KTM 950 (990 LOOK)

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Όταν γράφτηκα στο φόρουμ , γραφονταν τα μελη το ένα μετά το άλλο...εκατοντάδες κάθε μερα ,να παρακολουθήσουν το θρυλικό θρεντ "μετά το vstrom, τι"

Τώρα καλά 40 στο advride


Καλοταξιδο βρε!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Απλοποιεις πολύ το σκεπτικό σου και βασικά βγάζεις συμπεράσματα που δεν βασίζονται σε δεδομένα.

Η BMW προφανώς και δεν έριξε τα στάνταρ της για να συνεργαστεί με την Loncin. Απλά από τις διαθέσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές επέλεξε την στρατηγική συνεργασία. Αντί να δημιουργήσει μονάδα από το μηδέν έκανε συνεργασία με μια υπάρχουσα εταιρεία.

Θα μπορούσε να ακολουθήσει τακτική εξαγοράς,συγχώνευσης, Φασον κλπ αλλά επέλεξε στρατηγική συνεργασία. Όπως φαίνεται και στο βίντεο το πρότυπο ποιοτικής ακριβείας στην παραγωγή ήταν το 99.89%. Νούμερα συγκεκριμένα όχι υποθέσεις. Και εφόσον το πέτυχε αυτό η Loncin μπόρεσε και κράτησε αυτή τη συνεργασία για πολλά πολλά χρόνια.

Τώρα αν η bmw μετέφερε την υπεραξία που ωφελήθηκε από την συνεργασία αυτή στον πελάτη αφορά κομμάτι της τιμολόγησης αλλά σαν προδιαγραφές η bmw έθεσε τα δικά της πρότυπα.

Ακριβώς όπως κάνει αυτή τη στιγμή η yamaha με την Fantic για τα enduro μηχανάκια της η όπως κάνει η ktm με την cfmoto η την bajaj και όπως έχει κάνει παλιότερα η kawasaki με την modenas και πολλές άλλες περιπτώσεις.
Βαγγέλη, δεν έγραψα πουθενά ότι η BMW έριξε τα στάνταρτς της. Αντιθέτως έγραψα πως οι τεχνικές προδιαγραφές παρέμειναν ζητούμενο. Αυτό που έγραψα είναι πως μειώθηκε σημαντικά το κόστος των quality control το οποίο ουσιαστικά ακολουθεί μετά την παραγωγή και αποτελεί ένα σημαντικό κόστος για τις εταιρείες. Κανονικά χρησιμοποιείται για να βελτιωθούν ή να εξαλειφθούν σφάλματα που προκύπτουν στη παραγωγή. Προϋποθέτει να θέλουν οι εταιρείες να το κάνουν αυτό με σημαντικό κόστος. Πόσες θέλουν; Λίγες έως ελάχιστες. Στην εποχή της κατανάλωσης είδαν ότι συμφέρει να παράγουν περισσότερα ποσοτικά και να διευρύνουν τη γκάμα τους παρά... ποιοτικότερα.
Ότι σκέφτομαι για BMW, KTM σκέφτομαι και για οποιαδήποτε εταιρεία, άρα και για τη Yamaha και τη Honda και όπως αποφεύγω να αγοράσω ένα Κινέζικο BMW με τον ίδιο τρόπο αποφεύγω να αγοράσω και ένα Κινέζικο Yamaha, εδώ δε πρόκειται για τον συνήθη Ευρω-Ιαπωνικό πόλεμο. Μου είναι πολύ πιο εύκολο να αγοράσω ένα VOGE, το έγραψα αν και παραδέχομαι ότι κουβαλάω ακόμη μια άρνηση στο θέμα.

Απλοποιώ το σκεπτικό μου; Ναι γιατί προτιμώ να σκέφτομαι απλά σύμφωνα με αυτά που βλέπω.

Είναι μάλλον βολικό να λέμε πως η loncin και η cfmoto έχουν τα δικά τους Κινέζικα πρότυπα και έχουν μείνει εκεί αλλά καλώς η κακώς δεν είναι αυτή η πραγματικότητα. Από την στιγμή που ήρθαν Ευρώπη ήρθαν να παίξουν στα ίσια και αυτό κάνουν και θα κάνουν. Αν ωφελούνται από την κρατική κατάσταση στην Κίνα, την ιδιόρρυθμη επιχειρηματικά κατάσταση και τα χαμηλά ημερομησθια εταιρον εκατερον. Ωφελούνται αλλά τουλάχιστον αυτοί προς το παρόν το περνάνε στον καταναλωτή για να μπουν στην αγορά. Αργότερα άμα έχουν καθιερωθεί θα αυξηθούν οι τιμές.
Ίσως δεν έγινα αντιληπτός. Δεν έγραψα ότι έχουν τα δικά τους Κινέζικα πρότυπα και μένουν εκεί. Ή δεν έχω καταλάβει εγώ που αναφέρεσαι σε σχέση με το σχόλιο μου. Πάντως για να το διευκρινίσω αυτό, προφανώς και πιστεύω πως έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ και κυνηγούν και αυτοί τα υψηλά σταντάρτς για τα δικά τους προϊόντα, όπως επίσης πιστεύω πως οι μεγάλες πολυεθνικές ζούνε τώρα το όνειρο τους (εφιάλτη) που ακούει στο "με τα χεράκια μας... βγάλαμε τα ματάκια μας".

