KOVE 800X

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Θοδωρή, εγω πρωτος κραζω την ΚΤΜ, κάνουμε και λιγο χαβαλέ, εγω προσωπικά πάντως δεν περιμενω στην γωνία, μακάρι να μην βγαλουν κ τίποτα τα kove και ας τα φτιαχνουν και στην ακτή Ελεφαντοστού, είδαμε τοσα χρόνια και τα ευρωπαϊκά , απλά απαντησα γιατί το κράξιμο το ριξαμε εγω με τον Γιαννη κ θεώρησα ότι αυτο που έγραψες, ηταν για μένα....
όχι βρε καμία σχέση!! σχολίασα την γενική εικόνα που διαβάζω τόσο καιρο εδώ μέσα
εσύ, όπως και πολλοί άλλοι, σίγουρα κάνετε πλάκα, αλλά υπάρχουν και αρκετοί άλλοι που δεν κάνουν πλάκα και περιμένουν στη γωνία, το οποίο καταντάει κουραστικό πλεον
αυτά και βλέπουμε
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τον πετυχαινα παλια στην γειτονιά μου, μαλλον εμενε καπου εδώ κοντά :roflmao::roflmao: ηταν πολυ τσαμπουκας Χαχαχα ουτε να τον κοιταξεις δεν μπορουσες... Πεθαινες απο τα γελια....
 
Τελευταία επεξεργασία:

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Τον πετυχαινα παλια στην γειτονιά μου, μαλλον εμενε καπου εδώ κοντά :roflmao::roflmao: ηταν πολυ τσαμπουκας Χαχαχα ουτε να τον κοιταξεις δεν μπορουσες... Πεθαινες απο τα γελια....
Τον πετύχαινα συνεχεια στην αίγλη στο κεφαλάρι !!
Καθόταν σε ένα τραπέζι μόνος και κάθε λίγο και λιγάκι ερχόντουσαν εμφανίσιμες κοπέλες για λίγο .....μιλούσαν ......και έφευγαν .....
.....δεν μπορώ να φανταστώ τι γινόταν :ha
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Τον πετύχαινα συνεχεια στην αίγλη στο κεφαλάρι !!
Καθόταν σε ένα τραπέζι μόνος και κάθε λίγο και λιγάκι ερχόντουσαν εμφανίσιμες κοπέλες για λίγο .....μιλούσαν ......και έφευγαν .....
.....δεν μπορώ να φανταστώ τι γινόταν :ha
Εθνικος σταρ ειναι ο άνθρωπος αυτογραφα θα ζηταγαν...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R


Και ο... Ινφλουένζας που οδηγεί και δεν του έχουνε εμπιστοσύνη οι παλιό σειρές


 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
The truth shall set you free...

Πολλές εταιρείες κρύβουν αλήθειες ειδικά για τους προμηθευτές τους. Να μένει η εντύπωση πως είναι τόσο ισχυρες και αυτόνομες. Σε κουβέντα που είχα με εισαγωγέα της Ευρώπης για τα Kove και τον κινητήρα που φοράει το 800Χ..

Στην αρχή έλεγε πως τι λέτε αλοιμονο τον κινητήρα τον φτιάχνει η Kove. Και αφού της λέω άσε μας κουκλίτσα μου αναγκάστηκε να πει μερικές αλήθειες.

-So 800X engine is produced by cfmoto based on ktm base (lc8c) ( but quite different internally in some materials?

- yes..you can also find kove logo on many internal parts. Different cooling system clutch system, different head, ecu system, cams and much more.

the engine itself was presented by kove at a motorcycle fair in 2021. Much improved and different. I believe they focused on eliminating all the weak spots of the base engine. Even the externals are not the same.



