KOVE 800X

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μοντέλο με το οποίο η KOVE σαν καινούργια εταιρεία θέλει να κάνει το μπάπ στην κατηγορία On-Off.. Και να μιλήσει απευθείας στην καρδιά του γνήσιου χωμάτινου ταξιδιώτη.

Μιλάμε για το 800Χ που το είδε ο πολύς κόσμος στην EICMA








Αξίζει ένα δικό του θέμα αν και όπως φαίνεται θα το δούμε Ευρώπη και Ελλάδα προς το τέλος του 2023 με αρχές του 2024

Έχει εντυπωσιακά Specs (δηλωμένα) μεταξύ αυτών τα 165 κιλά άδειο, 183 κιλά γεμάτο, 210mm διαδρομή ανάρτησης, 95 άλογα κινητήρας κ.α.


Ίδωμεν λοιπόν..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Απο τις μέχρι τώρα πληροφορίες φαίνεται πώς ο κινητήρας που βλέπουμε στην μοτοσυκλέτα είναι όντως ο κινητήρας της κοινοπραξίας KTM-CFMOTO ο γνωστός LC8c με κάποιες τροποποιήσεις όπως η μή χρήση του συμπλέκτη της Magura, αλλά λογικά θα παράγεται απο την CFmoto.

Κάποιες (ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες απο τον αντιπρόσωπο της KOVE στην Σλοβενία) (τον πρώτο αντιπροσωπο επι Ε.Ε) όπως τις έχει αναρτήσει σε σχετική σελίδα αναφέρουν πώς η εταιρεία κάνει χρήση ατσαλιού Q345 (όποιος ενδιαφέρεται για τεχνικές πληροφορίες μπορέι να το ψάξει) το οποίο έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά σχέσης βάρους/χαρακτηριστικών. Η εταιρεία στον τομέα των κινητήρων έχει συνεργασίες απ ότι φαίνεται και με Zongshen και με Loncin και με CFmoto και αγοράζει ένα κινητήρα ή μέρος κινητήρα (όπως στο 450 RALLY παίρνει το Bottom end και εξελίσσει άλλη κεφαλή και ηλεκτρονικά, περισσότερα στο σχετικό θέμα) και εξελίσσει απο εκεί και έπειτα την μονάδα όπως τη θέλει γλυτώνοντας το κόστος της εξέλιξης κινητήρα απο το μηδέν.
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Hi,

Μόλις το ειδα στην παρουσιαση σε online mag επαθα πλακα !
Ψηλο με διαδρομες , ενα ... χωρις ''κερατο΄΄ επιτέλους , ελαφρυ κατα πως λενε , με tubeless δυνατοτητα , αφαιρουμενο υποπλαισιο , ωραιο μουτρο - κατ'εμε - , με τις μπαρες του... ολα οκ... εαν δεν ειχε κινεζικη version ktm (δεν γνωριζω βεβαια εαν εκει το εφτιαχνε εξ'αρχης) ,
και καρινα πανω στο μοτερ (... αυτη η ''μοδα'' βοηθα σε κατι περα απο τους μηχανικους αραγε ?... )...

Μακαρι να ειναι ''προσιτο'' και να βγει αξιοπιστο.
καλα εκανες και το ''ανοιξες'' μονο του . θα παρακολουθω στενα την σελιδα .
Εχεις καποια ιδεα εαν κ ποτε ερθει ? ( εχει οτι ψαχνω , ...πολυ θα το ήθελα...)
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
ΚαΤαραΜένος δεν σου φτανε μια φορά με το 620 θες και δεύτερη;;;

Κυκλοφορεί ιος εδώ μέσα το νού σου!
Συνονόματε καλά τα λες !

τα ίδια μου ειπε και ο φιλος-μηχανικός μου για το Benelli που του συζήταγα !!!
Εχω μια αυτοκαταστροφικη ταση να ψαχνομαι για νεοκυκλοφορημενα χωρίς ''ιστορικο'' (ή άλλο εννοεις για ''ιο'') ?? :)
δεν συμφωνεις ομως οτι ''στα χαρτιά'' τα έχει όλα ? ...δεν ειναι η λιγότερο ασχημη προταση με διαφορά ?!?