Όσο για τις συνθήκες εργασίας δεν ξέρω τι επικρατεί σε κάθε εργοστάσιο. Ο Κινέζος εχει σταδιακά συσταθεί με τον καπιταλισμό και δεν νομίζω πως οι τεχνικοί και το προσωπικό της loncin ας πούμε κοιμάται σε κοντέινερ και πληρώνεται με ρύζι μην υπερβάλλουμε.

Εξάλλου όσο αφορά τις εργασιακές συνθήκες παγκοσμίως έχουμε δει και στη Γαλλία να πηδάνε από παράθυρα,στην Ιαπωνία να δουλεύουν σα σκλάβοι από ..άποψη.. ,στην Αμερική με social security να πεθαίνουν στους δρόμους για να μην φωνάξουν ασθενοφόρο και στην Ευρώπη των δύο ταχυτήτων ο νότος να παίζει με τη φτώχεια στα μεσαία στρώματα. Αυτό εν πάσει περιπτώσει είναι πολιτικό θέμα και όχι βιομηχανικό.
Για τις συνθήκες εργασίας αλλά κυρίως για την εκμετάλλευση των πολεθνικών εταιρειών που χτίζουν εργοστάσια με μιλιταριστικό καθεστώς εντός τους με μια πολύ πρόχειρη αναζήτηση θα βρεις πολλά άρθρα και βίντεο. Από τους πρωτεργάτες για παράδειγμα είναι η Apple.

Τέλος πάντων, σε καμία περίπτωση δεν έκανα και δεν κάνω τα σχόλια για να αντιπαρατεθώ. Είναι απλά ο τρόπος που αντιμετωπίζω το συγκεκριμένο φαινόμενο συμπεριφοράς πολλών πολυεθνικών ή μεγάλων εταιρειών και δεν το κάνω τώρα αλλά από τις αρχές της δεκαετίας του '90 όπου όλα αυτά άρχισαν σταδιακά να ξεφυτρώνουν στις ζωές μας. Όντως είναι πολιτικό θέμα και από πολιτική δε γνωρίζω, πολλά όμως από αυτά που βλέπω δε μου αρέσουν.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Κλωτσαμε με τους μισθούς πείνας στην Κίνα, τι είπαμε ότι κάνεις με τα 420 η όσα είναι ο βασικός εδώ;
Κλωτσάω επίσης και μάλιστα περισσότερο. Δε θέλω όμως να πάω τη συζήτηση προς τα εκεί.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κλωτσάω επίσης και μάλιστα περισσότερο. Δε θέλω όμως να πάω τη συζήτηση προς τα εκεί.
Την γενικότερη κουβέντα "μετακίνηση παραγωγής σε ξένη χώρα για φτηνό κόστος" εννοείται καλώς την κάνουμε (αν και αλλάζει η μόδα, διαβάσαμε εντός κόβιντ). Τις λεπτομέρειες του αν έχει λεφτά για τσιγάρα και τσάι ο Κινέζος/Μαλαισιανός/Ινδονήσιος/Ινδός/Ταϊβανέζος τις βλέπω περίεργες από τότε που κατάλαβα ότι η κάθε μία θέση εργασίας "εκεί" είναι μία λιγότερη "εδώ" και ακόμα και τότε που υπήρχε η θέση δεν είναι ότι ζούσε πλουσιοπάροχα ο εργαζόμενος σε αυτήν, απλά επιβίωνε. Μαζί με όλους τους άλλους εννοείται ότι καταναλώνω το προϊόν της εκμετάλλευσης του φθηνού εργατικού δυναμικού κυρίως γιατί δεν υπάρχει εναλλακτική πλην ελαχίστων και πολύ περιορισμένων υλικών, οπότε δεν κάνω ηθικοπλαστική συζήτηση, σχόλιο καθαρά στο ότι δεν καταλαβαίνω γιατί τόση ανάλυση ως επιχείρημα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Νομίζω αυτό που λέει ο STF είναι απολύτως κατανοητό. Κάποιος για λόγους πολιτικούς ή ακόμα και θρησκευτικούς ή οπαδικούς μπορεί να μην γουστάρει κάποιος μια μάρκα ή την ίδια την χώρα προέλευσης μιας μάρκας. Δεν διαφωνώ, όλοι μας επηρεαζόμαστε. Αν αύριο η Σαουδική Αραβία βγάλει την καλύτερη μοτοσυκλέτα το γεγονός πώς φέρεται στις γυναίκες και στις μειονότητες και η όλη κοινωνική τους κατάσταση σε φέρνει απέναντι τους ως άνθρωπο και δυσκολευει την φάση να τους δώσεις τα λεφτάκια σου και να υποστηρίξεις την οικονομία αυτή.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με τους Κινέζους, είτε για το ιδιοτυπο πολιτικο τους καθεστώς είτε για τις συνθήκες φτώχειας και εξαθλίωσης μεγάλου μέρους του λαού τους είτε ακόμα και για την στάση τους στον πόλεμο της Ρωσίας με την Ουκρανία.

