WHAT?10k στο Αμερικα
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Όχι τσάμπα θα το βγάζαν... 12Κ Ελλάδα ΑΝ έρθει. Φχαριστούμε πολύ, θα κάνουμε ανακατασκευή κάνα CB400..10k στο Αμερικα
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Ε λογικό και αυτός ήταν ο λόγος που μας τελείωσαν τα 400ρια αφού η τελική τιμή τους ως καινούργια, έβγαινε πολύ κοντά στα αντίστοιχα 600ρια.10k στο Αμερικα
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Πριν λίγες μέρες έγραφε ένα σε αμερικάνικο φόρουμ πως πήγε να πάρει για πρώτη μηχανή (40ρης αυτός) την Ninja ZX10R αν θυμάμαι καλά (ή άλλο 1000ρι supersport kawa) και του ζήτησαν 18.000 δολλάρια ετήσια ασφάλειαΣε κάτι σχόλια που διάβαζα για τη τιμή , οι αμερικάνοι σχολίαζαν ότι οι οικονομικοί λόγοι για να προτιμήσεις ένα 400αρι είναι τα έξοδα κατοχής. Δεν ξέρω πως τα υπολογίζουν εκεί γιαυτο και δεν υιοθετώ, αλλά το 600αρι έλεγαν θέλει 1500 το χρόνο , το 400αρι 500.
Κάτι άλλο θα του είπαν μάλλον και δεν κατάλαβε!Πριν λίγες μέρες έγραφε ένα σε αμερικάνικο φόρουμ πως πήγε να πάρει για πρώτη μηχανή (40ρης αυτός) την Ninja ZX10R αν θυμάμαι καλά (ή άλλο 1000ρι supersport kawa) και του ζήτησαν 18.000 δολλάρια ετήσια ασφάλεια
Παίζει, οι όροι ασφάλισης στην Αμερική -όπως και σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες- δεν έχουν καμία σχέση με τους δικούς μας. Ένα παράδειγμα θα πω, μοντέλα που επιλέγονται ως εταιρικά αυτοκίνητα και είναι πολλά, ακόμη και όταν τα αγοράσει ένας ιδιώτης έχουν σχεδόν διπλάσια ασφάλιση. Η λογική είναι πως η εμπορικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου του δίνει αυξημένες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.Κάτι άλλο θα του είπαν μάλλον και δεν κατάλαβε!
Δεν παίζει αυτό!!!!!
Γιατί εκπλήσσεσαι Γιώργο. Πόσο κάνει ένα καθαρόαιμο δίχρονο 250cc; 12 χιλιάρικα δεν έχει και χωρίς δασμούς (χωρίς πινακίδες).WHAT?
Κωστή δε ξέρω αν θυμάσαι ή αν τα πρόλαβες, η Kawasaki ήταν η μόνη εταιρεία που και τότε (την εποχή των παραεισαγωγών) έφερνε 4Κ μηχανή με επίσημη εισαγωγή. Και τα τελευταία χρόνια έφερνε 400άρι 2Κ (που εντάξει δεν έχει καμία σχέση με αυτά που συζητάμε).Ε λογικό και αυτός ήταν ο λόγος που μας τελείωσαν τα 400ρια αφού η τελική τιμή τους ως καινούργια, έβγαινε πολύ κοντά στα αντίστοιχα 600ρια.
Απ' όταν απαγορεύτηκε η εισαγωγή μεταχειρισμένων εξ Ιαπωνίας η πολύ ωραία και χρηστική αυτή κατηγορία πέθανε.
Ήταν και είναι το καλύτερο σχολείο για όποιον έχει να δώσει 10.000 + ευρώ για 400cc .
Δηλαδή, για ένα χιλιάρι, θα δίνει 18.000$ το χρόνο ασφάλεια!!!!Παίζει, οι όροι ασφάλισης στην Αμερική -όπως και σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες- δεν έχουν καμία σχέση με τους δικούς μας. Ένα παράδειγμα θα πω, μοντέλα που επιλέγονται ως εταιρικά αυτοκίνητα και είναι πολλά, ακόμη και όταν τα αγοράσει ένας ιδιώτης έχουν σχεδόν διπλάσια ασφάλιση. Η λογική είναι πως η εμπορικότητα του συγκεκριμένου μοντέλου του δίνει αυξημένες πιθανότητες να εμπλακεί σε ατύχημα.
Έχεις παρατηρήσει κάτι 40άρηδες και 50άρηδες που στα χρόνια της κρίσης βγήκανε στους δρόμους με κάτι 125cc ως λιλιπούτιοι "ινδιάνοι". Εγώ αυτούς με τα μικρά αυτά παπάκια, σκουτράκια... κτλ που έβγαιναν στην Εθνική ακράνωτοι ή που έβαζαν και πιτσιρίκια εμπρός/πίσω (επίσης ακράνωτα)... δεν τους ασφάλιζα.Δηλαδή, για ένα χιλιάρι, θα δίνει 18.000$ το χρόνο ασφάλεια!!!!
Δεν παίζει αυτό!
Κάτι άλλο θα εννοεί!!!
Θα είναι τελείως παράλογο να συμβαίνει αυτό.Έχεις παρατηρήσει κάτι 40άρηδες και 50άρηδες που στα χρόνια της κρίσης βγήκανε στους δρόμους με κάτι 125cc ως λιλιπούτιοι "ινδιάνοι". Εγώ αυτούς με τα μικρά αυτά παπάκια, σκουτράκια... κτλ που έβγαιναν στην Εθνική ακράνωτοι ή που έβαζαν και πιτσιρίκια εμπρός/πίσω (επίσης ακράνωτα)... δεν τους ασφάλιζα.
Οπότε εκεί ο Αμερικάνος της Interamerican σου λέει, πρώτη φορά μοτοσυκλέτα και επέλεξες να είναι και SS 1000cc, τσίμπα 18 χιλιάρικα ετήσια ασφάλεια να τα έχουμε καλά (προφανώς θα ήταν και μικτή η ασφάλιση και συνοδευμένη με όλα τα καλούδια των ασφαλιστικών).
Δεν επιμένω... αλλά δεν μου κάθεται και αδιανόητο.