KOVE 800X

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Ειναι αυτη λογικη τωρα εταιρείας που κατέχει ίσως το μεγαλύτερο μερίδιο σε πωλήσεις στην Ελλαδα; Σε συνδυασμό με την κινεζική λογική του δεν κανω ανακλήσεις απλα αλλάζω μοντελο καθε χρονο και βελτιώνω ειναι που με αποθαρρύνουν κ εμενα απο το να σκεφτώ σοβαρά την κόβε δυστυχώς. Νομίζω θέλουνε ακομα μερικα χρονια για να πείσουν οτι ειναι άξιοι σοβαρού ανταγωνισμού.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Φαίνεται ότι ήρθαν χωρίς qs τα πρώτα ενώ στο site ανέφεραν πως είχαν. Επικρατεί μια σύγχυση καθως οι πελάτες λένε ότι ότι το έχουν πληρώσει κ τα θέλουν αλλά η αντιπροσωπεία εδώ μάλλον κάνει την πάπια. Για να δούμε
κλασσικό Κινέζικο, πάντα κάτι λείπει.
Τα λέγαμε , να το πούμε αυτό !


λάθος της αντιπροσωπείας, θα πάει άκλαφτο το kove !
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ειναι αυτη λογικη τωρα εταιρείας που κατέχει ίσως το μεγαλύτερο μερίδιο σε πωλήσεις στην Ελλαδα; Σε συνδυασμό με την κινεζική λογική του δεν κανω ανακλήσεις απλα αλλάζω μοντελο καθε χρονο και βελτιώνω ειναι που με αποθαρρύνουν κ εμενα απο το να σκεφτώ σοβαρά την κόβε δυστυχώς. Νομίζω θέλουνε ακομα μερικα χρονια για να πείσουν οτι ειναι άξιοι σοβαρού ανταγωνισμού.
Κι εγώ όταν βλέπω λογική σουπερ μάρκετ κάτι με πιάνει..

-DAYTONA( ουσιαστικά εισαγωγές απο τρίτα εργοστάσια της Κίνας όπως Dayang και Zongshen και μέχρι πρόσφατα Kove) που βαφτίζονται DAYTONA
-ZONTES
-QJmotors
-KOVE

και φυσικά η SYM. Επίσης. Εν μια νυκτί εξαφάνισαν την Modenas που υποστήριζαν για χρόνια με ότι αυτό συνεπάγεται.

Είναι κοινά γνωστό πως η SYM είναι η βασική εταιρεία του ομίλου και τα συνεργεία της έχουν χτιστεί πάνω στην SYM και σε βασικά μοντέλα της DAYTONA όπως κατα βάση τα παπιά. Αν σκεφτόμουνα να ψωνίσω κάτι σε Γκοργκολή θα αισθανόμουνα μια στοιχειώδη ασφάλεια με την SYM έστω που είναι best seller και υπάρχει και τεχνογνωσία στο δίκτυο και σίγουρα κάποια ανταλλακτικά

Όσο αφορά τις υπόλοιπες 3-4 εταιρείες με καμιά 20αριά και βάλε μοντέλα είναι απλά τζόγος. Εγώ πιστεύω πώς ελαχιστα ανταλλακτικά υπάρχουν διαθέσιμα για κάθε μοντέλο και αν χρειαστείς κάτι θα περιμένεις μήνες, επίσης έχω ακούσει άπειρες περιπτώσεις που κάνουν τα πάντα να μην καλύψουν εγγυήσεις, έχω ακούσει συνεργεία του δικτύου πως καλήυπτουν μόνο SYM-DAYTONA Και όχι μοτοσυκλέτες, δεν βλεπω ενημέρωση στο δίκτυο και επιμορφώσεις σε τόσα νέα μοντέλα, δεν βλεπω γνώση σε αυτά τα μοντέλα.

Βασικά δεν βλεπω τον τρόπο να λάβεις μια υποστήριξη αντίστοιχου επιπέδου με CFmoto και Voge απο το δίκτυο του Γκοργκολή αυτη τη στιγμή και προσωπικά θα το απέφευγα πάσει δυνάμει μέχρι και ΑΝ αλλάξει κάτι.

Η απώλεια του Quickshifter απο το 800Χ στη διαδικασία της έγκρισης τύπου απ ότι κατάλαβα, η μή ενημέρωση των πελατών, η μή παροχή κάποιας λύσης ή εναλλακτικής ή κάποιας αντιπαροχής είναι απλά άλλο ένα επεισόδιο στο σήριαλ με την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη και ειδικά όταν στο τραπέζι βρίσκονται μεγάλα συμφέροντα γίνετε ακόμα δυσκολότερη
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
Οι Κινέζοι στο τέλος θα πάρουν τον μεγαλύτερο χώρο παντού
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη και ειδικά όταν στο τραπέζι βρίσκονται μεγάλα συμφέροντα γίνετε ακόμα δυσκολότερη
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
Οι Κινέζοι στο τέλος θα πάρουν τον μεγαλύτερο χώρο παντού
Αυτό είναι σίγουρο αλλά η κάθε αγορά θα κρατήσει τους Κινέζους που της κάνουν και συνήθως αυτό έχει να κάνει με τους τοπικούς διαχειριστές της μάρκας.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, τα νούμερα των πωλήσεων και η εικόνα την αγοράς λέει CFmoto, Voge.