Ευχαριστω παντως για την επαναφορα στην ''τάξη'' ...
Ειμαι γεροπαρορμητικός ακόμα...:hh:
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Συνονόματε καλά τα λες !

τα ίδια μου ειπε και ο φιλος-μηχανικός μου για το Benelli που του συζήταγα !!!
Εχω μια αυτοκαταστροφικη ταση να ψαχνομαι για νεοκυκλοφορημενα χωρίς ''ιστορικο'' (ή άλλο εννοεις για ''ιο'') ?? :)
δεν συμφωνεις ομως οτι ''στα χαρτιά'' τα έχει όλα ? ...δεν ειναι η λιγότερο ασχημη προταση με διαφορά ?!?

Ευχαριστω παντως για την επαναφορα στην ''τάξη'' ...
Ειμαι γεροπαρορμητικός ακόμα...:hh:

Υπάρχει ένας κινεζο-ιος που είναι υπο μελέτη ακόμα. . Επιτίθεται στο μυαλό δελεάζοντας σε να επιλέξεις κάτι που δεν έχει αποδείξει την αξία του, προσφέροντας καλη τιμή. Σε κάνει να ξεχνάς τί εστι Κίνα απο την εμπειρία σου σε υπόλοιπα δισεκατομμύρια κινέζικα ποιοτικά (;) προιόντα .

ΥΓ Μην φοβάσαι είμαι αντιΚινας εγώ το έχουν καταλάβει αρκετοί. Όσο για την δοκιμή … χμ.. Τον φούστη και τον χασικλή η δοκιμή τους μάρανε. 10.000 δεν τα δοκιμάζεις :p
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει ένας κινεζο-ιος που είναι υπο μελέτη ακόμα. . Επιτίθεται στο μυαλό δελεάζοντας σε να επιλέξεις κάτι που δεν έχει αποδείξει την αξία του, προσφέροντας καλη τιμή. Σε κάνει να ξεχνάς τί εστι Κίνα απο την εμπειρία σου σε υπόλοιπα δισεκατομμύρια κινέζικα ποιοτικά (;) προιόντα .

ΥΓ Μην φοβάσαι είμαι αντιΚινας εγώ το έχουν καταλάβει αρκετοί. Όσο για την δοκιμή … χμ.. Τον φούστη και τον χασικλή η δοκιμή τους μάρανε. 10.000 δεν τα δοκιμάζεις :p
Εγώ είμαι εμβολιασμένος.... δε με πιάνουν τέτοιοι ιοί.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ είμαι εμβολιασμένος.... δε με πιάνουν τέτοιοι ιοί.
Ε, ας δουλέψει και σε έναν ιό το κακόμοιρο.
 

eSocratis

Ιωαννης
Όνομα
Ιωαννης
Μοτό
Τ700
Υπάρχει ένας κινεζο-ιος που είναι υπο μελέτη ακόμα. . Επιτίθεται στο μυαλό δελεάζοντας σε να επιλέξεις κάτι που δεν έχει αποδείξει την αξία του, προσφέροντας καλη τιμή. Σε κάνει να ξεχνάς τί εστι Κίνα απο την εμπειρία σου σε υπόλοιπα δισεκατομμύρια κινέζικα ποιοτικά (;) προιόντα .

ΥΓ Μην φοβάσαι είμαι αντιΚινας εγώ το έχουν καταλάβει αρκετοί. Όσο για την δοκιμή … χμ.. Τον φούστη και τον χασικλή η δοκιμή τους μάρανε. 10.000 δεν τα δοκιμάζεις :p
Καμια ενσταση , φυσικά . Μιλαει η λογικη (τα επιχειρηματα δηλαδη)
Ελα ομως που στα 50 ξερεις οτι , αν ξημερωσει κατι άλλο , δεν ξημερωνει κατι ξανα ευκολα - επαγγελματικα - εκτος κ αν η εμπειρια του ντελιβερα δεν υφισταται ήδη στο βιογραφικο καποιου.... εκτος βεβαια εαν εισαι υψηλα καταρτισμένος (κ ξερω απο μακροχρονια ανεργια....).
Οπότε πολυ θα ήθελα το λογικόν αλλά... 60 δόσεις των χ14% επιτοκιο - τουλάχιστον μεχρι την επομενη αυξηση τους ....- ειναι ... out of the question που ελεγε και ο Αριστοτέλης . Τουλάχιστον για εμένα αυτο . Δυστυχως θα πρεπει κατα πως φαινεται να ρισκάρω να επενδύσω σε κάτι αδοκίμαστο -once again- ή να ''συμβιβαστώ'' με το αδύναμο 502Χ (το 702Χ ειναι σωστη επιλογή αλλά ... ασχημη...-πάντα κατ'εμε-...).

