KTM 640 Adventure vs YAMAHA Tenere 660z

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
κωστη,τα εχουμε πει και κατ ιδιαν θα τα πω κι εδω ετσι να συμμετεχω στην κουβεντα.
θεωρω πως πρεπει να τα βαλεις σε μια ιεραρχια οσον αφορα την χρηση.
αν δηλαδη κανεις ασφαλτο και ιδιαιτερα δικαβαλο σε ενα ποσοστο μεγαλο,τοτε θα κανεις υποχωρησεις στο χωματινο κομματι.
το ιδιο ισχυει και στην αντιστροφη περιπτωση.
οποτε πρεπει να σκεφτεις ποια θα ειναι η κυρια χρηση σου.
επισης την αλλαγη σκεφτεσαι να την κανεις για οικονομικους λογους.περα απτα τελη και της ασφαλειες,νομιζω πως το τενερε θα ειναι λιγο πιο φθηνο στην συντηρηση του απτο κτμ,γιατι ειναι πιο ησυχο μηχανακι και πιο πολιτικο ας πουμε.δεν ειμαι γνωστης αλλα αυτο εικαζω.
οταν πηρα το στρωμ το εκανα με καθαρα πρακτικα κριτηρια.παω βολτες,ταξιδευω,δικαβαλος,δεν με πολυνοιαζει η πολη=στρωμ.
ελα ομως που και μεσα στην πολη βολευει το μπουρδελο:D.( να σημειωσω πως στην πατρα λιγο πολυ με ολα θα βολευτεις και μεσα στην πολη.το διαπιστωσα οταν εδωσα το παπι και εμεινα μονο με ενα μηχανακι,μια χαρα τα καταφερνω).
επισης,αν καταφερεις να ριξεις τα κοστη,μπορουν τα χλμ ανα χρονο που κανεις να αυξηθουν.
κλεινω με μια κουβεντα που καταλαβα και οταν ειχα ενα μηχανακι που καραγουσταρα,αλλα δεν μπορουσα να ευχαριστηθω.
προτιμω να ειναι το μηχανακι μου υπηρετης,παρα να ειμαι εγω δικος του,κιας ειναι και λιγο χειροτερο.
βολταρε τα και τα δυο να δεις πως ειναι.
(μονο αυτα τα δυο παιζουν σαν επιλογες;κατι αλλο δεν;;; )
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
@akis69 Η χρήση του θα είναι πιστεύω 60-40 (Χώμα-Άσφαλτο) μην σου πω και 50- 50. Βεβαια αν έχεις ένα οικονομικότερο μηχανάκι σημαίνει οτι αυξανεις την αυτονομία σου, με αποτέλεσμα ίσως να κάνεις και περισσότερο άσφαλτο... Ναι τα έχουμε πει φίλε και είμαι σε μεγάλο δίλημα.

Ρε φιλαράκι, δεν εχω κάτι άλλο που να μου κάνει το "κλικ"... Αυτά, θεωρω για μένα είναι τα μηχανάκια για την χρήση και το κόστος που θέλω και να τα πηγαίνω όπου θέλω χωρίς να τα λυπάμαι.

Χάρη στον @akis69 θα έχω την ευκαιρία να κάνω βολτα ένα tenere και θα δω πραγματικά τι μηχανάκι είναι (έστω και λιγο). Μπορεί να το καβαλήσω και είμαι κομπλέ.. Γιου νεβερ νόου.

Αν καταφέρω και βρω και ένα 640 για ένα τεστ θα είναι ιδανικό..

Α και να πω κάτι που δεν ανέφερα στο αρχικό πόστ, ότι έχω και κάλο στον εγκέφαλο με το 990.. Το αγαπάω ρε παιδιά... :inlove:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το ξέρω οτι αυτά ειναι πολυσυζητημενα, αλλα ψαχνοντας στο φορουμ, βρήκα ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ πληροφορίες για το Tenere, αλλα για το 640 μια ολοκληρωμένη άποψη (μάλλον δεν έψαξα καλά) δεν βρήκα.

