 και στα δύο ρεπορτάζ του μέσου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εντάξει, το ύψος είναι κάτι το οποίο έχει μεγάλες παραμετροποιήσεις σε μια μοτοσυκλέτα. Αν σε κάποιον φαίνεται το μηχανάκι κοντό, μπορεί να φτιάξει την ήδη υπάρχουσα σέλα, άσε που θα έχει επιλογές ύψους. Τώρα σχεδόν όλες οι μοτοσυκλέτες σου δίνουν αυτήν τη δυνατότητα.

Το ότι πατανε με τα δύο πόδια δεν λέει κάτι, γιατί αν είναι σωστά μελετημένη η σέλα μπορεί να βολέψει ένα μεγάλο εύρος αναβατών.

Το 640 έχει σέλα στα 940χιλ.
Το πιστεύεις ότι πατανε και οι δύο μύτες των ποδιών μου και είμαι 175.
Βέβαια φταίει το βάρος μου, οι σχετικα μαλάκες αναρτήσεις και η στενή σέλα μπροστά.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Στο άρθρο στο περιοδικό φαντάζομαι θα πουν πιο πολλά.

Ξεκινάμε από το ότι πατάνε οι 1,70 και στα δύο ρεπορτάζ του μέσου.
Πάει ..χάλασε ο κόσμος...
Θέλουν κ τα...χόμπιτ ψηλά μηχανάκια..πες κ εσύ βρε Γιάννη..!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα λέω Πέτρο, τα λέω και υπάρχει αλήθεια σε αυτό αλλά είναι πολλοί οι κοντοί και έχουν λεφτά και όνειρα, ειδικά στις Ασιατικές αγορές που είναι σχετικά "παρθένο έδαφος ευκαιριών". Το θέμα δεν είναι η παραμετροποίηση που καλώς υπάρχει ή η πραγματοποίηση του ονείρου του ταπολέιρο με ψηλές επιδιώξεις και αφίσα τον Γκαστόν Ραγιέ και τον Αστερίξ. Σε όλες τις φωτό και τα βίντεο κοιτάζω γόνατα. Οι γωνίες είναι στριτάδικες, του Περφέτι μάλιστα με την σέλα ψηλά. Είναι μιά εξαιρετική ευκαιρία να χρεώσουν το κατιτίς παραπάνω σε σέλα και χαμηλά μαρσπιέ και να βγει ένα 500ρικο ακόμα, να μην το πάω πιο μακριά για τα ελατήρια τα οποία ανεχόμαστε να είναι κανονικότητα από πάντα ο "αναβάτης 75 κιλά", ανεξαρτήτως τιμής αγοράς (κάποιοι έξυπνοι κάνουν το ίδιο και στα αφτερμάρκετ). Ήδη μιά άλλη εταιρία στο configurator είχε έξτρα ψηλή σέλα, τώρα έχει βάλει και αποστάτες τιμονιού. Οι Ευρωπαίοι είναι ψηλοί, ας πλερώκουν, δεν έχουν ανάγκη.


Για να το καλαμπουρίσουμε λίγο ακόμα, είδε κανείς τιμές των φλας; Δεν δίνω σπόιλερ, να το ψάξετε.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μια απο τα ιδια δηλαδη, 230 κιλα σχεδον μηχανακι, τελικα κυβικα και χαμηλο βαρος ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι δε πανε μαζι, οποτε ο καθε αναβατης θα πρεπει να διαλεξει αν θα παει σε καποιο ''μεσσαιο'', αρροπο και να γλιτωσει 10 κιλα, η να παει στο 1000αρι, με ροπη, γκαζι και δυνατη αποκριση με κοστος το λιγο αυξημενο βαρος. Στην ουσια, κατι που γραφω κατα καιρους, μηδεν εξελιξη, μια απο τα ιδια παιρνεις παλι, λιγο κατω σε περιφεριακα και γενικοτερη ποιοτητα, με μονο κερασακι στην τουρτα η υπαρξη ηλεκτρονικων.