Και πάλι , συμφωνω σε όλα.

Καλες Βολτες με την αφρικάνα !
 
Τελευταία επεξεργασία:

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Καμια ενσταση , φυσικά . Μιλαει η λογικη (τα επιχειρηματα δηλαδη)
Ελα ομως που στα 50 ξερεις οτι , αν ξημερωσει κατι άλλο , δεν ξαμερωνει κατι ξανα ευκολα - επαγγελματικα - εκτος κ αν η εμπειρια του ντελιβερα δεν υφισταται ήδη στο βιογραφικο καποιου.... εκτος βεβαια εαν εισαι υψηλα καταρτισμένος (κ ξερω απο μακροχρονια ανεργεια....).
Οπότε πολυ θα ήθελα το λογικόν αλλα 60 δόσεις των 14% επιτοκιο - μεχρι την επομενη αυξηση τους τουλάχιστον....- ειναι out of the question που ελεγε και ο Αριστοτέλης . Τουλάχιστον για εμένα αυτο . Δυστυχως θα πρεπει κατα πως φαινεται να ρισκάρω να επενδύσω σε κάτι αδοκίμαστο -once again-
ή να ''συμβιβαστώ'' με το αδύναμο 502Χ (το 702Χ ειναι σωστη επιλογή αλλά ... ασχημη...-πάντα κατ'εμε...).

Και πάλι , συμφωνω σε όλα.

Καλες Βολτες με την αφρικάνα !
:ok: Θα την βρείς την άκρη! Σε ευχαριστώ !
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπάρχει ένας κινεζο-ιος που είναι υπο μελέτη ακόμα. . Επιτίθεται στο μυαλό δελεάζοντας σε να επιλέξεις κάτι που δεν έχει αποδείξει την αξία του, προσφέροντας καλη τιμή. Σε κάνει να ξεχνάς τί εστι Κίνα απο την εμπειρία σου σε υπόλοιπα δισεκατομμύρια κινέζικα ποιοτικά (;) προιόντα .

ΥΓ Μην φοβάσαι είμαι αντιΚινας εγώ το έχουν καταλάβει αρκετοί. Όσο για την δοκιμή … χμ.. Τον φούστη και τον χασικλή η δοκιμή τους μάρανε. 10.000 δεν τα δοκιμάζεις :p
Το 2007 πήρα κούτα ένα SYM HD200evo (Ταιβάν επαρχία Κίνας). Έκανα 65.000χλμ πριν το δώσω. Η SYM πλέον το ξέρουμε. Εδώ αι 6-7 χρόνια πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα εταιρεία.

Μετά το 2013 πήρα ένα DAYTONA DY125 (DAYANG βάθη Κίνας). 73.000χλμ. Απο τότε χρόνια πρώτο σε πωλήσεις παπί και πρώτη προτίμηση στα delivery. Απροβλημάτιστο τελείως.

Εγώ πάντως έχω 2 πολύ καλές εμπειρίες. Και μιλάω μόνο για μοτοσυκλετες. Όχι για τα άπειρα καθημερινά προΙόντα που χρησιμοποιούμε χωρίς προβλήματα στη καθημερινότητα όπως κινητά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
την δεκαετια 2000-2010,αρχιζαμε και βλεπαμε στις βολτες κανα 2-3 ευρωπαικα(εξαιρουνται τα μποξερ) στα 15 μηχανακια..
την επομενη δεκαετια γινανε 50/50
αυτη που διανυουμε γιναν 60/40

ομως αυτη τη δεκαετια αρχιζουμε και βλεπουμε 2-3 κινεζικα στη 15αδα...
θα δειξει τι θα γινει,αλλα βλεπω την ιστορια να επαναλαμβανεται...

