Και πάνω που ο nikk δίνει τις πολύτιμες πληροφορίες του και τονίζει
τον έλεγχο καρμπυρατέρ, να σου και έρχεται το πρώτο πρόβλημα!!!
Εκπέμπω SOS!
ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Χθες το μεσημέρι μόλις βάζω μπροστά, παρατήρησα πως έτρεχε βενζίνη κάτω από τη μηχανή με πολύ γρήγορο ρυθμό (έκανε λιμνούλα μέσα σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα). Έσβησα , έβαλα μπρος και πάλι το ίδιο. Άφησα το μηχανάκι κι έφυγα.
Σήμερα, και αφού χθές έψαξα πολύ στο ιντερνετ για παρόμοια προβλήματα, έλυσα τα πλαστικά για να έχω καλύτερη ορατότητα κι έβαλα εμπρός. Μερικές παρατήρησεις:
- Το σωληνάκι της υποπίεσης δεν έχει φύγει από τη θέση του, είναι κανονικά συνδεδεμένο στο τεπόζιτο.
- Η βενζίνη τρέχει από ένα ροζ σωληνάκι το οποίο βρίσκεται συνδεδεμένο στα καρμπυρατερ, προφανώς το σωληνάκι υπερχείλισης τους???
- Το σωληνάκι υπερχείλισης του τεπόζιτου ΔΕΝ τρέχει, μόνο το σωληνάκι που έρχεται από τα καρμπς.
- Το ρουμπινέτο βρίσκεται στη θέση ΟΝ και τις 7 μέρες που έχω το μηχανάκι στα χέρια μου. Δεν το γύρισα ποτέ στη θέση PRI ή στη ρεζέρβα.
- Η μηχανή αγοράστηκε την προηγούμενη Παρασκευή και γέμισα βενζίνη το Σάββατο, εκτοτε κινήθηκε περίπου 100 χιλιόμετρα μέχρι χθές που έκανε την υπερχείλιση. Δεν είναι ότι έβαλα βενζίνη χθές και το έκανε.
- Μου έκανε εντύπωση ότι και χθες και σήμερα η μηχανή δεν ξεκίναγε μόνο με μιζάρισμα (όπως τις άλλες 6-7 φορές που το έχω βάλει συνολικά μπροστά τη μία εβδομάδα που το έχω στην κατοχή μου) αλλά ήθελε και άνοιγμα στο γκάζι.
- Η μηχανή ήταν ακίνητη για δύο μέρες πριν τη βάλω μπροστά χθες και μου κάνει την υπερχείλιση.
Ξέρει κανείς τι μπορεί να είναι και πως διορθώνεται? Να κόλλησαν τα φλοτέρ ή η βελόνα? Το μηχανάκι έχει κανονισμένο ραντεβού στον μηχανικό την Τρίτη αλλά αγχώνομαι αν μπορώ να πάω μέχρι εκεί ή αν κάνω ζημιά. Ίσως καλέσω οδικη...απογοήτευση μεγάλη...
Αν έχει κάποιος ιδέα δεκτή κάθε βοήθεια!