Το τελευταιο ειναι κατι που με απασχολει αρκετα τωρα τελευταια, αλλα μετα απο αρκετη σκεψη και αναλυση, ναι οκ, πιθανως τα ηλεκτρονικα να σε σωσουν απο μια δυσκολη στιγμη, αλλα αντικειμενικα, η οδηγηση μοτοσυκλετας γενικοτερα ειναι το 99% του κινδυνου απο μονη της, απο το να βγεις σε καμμια στροφη εξω επειδη χαζευεις, να σε παρει κανενας παραμαζωμα (αυτο και αν εχει πιθανοτητες να συμβει), και το λαθος του αναβατη ειναι το 1% και μαλλον αυτο παμε να προλαβουμε. Οσο περισσοτερο το σκεφτομαι καταληγω πως σε μεγαλη μοτο αναψυχης και διασκεδασης, δεν αξιζει τον κοπο, απο τη στιγμη που εχεις κατι δηλαδη που ηδη ειναι σε αντιστοιχη κατηγορια/επιπεδο ηδη. Σε καθημερινο ειναι αλλη ιστορια, αλλα εκει οι συνθηκες πολης βαζουν εντελως διαφορετικους παραγοντες στην οδηγηση. Το δε εξωφρενικο πλεον κοστος για δυο τροχους (βλεπε το απριλια, 600αρι, 14 χιλιαρικα ΛΟΛ), ειναι τετοιο που αν απλα θες να πας σε ασφαλεια, βαλε κατι παραπανω, κανε λιζινγκ, δε ξερω τι, παρε ενα type r, golf r, και με 400 αλογακια που φτανουν ευκολα και γρηγορα αυτα τα αυτοκινητα, εχεις την ιδια απολαυση με την οδηγηση μιας μοτο σε δυναμικα χαρακτηριστικα, με μηδεν κινδυνο.

Απο εμενα τον περιεργο ειναι οχι, θα αξιζε ισως μονο αν δεν εχεις καποια μοτο ηδη, αλλα και παλι, πλεον τα μεταχειρισμενα σου δινουν πολυ περισσοτερο vfm χωρις κανενα συμβιβασμο. Ενας λογος που τα μεταχειρα πλεον κρατανε τιμες, ειναι επειδη τα νεοτερα δεν εχουν ουσιαστικα κανενα πλεονεκτημα, ειτε τα οποια πλεονεκτηματα τους ειναι τοσο marginal που δεν αξιζει καν τον κοπο, αν δεν εχεις λεφτα με το τσουβαλι και δε σε νοιαζει να τα σκορπας.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Παιρνεις το R αμα θες τετοια, αλλα οπως ειπε και ο λιντον ο απλος αναβατης δε χρειαζεται φαρδια πηρουνια, ρυθμισεις κλπ, οποτε σε γλιτωνουν απο τα περιττα εξοδα
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μια απο τα ιδια δηλαδη, 230 κιλα σχεδον μηχανακι, τελικα κυβικα και χαμηλο βαρος ειναι πλεον ξεκαθαρο οτι δε πανε μαζι, οποτε ο καθε αναβατης θα πρεπει να διαλεξει αν θα παει σε καποιο ''μεσσαιο'', αρροπο και να γλιτωσει 10 κιλα, η να παει στο 1000αρι, με ροπη, γκαζι και δυνατη αποκριση με κοστος το λιγο αυξημενο βαρος. Στην ουσια, κατι που γραφω κατα καιρους, μηδεν εξελιξη, μια απο τα ιδια παιρνεις παλι, λιγο κατω σε περιφεριακα και γενικοτερη ποιοτητα, με μονο κερασακι στην τουρτα η υπαρξη ηλεκτρονικων.

Το τελευταιο ειναι κατι που με απασχολει αρκετα τωρα τελευταια, αλλα μετα απο αρκετη σκεψη και αναλυση, ναι οκ, πιθανως τα ηλεκτρονικα να σε σωσουν απο μια δυσκολη στιγμη, αλλα αντικειμενικα, η οδηγηση μοτοσυκλετας γενικοτερα ειναι το 99% του κινδυνου απο μονη της, απο το να βγεις σε καμμια στροφη εξω επειδη χαζευεις, να σε παρει κανενας παραμαζωμα (αυτο και αν εχει πιθανοτητες να συμβει), και το λαθος του αναβατη ειναι το 1% και μαλλον αυτο παμε να προλαβουμε. Οσο περισσοτερο το σκεφτομαι καταληγω πως σε μεγαλη μοτο αναψυχης και διασκεδασης, δεν αξιζει τον κοπο, απο τη στιγμη που εχεις κατι δηλαδη που ηδη ειναι σε αντιστοιχη κατηγορια/επιπεδο ηδη. Σε καθημερινο ειναι αλλη ιστορια, αλλα εκει οι συνθηκες πολης βαζουν εντελως διαφορετικους παραγοντες στην οδηγηση. Το δε εξωφρενικο πλεον κοστος για δυο τροχους (βλεπε το απριλια, 600αρι, 14 χιλιαρικα ΛΟΛ), ειναι τετοιο που αν απλα θες να πας σε ασφαλεια, βαλε κατι παραπανω, κανε λιζινγκ, δε ξερω τι, παρε ενα type r, golf r, και με 400 αλογακια που φτανουν ευκολα και γρηγορα αυτα τα αυτοκινητα, εχεις την ιδια απολαυση με την οδηγηση μιας μοτο σε δυναμικα χαρακτηριστικα, με μηδεν κινδυνο.

