Μια χαρά!!!0.3% επί των πωλήσεων. Σύστημα κομμουνιστική πυραμίδα. Σε καθένα που ανατινάζεται βάζω ποστ συνεχόμενα για ζημιές ευρωπαϊκών για αντιπερισπασμό. Απλά πράγματα. Μπιζνες
Μόνο οι Γερμανοί..... φτάνουν!!!!
Μια χαρά!!!0.3% επί των πωλήσεων. Σύστημα κομμουνιστική πυραμίδα. Σε καθένα που ανατινάζεται βάζω ποστ συνεχόμενα για ζημιές ευρωπαϊκών για αντιπερισπασμό. Απλά πράγματα. Μπιζνες
Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι πως οι συνεργασίες με τη Κίνα αυτό που κυρίως έφεραν είναι το μειωμένο quality control στο βωμό του μειωμένου κόστους παραγωγής, Και είναι λογική συνέχεια και συνέπεια των πραγμάτων. Όταν η φιλοσοφία μιας εταιρείας -η οποία δεν μεταφέρει το μειωμένο κόστος ΚΑΙ στη λιανική- είναι να μειώσει το κόστος μέσω των εργατικών χεριών πολύ πιο εύκολα θα μειώσει ΚΑΙ το κόστος των ποιοτικών ελέγχων. Φυσικά, αφού το κόστος κατεβαίνει τόσο σημαντικά ώστε η ζημιές και τα ελαττώματα συμφέρει να αποκατασταθούν εκ των υστέρων με ταλαιπωρία του πελάτη που δεν έχει πληρώσει και λίγαΓια την ιστορία οι Ευρωπαίοι έβαλαν την πρόκληση, συνεργάστηκαν με τους Κινέζους, τους ώθησαν και τους βοήθησαν στο R&D και στην βιομηχανοποίηση, τους έκαναν στρατηγικούς συνεργάτες και κατασκευαστές και δημιουργούς.
Σε επίπεδο λοιπόν αρτιότητας βιομηχανοποίησης, επιπέδου ποιοτικού ελέγχου εταιρείες ειδικά όπως η Voge (Loncin) και CFMOTO που εξασφάλισαν συνεργασίες με κραταιές εταιρείες (BMW-KTM) δεν μπορούν να αμφισβητηθούν και η αξιοπιστία τους και η ποιότητα τους έχει δοκιμαστεί τα τελευταία 15 χρόνια στα πλαίσια αυτών των συνεργασιών.
προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πώς ότι αξιοπιστία μπορεί να επιδείξει ένα BMW F850GS πχ παρόμοια θα δείξει ένα Voge 500DS καθώς φτιάχνεται απο τους ίδιους ανθρώπους, στα ίδια εργοστάσια, με τις ίδιες μεθόδους και προδιαγραφές.
Συμφωνώ 100% και σίγουρα δεν ήταν έξυπνη ιδέα και σίγουρα θα το πληρώσουν όπως τους αξίζει. Οι περισσότεροι από αυτούς αναπόφευκτα θα καταλήξουν να εξαγορασθούν από τους Κινέζους γιατί το μόνο που θα τους έχει μείνει θα είναι το brand name και αυτό είναι επίσης σημαντικό για τον Κινέζο αφού τη τεχνογνωσία θα την έχει ήδη πάρει.Αν κάποιοι πρέπει να αναρωτηθούν για κάτι (έστω εκ των υστέρων) είναι οι ίδιοι οι κατασκευαστες που πριν καμιά 20αριά χρόνια αποφάσισαν να πάνε για το εύκολο χρήμα στην ανατολή και μετέφεραν τεχνογνωσία και μεθοδολογία, αν τελικά ήταν έξυπνη ιδέα αυτή για τους ίδιους αλλά και για την Ευρώπη συνολικά και μακροπρόθεσμα.
Έχω κάνει μια πρόβλεψη για την ΚΤΜ και την έχω πει δια ζώσης σε πολλούς φίλους του forum. Όλα αυτά είναι προεόρτια....Μιας και το παρόν νήμα έγινε κινεζικό..
Η εταιρεία Pierre mobility.. ανέλαβε αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Cfmoto..σε 5 ευρωπαϊκές χώρες..
Όπως φαίνεται..οι δεσμοί της KTM.. και των κινεζικών γίνονται πολύ στενοί...!!!!
Με τα πάντα!!!! (Ολοκληρωτικά σχεδόν)Μήπως δεν έγινε το ίδιο με τους υπολογιστές και τα κινητά...
