Σύμφωνα με τα παραπανω, αν είναι.... άδειο το μπιτονακι σου, ναι είναι euro 7!!!Δλδ το χωνί και το μπιτονάκι μου είναι EURO 0
Αν το γεμίσεις..... γάματα, θα πηγαίνουν οι.... αναθυμιάσεις στην ατμόσφαιρα ντουμάνι!!!!!! Euro -12 το κόβω.....
Σύμφωνα με τα παραπανω, αν είναι.... άδειο το μπιτονακι σου, ναι είναι euro 7!!!Δλδ το χωνί και το μπιτονάκι μου είναι EURO 0
Αυτό ακριβώς είχε ειπωθεί και για το Husqvarna 701 Long Range με τα 2 ντεπόζιτα.Στο euro 5 , υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τους Υ/Α που μπορεί να χάνει/απελευθέρωνει στην ατμόσφαιρα ένα σύστημα τροφοδοσίας ή ένα μη μεταλλικό τεποζιτο. Μπορεί στο kove οι ταχύ σύνδεσμοι στο πίσω τεποζιτο ή και το ίδιο το τεποζιτο σαν υλικό να αφήνουν μεγαλύτερες ποσότητα καυσίμου να εξατμιστει από το επιτρεπόμενο όριο.
IntroductionΑν ισχύει αυτό που λες, τότε η μαλακία πάει σύννεφο στην.... Ευρώπη!!!!!!!!
Μόνο σε γυάλινο οι μολότοφ!!!!Σαν τις μολότοφ. Γι'αυτό τις έχουν απαγορεύσει στις διαδηλώσεις από το '93 με το euro1...
Εντάξει, με έπεισες!!!!!Introduction
1.1. This Annex describes the procedure for type IV testing, as referred to in Part A of Annex V to Regulation (EU) No 168/2013.
1.2. Appendix 1 describes the procedure for testing the permeability of non-metallic fuel tank material and shall also be used as preconditioning test cycle for fuel storage testing referred to in Number C8 of Annex II to Regulation (EU) No 168/2013.
1.3. Appendices 2 and 3 describe methods for the determination of the loss of hydrocarbons by evaporation from the fuel systems of vehicles equipped with a propulsion type that uses volatile, liquid fuel. Appendix 4 sets out the calibration procedure for evaporative emission test equipment.
2. General requirements
2.1. The vehicle manufacturer shall prove to the technical service and to the satisfaction of the approval authority that the fuel tank and fuelling system are leak-tight.
2.2. The fuelling system tightness shall comply with the requirements referred to in Annex II (C8) to Regulation (EU) No 168/2013.
2.3. All L-vehicle (sub-)categories equipped with a non-metallic fuel storage shall be tested according to the permeability test procedure laid down in Appendix 1. At the request of the manufacturer, the fuel permeation test set out in Appendix 2 or the SHED test set out in Appendix 3 may replace the evaporative part of the permeability test set out in Appendix 1.
2.4. L-vehicle (sub-)categories L3e, L4e, L5e-A, L6e-A and L7e-A shall be tested according to the SHED test procedure laid down in Appendix 3.
Από εδώ που περιγράφει τον κανονισμό euro5:
Δεν θεωρώ ότι είναι τελείως μαλακια, με την έννοια ότι δεδομένου των ιδιοτήτων της βενζίνης θέλεις οι κατασκευαστές να ανταποκρίνονται σε ένα επίπεδο ασφάλειας.Εντάξει, με έπεισες!!!!!
Τελικά, όντως πάει η μαλακιά σύννεφο στην Ευρώπη!!!!!!
Έχουν ομως περάσει στην υπερβολή, και χρόνο με το χρόνο γίνονται πιο.... "ψυχαναγκαστικοι"!!!!Δεν θεωρώ ότι είναι τελείως μαλακια, με την έννοια ότι δεδομένου των ιδιοτήτων της βενζίνης θέλεις οι κατασκευαστές να ανταποκρίνονται σε ένα επίπεδο ασφάλειας.
Το συγκεκριμένο είναι Factory και δεν έχει έγκριση τύπου για Ευρώπη.64hp;;;;;;;;παιζει τετοιο σεναριο;
Αυτο το μηχανακι εχει αρχισει και μου αρεσει παρα πολυ