KTM 640 Adventure vs YAMAHA Tenere 660z

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Το ξέρω οτι αυτά ειναι πολυσυζητημενα, αλλα ψαχνοντας στο φορουμ, βρήκα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ πληροφορίες για το Tenere, αλλα για το 640 μια ολοκληρωμένη άποψη (μάλλον δεν έψαξα καλά) δεν βρήκα.

Πολλά περνούν απο το μυαλό μου και σκέφτομαι για πιθανή αλλαγή σε ένα απο τα δυο μεκανάκια.

Λόγω της συμβίωσης μου με το 990, τα κάνω όλα. Άσφαλτο, χώμα, δικάβαλος με την γυναίκα, μπαγκάζια κλπ κλπ.
Όμως, θες λιγο οι δύσκολοι καιροι, λίγο το γαργαλητό για το χώμα, σκέφτομαι για μια μελλοντική αλλαγή σε ένα μικρότερο και σαφώς οικονομικότερο μοτο.

Για πείτε τις απόψεις σας οι κάτοχοι.... :friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω ειμαι εδω για σενα

αναλυση!!!

640 !!!!!! τα υπολοιπα ειναι για να λεμε

τερμα
(και θα κλειδωσω και το θεμα:dstpc:ktm)
:nnj:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εγω BmwΔακιας ειμαι αλλα η αλήθεια να λέγετε
Δηλαδη
Θες να γίνεις καλύτερος οδηγός , πρεπει να κανεις χώμα !!( ολοι οι σοβαροί οδηγοί του μοτοgp, και οχι μονο το εχουν στο καλεντάρι της προπόνησης τους )
Ποιο ειναι το καταλληλότερο να σου κανει τα κέφια στο βουνό αλλα και συντροφιά στην άσφαλτο ;;;
Ktm μονο ( σε κανει μάγκα απο τον σκελετό του απο τις αναρτήσεις του απο την δύναμη του ,τι να πρωτοπεί κανει
Οςο αφορα τις βλάβες και αυτα που λένε εχει να κανει μονο με το ποσο σωστός εισαι απέναντι του οςο αφορα τα σέρβις κλπ και κατα ποσο αυτος που το σερβίρει ειναι γνωστής !!!!
Ολα τα αλλα ειναι μύθοι
Το εχω 2 Χρονια δε φημιζομαι για την καλη χρήση που κανω στα εργαλεία μου απο θεμα οριακής χρήσης του κινητηρα και όλων των υπολοίπων συστημάτων μεχρι και τις άφθονες τούμπες ομως στα σέρβις μου ειμαι Χάρακας
Αποτελεζμα δεν εχει μεινη πουθενά ουτε καν ενα φουιτ ( σκαζμενο λαστιχο )
Ενώ πολλα αλλα και ειδικότερα καινούργια μενανε για πλάκα
Τεσπα μιλάω αντικειμενικά θεωρώ το εργαλείο πολυ έξυπνο και με τρομακτικές δυνατότητες στο χώμα αλλα και αξιοπρεπέστατο στην άσφαλτο
Αυτα !!!και δε θελω μα μου σου του
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μα μου σου.....:D

