ειναι φοβερο ,πολυ ομορφοΒρήκα το επόμενο μου μηχανάκι._
ειναι φοβερο ,πολυ ομορφοΒρήκα το επόμενο μου μηχανάκι._
Δεν είναι θέμα εμφάνισης.ειναι φοβερο ,πολυ ομορφο
Του 950 εννοεις?Αυτοκτονία της πώλησης λόγω επερχόμενου νέου κινητήρα, αλλά έχω στο μυαλό μου κλείσει... Δεν υπάρχει λόγος για πιο μεγάλο μηχανάκι.
Υποτίθεται ότι θα βγει 950 η 990 μοτέρ σύντομα, ίσως του χρόνουΤου 950 εννοεις?
Αν δεν θες να πάρεις την απόλυτη δύναμη από την ελευθέρωση του φίμωτρου που φορούσε μέχρι τώρα (καταλύτης και μαμά εξάτμιση) δεν υπάρχει κανένας λόγος να επέμβει και δεν θα πάθει τίποτα απολύτως.Ίσα ίσα που θα αναπνέει καλύτερα ήδη η μηχανή σου μ.Εχω βγαλει τον καταλυτη και εχω βαλει τελικο Akrapovic. Επειδη οι αποψεις διιστανται, χρειαζεται-πρεπει να γινει επεμβαση στο προγραμμα, η οχι?
Επισης τωρα που δεν εχει γινει, περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Το ''καλο θα ηταν΄΄ το καταλαβαινω και γω, αλλα κατι αλλο συγκεκριμενο υπαρχει?
Η ερωτηση προφανως δεν αφορα μονο το Norden, αλλα εγω για αυτο ρωταω...
Αυτό......wtf, δηλαδή τέτοια οικειότητα σε μηχανάκι από το πρώτο μέτρο ποτέ πριν.
Μετενσάρκωση του 950.Αυτό...
Η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι "το γνωρίζεις" ακόμα και αν το καβαλάς πρώτη φορά.
Έχει πλάκα που ψωνιζεται μηχανάκια για ροπές ον-οφ κλπ ομορφιες και αρχιζεται να σκαλιζεται μπας και βρείτε κανένα άλογο, ενώ υπαρχουν έτοιμα στην αγορά....Εχω βγαλει τον καταλυτη και εχω βαλει τελικο Akrapovic. Επειδη οι αποψεις διιστανται, χρειαζεται-πρεπει να γινει επεμβαση στο προγραμμα, η οχι?
Επισης τωρα που δεν εχει γινει, περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Το ''καλο θα ηταν΄΄ το καταλαβαινω και γω, αλλα κατι αλλο συγκεκριμενο υπαρχει?
Η ερωτηση προφανως δεν αφορα μονο το Norden, αλλα εγω για αυτο ρωταω...
Έχει πλάκα που ψωνιζεται μηχανάκια για ροπές ον-οφ κλπ ομορφιες και αρχιζεται να σκαλιζεται μπας και βρείτε κανένα άλογο, ενώ υπαρχουν έτοιμα στην αγορά....
Τα λέω να τα ακούν κάποιοι από Κορυδαλλό κλπ φλαφερς που δαιμονοποιούν τα άλογα ...
Συνεχιστε
Τα αλογα φτανουν και περισσευουν, εξαλλου ειναι καθαροαιμα, οχι γαιδουρομουλαρα...περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Το ίδιο σκέφτομαι να κάνω κ εγώ στο απριλια, βασικά μόνο καταλύτη θα βγάλω, και λογικά δεν χρειάζεται πρόγραμμα. Δεν θέλω δε πρόγραμμα, μ αρέσει η λειτουργία του μοτέρ, δεν θέλω για κανένα λόγο να τ αλλάξω.αλλα ο καταλύτης λόγω ζεστης πρέπει να πάρει ποδιΤα αλογα φτανουν και περισσευουν, εξαλλου ειναι καθαροαιμα, οχι γαιδουρομουλαρα...
Η ερωτηση εχει να κανει κυριως με το αν παιζει καμια δυσλειτουργια-ζημια, που βεβαια φανταζομαι σε 30.000 χλμ, θα ειχε φανει...
Αυτά τα κάνουν κάτι καγκουραιοι (ονόματα δεν λεμε)που ανοίγουν κάθε φανάρι μ ότι σφουχτερ βρουνΝα κατεβείτε αύρα μετά....να κάνετε πατήματα με τρανςαλπ
Θα βάλεις λαιμούς αφτερ μάρκετ ;;; Η υπάρχει άλλη λύση ?Το ίδιο σκέφτομαι να κάνω κ εγώ στο απριλια, βασικά μόνο καταλύτη θα βγάλω, και λογικά δεν χρειάζεται πρόγραμμα. Δεν θέλω δε πρόγραμμα, μ αρέσει η λειτουργία του μοτέρ, δεν θέλω για κανένα λόγο να τ αλλάξω.αλλα ο καταλύτης λόγω ζεστης πρέπει να πάρει ποδι
Μάλλον θα πάω στο μοτονιο να μου αφαίρεση καταλύτη κ να ενώσει το κομμάτι που θα λείπει.αλλιως σκέφτομαι να πάρω μια ολόσωμη dominator, και να βάλω μόνο τους λαιμουςΘα βάλεις λαιμούς αφτερ μάρκετ ;;; Η υπάρχει άλλη λύση ?
Τα περισσότερα καινούργια δικυλινδεα εν σειρά δεν βγάζουν τους κραδασμούς των V όσο και να στροφαρειςΤα άλογα όντως φτάνουν και λόγω έλλειψης ενοχλητικών κραδασμών δεν έχεις αίσθηση ότι "ταλαιπωρείται" ο κινητήρας όσο ψηλά και αν πάει.
Έκπληξη το 901.