το 2017 που σκασαν μυτη τα μπενελι,ολοι λεγαν κινεζια,πηραν ενα ονομα κτλπ...2023 φθασαμε και γραφουν πωλησεις πολυ καλες εδω και εξω..
εχουν καποιες φτηνοδουλειες,εχουν και παραεχουν...αλλα και καποιοι μεγαλοι που παρουσιασαν εν ετη 2023 μηχανακι που διακοσαριζει για πλακα με μονη βιδα στον σταυρο κατω την πλακα,τι ειναι?
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Το 2007 πήρα κούτα ένα SYM HD200evo (Ταιβάν επαρχία Κίνας). Έκανα 65.000χλμ πριν το δώσω. Η SYM πλέον το ξέρουμε. Εδώ αι 6-7 χρόνια πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα εταιρεία.

Μετά το 2013 πήρα ένα DAYTONA DY125 (DAYANG βάθη Κίνας). 73.000χλμ. Απο τότε χρόνια πρώτο σε πωλήσεις παπί και πρώτη προτίμηση στα delivery. Απροβλημάτιστο τελείως.

Εγώ πάντως έχω 2 πολύ καλές εμπειρίες. Και μιλάω μόνο για μοτοσυκλετες. Όχι για τα άπειρα καθημερινά προΙόντα που χρησιμοποιούμε χωρίς προβλήματα στη καθημερινότητα όπως κινητά.
Η Ταιβαν είναι η πρώτη χώρα σε εξέλιξη της τεχνολογίας . Απο εκεί έρχονται όλα τα μικροτσιπ .
Αν καλοσκεφτείς οτι Ταιβαν-Κινα είναι στα μαχαίρια και το καλοκαίρι με την κόρυφωση στο κόλπο είχαν σταματήσει το εμπόριο μεταξύ τους (τωρα δεν ξέρω τί γίνεται), τότε δημιουργείται και αυτή η απορία. .

και εγω είχα ενα 50αρι κινέζικο μηχανάκι .. αλλα δεν μιλάμε για παπάκια. Τα κριτήρια που επιλέγει κάποιος ένα κινέζικο είναι οικονομικά. Το πρώτο σε πωλήσεις δεν σημαίνει οτι είναι και το πρωτο σε ποιότητο. Και εγω οταν πήρα την πρώτη μου μηχανή, daytone κοίταζα. Αλλα ήμουν φοιτητής.

Σκέψουπως σου χαρίζανε ενα Honda/Kawasaki/yamaha/ktm και ένα sym/daytona/voge/kove στα ίδια κυβικά , τί θα διάλεγες;

Πιστεύω τσάμπα τα γράφω γτ μάλλον ολοι τα έχουν σκεφτεί αυτά.

Συγνώμμη που είμαι ίσως απο τους λίγους που παίρνουν ξεκάθαρη θέση στο συγκεκριμένπ θέμα οτι ΚΙΝΑ δεν…αλλα δεν βρίσκω και λόγο να είμαι ανοιχτόμυαλος σε μια χώρα που είναι κλειστόμυαλη απο την δημιουργία της Γής :p .
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
την δεκαετια 2000-2010,αρχιζαμε και βλεπαμε στις βολτες κανα 2-3 ευρωπαικα(εξαιρουνται τα μποξερ) στα 15 μηχανακια..
την επομενη δεκαετια γινανε 50/50
αυτη που διανυουμε γιναν 60/40

ομως αυτη τη δεκαετια αρχιζουμε και βλεπουμε 2-3 κινεζικα στη 15αδα...
θα δειξει τι θα γινει,αλλα βλεπω την ιστορια να επαναλαμβανεται...

το 2017 που σκασαν μυτη τα μπενελι,ολοι λεγαν κινεζια,πηραν ενα ονομα κτλπ...2023 φθασαμε και γραφουν πωλησεις πολυ καλες εδω και εξω..
εχουν καποιες φτηνοδουλειες,εχουν και παραεχουν...αλλα και καποιοι μεγαλοι που παρουσιασαν εν ετη 2023 μηχανακι που διακοσαριζει για πλακα με μονη βιδα στον σταυρο κατω την πλακα,τι ειναι?
Δεν σταματήσανε να παίρνουνε Γιαπωνέζικα ή Ευρωπαικά. Απλά οι χαμηλοί μισθοί και ολη η οικονομική κρίση σε οδήγησε σε αυτές τις επιλογές. Για παράδειγμα αν πάρω εγω benelli και θέλει και ο φίλος μου με μισθό 1200/1500 ευρω να πάρει μηχανή, ωραία εμφανίσιμη, τότε και αυτός θα επιλέξει benelli.