Σοφά μίλησε ο γέροντας!!!
Υπάρχουν μερικά που είναι σε άριστη κατάσταση, με λίγο ψάξιμο θα βρεθούν!
Οχι οποιος εχει αντίθετη άποψη να βγει να τις μετρήσουμε ....... τις απόψεις ....μας
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μεχρι και ο γατουλας που εχει τενερε και του εχει κανει 100000 μοντιφιες (εννοω θετικες βελτιωσεις οχι καγκουριες )για να το φέρει εκει που θελει είδε και απο είδε και αγόρασε Ktm
Βεβαια το κράτησε και αυτο διότι θελει να πηγαίνει πιο ξεκούραστα στην άσφαλτο αν και πιστεύω οτι θα το δώσει με την πρώτη ευκαιρια
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη σε οτι αφορα το 640... αυτο που βλεπεις στην φωτο διπλα ειναι του 2003... ας ξεκινησουμε απο το μοτερ. τα 49 αλογα που αναφερει η ΚΤΜ στο δρομο θα σου φανουν σιγουρα περισσοτερα. με το μαμα γραναζομα (16-42) ταξιδευεις με 130-135 χωρις προβλημα, ισως με λιγο κουνημα λογο υψους και αναλογα το λαστιχο... απο τις 6000 σ.α.λ και πανω οι κραδασμοι αυξανουν ενοχλητικα. αν ο προορισμος ειναι "παιχνιδια στο χωμα" το "16-42" απλα δεν κανει. αλλαζεις το 16 με 15 και αλλαζει τελειως. ανεβαζει στροφες και χιλιομετρα πιο προθυμα αλλα χανεις 10-15 χιλιομετρα στην ασφαλτο... οι αναρτησεις καταπινουν τα παντα. κροκαλες, νεροφαγωματα και οτι αλλο βρεθει στο δρομο σου. μονο παραπονο αποτελει το ελατηριο της πισω αναρτησης. αν σκοπευεις να ταξιδεψεις διπλος ή με βαλιτσες θα χρειαστεις το επομενο σε σκληροτητα ελατηριο για να μπορεσεις να εκμεταλευτης ολο το ευρος των ρυθμησεων. τα φρενα ειναι ικανοποιητικα με προοδευτικη λειτουργια και με σωληνακια υψηλης απο μαμα... μοναδικα προβληματα το κομπλερ της μιζας (αλλα εχεις και μανιβελα η οποια ομως ειναι αριστερα) και η κατω τρομπα του συμπλεκτη... η ανεση στο ταξιδι δεν ειναι το δυνατο του σημειο. απο την μια η σελα θελει σφυχτα οπισθια, απο την αλλη η καλυψη απο την μασκα του δεν ειναι αρκετη... μεγαλο ατου το 28αρι τεποζιτο που σου δινει μεγαλη αυτονομια σε ορεινες διαδρομες. με γεματο το τεποζιτο η μηχανη ζυγιζει περιπου 183 κιλα. σε οτι αφορα την καταναλωση εγω προσωπικα σε ταξιδι με το 16-42 εχω βγαλει μεση καταναλωση 5,6 λ/100χλμ ενω με το 15-42 πηγα στα 6λ/100χλμ... λιγη προσοχη στα ηλεκτρικα του. εχει λεπτα καλωδια που με τον καιρο απο τα νερα και τις οξειδωσεις σπανε. αλλαξα το χειμωνα που μας περασε ολα τα καλωδια πισω απο τον διακοπτη γιατι τα 2 απο τα 6 (αν θυμαμαι σωστα) παρεδωσαν το πνευμα και τα υπολοιπα ηταν και αυτα ετοιμα... αυτα απο μενα. αν θυμηθω κατι θα συμπληρωσω στην πορεια...
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Οςο αφορα τις βλάβες και αυτα που λένε εχει να κανει μονο με το ποσο σωστός εισαι απέναντι του οςο αφορα τα σέρβις κλπ και κατα ποσο αυτος που το σερβίρει ειναι γνωστής !!!!

Αποτελεζμα δεν εχει μεινη πουθενά ουτε καν ενα φουιτ
Οχι οποιος εχει αντίθετη άποψη να βγει να τις μετρήσουμε ....... τις απόψεις ....μας
Του αποπανου το γληγορο ατι δεν έχει βγάνει κιχ.

Μόνο κάτι αχ βαχ έχει βγανει αλλα μελωδικα. Βγάζει κεραία και πιάνει σταθμο στα φμ. :muted::muted::muted:

( τι μας έχει κάνει αυτό το φωτομπακετ ρε πιδακιμ. Ούτε μια φωτο δε μπορούμε να βρούμε να τρολλαρουμε με την ευκολία μας :p:p)
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ξέρω οτι αυτά ειναι πολυσυζητημενα, αλλα ψαχνοντας στο φορουμ, βρήκα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ πληροφορίες για το Tenere, αλλα για το 640 μια ολοκληρωμένη άποψη (μάλλον δεν έψαξα καλά) δεν βρήκα.