Πολλά περνούν απο το μυαλό μου και σκέφτομαι για πιθανή αλλαγή σε ένα απο τα δυο μεκανάκια.

Λόγω της συμβίωσης μου με το 990, τα κάνω όλα. Άσφαλτο, χώμα, δικάβαλος με την γυναίκα, μπαγκάζια κλπ κλπ.
Όμως, θες λιγο οι δύσκολοι καιροι, λίγο το γαργαλητό για το χώμα, σκέφτομαι για μια μελλοντική αλλαγή σε ένα μικρότερο και σαφώς οικονομικότερο μοτο.

Για πείτε τις απόψεις σας οι κάτοχοι.... :friendship:
 

chaosm

Μέλος
Κωστα το κατεμακι το πηρα για μενα και μονο για μενα... ;) γι' αυτο και τον τελευταιο χρονο σκεφτομαι την αγορα δευτερης μηχανης για on road αποδρασεις με την κυρα...
Αυτό. Μήπως να κοιτάξεις να δώσεις το 990 και να πάρεις 2. Στη θέση σου το θα έπαιρνα το 640 κ ένα versys. Θα μου πεις κάτσε ρε εδώ πάμε να κόψουμε και θα πάρω 2; τα διπλά θα είναι ασφάλεια και σήμα. Τα τέλη κυκλοφορίας θα είναι 55x2 (αν δε κάνω λάθος). Κατανάλωση και κόστος συντήρησης του versys είναι αστεία. Μιας και το είχα για 4 χρόνια και 55.000χλμ. Αν θες το πιστεύεις ότι μόνο μπαταρία άλλαξα σε αυτό το μηχανάκι πέρα από λάδι φίλτρο μπουζί. Και δεν καίει. Θα το έχεις αραχτό με τις βαλίτσες του στο πάρκινγκ και θ είναι πάντα έτοιμο για εξορμήσεις. Από κει και πέρα θα έχεις και το αλυσοπριονο για το βουνό. Με μια καλή σειρά στον Τάκη (γνωστό μάστορα) δε θα έχεις θέματα. Και τιμές πιστεύω σωστές βάση δουλειάς.

Εμένα η γνώμη μου είναι αυτή. Αλλιώς επειδή είσαι για ktm αν πας σε ένα δε βλέπω να γλιτώνεις τη παντόφλα
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Κοίτα το μεγαλύτερο σου πρόβλημα είναι ότι έχεις το 990 και όντως θα ξενερώσεις με μια επιλογή σαν το Tenere. Η αλήθεια είναι πως με πολλά μηχανάκια θα ξενέρωνες αφού είσαι κάτοχος του 990. Το 990 (όπως και το 950) είναι μηχανές που αδειάζουν μεν τη τσέπη αλλά το χαμόγελο το μοιράζουν απλόχερα.
Ας πούμε ότι το Tenere το αφήνεις στην άκρη. Το 640 το περιέγραψες πολύ ωραία, είναι κομπρεσέρ και νομίζω πως έχεις καταλάβει πολύ καλά περί τίνος πρόκειται.

Οπότε.... η πρόταση του @el-Gatto είναι ίσως η πιο κατάλληλη, ένα 690 με βελτιωμένη σέλα θα το κάνει αρκετά ανεκτό στην άσφαλτο αν και δεν θα φτάσει τα επίπεδα άνεσης του Tenere, θα είναι σαφώς καλύτερο του 640. Κυρίως από άποψη κραδασμών (πράγμα που δεν πρέπει να υποτιμήσεις όταν μιλάμε για μια και μόνη μηχανή).

Εγώ ήμουν πολύ κοντά στο να καταλήξω στο Husky 701 (σχεδόν ίδιο με το 690) αλλά τελικά κατέληξα στο WR250R καθώς ταξίδια θα αργήσω να κάνω (έστω και κοντινά διήμερα) αλλά και τα πάγια και έξοδα συντήρησης είναι ακόμη μικρότερα με το 250άρι (με 120€ έχω καθαρίσει την ετήσια ασφάλεια και τΑ τέλη κυκλοφορίας). Μου επιτρέπει να ονειρεύομαι πως στο μέλλον θα παραμείνει στο στάβλο ως 2ο μηχανάκι και αν επιτρέψουν οι συνθήκες (πολύ δύσκολο αλλά ποτέ δε ξέρεις, τα όνειρα τσάμπα είναι) πάρω και μια μηχανή δρόμου.

