Husqvarna Norden 901 Concept

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
ειναι φοβερο ,πολυ ομορφο
Δεν είναι θέμα εμφάνισης.

Η σέλα ωραία και φαρδιά.
Το τιμόνι ελάχιστα πιο κάτω από ότι θέλω, μικρό το κακό.
Λόγω ζελατίνας δίνει την αίσθηση "μέσα" και όχι "πάνω" που έχει το 890R.
Η πιο γλυκιά απόδοση του κινητήρα, η πιο ενδοτική ανάρτηση, το λίγο πιο μαλακό φρένο βοηθάει πολύ σε αίσθηση στην γρήγορη (όχι οριακή) οδήγηση.
Ευτυχώς κινηθηκαμε σε σωστό ρυθμό και το μηχανάκι είναι πραγματικά σύγχρονο 950Α.

Από ανεμοκαλυψη δεν εντυπωσιάζει μόνο, ίσως ήθελα κάτι καλύτερο έχοντας διαβάσει κριτικές για το θέμα.

Δυστυχώς όσο ζεστό είναι και το 890R, δεν είναι ανυπόφορο αλλά δεν είναι άνετο στο θέμα αυτό.

Αυτοκτονία της πώλησης λόγω επερχόμενου νέου κινητήρα, αλλά έχω στο μυαλό μου κλείσει... Δεν υπάρχει λόγος για πιο μεγάλο μηχανάκι.

(Κρατάω επιφύλαξη αν βρεθεί κανένα ευκαιρία 1290R σε σωστή τιμή στο νησί)
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι αποτρεπτικό, αλλά έχει τεράστια διαφορά από το XR και χαοτική από το 950.

Εν τω μεταξύ ο τρόπος που επιταχύνει με την εμπρός ρόδα να κρατιέται κάτω από τα ηλεκτρονικά και τον τροχό να δείχνει ότι "θέλει" μια ρύθμιση πιο ελεύθερη για να μπαντιλικώνει χωρίς να σε ανησυχεί καθόλου, wtf, δηλαδή τέτοια οικειότητα σε μηχανάκι από το πρώτο μέτρο ποτέ πριν. Το 890R δεν είναι ρυθμισμένο για να σε βοηθάει έτσι.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Εχω βγαλει τον καταλυτη και εχω βαλει τελικο Akrapovic. Επειδη οι αποψεις διιστανται, χρειαζεται-πρεπει να γινει επεμβαση στο προγραμμα, η οχι?
Επισης τωρα που δεν εχει γινει, περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Το ''καλο θα ηταν΄΄ το καταλαβαινω και γω, αλλα κατι αλλο συγκεκριμενο υπαρχει?
Η ερωτηση προφανως δεν αφορα μονο το Norden, αλλα εγω για αυτο ρωταω...
 

Adventurous

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
GSXR Κ8 1000
Εχω βγαλει τον καταλυτη και εχω βαλει τελικο Akrapovic. Επειδη οι αποψεις διιστανται, χρειαζεται-πρεπει να γινει επεμβαση στο προγραμμα, η οχι?
Επισης τωρα που δεν εχει γινει, περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Το ''καλο θα ηταν΄΄ το καταλαβαινω και γω, αλλα κατι αλλο συγκεκριμενο υπαρχει?
Η ερωτηση προφανως δεν αφορα μονο το Norden, αλλα εγω για αυτο ρωταω...
Αν δεν θες να πάρεις την απόλυτη δύναμη από την ελευθέρωση του φίμωτρου που φορούσε μέχρι τώρα (καταλύτης και μαμά εξάτμιση) δεν υπάρχει κανένας λόγος να επέμβει και δεν θα πάθει τίποτα απολύτως.Ίσα ίσα που θα αναπνέει καλύτερα ήδη η μηχανή σου μ.

Αν όμως θες περισσότερη δύναμη και ροπή τότε η επέμβαση στον εγκέφαλο είναι μονόδρομος.Το καλό με τον εγκέφαλο είναι ότι μπορείς να πειράξεις τα πάντα από το απλό που είναι τα μείγματα μέχρι ανάφλεξη και ρεύματα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...wtf, δηλαδή τέτοια οικειότητα σε μηχανάκι από το πρώτο μέτρο ποτέ πριν.
Αυτό...
Η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι "το γνωρίζεις" ακόμα και αν το καβαλάς πρώτη φορά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό...
Η αίσθηση που σου δίνει είναι ότι "το γνωρίζεις" ακόμα και αν το καβαλάς πρώτη φορά.
Μετενσάρκωση του 950.

Το 890R σε ρυθμούς "ταυτότητα στο στόμα" ίσως είναι καλύτερο, αλλά όχι σε άλλη συνθήκη.


Επίσης, τώρα που το θυμήθηκα, το QS δουλεύει σωστά μόνο ψηλά και δεν είναι όσο γλυκό όσο του XR.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχω βγαλει τον καταλυτη και εχω βαλει τελικο Akrapovic. Επειδη οι αποψεις διιστανται, χρειαζεται-πρεπει να γινει επεμβαση στο προγραμμα, η οχι?
Επισης τωρα που δεν εχει γινει, περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Το ''καλο θα ηταν΄΄ το καταλαβαινω και γω, αλλα κατι αλλο συγκεκριμενο υπαρχει?
Η ερωτηση προφανως δεν αφορα μονο το Norden, αλλα εγω για αυτο ρωταω...
Έχει πλάκα που ψωνιζεται μηχανάκια για ροπές ον-οφ κλπ ομορφιες και αρχιζεται να σκαλιζεται μπας και βρείτε κανένα άλογο, ενώ υπαρχουν έτοιμα στην αγορά....

