KTM 950 (990 LOOK)

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
0.3% επί των πωλήσεων. Σύστημα κομμουνιστική πυραμίδα. Σε καθένα που ανατινάζεται βάζω ποστ συνεχόμενα για ζημιές ευρωπαϊκών για αντιπερισπασμό. Απλά πράγματα. Μπιζνες
Μια χαρά!!!
Μόνο οι Γερμανοί..... φτάνουν!!!! :laugh:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Καλοταξιδο Θοδωρη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για την ιστορία οι Ευρωπαίοι έβαλαν την πρόκληση, συνεργάστηκαν με τους Κινέζους, τους ώθησαν και τους βοήθησαν στο R&D και στην βιομηχανοποίηση, τους έκαναν στρατηγικούς συνεργάτες και κατασκευαστές και δημιουργούς.

Σε επίπεδο λοιπόν αρτιότητας βιομηχανοποίησης, επιπέδου ποιοτικού ελέγχου εταιρείες ειδικά όπως η Voge (Loncin) και CFMOTO που εξασφάλισαν συνεργασίες με κραταιές εταιρείες (BMW-KTM) δεν μπορούν να αμφισβητηθούν και η αξιοπιστία τους και η ποιότητα τους έχει δοκιμαστεί τα τελευταία 15 χρόνια στα πλαίσια αυτών των συνεργασιών.

προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πώς ότι αξιοπιστία μπορεί να επιδείξει ένα BMW F850GS πχ παρόμοια θα δείξει ένα Voge 500DS καθώς φτιάχνεται απο τους ίδιους ανθρώπους, στα ίδια εργοστάσια, με τις ίδιες μεθόδους και προδιαγραφές.

Αν κάποιοι πρέπει να αναρωτηθούν για κάτι (έστω εκ των υστέρων) είναι οι ίδιοι οι κατασκευαστες που πριν καμιά 20αριά χρόνια αποφάσισαν να πάνε για το εύκολο χρήμα στην ανατολή και μετέφεραν τεχνογνωσία και μεθοδολογία, αν τελικά ήταν έξυπνη ιδέα αυτή για τους ίδιους αλλά και για την Ευρώπη συνολικά και μακροπρόθεσμα.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για την ιστορία οι Ευρωπαίοι έβαλαν την πρόκληση, συνεργάστηκαν με τους Κινέζους, τους ώθησαν και τους βοήθησαν στο R&D και στην βιομηχανοποίηση, τους έκαναν στρατηγικούς συνεργάτες και κατασκευαστές και δημιουργούς.

Σε επίπεδο λοιπόν αρτιότητας βιομηχανοποίησης, επιπέδου ποιοτικού ελέγχου εταιρείες ειδικά όπως η Voge (Loncin) και CFMOTO που εξασφάλισαν συνεργασίες με κραταιές εταιρείες (BMW-KTM) δεν μπορούν να αμφισβητηθούν και η αξιοπιστία τους και η ποιότητα τους έχει δοκιμαστεί τα τελευταία 15 χρόνια στα πλαίσια αυτών των συνεργασιών.

προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πώς ότι αξιοπιστία μπορεί να επιδείξει ένα BMW F850GS πχ παρόμοια θα δείξει ένα Voge 500DS καθώς φτιάχνεται απο τους ίδιους ανθρώπους, στα ίδια εργοστάσια, με τις ίδιες μεθόδους και προδιαγραφές.
Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι πως οι συνεργασίες με τη Κίνα αυτό που κυρίως έφεραν είναι το μειωμένο quality control στο βωμό του μειωμένου κόστους παραγωγής, Και είναι λογική συνέχεια και συνέπεια των πραγμάτων. Όταν η φιλοσοφία μιας εταιρείας -η οποία δεν μεταφέρει το μειωμένο κόστος ΚΑΙ στη λιανική- είναι να μειώσει το κόστος μέσω των εργατικών χεριών πολύ πιο εύκολα θα μειώσει ΚΑΙ το κόστος των ποιοτικών ελέγχων. Φυσικά, αφού το κόστος κατεβαίνει τόσο σημαντικά ώστε η ζημιές και τα ελαττώματα συμφέρει να αποκατασταθούν εκ των υστέρων με ταλαιπωρία του πελάτη που δεν έχει πληρώσει και λίγα

Επομένως τα πράγματα είναι όπως τα γράφεις και με τη σειρά που τα γράφεις, δηλαδή πλέον ένα BMW (και μάλιστα μεσαίου προς μεγάλου κυβισμού) επιδεικνύει παρόμοια αξιοπιστία με ένα VOGE... ενώ το υγειές θα ήταν κάποια μέρα η VOGE να καταφέρει να φτάσει την αξιοπιστία και τη ποιότητα υλικών μιας BMW η οποία θα κατασκευαζόταν στην Ευρώπη (και όχι απαραίτητα στη Γερμανία). Και δεν εννοώ πως αυτή η αξιοπιστία είναι λίγη, είναι όμως "λίγη" σε σχέση με το brand name που συνοδεύει το προϊόν και τον τιμοκατάλογο του. Οι τεχνικές προδιαγραφές υπάρχουν αλλά μετά από αυτό υπάρχει μια τελεία. Και όλα αυτά δεν περιέχουν κανενός είδους υποτίμησης για την Κίνα ή τους Κινέζους. Ομοίως θα έπρεπε να συμβαίνει με ένα αμιγώς Κινέζικο προϊόν (π.χ. μετάξι, πορσελάνι, κτλ) που θα κατασκευαζόταν σε άλλη χώρα με τις προδιαγραφές του Κινέζου.