- ok. So cfmoto can sell to competitors,not the same engine I guess but a different or even better evolution of the lc8c engine that made under the cooperation an probably with the r&d contribution of kove. As i said this is not something bad. You cannot expect from a 5 year old manufacturer to make every last thing on a bike so soon. Moto morini cor example took the I2 cfmoto engine for xcape 650 and in the same time they moven on with their V2 enginw platform. It is better until the company is ready to built their own line of engines to at least cooperate with strong manufacturers yo ensure as well reliability.

Αυτές οι πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους η όσους έχουν προπαραγγειλει.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κάπως άσχετο αλλά παίρνω πάσα από τις πληροφορίες που δίνει παραπάνω ο Βαγγέλης. Το βάρος που δίνει η Κινέζικη βιομηχανία στις μοτοσυκλέτες και στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης δείχνει -μάλλον- πως δεν έχουμε ξεμπερδέψει μαζί τους. Μάλλον θα τους βλέπουμε και τα επόμενα 15-20 χρόνια. Επίσης αν εξαιρέσεις την Kawasaki από τους big-4 της Japan η οποία είναι η μόνη μου ασχολήθηκε με μεσαίους και μεγαλύτερους κινητήρες με το υδρογόνο και οι υπόλοιπες δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν το παιχνίδι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κάπως άσχετο αλλά παίρνω πάσα από τις πληροφορίες που δίνει παραπάνω ο Βαγγέλης. Το βάρος που δίνει η Κινέζικη βιομηχανία στις μοτοσυκλέτες και στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης δείχνει -μάλλον- πως δεν έχουμε ξεμπερδέψει μαζί τους. Μάλλον θα τους βλέπουμε και τα επόμενα 15-20 χρόνια. Επίσης αν εξαιρέσεις την Kawasaki από τους big-4 της Japan η οποία είναι η μόνη μου ασχολήθηκε με μεσαίους και μεγαλύτερους κινητήρες με το υδρογόνο και οι υπόλοιπες δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν το παιχνίδι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Ξεχνάς ότι η ΕΕ είναι μικρό και ηλίθιο ψάρι και ότι δεν θα χάσουν οι Κινέζοι τόσο τραγικά νούμερα αν το 2030/35 παύσουν οι πωλήσεις. 600,000 πληθυσμού λιγότερο σε 9 δις;

Πιο πολύ πρέπει να τους ανησυχεί όλους η συνεχόμενη μείωση γεννήσεων και η αύξηση θανάτων σε παραγωγικές ηλικίες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάπως άσχετο αλλά παίρνω πάσα από τις πληροφορίες που δίνει παραπάνω ο Βαγγέλης. Το βάρος που δίνει η Κινέζικη βιομηχανία στις μοτοσυκλέτες και στην εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης δείχνει -μάλλον- πως δεν έχουμε ξεμπερδέψει μαζί τους. Μάλλον θα τους βλέπουμε και τα επόμενα 15-20 χρόνια. Επίσης αν εξαιρέσεις την Kawasaki από τους big-4 της Japan η οποία είναι η μόνη μου ασχολήθηκε με μεσαίους και μεγαλύτερους κινητήρες με το υδρογόνο και οι υπόλοιπες δεν φαίνεται να εγκαταλείπουν το παιχνίδι στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Είμαστε πολύ μακρυά από το να χαιρετήσουμε τους ΜΕΚ για πολλούς λόγους.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πιο πολύ πρέπει να τους ανησυχεί όλους η συνεχόμενη μείωση γεννήσεων και η αύξηση θανάτων σε παραγωγικές ηλικίες
Μπα, το έχουν λύσει και αυτό οι φωστήρες της ευρωπαϊκής Ένωσης (μαζί και οι δικοί μας φυσικά, γιατί όλοι την ίδια "γραμμή" ακολουθούν)!!!!
Την μείωση των γεννήσεων ανά την Ευρώπη, φροντίζουν να την καλύψουν μέσω του..... μεταναστευτικού...... Σε μία δεκαετία ακόμα...... βοήθεια μας!!!!!
 
Top Bottom