Τα λέω να τα ακούν κάποιοι από Κορυδαλλό κλπ φλαφερς που δαιμονοποιούν τα άλογα ...

Συνεχιστε
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το οδήγησα και γω χτες στο event απο σπόντα. Το ειχα δηλώσει αλλά δεν ήταν λέει διαθέσιμο για εκείνη την ώρα και μου είχαν κλείσει το απλό. Μας φωνάζουν να ανεβούμε για να ξεκινήσει η βόλτα και το βλέπω δίπλα να κάθεται. Τους λεω είναι ελεύθερο το expedition, θα παρω αυτό.

Θα πω μόνο κάποια αρνητικά, γτ όλα τα άλλα τα βρήκα πολύ καλά ως τέλεια.

Το πατακια είναι παράλογα ψηλά, οι γωνίες στα πόδια ήταν αβολες. Το τιμόνι για όρθια οδήγηση ήθελε λίγο σήκωμα. Τη νεκρά δεν την έβρισκα ούτε με υπεύθυνη δήλωση. Ζέστη ένιωσα στα πόδια αλλά ήταν υποφερτή. Το δεξί μου παπούτσι όμως κάποια στιγμή νόμιζα ότι το θερμαίνει κάποιος με θερμοπιστολο και θα λιώσει η σολα.

Τα 2 πρώτα δεν νομίζω να είναι καν πρόβλημα για νορμαλ άνθρωπο.

Αν υπήρχε ανάλογο budget για μηχανάκι το έπαιρνα χωρίς πολύ σκέψη.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Έχει πλάκα που ψωνιζεται μηχανάκια για ροπές ον-οφ κλπ ομορφιες και αρχιζεται να σκαλιζεται μπας και βρείτε κανένα άλογο, ενώ υπαρχουν έτοιμα στην αγορά....

Τα λέω να τα ακούν κάποιοι από Κορυδαλλό κλπ φλαφερς που δαιμονοποιούν τα άλογα ...

Συνεχιστε
περα απο την πιθανη απωλεια ισχυος παιζει τιποτα αλλο επιβλαβες?
Τα αλογα φτανουν και περισσευουν, εξαλλου ειναι καθαροαιμα, οχι γαιδουρομουλαρα...:friend:
Η ερωτηση εχει να κανει κυριως με το αν παιζει καμια δυσλειτουργια-ζημια, που βεβαια φανταζομαι σε 30.000 χλμ, θα ειχε φανει...
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα αλογα φτανουν και περισσευουν, εξαλλου ειναι καθαροαιμα, οχι γαιδουρομουλαρα...:friend:
Η ερωτηση εχει να κανει κυριως με το αν παιζει καμια δυσλειτουργια-ζημια, που βεβαια φανταζομαι σε 30.000 χλμ, θα ειχε φανει...
Το ίδιο σκέφτομαι να κάνω κ εγώ στο απριλια, βασικά μόνο καταλύτη θα βγάλω, και λογικά δεν χρειάζεται πρόγραμμα. Δεν θέλω δε πρόγραμμα, μ αρέσει η λειτουργία του μοτέρ, δεν θέλω για κανένα λόγο να τ αλλάξω.αλλα ο καταλύτης λόγω ζεστης πρέπει να πάρει ποδι
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα άλογα όντως φτάνουν και λόγω έλλειψης ενοχλητικών κραδασμών δεν έχεις αίσθηση ότι "ταλαιπωρείται" ο κινητήρας όσο ψηλά και αν πάει.

Έκπληξη το 901.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το ίδιο σκέφτομαι να κάνω κ εγώ στο απριλια, βασικά μόνο καταλύτη θα βγάλω, και λογικά δεν χρειάζεται πρόγραμμα. Δεν θέλω δε πρόγραμμα, μ αρέσει η λειτουργία του μοτέρ, δεν θέλω για κανένα λόγο να τ αλλάξω.αλλα ο καταλύτης λόγω ζεστης πρέπει να πάρει ποδι
Θα βάλεις λαιμούς αφτερ μάρκετ ;;; Η υπάρχει άλλη λύση ?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Θα βάλεις λαιμούς αφτερ μάρκετ ;;; Η υπάρχει άλλη λύση ?
Μάλλον θα πάω στο μοτονιο να μου αφαίρεση καταλύτη κ να ενώσει το κομμάτι που θα λείπει.αλλιως σκέφτομαι να πάρω μια ολόσωμη dominator, και να βάλω μόνο τους λαιμους
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Τα άλογα όντως φτάνουν και λόγω έλλειψης ενοχλητικών κραδασμών δεν έχεις αίσθηση ότι "ταλαιπωρείται" ο κινητήρας όσο ψηλά και αν πάει.

Έκπληξη το 901.
Τα περισσότερα καινούργια δικυλινδεα εν σειρά δεν βγάζουν τους κραδασμούς των V όσο και να στροφαρεις
 
Top Bottom