Αν είχα πάρει honda στα ίδια χρήματα τότε και αυτός θα έπερνε χοντα. Και εγω benelli θα έπερνα αν δεν μουβτο επέτρεπε η δουλεία μου. Αλλα δεν σημαίνει οτι επειδή αυξηθήκανε οι πωλήσεις της Κίνας οτι έπεσε η ποιότητα των άλλων.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Δεν σταματήσανε να παίρνουνε Γιαπωνέζικα ή Ευρωπαικά. Απλά οι χαμηλοί μισθοί και ολη η οικονομική κρίση σε οδήγησε σε αυτές τις επιλογές. Για παράδειγμα αν πάρω εγω benelli και θέλει και ο φίλος μου με μισθό 1200/1500 ευρω να πάρει μηχανή, ωραία εμφανίσιμη, τότε και αυτός θα επιλέξει benelli.

Αν είχα πάρει honda στα ίδια χρήματα τότε και αυτός θα έπερνε χοντα. Και εγω benelli θα έπερνα αν δεν μουβτο επέτρεπε η δουλεία μου. Αλλα δεν σημαίνει οτι επειδή αυξηθήκανε οι πωλήσεις της Κίνας οτι έπεσε η ποιότητα των άλλων.
εχει πεσει η ποιοτητα στα πανω,,,δηλ οταν βλεπεις πιρουνια χωρις ρυθμιση στα 14000ε (κτμ adv),εχει πεσει ή οχι?
οταν βλεπεις hornet 750 με μονη βιδα στην κατω πλακα του σταυρου τι ειναι?η σουζουκι στο 800 γιατι εχει κανονικη?
η ντουκατι στα καινουρια monster επισης χωρις ρυθμιση αναρτηση(13750e)

τα ενιαια πλαισια-υποπλαισια δεν ειναι πτωση ποιοτητας?
τα φρενα με γλιστρες διπιστονες της triumph δεν ειναι?

Μπορουμε να γραφουμε για ωρες,εδω,σε παρομοια νηματα και θα συνεχισουμε να γραφουμε,,,
κλεινοντας .χαζευοντας τα βιντεακια των cf,δεν μπορει να μην μου κανει εντυπωση,οτι το σχεδιαστικο τμημα,απωτελειται απ ευρωπαιους νεους.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η Ταιβαν είναι η πρώτη χώρα σε εξέλιξη της τεχνολογίας . Απο εκεί έρχονται όλα τα μικροτσιπ .
Αν καλοσκεφτείς οτι Ταιβαν-Κινα είναι στα μαχαίρια και το καλοκαίρι με την κόρυφωση στο κόλπο είχαν σταματήσει το εμπόριο μεταξύ τους (τωρα δεν ξέρω τί γίνεται), τότε δημιουργείται και αυτή η απορία. .

και εγω είχα ενα 50αρι κινέζικο μηχανάκι .. αλλα δεν μιλάμε για παπάκια. Τα κριτήρια που επιλέγει κάποιος ένα κινέζικο είναι οικονομικά. Το πρώτο σε πωλήσεις δεν σημαίνει οτι είναι και το πρωτο σε ποιότητο. Και εγω οταν πήρα την πρώτη μου μηχανή, daytone κοίταζα. Αλλα ήμουν φοιτητής.

Σκέψουπως σου χαρίζανε ενα Honda/Kawasaki/yamaha/ktm και ένα sym/daytona/voge/kove στα ίδια κυβικά , τί θα διάλεγες;

Πιστεύω τσάμπα τα γράφω γτ μάλλον ολοι τα έχουν σκεφτεί αυτά.