Τεράστια κουβέντα που κι εγώ αποφευγω και είναι καλύτερα. Δεν είμαι υπέρ χρήματα της Ευρώπης να πηγαίνουν στην Κίνα αλλά παρακολουθώ την βιομηχανία τους, κατανοώ πώς ειδικά ο Έλληνας δεν έχει συνήθως την πολυτέλεια της Premium επιλογής και καλώς ή κακώς ο Κινέζος θα παίξει ρόλο στην μοτοβιομηχανία και σημαντικό.
 
Reactions: STF

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ρε γμτ, αλήθεια.

Δεν θα αγόραζες μοτοσικλέτα αλλά μιά χαρά τους στηρίζεις με κάθε είδους καύσιμο και παράγωγο πετρελαίου. Το "εσύ" γενικό, δεν είναι κατηγορία επί προσωπικού.

Η κουβέντα που γίνεται είναι απλά ανούσια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ουσιαστικά αυτό λέω, η παγκοσμιοποίηση των αγορών έχει φέρει αυτή τη πραγματικότητα.

Θα ήθελα να αγοράσω ένα ΄΄CHAOS΄΄ με 5000 αλογάκια αλλά δε λέει κι αυτό να βγει στη παραγωγή και ζορίζομαι..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
H πραγματικότητα είναι ότι τα πάντα γύρω μας είναι... όχι fair trade. Για αυτό και είναι ανούσια η ηθικής βάσης κουβέντα για όλα τα αγαθά που απολαμβάνουμε.Ακόμα και ο fair trade καφές που έγινε μόδα δεν είναι fair σε τίποτα πλην του μισθού του εργάτη που τον μαζεύει (και αυτό με την επιφύλαξη ότι ισχύει κιόλας, δεν έχω γνώση στο θέμα). Δεν γουστάρεις τον οποιονδήποτε με 'γειά σου και με χαρά σου και καλά κάνεις, άσε το εκεί.

Το CHAOS δεν είχε τίποτα από "περίεργη" χώρα επάνω του, όλο 100% από την χώρα του Δία και του Αλέξανδρου, των ιερών χωμάτων που με βιά μετρήθηκαν και fair trade, ακόμα και το καύσιμο που καίει είναι από το Ιόνιο;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H πραγματικότητα είναι ότι τα πάντα γύρω μας είναι... όχι fair trade. Για αυτό και είναι ανούσια η ηθικής βάσης κουβέντα για όλα τα αγαθά που απολαμβάνουμε.Ακόμα και ο fair trade καφές που έγινε μόδα δεν είναι fair σε τίποτα πλην του μισθού του εργάτη που τον μαζεύει (και αυτό με την επιφύλαξη ότι ισχύει κιόλας, δεν έχω γνώση στο θέμα). Δεν γουστάρεις τον οποιονδήποτε με 'γειά σου και με χαρά σου και καλά κάνεις, άσε το εκεί.

Το CHAOS δεν είχε τίποτα από "περίεργη" χώρα επάνω του, όλο 100% από την χώρα του Δία και του Αλέξανδρου, των ιερών χωμάτων που με βιά μετρήθηκαν και fair trade, ακόμα και το καύσιμο που καίει είναι από το Ιόνιο;
Δεν ξέρω αν μου φαίνεται πιο περίεργο πώς αναρωτιέσαι αν θα έχει ξενικά πράγματα επάνω το CHAOS περισσότερο απο την ίδια του την ύπαρξη. Να το κοιτάξεις αυτό όσο είσαι νέος.. :roflmao:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Πωωωω ,μαχαιριά τον έριξες χαχαχαχαχαχα
Το voge μου φτάνει μέχρι εκεί να κάνω βόλτα την βέσπα του....
Η βέσπα του φτάνει εδώ να κάνει βόλτα το voge μου???
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το voge μου φτάνει μέχρι εκεί να κάνω βόλτα την βέσπα του....
Η βέσπα του φτάνει εδώ να κάνει βόλτα το voge μου???
Από αυτονομία... 64χλμ βλέπω, τρεις φορές γίνεται η διαδρομή.
 
Top Bottom