Αν ο Γκοργκολής πιστεύει πώς με την λογική που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια και την προσέγγιση σκουτερόπαπου θα κερδίσει τους μοτοσυκλετιστες και την εμπιστοσύνη τους είναι γελασμένος. Ο μοτοσυκλετιστής θέλει σοβαρό δίκτυο, τεχνογνωσία, υποστήριξη, αίσθηση ασφάλειας. Και για κακή τύχη του Γκοργκολη οι αντίπαλοι παίκτες Muvus και Mototrend είναι πολύ πιο οργανωμένοι και έτοιμοι και έχουν και πολύ καλύτερη νοοτροπία απο αυτόν στην αντιμετώπιση του πελάτη τους.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτό είναι σίγουρο αλλά η κάθε αγορά θα κρατήσει τους Κινέζους που της κάνουν και συνήθως αυτό έχει να κάνει με τους τοπικούς διαχειριστές της μάρκας.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, τα νούμερα των πωλήσεων και η εικόνα την αγοράς λέει CFmoto, Voge.

Αν ο Γκοργκολής πιστεύει πώς με την λογική που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια και την προσέγγιση σκουτερόπαπου θα κερδίσει τους μοτοσυκλετιστες και την εμπιστοσύνη τους είναι γελασμένος. Ο μοτοσυκλετιστής θέλει σοβαρό δίκτυο, τεχνογνωσία, υποστήριξη, αίσθηση ασφάλειας. Και για κακή τύχη του Γκοργκολη οι αντίπαλοι παίκτες Muvus και Mototrend είναι πολύ πιο οργανωμένοι και έτοιμοι και έχουν και πολύ καλύτερη νοοτροπία απο αυτόν στην αντιμετώπιση του πελάτη τους.
Συμφωνώ
Η μεγάλη εικόνα δείχνει Κίνα
Έχει την μάζα
Έχει την οικονομία
Αποκτά σιγά σιγά την πολεμική ισχύ
Τα τρία παραπάνω είναι χαρακτηριστικά υπερδύναμης
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αυτό είναι σίγουρο αλλά η κάθε αγορά θα κρατήσει τους Κινέζους που της κάνουν και συνήθως αυτό έχει να κάνει με τους τοπικούς διαχειριστές της μάρκας.

Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, τα νούμερα των πωλήσεων και η εικόνα την αγοράς λέει CFmoto, Voge.
.....
Βάλε και την benelli στο κάδρο ,μια χαρά τα πάει και με τις ανακλήσουλες και με τα ανταλλακτικά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βάλε και την benelli στο κάδρο ,μια χαρά τα πάει και με τις ανακλήσουλες και με τα ανταλλακτικά
προσωπικά με τον Καπράνη δεν έχω την καλύτερη εικόνα αλλά ας μιλησει και κάνας ιδιοκτήτης.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Παίδες αν οι εταιρείες αυτές επικρατήσουν τελικά πιστεύεται ότι θα μείνουν μ αυτούς τους μικρούς?
Ή θα τους φάει η μαρμάνγκα και θα δεις τίποτε μοτοδυναμικές κλπ κλπ να μπαίνουν στο παιχνίδι \
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
προσωπικά με τον Καπράνη δεν έχω την καλύτερη εικόνα αλλά ας μιλησει και κάνας ιδιοκτήτης.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί κατι αρνητικό ,η έδρα είναι θέσ/νίκη αλλά η motoway έχει έρθει κι Αθήνα .
Πουλα και εντφιλτ μαζί εδώ απάνω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παίδες αν οι εταιρείες αυτές επικρατήσουν τελικά πιστεύεται ότι θα μείνουν μ αυτούς τους μικρούς?
Ή θα τους φάει η μαρμάνγκα και θα δεις τίποτε μοτοδυναμικές κλπ κλπ να μπαίνουν στο παιχνίδι \
Η Muvus, η Mototrend και ο Καπράνης μόνο μικροί δεν είναι πάντως.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί κατι αρνητικό ,η έδρα είναι θέσ/νίκη αλλά η motoway έχει έρθει κι Αθήνα .
Πουλα και εντφιλτ μαζί εδώ απάνω
Η Enfield Ανήκε στην Muvus, ίσως τα φερνει κι αυτά το μαγαζί που λες, συμβαίνει.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Η Muvus, η Mototrend και ο Καπράνης μόνο μικροί δεν είναι πάντως.
Σε σχέση με τη μοτοδυναμική και τον Σαρακάκη μικροί είναι και δεν θα είναι ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι
που θα δουλέψουν σκληρά κι όταν φτάσουν κάπου θα τους κάνουν στην άκρη
Ελπίζω να κάνω λάθος
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Η Enfield Ανήκε στην Muvus, ίσως τα φερνει κι αυτά το μαγαζί που λες, συμβαίνει.
Εντφιλτ είχε κι ο Μπακωτσης (cfmoto Λάρισσα Καρδίτσα)και θα μας φωνάξει να πάμε να δούμε το χιμαλάιαν όταν έρθει .
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εντφιλτ είχε κι ο Μπακωτσης (cfmoto Λάρισσα Καρδίτσα)και θα μας φωνάξει να πάμε να δούμε το χιμαλάιαν όταν έρθει .
Μπακώσης Βάιος ;)
 