Άρα αν θέλεις ΕΣΥ να χαμογελάς νομίζω πως όντως το 690 είναι μια καλή επιλογή (πάντως καλύτερη του 640). Τώρα η βελτίωση της σέλας είναι απαραίτητη και ότι και να κάνεις 990 δε θα γίνει (ακόμη και λόγω θέσεις των πατητών).

Μήπως να πάρεις κι ένα καλό κράνος; Ένα που να απορροφά και την κρούση και την αντίχηση της παντόφλας; :p
Εχω σκεφτεί και για οποιαδήποτε βελτίωση ως προς οφελος του συνεπιβάτη σε ενα 690... Αλλα φυσικά ειναι κάτι που θα φτάσει ως ενα σημείο. Και την άνεση του μεγάλου η έστω ενός τενερε δεν θα την εχει.

Απλά ο τρόπος που το σκέφτομαι, ειναι ότι έστω για τις λιγοστές φορές που θα ανέβει πάνω η γυναίκα, θέλω να το ευχαριστιέται και να μην σκέφτεται ποσο πονάει ο κωλος της απο την βολτα Χαχαχαχαχχαχ

Κοίταξε... ΟΤΙ κράνος και να πάρω, το κατάνα της κυράς κόβει τα πάντα χαχααχχχαχαχαχ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν το 640adv δεν εχει μεγαλες διαφορες (που μαλλον δεν εχει) με το 640 enduro που ειχα τοτε
Το 640 το ξεχνας για δικαβαλο ασφαλτινο ταξιδι σε εθνικες οδους!!!!!!!!!!!! Σε επαρχιακο δικτυο εξαρτατε απο τις αντοχες του συνεπιβατη
Για μονοκαβαλο σε εθνικες οδους το συζηταμε Εγω πχ τα πρωτα περιπου 100 χλμ σερι εθνικης τα αντεχα Κατοπιν και οσο η ωρα και τα χλμ περνουσαν (παντα σε εθνικη οδο) η αναγκη μου για σταση αυξανοταν γεωμετρικα Τοσο ωστε αν ειχα να καλυψω ας πουμε 300 χλμ στα τελευταια 100 μπορει να εκανα και 4 στασεις Και στον προορισμο μου τελικα εφτανα κατακοπος
Σε επαρχιακο και ειδικα στενο στριφτερο ηταν ομως απολαυση Και οι κραδασμοι τοτε δεν ενοχλουσαν γιατι το γκαζι δεν παρεμενε σταθερο για αρκετη ωρα οπως στην εθνικη
Για το χωμα δεν θα πω μαλλον τα ξερεις
Επισης και για την συντηρηση του επισης μαλλον τα ξερεις, αλλα καλο θα ειναι αν το παρεις τελικα να εισαι ετοιμος και για οχι και τοσο σπανιες μικρες δυσαρεστες εκπληξεις (οπου μικρες=συνηθως μικρου κοστους)

Το τενερε αν και λιγο το εχω οδηγησει το εχω καταταξει στις μοτοσυκλετες της κατηγοριας μαρκετιστικη "απατη" Δηλαδη αυτες που αλλο δειχνουν εκ πρωτης οψεως με το περυτιλιγμα (βλ. σχεδιασμος πλαστικων και περιφερειακων) και αλλο ειναι στην ουσια (βλ. πραγματικες δυνατοτητες) Παρ' ολα αυτα και ελλειψει αλλου στην μεσαια κατηγορια ανταγωνιστικου μοντελου που να τα κανει "ολα", εγω στην θεση σου το τενερε θα επερνα (και αυτο θα ειχα παρει αντι του τρανσαλπ αν ειχε κυκλοφορησει το 2006) Με το καλημερα ομως θα βελτιωνα το μπροστινο και με το ...καλησπερα θα αλλαζα και το αμορτισερ Και αυτο για να μπορει να τσουλησει αξιοπρεπως διασκεδαστικα σε κατι περισσοτερο απο φλατ δασικους χωματοδρομους
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν δεν είσαι ο τύπος του σουζα-παντιλίκι ολούθε
Αν δεν σ ενδιαφέρουν οι 200άρες στις ΕΟ
Αν δεν θα σου λείψει το Power Wheeling σε κάθε ξεκίνημα
Αν δεν σ'ενδιαφέρει να πηγαίνεις τάπα στο χώμα.
Τότε πάρε το Τενερε.
Θα κάνεις μαζί του ,όλα όσα κάνεις με το 990 (εκτός απ'τα παραπάνω) με το μισό κόστος παγίων-κατανάλωσης-χρήσης-συντήρησης.