Συγνώμμη που είμαι ίσως απο τους λίγους που παίρνουν ξεκάθαρη θέση στο συγκεκριμένπ θέμα οτι ΚΙΝΑ δεν…αλλα δεν βρίσκω και λόγο να είμαι ανοιχτόμυαλος σε μια χώρα που είναι κλειστόμυαλη απο την δημιουργία της Γής :p .
Η ιστορία της Κίνας έρχεται πριν απο το 1700π.χ. Εϊναι απο τους πιο αρχαίους πολιτισμούς. Συγκεκριμένα η Ταιβάν απέκτησε αυτόνομη οντότητα το 1949. Συνεπώς απο την δημιουργία του πολιτισμού τους ως κράτος ενιαίο μεσολάβησαν περίπου 3700 χρόνια προτού ανεξαρτητοποιηθεί η Ταιβάν και γίνει αυτό που λες εσύ σήμερα Πρώτη χώρα σε εξέλιξη της τεχνολογίας και απο εκεί έρχονται όλα τα μικροτσίπ. Κάπου 70 χρόνια κράτος. Που σημαίνει πώς απο την γέννηση του κόσμου όπως λες και τους καταλογίζεις οι Ταιβανέζοι ήταν το ίδιο κλειστόμυαλοι με κάθε άλλο Κινέζο και σήμερα εσύ κάνεις ένα λογικό άλμα, ξεχωρίζεις τους Ταιβανέζους ως ιστορία απο τους Κινέζους και τους αναγνωρίζεις ως μια χώρα με τεχνολογία, ανοιχτομυαλιά και βιομηχανία πρωτοπόρα.

Σε κάθε περίπτωση τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Ο καθένας έχει δικαίωμα στην γνώμη του. Εμένα η σταθερή μου γνώμη είναι να μην κολλάω στην διαφορετικότητα, στην χώρα, να βλέπω πώς οι λαοί εξελίσσονται και μεταλάσσονται, μορφώνονται, αλλάζουν. Η ανθρωπότητα πριν έναν αιώνα και κάτι ανακάλυπτε ξέρω γω την πενικιλίνη και τον ηλεκτρισμό και σήμερα συζητάμε αν ο Κινέζος μπορεί να εξελιχθεί, να χρησιμοποιήσει την τεράστια ισχύ του οικονομική και γεωπολιτική για να γίνει χώρα που προσφέρει εξίσου ποιότητα σε παραγόμενα προϊόντα και αν ο ίδιος ο Κινέζος είναι όπως ήταν πριν 50 χρόνια επι Μάο τσε Τούνγκ. Και αυτοί εξελίσσονται και μάλιστα με ραγδαίους ρυθμούς ως άτομα και ως κοινωνία.

Εγώ προσωπικά αυτό θεωρώ στενομυαλιά.Να καταδικάσω στη σκέψη μου ένα λαό 1 δις+ και να θεωρήσω a priori πώς είναι καταδικασμένοι στην μετριότητα. Θα κρίνω κάθε βιομηχανικό προϊόν στο πάγκο, εκ του αποτελέσματος. Οι θεωρίες και οι παρωπίδες μας κρατάνε πίσω. Εκτός αν θεωρούμε ευαυτούς έξυπνους και με κατοχυρωμένο ανώτερο DNA Και τους άλλους πίθηκους και με μειωμένη ευφυία. Αν πάει εκεί η κουβέντα πάω πάσο.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
με τον ενα ή τον αλλο τροπο ουλοι κινεζικο θα παρετε.ειτε με απ ευθειας συναρμολογηση ,ειτε με αδεια παραγωγης,ειτε reverse engineering,ειτε με ληξη πατεντας,ειτε με ξεδιαντροπη αντιγραφη ,ειτε με τον διαολο τον ιδιο.Συζηταγα με τον αντιπροσωπο πωλητη που αγορασα το βογκ μου ,και μου ειπε οτι εμαθε απο την εταιρια,οτι στο μελλον ,και το 1000αρι της BMW το sport το SS1000R ,απο την voge θα παραγεται.Βεβαια θα πουλιεται με τιμες ''γερμανιας''.Ωρε ''μπυθουλά'' που εχει να πεσει ,που ελεγε και η μανταμ Σουσου. :yew::ha
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δλδ οι κινεζοι ειναι οι κλειστομυαλοι κι εμεις εδω οι ανοιχτομυαλοι;
ουτε το ενα ουτε το αλλο,απλως ο καθενας πουλαει οτι παραγει,αυτοι βιομηχανικα αγαθα,εμεις ηλιο και θαλασσα.
 
Top Bottom