KOVE 450 RALLY

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Και επειδή είναι λιγότερα κιλά τι σημαίνει αυτό; Που κατατάσσεται σε travel enduro η enduro? Κάτι ενδιάμεσο είναι και σε ψηλή τιμή κατ εμε
Ουτε travel enduro ουτε enduro
Rally!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γιατι ειναι σε διαφορετικες κατηγοριες και γιατι η τιμολογηση δεν γινεται με ...απλη μεθοδο των τριων
Υπάρχει πάντως κάτι περίεργο με την τιμολόγηση Ελλάδα ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει περίπου 10k η απλή έκδοση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει πάντως κάτι περίεργο με την τιμολόγηση Ελλάδα ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει περίπου 10k η απλή έκδοση.
Η τιμή στην Ελλάδα μπορεί να έχει να κάνει με επιθετική πολιτική της αντιπροσωπείας και με μια θετική αντιμετώπιση από τους Κινέζους γιατί απλά μπορεί να θέλουν να το κάνουν για την Ελλάδα βοηθώντας και τον αντιπρόσωπο. Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι.

Από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας βγάζω το -προσωπικό- συμπέρασμα ότι κάτι δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια σε σχέση με το πίσω ντεπόζιτο. Παλιότερα έγραφαν σαφώς ότι θα έρθει ως στάνταρ έκδοση μόνο με μπροστινό ντεπόζιτο 14 λίτρων.
Τώρα γράφουν: "Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 RALLY βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών", δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια πάντως ότι είναι ντεπόζιτο καυσίμου και αυτό.

Στην έκθεση νομίζω με ερωτήσεις θα διαφωτιστούμε περισσότερο και ακόμη περισσότερο από τους νέους ιδιοκτήτες που θεωρητικά θα παραλάβουν εντός του μήνα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας βγάζω το -προσωπικό- συμπέρασμα ότι κάτι δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια σε σχέση με το πίσω ντεπόζιτο. Παλιότερα έγραφαν σαφώς ότι θα έρθει ως στάνταρ έκδοση μόνο με μπροστινό ντεπόζιτο 14 λίτρων.
Τώρα γράφουν: "Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 RALLY βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών", δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια πάντως ότι είναι ντεπόζιτο καυσίμου και αυτό.

Στην έκθεση νομίζω με ερωτήσεις θα διαφωτιστούμε περισσότερο και ακόμη περισσότερο από τους νέους ιδιοκτήτες που θεωρητικά θα παραλάβουν εντός του μήνα.
Στην έκθεση στην Lyon τα μοντέλα ήταν με 3 τεποζιτα, 2 μπροστά συνδιαστικα 14λ και ένα πίσω 16λ.
Συνολικά υπολογίζω ότι τα μπροστά μπορούν να κουβαλήσουν γύρω στα 13.5 λιτρα. Το μπροστά αριστερά γύρω στα 5.5 γιατί έχει την τρόμπα και μερικά ακόμα πράγματα και το δεξί γύρω στα 8. Όσον αφορά το πίσω δεν ειχε τάπα με βαλβίδα και ήταν άδειο. Επίσης συνδέεται μόνο με το δεξί εμπρός τεποζιτο με μια βαλβίδα και με ταχύ σύνδεσμο. Δεν ξέρω πως επικοινωνούν με τις πιέσεις και λοιπά.
Ένα πράγμα που δεν μου άρεσε πάντως είναι ότι το πίσω τεποζιτο έχει τον ρόλο υποπλαίσιου χωρίς άλλη στήριξη. Σε αυτό φαντάζομαι οφείλεται και το μικρό μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των 125 κιλών...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Η τιμή στην Ελλάδα μπορεί να έχει να κάνει με επιθετική πολιτική της αντιπροσωπείας και με μια θετική αντιμετώπιση από τους Κινέζους γιατί απλά μπορεί να θέλουν να το κάνουν για την Ελλάδα βοηθώντας και τον αντιπρόσωπο. Πολλοί μπορεί να είναι οι λόγοι.

Από αυτά που έχω διαβάσει κατά καιρούς στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας βγάζω το -προσωπικό- συμπέρασμα ότι κάτι δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια σε σχέση με το πίσω ντεπόζιτο. Παλιότερα έγραφαν σαφώς ότι θα έρθει ως στάνταρ έκδοση μόνο με μπροστινό ντεπόζιτο 14 λίτρων.
Τώρα γράφουν: "Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 RALLY βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών rally μοτοσυκλετών", δεν διευκρινίζουν με σαφήνεια πάντως ότι είναι ντεπόζιτο καυσίμου και αυτό.