Πολλά περνούν απο το μυαλό μου και σκέφτομαι για πιθανή αλλαγή σε ένα απο τα δυο μεκανάκια.

Λόγω της συμβίωσης μου με το 990, τα κάνω όλα. Άσφαλτο, χώμα, δικάβαλος με την γυναίκα, μπαγκάζια κλπ κλπ.
Όμως, θες λιγο οι δύσκολοι καιροι, λίγο το γαργαλητό για το χώμα, σκέφτομαι για μια μελλοντική αλλαγή σε ένα μικρότερο και σαφώς οικονομικότερο μοτο.

Για πείτε τις απόψεις σας οι κάτοχοι.... :friendship:
Για τη χρήση που περιγράφεις εσύ ο ίδιος είναι πιο κοντά το Tenere, το οποίο με κάποιες λίγες αλλά σημαντικές παρεμβάσεις θα γίνει 50/50 (on/off) και στην Εθνική θα σε ταξιδεύει ακλόνητο μέχρι τη τελική του. Το 640 όπως είναι από το εργοστάσιο είναι 40/60 (on/off) με τα καλά και τα κακά του λόγω του περισσότερο χωμάτινου χαρακτήρα του.

Αν μιλάμε για ένα και μοναδικό μηχανάκι με το οποίο θα κάνεις και δικάβαλα και μπαγκάζια για ταξίδια η επιλογή σου -αν και θα στεναχωρήσω τον Φοίνικα (που ξεχνάει πως το 'χει για 2ο)- είναι το Tenere. Το 640 θα σου χαρίσει περισσότερα χαμόγελα στο χώμα αλλά στο ταξίδι... σέλα και κραδασμοί θα σου χαρίσουν μπόλικο πόνο (εξαρτάται βέβαια και την ηλικία σου και τις αντοχές σου).

Στα θέματα αξιοπιστίας θα συμφωνήσω με τον Φοίνικα αν τηρείς το πρόγραμμα των service δεν θα έχεις προβλήματα αν και το Tenere θα δείξει περισσότερο ανοχή στη μη τήρηση τους (αυτή είναι η αλήθεια).
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Λόγω της συμβίωσης μου με το 990, τα κάνω όλα. Άσφαλτο, χώμα, δικάβαλος με την γυναίκα, μπαγκάζια κλπ κλπ.

Για πείτε τις απόψεις σας οι κάτοχοι.... :friendship:

Το πόσο τα λατρευώ αυτό το 640 δεν μπορώ να το περιγράψω...
Στα γρήγορα, η απάντηση μου είναι...

Για αυτό που έγραψες το tenere θα σε βολέψει καλύτερα...

Το 640 θα τα κάνει αυτά που ζητάς αλλά, θες άλλη σέλα.... και φράγκα για τα rervice (νομίζω είναι πιο συχνά από του tenere... εγώ τουλάχιστον κάθε 2500 το παω μέσα)

Προβλήματα δεν βγάζει (αν ο προηγούμενος ήταν άξιος, πράγμα που ισχύει για όλα τα μεταχειρισμένα)...

Με υγεία ότι και να πάρεις.
:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
1. Aν σ'ενδιαφέρει κυρίως το χώμα ,μπορείς να είσαι τυπικός κ τακτικός στα service ,δεν έχεις(ακόμα) τενοντίτιδες ,κ θες να ταξιδεύεις μονάχος κ κυρίως απο επαρχιακά οδικά δίκτυα ,πάρε ένα ΚΑΛΟ 640adv.

2. Aν σε ενδιαφέρει να κάνεις ΟΛΑ όσα κάνεις με το 990 σου (1oς-2πλος-ασφαλτο-χωμα) ,αλλά οικονομικότερα σε κατανάλωση-χρηση-συντήρηση-αξιοπιστία ,πάρε XT660Z.

Ομως...