Απο εμενα τον περιεργο ειναι οχι, θα αξιζε ισως μονο αν δεν εχεις καποια μοτο ηδη, αλλα και παλι, πλεον τα μεταχειρισμενα σου δινουν πολυ περισσοτερο vfm χωρις κανενα συμβιβασμο. Ενας λογος που τα μεταχειρα πλεον κρατανε τιμες, ειναι επειδη τα νεοτερα δεν εχουν ουσιαστικα κανενα πλεονεκτημα, ειτε τα οποια πλεονεκτηματα τους ειναι τοσο marginal που δεν αξιζει καν τον κοπο, αν δεν εχεις λεφτα με το τσουβαλι και δε σε νοιαζει να τα σκορπας.
Συμφωνώ σε όλα με ένα σχόλιο για το Aprilia (προφανώς με επηρεάζει το γεγονός ότι μου αρέσει).
Η τιμή του είναι 12.190 και 12.890. Όταν πήγα στην Ελληνική αντιπροσωπεία και έβλεπα το RS660 στη συζήτηση που είχαμε σχετικά με τιμή του RS και του Tuono660 κατάλαβα ότι την έκπτωση tvn 500€ την είχαν εύκολη ή εναλλακτικά γνήσια αξεσουάρ σε ύψος 1000€. Εγώ "ένιωσα" πως με μια πίεση ίσως διεκδικείται και μια έκπτωση της τάξης των 700€.
Αν δεχθούμε τιμές της τάξης των 11.700 ή 12.300 (-500€ δηλ.) σε σχέση με τον ανταγωνισμό θεωρώ ότι στέκεται καλά, ειδικά με τα ηλεκτρονικά καλούδια που φοράει. Μένει όμως -όπως σωστά παρατηρείς- να δούμε στη πράξη τη πλαίσιο φοράει, τι αναρτήσεις και εν γένει τι στήσιμο έχει. Από άποψη επιδόσεων δείχνει να είναι εντός εποχής πράγμα που τελευταία δε συναντάμε -παραδόξως- συχνά.
Το Norden έπρεπε να έχει 19/17 τροχούς. Νομίζω θα του ταίριαζε περισσότερο και θα το βοηθούσε επίσης περισσότερο με τα ελαφρώς υποδεέστερα παρελκόμενα που φοράει. Θα ομολογήσω πάντως ότι μου αρέσει. Δε ξέρω αν θα το έπαιρνα όμως αν έμπαινα στην κατηγορία.
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Τα λέω Πέτρο, τα λέω και υπάρχει αλήθεια σε αυτό αλλά είναι πολλοί οι κοντοί και έχουν λεφτά και όνειρα, ειδικά στις Ασιατικές αγορές που είναι σχετικά "παρθένο έδαφος ευκαιριών". Το θέμα δεν είναι η παραμετροποίηση που καλώς υπάρχει ή η πραγματοποίηση του ονείρου του ταπολέιρο με ψηλές επιδιώξεις και αφίσα τον Γκαστόν Ραγιέ και τον Αστερίξ. Σε όλες τις φωτό και τα βίντεο κοιτάζω γόνατα. Οι γωνίες είναι στριτάδικες, του Περφέτι μάλιστα με την σέλα ψηλά. Είναι μιά εξαιρετική ευκαιρία να χρεώσουν το κατιτίς παραπάνω σε σέλα και χαμηλά μαρσπιέ και να βγει ένα 500ρικο ακόμα, να μην το πάω πιο μακριά για τα ελατήρια τα οποία ανεχόμαστε να είναι κανονικότητα από πάντα ο "αναβάτης 75 κιλά", ανεξαρτήτως τιμής αγοράς (κάποιοι έξυπνοι κάνουν το ίδιο και στα αφτερμάρκετ). Ήδη μιά άλλη εταιρία στο configurator είχε έξτρα ψηλή σέλα, τώρα έχει βάλει και αποστάτες τιμονιού. Οι Ευρωπαίοι είναι ψηλοί, ας πλερώκουν, δεν έχουν ανάγκη.


Για να το καλαμπουρίσουμε λίγο ακόμα, είδε κανείς τιμές των φλας; Δεν δίνω σπόιλερ, να το ψάξετε.
τα κανονικα του φλας? τι εχουν?
 
Top Bottom