Στην έκθεση νομίζω με ερωτήσεις θα διαφωτιστούμε περισσότερο και ακόμη περισσότερο από τους νέους ιδιοκτήτες που θεωρητικά θα παραλάβουν εντός του μήνα.
Το πίσω ντεπόζιτο δεν αφαιρέθηκε ποτέ σε οποιαδήποτε αγορά.Απλά κάτι γινόταν με τις νόρμες της Ε.Ε. και έλεγαν οτι το πίσω δεν θα ειναι συνδεδεμένο (αλλά θα είναι κανονικά στην θέση του).
 
Reactions: STF

tsp

Μέλος
Όνομα
Θωμάς
Μοτό
701
Αν έχω καταλάβει καλά δεν έχει πάρει έγκριση για Ευρώπη και έρχεται χωρίς σύνδεση.
Συνδέεται φυσικά μετά από τους ιδιοκτήτες,μαζί με το κιτ για τα 10 χαμένα άλογα του EURO5
 
Τελευταία επεξεργασία:

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Αν έχω καταλάβει καλά δεν έχει πάρει έγκριση για Ευρώπη και έρχεται χωρίς σύνδεση.
Συνδέεται φυσικά μετά από τους ιδιοκτήτες,μαζί με το κιτ για τα 10 χαμένα άλογα του EURO5
Για βοήθα λίγο... τι κιτ και από που...???
 

tsp

Μέλος
Όνομα
Θωμάς
Μοτό
701
Για βοήθα λίγο... τι κιτ και από που...???
Ο υπόλοιπος κόσμος που δεν ακολουθεί κανόνες EURO παίρνει το κανονικό μηχανάκι με 53 η πόσα είναι άλογα και full τεποζιτα
Στον κόσμο του EURO5 το μηχανάκι για να πάρει έγκριση φιμώθηκε και αποσυνδέθηκε το πίσω τεπόζιτο,έρχεται δε με 43 αρκετά πάλι αλογάκια.
Υπάρχουν Κιτ που επαναφέρουν την κανονική κατάσταση και μάλιστα είναι τα εξής 2, σε τιμές Ιταλού αντιπροσώπου :
- φιλτροκούτι με φίλτρο racing + ecu stage 1 300€
-φιλτροκουτι με φίλτρο racing + ecu stage 2 + εξάτμιση τιτάνιο 1389€

Τα Κιτ είναι για τη γνωστή αγωνιστική χρήση,όπου απαγορεύεται η χρήση τους εκτός πίστας γιατί απλά δεν περνάνε τους ρύπους οπότε ο καθένας τα κυκλοφορεί με δική του ευθύνη.
Υγ δεν είμαι ειδικός,ούτε του χώρου,τα διαβάζω στο ιταλικό γκρουπακι για kove
 

tsp

Μέλος
Όνομα
Θωμάς
Μοτό
701
Επίσης γράφουν στα σχόλια ότι με το 1ο πας στα 52 και το 2ο σου δίνει τα άλλα 2
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ο υπόλοιπος κόσμος που δεν ακολουθεί κανόνες EURO παίρνει το κανονικό μηχανάκι με 53 η πόσα είναι άλογα και full τεποζιτα
Στον κόσμο του EURO5 το μηχανάκι για να πάρει έγκριση φιμώθηκε και αποσυνδέθηκε το πίσω τεπόζιτο,έρχεται δε με 43 αρκετά πάλι αλογάκια.
Υπάρχουν Κιτ που επαναφέρουν την κανονική κατάσταση και μάλιστα είναι τα εξής 2, σε τιμές Ιταλού αντιπροσώπου :
- φιλτροκούτι με φίλτρο racing + ecu stage 1 300€
-φιλτροκουτι με φίλτρο racing + ecu stage 2 + εξάτμιση τιτάνιο 1389€