H τιμή απόκτησης του XT660Z ,είναι πολύ κοντά σε αυτήν ενός 690enduro ,οπότε ,αν είσαι ο τύπος του 1. > πάρε 690enduro.

Eπίσης...

Αν δώσεις το 990 κ καβαλήσεις ένα XT660Z "μαμά" ,και έχεις παρόμοιες απαιτήσεις οδηγικής απόλαυσης (FUN FACTOR στα Ελληνικά) ,τότε θα ξενερώσεις γρήγορα ,και ,ή θα τα χώσεις χοντρά για βελτιώσεις ,ή θα το δώσεις γρήγορα κ θα ψαχνεις για κάτι άλλο.

Γενικά ,ότι κ να πάρεις ,να θυμάσαι: "Το φτηνό ,αποδεικνύεται συνήθως πολύ Ακριβό"
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Καταρχήν καλημέρα! Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις σας... :friendship:

Βασικά θα σας πω, ότι αυτό που με νοιάζει, είναι να μπορώ να πάρω την παντόφλα μου άνετη όταν θα πάμε την βόλτα μας. Γιατί ξέρω ότι αν πιαστεί θα έχουμε πονοκέφαλο :hh:

Τα υπόλοιπα μόνος μου, θα τα κάνω όπως και να έχει.

Απ' οτι καταλαβαίνω, το 640 είναι κομπρεσέρ. Το Τενερε ναι, μπορεί να κάνει για την δικάβαλη δουλειά άνετα και να χαίρεται η γυναίκα, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα ξενερώσω.

@el-Gatto Σίγουρα έχω σκεφτεί για 690 και το γουστάρω, αλλά με περιορίζει το διπλό άτομο. Και περιμένω εναγωνίως το review για το νεοαποκτηθέν σου 690.... :woot:

@NIKOLTSOS Τις περισσότερες επισκευές - service -λαδια - ξυδια και γενικα τα γύρω γύρω, τα κάνω εγω. Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα μηχανάκια μου και δόξα τον θεό πιάνουν τα χέρια μου. Οπότε θα πηγαίνει συνεργείο μόνο για βαλβίδες ;):)

@STF Μπορεί να <δείχνω> το tenere αλλα τα μάτια μου κοιτούν το ΚΤΜ.. Μήπως είμαι αλλήθωρος γιατρέ μου;;:wacky::roflmao:

@Phoenix Πλάκιμ, που λέμε και στο χωριόμ, το γνωρίζω οτι, ΚΤΜ για τα πάντα όλα και παντού. Ξέρω οτι το χώμα σε κάνει καλύτερο οδηγό και γιαυτό επιδιώκω να κάνω όσο πιο πολύ χώμα μπορω. Όσον αφορά τα σερβις του, είναι γνώριμο οτι τα ΚΤΜ τα σπάνε οι ιδιοκτήτες. Για να σου κάνει αυτά που του ζητάς, θέλει την περιποίηση του στην ώρα του. :cool::cool::cool:

@στεργιος ψηλογιωργης Ταξιδεύεις δικάβαλος με το 640;; Και αν ναι, ας μας πει εντυπώσεις η κυρά... :D:D:D



Οχι οτι με το 990 πάω με την ταυτότητα στο στόμα, ούτε είμαι ο δίδυμος αδερφός του του Chris Birch. Ούτε κάνω τα πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο. Το μηχανάκι βγαίνει μόνο σε βόλτες. Και ότι και να πάρω πάλι μόνο σε βόλτες θα βγαίνει.

Απλά όταν ανεβαίνω στο 990 το γουστάρω και προσπαθώ να το χρησιμοποιώ στο έπακρο κατά των δικών μου δυνατοτήτων, χωρίς να το λυπάμαι είτε αυτό είναι σε άσφαλτο, είτε σε χώμα. 5 χρόνια μαζί του και ποτέ του δεν με έχει ξενερώσει. Και φυσικά δεν παραπονιέται και η κυρά.

Σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή για να ρίξω τα έξοδα συντήρησης και χρήσης γενικότερα, διότι δεν θα σας κρύψω ότι, ζορίστηκα αρκετές φορές για να πάω μια βόλτα σκεπτόμενος πόσο θα κάψει. Τα χρόνια πέρασαν και εργασιακές μας συνθήκες άλλαξαν και μπορεί να αλλάξουν περισσότερο.

Όταν πήρα το 990, είπα ποτέ δεν θα το δώσω και ποτέ δεν με ένοιαζε πόσο θα κάψει αλλά εδώ με κάλυψε η φράση <ποτέ μην λές ποτέ>....

Δεν θέλω να το δώσω και θα ζοριστώ για να το κρατήσω, αλλά να έχω ένα μηχανάκι που δεν θα το χαίρομαι;; Γιαυτό και λοιπόν η σκέψη της αλλαγής....

Τα 'σώψυχα μου έβγαλα πάλι :D:D
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καταρχήν καλημέρα! Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις σας... :friendship:


@el-Gatto Σίγουρα έχω σκεφτεί για 690 και το γουστάρω, αλλά με περιορίζει το διπλό άτομο. Και περιμένω εναγωνίως το review για το νεοαποκτηθέν σου 690.... :woot:

@STF Μπορεί να <δείχνω> το tenere αλλα τα μάτια μου κοιτούν το ΚΤΜ.. Μήπως είμαι αλλήθωρος γιατρέ μου;;:wacky::roflmao:

Οχι οτι με το 990 πάω με την ταυτότητα στο στόμα, ούτε είμαι ο δίδυμος αδερφός του του Chris Birch. Ούτε κάνω τα πολλά χιλιόμετρα τον χρόνο. Το μηχανάκι βγαίνει μόνο σε βόλτες. Και ότι και να πάρω πάλι μόνο σε βόλτες θα βγαίνει.

Απλά όταν ανεβαίνω στο 990 το γουστάρω και προσπαθώ να το χρησιμοποιώ στο έπακρο κατά των δικών μου δυνατοτήτων, χωρίς να το λυπάμαι είτε αυτό είναι σε άσφαλτο, είτε σε χώμα. 5 χρόνια μαζί του και ποτέ του δεν με έχει ξενερώσει. Και φυσικά δεν παραπονιέται και η κυρά.

Σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή για να ρίξω τα έξοδα συντήρησης και χρήσης γενικότερα, διότι δεν θα σας κρύψω ότι, ζορίστηκα αρκετές φορές για να πάω μια βόλτα σκεπτόμενος πόσο θα κάψει. Τα χρόνια πέρασαν και εργασιακές μας συνθήκες άλλαξαν και μπορεί να αλλάξουν περισσότερο.

Όταν πήρα το 990, είπα ποτέ δεν θα το δώσω και ποτέ δεν με ένοιαζε πόσο θα κάψει αλλά εδώ με κάλυψε η φράση <ποτέ μην λές ποτέ>....

Δεν θέλω να το δώσω και θα ζοριστώ για να το κρατήσω, αλλά να έχω ένα μηχανάκι που δεν θα το χαίρομαι;; Γιαυτό και λοιπόν η σκέψη της αλλαγής....

Τα 'σώψυχα μου έβγαλα πάλι
:D:D
Κοίτα το μεγαλύτερο σου πρόβλημα είναι ότι έχεις το 990 και όντως θα ξενερώσεις με μια επιλογή σαν το Tenere. Η αλήθεια είναι πως με πολλά μηχανάκια θα ξενέρωνες αφού είσαι κάτοχος του 990. Το 990 (όπως και το 950) είναι μηχανές που αδειάζουν μεν τη τσέπη αλλά το χαμόγελο το μοιράζουν απλόχερα.
Ας πούμε ότι το Tenere το αφήνεις στην άκρη. Το 640 το περιέγραψες πολύ ωραία, είναι κομπρεσέρ και νομίζω πως έχεις καταλάβει πολύ καλά περί τίνος πρόκειται.