Αν πιστεύεις ότι θα σου λείψουν τα παραπάνω ,τότε
κρατα το 990 κ μην κοιτάς τίποτ'άλλο.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Άμα δώσεις το 990 θα το θυμάσαι μια ζωή με νοσταλγία, ειδικά αν τελικά επιλέξεις το τενερε που γενικά είναι λιγότερο ζωηρό.
Αν πράγματι είναι θέμα οικονομικό κλπ και δε σε παίρνει να το κρατήσεις, πάρε ένα φθηνό lc4 και όχι απαραίτητα Adventure. αλλωστε αν εξαιρέσεις το μεγαλύτερο τεπόζιτο (που βρισκεις και μεταχείρω τέτοιο αν θες) η ανεμοπροστασια του δεν είναι και πολύ μεγάλη.
Πρόσφατα πήρα ενα κτμ620 (96´) και το ευχαριστιέμαι περισσότερο από όσο θα μπορούσα να φανταστώ πριν το πάρω!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ο συνηγορος του διαβόλου.....:D


Φίλος @Chester24 Κώστα,
είσαι κάτοχος ενός δικύλινδρου 1000 αριού, με το οποίο κάνεις πολλά, μεταξύ αυτών και δικάβαλα ταξίδια.
Θες κάτι πιο οικονομικό
Αλλά να κάνεις τα ίδια!
Όντας κάτοχος μεγάλου ον/οφ που κάνω πάνω κάτω τα ίδια, θα σου πως την άποψη της γυναίκας μου για τη θέση συνεπιβάτη στο τενερε. Να την πώ? Δε χρειάζεται..... Απλά κατέβηκε τρέχοντας! Και θεωρείται καλύτερο απο το 640 σ αυτόν τον τομέα!
Απλά δε γίνεται να αντικαταστήσεις ένα 2κίλινδρο σαν το δικό σου με ένα μονοκύλινδρο και να κάνεις τα ίδια. Θα κάνεις καλύτερα χώματα κι ότι θες μονός! Διπλός, το ξεχνάς!!!
Αν επιμένεις διπλός, θες 2ο μηχανάκι.
Μια λύση είναι να κρατήσεις το 990 και να πάρεις ένα 250-400 για κάθε μέρα και για χώματα (ένα DRZ ας πούμε)
Άλλη λύση είναι ένα Vstrom/Versys/Transalp κι ένα μικρό (όπως παραπάνω)
Άλλη λύση? Πάρε ένα R1200GS και κάνε τα πάντα. Εξαιρουμένων τελών κυκλοφορίας και ασφάλισης που είναι τα ίδια με το 990, σε όλα τα άλλα είναι οικονομικότερο και πιο άνετο στα φορτώματα/δικάβαλα ταξίδια. Όταν το εμπιστευθείς, θα σου χαρίσει χαμόγελα και στο χώμα.
Αν είσαι πιο hard core στο χώμα, πάρε ένα F800GS και πάλι θα είσαι πολύ κάτω σε έξοδα και πολύ καλύτερος στην άσφαλτο από το 990 (για άνεση μιλάω, όχι για γκάζια) και εξίσου χαμογελαστός στο χώμα :)
Αυτά! :)
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Αν είσαι πιο hard core στο χώμα, πάρε ένα F800GS και πάλι θα είσαι πολύ κάτω σε έξοδα και πολύ καλύτερος στην άσφαλτο από το 990 (για άνεση μιλάω, όχι για γκάζια) και εξίσου χαμογελαστός στο χώμα :)
Αυτά! :)
Συμφωνώ μόνο στο "πολύ κάτω σε έξοδα" όσον αφορά σύγκριση 800 με 990. Άντε και στην αίσθηση (και μόνο στην αίσθηση και όχι στο αποτέλεσμα) των φρένων που στο 800 νομίζεις πως έχεις άγκυρες. Σε όλα τα άλλα απλά τα 2 μηχανάκια δεν συγκρίνονται... Και για όσους δεν το ξέρουν είχα το 800 για 70.000 χλμ και το 990 για 3.000 μέχρι πού που ένα χρόνο πριν το πούλησα για εργαλεία της δουλειάς μου. Δεν το έχω βγάλει όμως από το wallpaper του κινητού...