Τα Κιτ είναι για τη γνωστή αγωνιστική χρήση,όπου απαγορεύεται η χρήση τους εκτός πίστας γιατί απλά δεν περνάνε τους ρύπους οπότε ο καθένας τα κυκλοφορεί με δική του ευθύνη.
Υγ δεν είμαι ειδικός,ούτε του χώρου,τα διαβάζω στο ιταλικό γκρουπακι για kove
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:
Τι σχέση έχει το έξτρα ντεπόζιτο με τους ρύπους!!! Για ποιο λόγο δεν είναι συνδεδεμένο εξαρχής!!!!!!!
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής:
Τι σχέση έχει το έξτρα ντεπόζιτο με τους ρύπους!!! Για ποιο λόγο δεν είναι συνδεδεμένο εξαρχής!!!!!!!
Δεν είναι μόνο οι ρύποι εμπόδιο για να περάσει έγκριση μια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη.
Μερικά παραδείγματα,θόρυβος εξάτμισης, θόρυβος στην εισαγωγή,σημείο που βρίσκονται προβολέας,φλας κλπ.
Όσο αφορά τον θόρυβο θυμάμαι το CRF450L που ήρθε για δύο τρία χρόνια στην Ευρώπη στο οποίο είχαν βάλει γρανάζια με πλαστικό/λαστιχένιο υλικό στο σημείο επαφής τους με την αλυσίδα,ένα άλλο υλικό (ουρεθάνη αν θυμάμαι καλά) μέσα στο ψαλίδι ,ακόμα και πλαστικά καλύμματα στα καπάκια καμπάνας και πηνίων.Και όλα αυτά μόνο για να μειωθεί ο θόρυβος που εκπέμπαν.
Τώρα για το πίσω ντεπόζιτο του Kove δεν ξέρω λεπτομέρειες,οι 'σοφοί' της ΕΕ θα έχουν τους λόγους τους ..
 

tsp

Μέλος
Όνομα
Θωμάς
Μοτό
701
Για την ιστορία οι κωδικοί ανταλλακτικών είναι
99400R45-ST1
99400R45-ST2
αντίστοιχα
Και 'μενα η απορία μου είναι τι θα γίνει όταν κάποιος αρχίζει και φορτώνει την ουρά με διάφορα σαμάρια βαλιτσάκια κτλ
Γιατί χωρίς υποπλαίσιο σε μια φωτογραφία που είδα από πίσω/κάτω φαίνεται το λεπτότατο τεπόζιτο και απομακρύνεται το travel από το enduro
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν είναι μόνο οι ρύποι εμπόδιο για να περάσει έγκριση μια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη.
Μερικά παραδείγματα,θόρυβος εξάτμισης, θόρυβος στην εισαγωγή,σημείο που βρίσκονται προβολέας,φλας κλπ.
Όσο αφορά τον θόρυβο θυμάμαι το CRF450L που ήρθε για δύο τρία χρόνια στην Ευρώπη στο οποίο είχαν βάλει γρανάζια με πλαστικό/λαστιχένιο υλικό στο σημείο επαφής τους με την αλυσίδα,ένα άλλο υλικό (ουρεθάνη αν θυμάμαι καλά) μέσα στο ψαλίδι ,ακόμα και πλαστικά καλύμματα στα καπάκια καμπάνας και πηνίων.Και όλα αυτά μόνο για να μειωθεί ο θόρυβος που εκπέμπαν.
Τώρα για το πίσω ντεπόζιτο του Kove δεν ξέρω λεπτομέρειες,οι 'σοφοί' της ΕΕ θα έχουν τους λόγους τους ..
Ακριβώς!
Όλα αυτά γνωστά, για το ντεπόζιτο δεν υπάρχει νομίζω καμμία λογική εξήγηση!!!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν είναι μόνο οι ρύποι εμπόδιο για να περάσει έγκριση μια μοτοσικλέτα στην Ευρώπη.
[...]
Τώρα για το πίσω ντεπόζιτο του Kove δεν ξέρω λεπτομέρειες,οι 'σοφοί' της ΕΕ θα έχουν τους λόγους τους ..
Ακριβώς!
Όλα αυτά γνωστά, για το ντεπόζιτο δεν υπάρχει νομίζω καμμία λογική εξήγηση!!!!!
Στο euro 5 , υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τους Υ/Α που μπορεί να χάνει/απελευθέρωνει στην ατμόσφαιρα ένα σύστημα τροφοδοσίας ή ένα μη μεταλλικό τεποζιτο. Μπορεί στο kove οι ταχύ σύνδεσμοι στο πίσω τεποζιτο ή και το ίδιο το τεποζιτο σαν υλικό να αφήνουν μεγαλύτερες ποσότητα καυσίμου να εξατμιστει από το επιτρεπόμενο όριο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στο euro 5 , υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τους Υ/Α που μπορεί να χάνει/απελευθέρωνει στην ατμόσφαιρα ένα σύστημα τροφοδοσίας ή ένα μη μεταλλικό τεποζιτο. Μπορεί στο kove οι ταχύ σύνδεσμοι στο πίσω τεποζιτο ή και το ίδιο το τεποζιτο σαν υλικό να αφήνουν μεγαλύτερες ποσότητα καυσίμου να εξατμιστει από το επιτρεπόμενο όριο.
Αν ισχύει αυτό που λες, τότε η μαλακία πάει σύννεφο στην.... Ευρώπη!!!!!!!!
 
Top Bottom