KOVE 450 RALLY

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Η kove στο παγκόσμιο site της ανέβασε αναθεωρημένο πρόγραμμα συντήρησης με μια σημαντική διαφορά στο 450 rally. Προφανώς μετά από την υπερένταση της αντιμετώπισης του σαν αγωνιστικό καθαρό (που μοτερικα δεν είναι) έκαναν κάποιες προσαρμογές στα πλαίσια χρήσης από ένα μέσο χρήστη. Όχι δηλαδή αγωνιζόμενο.

Λάδια 2000km βαλβίδες 8000km. Ένα πολύ λογικό πρόγραμμα συντήρησης για ένα μηχανάκι του είδους. Προφανώς αυτή η αναθεώρηση θα ήρθε και σαν αποτέλεσμα του feedback από αγορές όπως η Αμερική που θα άνοιγαν μηχανάκια ανά 2000χλμ και ήταν όλα προφανώς και αναμενόμενα κομπλέ.

Στα υπόλοιπα της εταιρείας και το 800Χ είναι στα 5000 λάδια 20.000 βαλβίδες και το maverick 500X 6000 λάδια 24.000 βαλβίδες.

Όλα καλά. Όσοι δεν το διαλέξατε λόγω βαλβίδων ( που σιγά τα ωα δηλαδή) μπορείτε να το ξανασκεφτείτε. Όσο το έχετε ήδη προπαραγγειλει όλα καλά. Θα έχετε ένα φυσιολογικό πρόγραμμα συντήρησης όπως το θελατε. Πάντως το είχαμε πει από αρχή πως το μηχανάκι δεν είναι καθαρό αγωνιστικό. Έχει ένα πολιτικό μοτέρ με μια βελτιωμένη κεφαλή. Εξαρχής φαινόταν ανοησία και υπερβολή αυτό το 2000χλμ βαλβιδες.
Απογοητευτηκες από την εθνική και είπες να απλώσεις ένα βραδινό σεντονακι να ξεδωσεις? :p
 
Τελευταία επεξεργασία:

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660

Πανέμορφο !!!

γιατί είναι πιο ακριβω απτό 450 cf ;
2 ντεπόζιτα μπροστά και πίσω έχει
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος Καβάλας
Όνομα
Al
Μοτό
?
γιατί είναι πιο ακριβω απτό 450 cf ;
Γιατί τρέχει στο Ντακάρ...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Γιατί τρέχει στο Ντακάρ...
Πάντως απέχει πολύ η έκδοση αυτή από το να τρέξει σε οπουδήποτε. Αν αναλογιστείς επίσης ότι θα χρειαστείς να αλλάξεις ποδιά, να βάλεις χούφτες, ένα σταθερό πύργο για τα όργανα, ένα ζευγάρι σωστά λάστιχα (γιατί τα μαμα CST έχουν δρομισιο προφίλ) και μάλλον να ξανασεταρεις της πολύ προοδευτικες αναρτήσεις, χρειάζεται αρκετά χρήματα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν ήταν στα 6 να το κοιτάζαμε
στα 4 εγώ λεω, μάλλον 2.5. Υπάρχει όμως και CRF300 rally για τους μερακλήδες σε αυτά τα λεφτά, μην πάνε και τα λεφτά χαμένα.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Ναι σόρρυ αλλά με 6 πας σε ένα cf Moto και με τα ρέστα το κάνεις τούμπανο. Αλλιώς παίρνεις κ ένα εντουρο επώνυμο κ όχι Κινέζο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι σόρρυ αλλά με 6 πας σε ένα cf Moto και με τα ρέστα το κάνεις τούμπανο. Αλλιώς παίρνεις κ ένα εντουρο επώνυμο κ όχι Κινέζο.
Το cf δεν θα γίνει ποτέ 35 κιλά λιγότερα.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Έχει κανείς γνώμη γιατί το κοστολόγησαν 2 χιλιάρικα πάνω απο τον ανταγωνισμό; Πέρα από το διπλό ρεζερβουάρ και την πολύ καλή ποδιά.

edit: Και αυτό που είπε ο amyroukai με τα κιλά.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Και επειδή είναι λιγότερα κιλά τι σημαίνει αυτό; Που κατατάσσεται σε travel enduro η enduro? Κάτι ενδιάμεσο είναι και σε ψηλή τιμή κατ εμε
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το τι είναι... Είναι στον χρήστη

Η Kove πουλάει κάτι που ισχυρίζεται ότι είναι πολύ κοντά στο αγωνιστικό.

Όταν τιμολόγησε δεν υπήρχε άλλο 450 αν και νομίζω ότι έτσι και αλλιώς κακώς συγκρίνουμε το cf, το RE, πιθανά και το triumph 400 που βλέπω στον σωλήνα με αυτό.

Ο άνθρωπος που θέλει Kove δεν κοιτάζει τα άλλα. Αυτός που θέλει "το πιο πολύ μηχανάκι για τα λεφτά του" και θα κάνει γενική χρήση με χώμα μέσα δεν κοιτάζει το Kove. Όλα εν σοφία..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ρε παιδια για να μην απαντάω σε έναν προς ένα. Έχετε ιδέα τι συγκρίνετε?