Ειδικά με τα μηχανάκια, επειδή οι ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν ξεφύγει αστεία πολύ σε τιμές, με την επιφύλαξη πάντα του ότι είμαι απέξω από το χώρο και δεν ξέρω κοστολόγια εξέλιξης γιατί κόστος παραγωγής σίγουρα είναι πιο μικρό από παλιά, τον ανακατέψουν οι Κινέζοι λίγο την αγορά δεν το βλέπω κακό ειδικά αν γίνεται με ωραία προϊόντα.Με τα πάντα!!!! (Ολοκληρωτικά σχεδόν)
Κι εγώ αυτό χαίρομαι. Περιμένω να δω τιμολόγηση για το καινούργιο transalp και το vstrom800. Υπάρχει φόβητρο στην κατηγορία το cfmoto 800mt και κοστίζει 10 χιλιάρικα φουλ έξτρα. Βάλε το transalp 12 χιλιάρικα και όταν αγοράσουν οι Χοντακηδες και έρθουν οι επόμενοι υποψήφιοι να δω πόσο θα σκεφτούν πριν βγάλουν πορτοφόλι. Ο ανταγωνισμός είναι ωφέλιμος. Ακόμα και honda να θέλω να πάρω κερδίζω με το να υπάρχουν Κινεζοι στην αγορά.Ειδικά με τα μηχανάκια, επειδή οι ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν ξεφύγει αστεία πολύ σε τιμές, με την επιφύλαξη πάντα του ότι είμαι απέξω από το χώρο και δεν ξέρω κοστολόγια εξέλιξης γιατί κόστος παραγωγής σίγουρα είναι πιο μικρό από παλιά, τον ανακατέψουν οι Κινέζοι λίγο την αγορά δεν το βλέπω κακό ειδικά αν γίνεται με ωραία προϊόντα.
Αμυρου δεύτερος...Για την ιστορία οι Ευρωπαίοι έβαλαν την πρόκληση, συνεργάστηκαν με τους Κινέζους, τους ώθησαν και τους βοήθησαν στο R&D και στην βιομηχανοποίηση, τους έκαναν στρατηγικούς συνεργάτες και κατασκευαστές και δημιουργούς.
Σε επίπεδο λοιπόν αρτιότητας βιομηχανοποίησης, επιπέδου ποιοτικού ελέγχου εταιρείες ειδικά όπως η Voge (Loncin) και CFMOTO που εξασφάλισαν συνεργασίες με κραταιές εταιρείες (BMW-KTM) δεν μπορούν να αμφισβητηθούν και η αξιοπιστία τους και η ποιότητα τους έχει δοκιμαστεί τα τελευταία 15 χρόνια στα πλαίσια αυτών των συνεργασιών.
προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πώς ότι αξιοπιστία μπορεί να επιδείξει ένα BMW F850GS πχ παρόμοια θα δείξει ένα Voge 500DS καθώς φτιάχνεται απο τους ίδιους ανθρώπους, στα ίδια εργοστάσια, με τις ίδιες μεθόδους και προδιαγραφές.
Αν κάποιοι πρέπει να αναρωτηθούν για κάτι (έστω εκ των υστέρων) είναι οι ίδιοι οι κατασκευαστες που πριν καμιά 20αριά χρόνια αποφάσισαν να πάνε για το εύκολο χρήμα στην ανατολή και μετέφεραν τεχνογνωσία και μεθοδολογία, αν τελικά ήταν έξυπνη ιδέα αυτή για τους ίδιους αλλά και για την Ευρώπη συνολικά και μακροπρόθεσμα.
Εγώ μαζί σου είμαι!!!Ειδικά με τα μηχανάκια, επειδή οι ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν ξεφύγει αστεία πολύ σε τιμές, με την επιφύλαξη πάντα του ότι είμαι απέξω από το χώρο και δεν ξέρω κοστολόγια εξέλιξης γιατί κόστος παραγωγής σίγουρα είναι πιο μικρό από παλιά, τον ανακατέψουν οι Κινέζοι λίγο την αγορά δεν το βλέπω κακό ειδικά αν γίνεται με ωραία προϊόντα.
Γίνεσαι τόσο πιστευτός όσο ο nick hard olive όταν έλεγε "οι επόμενες δύο εβδομάδες θα είναι κρίσιμες"..σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας
τουλάχιστον θα περάσετε (περάσουμε) ήρεμο χειμώνα
Δε θυμάμαι σου ευχήθηκα;;;σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας
τουλάχιστον θα περάσετε (περάσουμε) ήρεμο χειμώνα
Το λες και ευχή KTM 950 (990 LOOK)Δε θυμάμαι σου ευχήθηκα;;;