Φίλε, κράτα το 990 και πάρε ένα παπί για την πόλη. Τίποτα άλλο δεν θα σε καλύψει.

Σεντ φρομ Ténéré φον
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ μόνο στο "πολύ κάτω σε έξοδα" όσον αφορά σύγκριση 800 με 990. Άντε και στην αίσθηση (και μόνο στην αίσθηση και όχι στο αποτέλεσμα) των φρένων που στο 800 νομίζεις πως έχεις άγκυρες. Σε όλα τα άλλα απλά τα 2 μηχανάκια δεν συγκρίνονται... Και για όσους δεν το ξέρουν είχα το 800 για 70.000 χλμ και το 990 για 3.000 μέχρι πού που ένα χρόνο πριν το πούλησα για εργαλεία της δουλειάς μου. Δεν το έχω βγάλει όμως από το wallpaper του κινητού...

Φίλε, κράτα το 990 και πάρε ένα παπί για την πόλη. Τίποτα άλλο δεν θα σε καλύψει.

Σεντ φρομ Ténéré φον
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε Γιάννη.
Τα 950/990 είναι παιχνιδομηχανές ,ελιξήρια νεότητας ,τουμπανιασμένα αγχολυτικά ,και εργοστάσια παραγωγής χαμόγελων.

Από την άλλη όμως ,δεν χαίρονται όλοι τα μηχανάκια τους με τον ίδιο τρόπο.
Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τη ίδια φιλοσοφία περί μηχανοδήγησης-χρήσης- ή όπως αλλιώς θέλεις πες το.

Υπάρχουν αναβάτες που γουστάρουν να τσουλάνε αργά ,νωχελικά ,κ να χαζεύουν το τοπίο γύρω τους.
Υπάρχουν αναβάτες ,που δεν ξεπερνάνε τα 120 στην ΕΟ ,για να πετυχαίνουν limit down kατανάλωσης.
Υπάρχουν αναβάτες ,που το χούφτωμα του γκαζιού ολούθε ,τους τρομάζει ,κ δεν το χαίρονται.
Υπάρχουν αναβάτες ,που φοβούνται τις φθορές του "τάπα ολούθε" ,κ το επερχόμενο κόστος τους ,επειδή δεν το αντέχουν ,ή δεν θέλουν να το επωμιστούν.

Κάποιοι από αυτους ,παίρνουν ΚΤΜ ,και ανακαλύπτουν οτι μάλλον έκαναν λάθος επιλογή.
Αυτούς λοιπόν ,μια χαρά θα τους καλύψουν άλλες ,πιό άχρωμες-άγευστες-άοσμες-αθόρυβες ,αλλά κ πιό ήρεμες ,πιό αξιόπιστες ,κ πιό οικονομικές σε όλα μοτοσυκλέτες.

