barbadinos
Μέλος
Βρισκόμαστε σε πορτοκαλί νήμα....νομίζωΑκόμα πριμενουμε να ακούσουμε εντυπώσεις από το Suzuki..
Εντάξει σχετικά σύντομα κάτι θα γράψω (να γράψω λίγα χλμ ακόμη)
Βρισκόμαστε σε πορτοκαλί νήμα....νομίζωΑκόμα πριμενουμε να ακούσουμε εντυπώσεις από το Suzuki..
Πόσο έπρεπε να κάνει?16300;;;;
Τι σκατα, απο unobtainium ειναι;
Πριν τρία χρονια πηρα το 1090R 14500. Το 790R μετα την αυξηση τιμης το 2019 ειχε 14900. Τι σκατα, τοσο ανεβηκε ο πληθωρισμός;Πόσο έπρεπε να κάνει?
Νομίζω ειχε φτάσει 15400 πριν τις φετινές προσφορές, ε, νέο μοντέλο, νέο μοτέρ, είχε έξοδα εξέλιξης, τι θες τώρα και εσύ.Πριν τρία χρονια πηρα το 1090R 14500. Το 790R μετα την αυξηση τιμης το 2019 ειχε 14900. Τι σκατα, τοσο ανεβηκε ο πληθωρισμός;
Έχει ένα 1000ρικακι πιο ακριβά από το 790Πριν τρία χρονια πηρα το 1090R 14500. Το 790R μετα την αυξηση τιμης το 2019 ειχε 14900. Τι σκατα, τοσο ανεβηκε ο πληθωρισμός;
Ότι και να λέμε... Είναι ότι καλύτερο μπορείς να ψώνισεις στα μεσαία on off, με κορυφαία ανάρτηση και επιδόσεις, φρένα κλπ κλπ10ευρω το κυβικο εκατοστο, τσαμπα πραμα, τι λεω;
το 990 θα έχει 17300, γιατί τόσο πρέπει να έχει ένα χιλιάρι. Αναγκαστικά θα ακριβύνει και το 1290 τώρα, γιατί θα έχει νέο ντεπόζιτο και ραντάρ και οθόνη. Για τα πενφέ λέτε, αλλά να ποιά μηχανάκια είναι για τους έχοντες, εικοσαρικάκι ντούγκου στο ταμείο, όχι δόσεις και σέρβις/ασφάλεια στην τιμή, φτωχάντζες που έλεγε και η παίκτρια του μπάτσελορ.10ευρω το κυβικο εκατοστο, τσαμπα πραμα, τι λεω;
Καλα ασε, μεχρι τα 25000 του 1250 ειναι 20 κλησεις ασκοπης μετακίνησης...το 990 θα έχει 17300, γιατί τόσο πρέπει να έχει ένα χιλιάρι. Αναγκαστικά θα ακριβύνει και το 1290 τώρα, γιατί θα έχει νέο ντεπόζιτο και ραντάρ και οθόνη. Για τα πενφέ λέτε, αλλά να ποιά μηχανάκια είναι για τους έχοντες, εικοσαρικάκι ντούγκου στο ταμείο, όχι δόσεις και σέρβις/ασφάλεια στην τιμή, φτωχάντζες που έλεγε και η παίκτρια του μπάτσελορ.
25000 έχει το ADV, σήμερα κοίταξα πάλι, 26 φτάνει με ταπάνταόλα εκτός από χαμηλές αναρτήσεις και σέλα, εξάτμιση και μπαταρία λιθίου. Δεν είναι και καμιά ευκαιρία τα κατέμ επειδή είναι πιο φτηνά (αλλά μόνο κασεράκι).Καλα ασε, μεχρι τα 25000 του 1250 ειναι 20 κλησεις ασκοπης μετακίνησης...
Τελικά έχεις δίκιο, έχει ανέβει πολύ ψηλά όλη η κατηγορία που ονομαζόταν "μεσαία" (δεν είχα προσέξει τιμές...), ο παρελθοντικός χρόνος προφανές γιατί, πλέον δεν είναι πια "μεσαία" και ο μόνος "ξεχασμένος" εκπρόσωπος αυτών που ξέραμε σε μέγεθος, κυβικά, βάρος και τιμή είναι το Τ700. Αναλογικά με τον ανταγωνισμό από triumph 900, BMW F850GS και... την Άφρικα λόγω τιμής, δεν είναι ευκαιρία όπως είπα αλλά είναι στο μέσο όρο και η καλύτερη επιλογή.Ότι και να λέμε... Είναι ότι καλύτερο μπορείς να ψώνισεις στα μεσαία on off, με κορυφαία ανάρτηση και επιδόσεις, φρένα κλπ κλπ
Θα πλερω
Μόνο εγώ αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν φύγω στο γκρέμι που περιμένει εκει στα πλάγια ή έχουν και άλλοι αυτό το ερώτημα.Το μηχανάκι τα σπάει. Σπάει. Τέλος πάντων, άφθαρτο δεν είναι. Λογικό θα μου πεις. Δεν το κάνει λιγότερο επιθυμητό, το ότι ο χοντρός με το 1290 μοιάζει να τα κάνει όλα πιο εύκολα με ξεπερνάει.
Εγώ γενικά αναρωτιέμαι πού θα πεθάνω off-road αλλά τελικά δεν είναι τόσο άσχημα, άσε που είναι λάθος να το σκέφτεσαι, easier said than done. Το θέμα είναι ότι τελικά αν πέσεις αγαρμπα σε πέτρα, το πλαϊνό έξτρα πλαστικό δεν φτάνει.Μόνο εγώ αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν φύγω στο γκρέμι που περιμένει εκει στα πλάγια ή έχουν και άλλοι αυτό το ερώτημα.
Αυτό... Ισως έκανε πρώτη βόλτα στο χώμα, το ταγάρι ήθελε και αντιπυρικηΈλα ντε...
Τι ακριβώς χάλασε δηλαδή...?
Χώρια που τον είδα και λίγο άσχετο...
Είναι δυνατόν να σταματάς το μηχανάκι πάνω που πιάνει πρόσφυση ο τροχός...?
Με ένα εντουρακι θα το απολάμβανε περισσότερο...