kpapageo

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
NC700X
Πήρα βόλτα στο test ride της έκθεσης το 800x pro. Οι εντυπώσεις μου:

- Ελαφριά αίσθηση ακόμα και σταματημένο. Πολύ μανιτζεβελο.

- Σπιρτοζικο μοτερακι αλλά η απόκριση του γκαζιού είναι κάπως jerky.

- Σφιχτή ανάρτηση μπροστά, πολύ μαλακή πίσω.

- Πίσω φρένο οκ, μπροστά κακό σε δύναμη.

- Περίεργη εργονομία, δε μπορώ να πω ότι ενιωθα βολικά πάνω του. Ο κωλος δε, θα βελαξει σε πολύωρο κατσιό.

- Ευανάγνωστο καντράν, παρατήρησα ένα delay στον δείκτη ταχυτήτων.

Οβερολ δεν εντυπωσιαστηκα. Αλλά θα μου πεις μέσα σε 5 λεπτά πόσα να καταλάβεις.
 

kiros

Μέλος
Όνομα
ΑΝΤΩΝΗΣ
Μοτό
KOVE 800X PRO
KTM 250 ADV
Full review (ενεργοποίηση υπότιτλών και αυτόματη μετάφραση γιατί αλλιώς δεν)
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Έκανα σήμερα βόλτα το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Με το που παίρνει μπροστά και ανεβαίνεις πάνω καταλαβαίνεις τι θέλει να πει ο ποιητής.
Παναλαφρο,θέση πάνω στο μηχανάκι,σέλα σκληρή,μου αρέσει πολύ το εμπρός μέρος του και από την θέση οδήγησης κοιτώντας εμπρός,αλλά ειδικά η μούρη του είναι πολύ όμορφη στα δικά μου μάτια.
Ήχος που θυμίζει κτμ,πολύ ωραίος ήχος δεν χρειάζεται εξάτμιση για να βγάλει τον ωραιο μπάσο ήχο του.
Πολύ δύναμη.
Σε σχέση με το 800 μου δηλαδή είναι πολύ πιο άμεση η δύναμη του,πιο άγριο το δούλεμα του.
Πολύ ωραία φρένα.
Μπήκε κατά λάθος το traction control και ήταν πολύ απότομο ,δεν μου άρεσε.
Μια δεύτερη το έκανα εγώ να μπει επίτηδες για να διαπιστώσω αν όντως είναι έτσι και μπήκε πάλι αγαρμπα να κόψει το γκάζι.
Γυρνώντας στο μαγαζί το τσεκαρα και ήταν στην λειτουργία rain, οπότε ίσως στο στάνταρ να είναι πιο προοδευτικη ξ λειτουργία του.
Οι αναρτήσεις του μάλλον είχαν γρήγορες αποσβέσεις (αν κρίνω από το 500x της ίδιας εταιρείας που πήρε φίλος και παίξαμε λίγο με τις αναρτήσεις, ήθελαν πολλά κλικ ρύθμιση προς το χαλαρό για να δουλέψουν πιο σωστά).
Πηγαίνοντας χαλαρά σε λακούβες κλπ χτύπαγε λίγο,ήταν λίγο ξερό,όταν όμως πέρναγε πιο γρήγορα λιγάκι,τα έκανε όλα Ίσωμα.
Είναι μικρό σε όγκο.για συνεπιβάτη είναι μαζεμένα τα πράγματα.
Μου άρεσε πολύ,σε βάζει σε διάθεση να παίξεις,να βγάλεις λίγο τον καγκουρα που κρύβεις μέσα σου.
Μου θύμισε λίγο το νορντεν σε α
Η οθόνη του μαρεσει που είναι κάθετη.
Α, σηκώθηκα όρθιος και η φτέρνα έβρισκε λίγο στο προστατευτικό της εξάτμισης που έχει πριν το τελικό.



 
Top Bottom