Έκανα σήμερα βόλτα το συγκεκριμένο μηχανάκι.
Με το που παίρνει μπροστά και ανεβαίνεις πάνω καταλαβαίνεις τι θέλει να πει ο ποιητής.
Παναλαφρο,θέση πάνω στο μηχανάκι,σέλα σκληρή,μου αρέσει πολύ το εμπρός μέρος του και από την θέση οδήγησης κοιτώντας εμπρός,αλλά ειδικά η μούρη του είναι πολύ όμορφη στα δικά μου μάτια.
Ήχος που θυμίζει κτμ,πολύ ωραίος ήχος δεν χρειάζεται εξάτμιση για να βγάλει τον ωραιο μπάσο ήχο του.
Πολύ δύναμη.
Σε σχέση με το 800 μου δηλαδή είναι πολύ πιο άμεση η δύναμη του,πιο άγριο το δούλεμα του.
Πολύ ωραία φρένα.
Μπήκε κατά λάθος το traction control και ήταν πολύ απότομο ,δεν μου άρεσε.
Μια δεύτερη το έκανα εγώ να μπει επίτηδες για να διαπιστώσω αν όντως είναι έτσι και μπήκε πάλι αγαρμπα να κόψει το γκάζι.
Γυρνώντας στο μαγαζί το τσεκαρα και ήταν στην λειτουργία rain, οπότε ίσως στο στάνταρ να είναι πιο προοδευτικη ξ λειτουργία του.
Οι αναρτήσεις του μάλλον είχαν γρήγορες αποσβέσεις (αν κρίνω από το 500x της ίδιας εταιρείας που πήρε φίλος και παίξαμε λίγο με τις αναρτήσεις, ήθελαν πολλά κλικ ρύθμιση προς το χαλαρό για να δουλέψουν πιο σωστά).
Πηγαίνοντας χαλαρά σε λακούβες κλπ χτύπαγε λίγο,ήταν λίγο ξερό,όταν όμως πέρναγε πιο γρήγορα λιγάκι,τα έκανε όλα Ίσωμα.
Είναι μικρό σε όγκο.για συνεπιβάτη είναι μαζεμένα τα πράγματα.
Μου άρεσε πολύ,σε βάζει σε διάθεση να παίξεις,να βγάλεις λίγο τον καγκουρα που κρύβεις μέσα σου.
Μου θύμισε λίγο το νορντεν σε α
Η οθόνη του μαρεσει που είναι κάθετη.
Α, σηκώθηκα όρθιος και η φτέρνα έβρισκε λίγο στο προστατευτικό της εξάτμισης που έχει πριν το τελικό.