Οπότε.... η πρόταση του @el-Gatto είναι ίσως η πιο κατάλληλη, ένα 690 με βελτιωμένη σέλα θα το κάνει αρκετά ανεκτό στην άσφαλτο αν και δεν θα φτάσει τα επίπεδα άνεσης του Tenere, θα είναι σαφώς καλύτερο του 640. Κυρίως από άποψη κραδασμών (πράγμα που δεν πρέπει να υποτιμήσεις όταν μιλάμε για μια και μόνη μηχανή).

Εγώ ήμουν πολύ κοντά στο να καταλήξω στο Husky 701 (σχεδόν ίδιο με το 690) αλλά τελικά κατέληξα στο WR250R καθώς ταξίδια θα αργήσω να κάνω (έστω και κοντινά διήμερα) αλλά και τα πάγια και έξοδα συντήρησης είναι ακόμη μικρότερα με το 250άρι (με 120€ έχω καθαρίσει την ετήσια ασφάλεια και τΑ τέλη κυκλοφορίας). Μου επιτρέπει να ονειρεύομαι πως στο μέλλον θα παραμείνει στο στάβλο ως 2ο μηχανάκι και αν επιτρέψουν οι συνθήκες (πολύ δύσκολο αλλά ποτέ δε ξέρεις, τα όνειρα τσάμπα είναι) πάρω και μια μηχανή δρόμου.

Άρα αν θέλεις ΕΣΥ να χαμογελάς νομίζω πως όντως το 690 είναι μια καλή επιλογή (πάντως καλύτερη του 640). Τώρα η βελτίωση της σέλας είναι απαραίτητη και ότι και να κάνεις 990 δε θα γίνει (ακόμη και λόγω θέσεις των πατητών).

Μήπως να πάρεις κι ένα καλό κράνος; Ένα που να απορροφά και την κρούση και την αντίχηση της παντόφλας; :p
 
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Κωστα το κατεμακι το πηρα για μενα και μονο για μενα... ;) γι' αυτο και τον τελευταιο χρονο σκεφτομαι την αγορα δευτερης μηχανης για on road αποδρασεις με την κυρα...
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Για ολα αυτα που λες οτι θελεις ...TENERE.Στο κατω κατω τι απαιτησεις εχεις απ το χωμα?Αγωνες θα πας ?Διελευση απο ευκολα εως του μετριου θελεις,ετσι δεν ειναι?Εφοσον θα εχεις μονο μια μηχανη και θελεις και ανεση (οσο γινεται )για την κυρα...TENERE.
Οσο για το χαμογελο μεσα απ το κρανος,εχουν περασει απ τα χερια μου πολλα δυνατα μηχανακια (και αγωνιστικα) κι ομως το ταπεινο κουλουρι μου (που ειναι υποδειεστερο του τενερε)καταφερνει και μου χαριζει αρκετα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για ολα αυτα που λες οτι θελεις ...TENERE.Στο κατω κατω τι απαιτησεις εχεις απ το χωμα?Αγωνες θα πας ?Διελευση απο ευκολα εως του μετριου θελεις,ετσι δεν ειναι?Εφοσον θα εχεις μονο μια μηχανη και θελεις και ανεση (οσο γινεται )για την κυρα...TENERE.
Οσο για το χαμογελο μεσα απ το κρανος,εχουν περασει απ τα χερια μου πολλα δυνατα μηχανακια (και αγωνιστικα) κι ομως το ταπεινο κουλουρι μου (που ειναι υποδειεστερο του τενερε)καταφερνει και μου χαριζει αρκετα.
Δημήτρη είσαι σωστός, χρειάζεται όμως πολύ καταστάλαγμα και συνειδητή απόφαση. Θα προσέθετα πως με σχετικές παρεμβάσεις το Tenere θα πάει και σε πολύ δύσκολα κομμάτια, όχι με την ίδια ευκολία (αυτό είναι σίγουρο) αλλά θα πάει.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μην σε μπερδεύουν
Σου ειπα κατεμ και ξερω ψωμί και το 640 οχι το 690
Να ακούς !!!!
 
Top Bottom