Η χαρά του καθενός μας ,είναι προσωπικό θέμα ,κ ο καθείς δικαιείται να την προσφέρει στον εαυτό του ,με όποιον τρόπο εκείνος επιλέγει.
Το θέμα είναι να μπορούμε να χαιρόμαστε την μέρα ,καβάλα σε όποια γουστάρουμε.
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Κράτα το 990 και πάρε παπί ... (είναι πολύ καλή πρόταση)

Αν και στο car έχεις κάτι 640 τα οποία δείχνουν καλά.... :muted:

(και τα τελευταία 640 έχουν σοβαρές διαφορές από τα πρώτα 640 και 620...ξεκίνησα ένα θέμα για την ιστορία αυτού του μοτέρ αλλά μας έφαγε η δουλεία κάποτε θα συνεχίσει)

:friendship:
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδιά καλημέρα!! Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!!

@konkost Ναι το ξέρω οτι οτι δεν κάνει για ΕΟ, εννοειται.. Μιλάμε κυρίως για επαρχιακό οδικό δίκτυο.. ;)

@el-Gatto Ρε συ Κώστα δεν με ενδιαφέρει το να πάω τάπα, ούτε να κάνω σούζες, ούτε με την ταυτότητα στο στόμα..
Ούτε όμως είμαι νωχελικός οδηγός. Μου αρέσει το παιχνίδι, μου αρέσει να μην λυπάμαι το μηχανάκι μου, μου αρέσει που έχω ένα μηχανάκι που μου συγχωρεί τα λάθη που κάνω και δεν με ρίχνει κάτω.:hungover: Μου αρέσει που δεν χρειάζεται να πειράξω τα περιφερειακά του για να μου δώσει το χαμόγελο που ζητάω.:D Μου αρέσει που με βοηθάει να γίνω καλύτερος οδηγός. Ετσι τουλάχιστον αισθάνομαι εγώ. :friendship: Δεν είμαι σαν και εσένα βρε γατούλη, που το ψάχνεις απο εδώ που το ψάχνεις απο εκει μέχρι να το φέρεις στα μέτρα σου... Αν δεν μου αρέσει κάτι απο την αρχή το βαριέμαι και δεν θα μπω στην διαδικασία να το αλλάξω. (και δεν μιλάω απλά για μια σέλα η ένα κάγκελο)

Επίσης,
δεν νομίζω οτι ΟΛΟΙ οι κάτοχοι των 990,είναι μονίμως με το γκάζι ανοιχτό. Ελάχιστοι είναι αυτοί που του πίνουν πραγματικά το αίμα, με power wheelies, 200χμλ ΕΟ, σουζες κλπ κλπ. Οι περισσότεροι απλά κάνουν οτι κάνω και εγω, παιχνίδι, άνετη βολτα σε ΕΟ, χώμα χωρίς φόβο και άλλα πολλά πολλά :D:D:D:D
Εγω απλά σκέφτομαι να πάω σε μικρότερο για να μειώσω τα έξοδα μου. Δεν είπα οτι θα το κάνω αλλά το σκέφτομαι σοβαρά.

@forester Θόδωρε, τα έχω σκεφτεί όλα αυτά έτσι ακριβώς όπως τα λες.. Και ένα μηχανάκι μόνο του και δυο μικρά μαζί και πολλά πολλά άλλα. To GS 800 είναι πολύ καλή περίπτωση, αλλά δεν το έχω ψάξει όσο θα ήθελα.. Μένεις στα ίδια πάγια έξοδα, τέλη και ασφάλειες και ρίχνεις τα έξοδα της χρήσης.

@yns Όπως ανέφερα και νωρίτερα, το μηχανάκι βγαίνει μόνο σε βόλτες. Δεν ταλαιπωρείται στην πόλη.;) Απλά, τις μέρες που ζούμε πια, όταν είναι να πάει την βόλτα του με πιάνει το άγχος το πόσο θα κάψει.

@NIKOLTSOS μα έχω δεύτερο για την πόλη. Αυτό που σκέφτομαι είναι να μειώσω τα έξοδα μου στο μισό.