Το 450 rally φτιάχτηκε για να αντιμετωπίσει και να ανταγωνιστεί τα ktm. Χτίστηκε με προδιαγραφές ready to race. Από πλαίσιο,αναρτήσεις, γεωμετρία,μελέτη. To cfmoto φτιάχτηκε για να ανταγωνιστεί και να αντιμετωπίσει crf300 και himalayan και cb500x!!

Δεν χρειάζεται να είσαι μηχανικός η κάτι τέτοιο απλά για να κάνεις ζουμ και να ξεκινήσεις καταρχήν βλέποντας ψαλίδια,πλαίσια, τιμονοπλακες, τιμόνια πατακια. Πως νομίζετε πως το ενα ζυγίζει σα γκαστρωμενη αγελάδα και το άλλο το χρησιμοποιούν και για enduro και αγώνες?! Χρήση αλουμινίου,τεχνολογίας υλικών κλπ. Ειναι 40 κιλά κάτω στα ίδια κυβικά.

Από εκεί και έπειτα. Όταν έρθουν τα 2 μηχανάκια στην έκθεση και τα δείτε από κοντά θα καταλάβετε γιατί το cf κοστίζει 6 χιλιάρικα δικαίως και γιατί το 450 rally στα 8 χιλιάρικα είναι κλοπή!!

Έχοντας δει το 450mt από κοντά και πιστεύοντας ακριβώς τι περιμένω να δω από το kove εδώ είμαστε να τα κουβεντιάσουμε στην έκθεση.
 

Giwrgosv

Μέλος
Όνομα
Giwrgos
Μοτό
Tiger 800 xc
Ρε παιδια για να μην απαντάω σε έναν προς ένα. Έχετε ιδέα τι συγκρίνετε?

Το 450 rally φτιάχτηκε για να αντιμετωπίσει και να ανταγωνιστεί τα ktm. Χτίστηκε με προδιαγραφές ready to race. Από πλαίσιο,αναρτήσεις, γεωμετρία,μελέτη. To cfmoto φτιάχτηκε για να ανταγωνιστεί και να αντιμετωπίσει crf300 και himalayan και cb500x!!

Δεν χρειάζεται να είσαι μηχανικός η κάτι τέτοιο απλά για να κάνεις ζουμ και να ξεκινήσεις καταρχήν βλέποντας ψαλίδια,πλαίσια, τιμονοπλακες, τιμόνια πατακια. Πως νομίζετε πως το ενα ζυγίζει σα γκαστρωμενη αγελάδα και το άλλο το χρησιμοποιούν και για enduro και αγώνες?! Χρήση αλουμινίου,τεχνολογίας υλικών κλπ. Ειναι 40 κιλά κάτω στα ίδια κυβικά.

Από εκεί και έπειτα. Όταν έρθουν τα 2 μηχανάκια στην έκθεση και τα δείτε από κοντά θα καταλάβετε γιατί το cf κοστίζει 6 χιλιάρικα δικαίως και γιατί το 450 rally στα 8 χιλιάρικα είναι κλοπή!!

Έχοντας δει το 450mt από κοντά και πιστεύοντας ακριβώς τι περιμένω να δω από το kove εδώ είμαστε να τα κουβεντιάσουμε στην έκθεση.
Επειδή δε συγκρίθηκε μόνο με το cf, αν το προωθούν για αγωνιστικό γιατί να μην προτιμήσεις ένα κτμ που είναι αποδεδειγμένη και κοντά σε τιμή η αξία του και όχι ένα κινέζικο το οποίο βγαίνει πρώτη φορά. Προσωπική άποψη έτσι κουβέντα να γίνεται, το μηχανάκι εμφανισιακά τα σπάει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Επειδή δε συγκρίθηκε μόνο με το cf, αν το προωθούν για αγωνιστικό γιατί να μην προτιμήσεις ένα κτμ που είναι αποδεδειγμένη και κοντά σε τιμή η αξία του και όχι ένα κινέζικο το οποίο βγαίνει πρώτη φορά. Προσωπική άποψη έτσι κουβέντα να γίνεται, το μηχανάκι εμφανισιακά τα σπάει
Δεν το προωθούν απλά σαν αγωνιστικό και αυτό είναι το καλό. Έφτιαξαν ένα μηχανάκι με καλά γονίδια και αγωνιστική εμφάνιση και διάθεση αλλά αρκετά φτηνό.

Έφτιαξαν ένα μηχανάκι γνήσιο rally με μπόλικη φιλοσοφία ready to race και στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή στα 8 χιλιάρικα παίζει να είναι η φτηνότερη τιμή και παγκοσμίως. Τι να πω έπειτα από αυτό?!

Έδωσαν στον ερασιτέχνη βολταδορο την δυνατότητα για μια γεύση από αρκετά αγωνιστική μοτοσυκλέτα με πολύ budget χαμηλό.

Δεν βλέπει καν ανταγωνιστές γιατί δεν παίζει στην ίδια κατηγορία με 450mt himalayan κλπ. Είναι αλλού.

Ο λόγος που κάποιος θα το προτιμήσει έναντι ενός κτμ είναι προφανώς η τιμή. Και η μη πώληση rally εργοστασιακής μοτοσυκλέτας από την ktm. Μιλάω πάντα για ιδιώτες ερασιτέχνες
 
Top Bottom