Έχει πέσει πολύ μελέτη λέμε... :yew::yew::yew::friendship::friendship::friendship: ΛΟΒ ΓΙΟΥ ΓΚΑΪΖΖΖ
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δυστυχώς δεν έχει υπάρξει (ούτε πρόκειται να υπάρξει) η τέλεια μηχανή, αυτή δηλαδή που θα τα κάνει όλα. Η ζωή αλλάζει, οι ανάγκες αλλάζουν, εμείς οι ίδιοι αλλάζουμε. Όποιανού η τσέπη αντέχει έχει 3-4 μηχανές (ευτυχισμένος άνθρωπος).
Όλη μου τη ζωή είχα μηχανές και από τη κάθε μια ρουφούσα την απόλαυση που μου έδινε, στα μέτρα μου και στα μέτρα της. Πολλές φορές πήρα την απόφαση -γιατί έτσι επέβαλλαν οι συνθήκες- να μείνω χωρίς μηχανή και ποτέ δεν άντεξα παραπάνω από λίγους μήνες. Με κάποιον συμβιβασμό, με κάποια επανάσταση, με κάποια ασυμβίβαστη απελευθέρωση της στιγμής πάντα θα κατέληγα να έχω μια μηχανή. Γιαυτό έμαθα να μην υποτιμάω καμιά τους, Ευρωπαϊκή ή Γιαπωνέζα, μεγάλη ή μικρή και δε θυμάμαι ποτέ να σιχτίρησα με καμιά τους.

Έτσι....

Το Tenere έχει ένα μεγάλο προνόμιο: δεν έχεις άγχος για πολλά πράγματα (βάλτε αυτή τη σκέψη σε οτι κατεβάσει το μυαλό σας) και αυτό σου επιτρέπει να ζήσεις πολλές-πολλές ευτυχισμένες στιγμές. Έχω την υποψία μάλιστα πως όσο θα περνάει ο χρόνος και η φυλή των μεγάλων μονοκύλινδρων θα εκλείπει οι μετοχές του ολοένα και θα ανεβαίνουν ως εκπροσώπου ενός εκ των τελευταίων μοϊκανών.

Τα γράφω αυτά, όχι για να πείσω για την επιλογή του Tenere αλλά γιατί πρέπει να υπάρχουν -όπως υπάρχουν- οι φωνές εκείνες που δεν κατευθύνουν απαραίτητα στην υψηλή έκκριση αδρεναλίνης. Γιατί μπορεί η πολεμική μηχανή να είναι εκεί και να σε περιμένει, τι να το κάνεις όμως αν η ζωή δε σε αφήνει να τη χαρείς. Γιατί να στερηθείς τη μετριότητα αφού δε μπορείς να συντηρήσεις το ακραίο;

Η απόφαση τελικά θα είναι η δική σου και οι γνώμες θα είναι πολλές και το μυαλό σου θα αλλάξει ρότα πολλές φορές και μην στεναχωριέσαι, αυτός είναι ο δρόμος για να διαλέξεις σωστά για ΕΣΕΝΑ.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
@STF Όπως τα λες είναι...

Και στο κάτω κάτω για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το τενερε ΔΕΝ το έχω κάνει ακόμη βόλτα. Ούτε και το 640. Μπορεί να κάνω βόλτα το τενερέ και να μου αρέσει, ποτε δεν ξέρεις. Μπορεί να είμαι προκατειλημμένος..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παρε 640 και πες της γυναίκας οτι για αυτήν η μηχανη τελείωσε και πλεον θα ειναι παιχνιδι μονο για σενα και καθάρισες η σε καθάρισε
Μην φοβαςαι απλά πρόσεχε τα πρώτα χτυπηματα που θα δεχτείς να μην ειναι κρίσιμα μετα θα το ξεπεράσεις
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παρε 640 και πες της γυναίκας οτι για αυτήν η μηχανη τελείωσε και πλεον θα ειναι παιχνιδι μονο για σενα και καθάρισες η σε καθάρισε
Μην φοβαςαι απλά πρόσεχε τα πρώτα χτυπηματα που θα δεχτείς να μην ειναι κρίσιμα μετα θα το ξεπεράσεις
Οχι τιποτε αλλο, με κοιτάνε καλά καλά που γελάω σαν καραγκιόζης... ΧΑΧΧΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧ
 
Reactions: yns
Top Bottom