Όσο ισχύουν μισθοί πείνας στη Κίνα (και τέτοιοι είναι και για τον ίδιο τον Κινέζο, όχι απλά μικρότεροι σε σχέση με την Ευρώπη (και αυτό υπό συζήτηση πλέον)) δε μπορεί και ένα προϊόν να είναι αντίστοιχο. Πως ένας εργαζόμενος ο οποίος: δεν κολατσίζει, δουλεύει 10ώρα σε καθημερινή βάση, ζει στοιβαγμένος σε κτιριακά συγκροτήματα όπου οι εργαζόμενοι συμβιώνουν τέσσερις-τέσσερις, μπορεί να αποδώσει χωρίς να κάνει λάθη, χωρίς να αδιαφορήσει για αυτό που θα "περάσει" με ένα σφαλματάκι; Πως θα γίνει; Αυτοί είναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους "κλωτσάω" με τα Κινέζικα προϊόντα, ως άνθρωπος και ως πελάτης.
Και κλωτσάω περισσότερο για μια BMW Κινέζικη παρά για ένα Voge Κινέζικο που στο κάτω - κάτω είναι δικό "τους" προϊόν και το αξιολογώ ανάλογα με τη κρίση μου, εγώ και ο καθένας από εμάς.

Αν κάποιοι πρέπει να αναρωτηθούν για κάτι (έστω εκ των υστέρων) είναι οι ίδιοι οι κατασκευαστες που πριν καμιά 20αριά χρόνια αποφάσισαν να πάνε για το εύκολο χρήμα στην ανατολή και μετέφεραν τεχνογνωσία και μεθοδολογία, αν τελικά ήταν έξυπνη ιδέα αυτή για τους ίδιους αλλά και για την Ευρώπη συνολικά και μακροπρόθεσμα.
Συμφωνώ 100% και σίγουρα δεν ήταν έξυπνη ιδέα και σίγουρα θα το πληρώσουν όπως τους αξίζει. Οι περισσότεροι από αυτούς αναπόφευκτα θα καταλήξουν να εξαγορασθούν από τους Κινέζους γιατί το μόνο που θα τους έχει μείνει θα είναι το brand name και αυτό είναι επίσης σημαντικό για τον Κινέζο αφού τη τεχνογνωσία θα την έχει ήδη πάρει.

Δεν είναι και τίποτα καινούριο αυτά τα πράγματα, έχουν εξαπλωθεί σε όλους τους προϊοντικούς τομείς τριγύρω μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μιας και το παρόν νήμα έγινε κινεζικό..
Η εταιρεία Pierre mobility.. ανέλαβε αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Cfmoto..σε 5 ευρωπαϊκές χώρες..
Όπως φαίνεται..οι δεσμοί της KTM.. και των κινεζικών γίνονται πολύ στενοί...!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μιας και το παρόν νήμα έγινε κινεζικό..
Η εταιρεία Pierre mobility.. ανέλαβε αποκλειστικός αντιπρόσωπος της Cfmoto..σε 5 ευρωπαϊκές χώρες..
Όπως φαίνεται..οι δεσμοί της KTM.. και των κινεζικών γίνονται πολύ στενοί...!!!!
Έχω κάνει μια πρόβλεψη για την ΚΤΜ και την έχω πει δια ζώσης σε πολλούς φίλους του forum. Όλα αυτά είναι προεόρτια....

Υ.Γ.: Έρχομαι για φραπεδάκι από τον Λέντζο, ετοιμάσου.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κλωτσαμε με τους μισθούς πείνας στην Κίνα, τι είπαμε ότι κάνεις με τα 420 η όσα είναι ο βασικός εδώ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
STF Στέφανε θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Απλοποιεις πολύ το σκεπτικό σου και βασικά βγάζεις συμπεράσματα που δεν βασίζονται σε δεδομένα.

Η BMW προφανώς και δεν έριξε τα στάνταρ της για να συνεργαστεί με την Loncin. Απλά από τις διαθέσιμες επιχειρηματικές στρατηγικές επέλεξε την στρατηγική συνεργασία. Αντί να δημιουργήσει μονάδα από το μηδέν έκανε συνεργασία με μια υπάρχουσα εταιρεία.

Θα μπορούσε να ακολουθήσει τακτική εξαγοράς,συγχώνευσης,Φασον κλπ αλλά επέλεξε στρατηγική συνεργασία. Όπως φαίνεται και στο βίντεο το πρότυπο ποιοτικής ακριβείας στην παραγωγή ήταν το 99.89%. Νούμερα συγκεκριμένα όχι υποθέσεις. Και εφόσον το πέτυχε αυτό η Loncin μπόρεσε και κράτησε αυτή τη συνεργασία για πολλά πολλά χρόνια.

Τώρα αν η bmw μετέφερε την υπεραξία που ωφελήθηκε από την συνεργασία αυτή στον πελάτη αφορά κομμάτι της τιμολόγησης αλλά σαν προδιαγραφές η bmw έθεσε τα δικά της πρότυπα.

Ακριβώς όπως κάνει αυτή τη στιγμή η yamaha με την Fantic για τα enduro μηχανάκια της η όπως κάνει η ktm με την cfmoto η την bajaj και όπως έχει κάνει παλιότερα η kawasaki με την modenas και πολλές άλλες περιπτώσεις.

Είναι μάλλον βολικό να λέμε πως η loncin και η cfmoto έχουν τα δικά τους Κινέζικα πρότυπα και έχουν μείνει εκεί αλλά καλώς η κακώς δεν είναι αυτή η πραγματικότητα. Από την στιγμή που ήρθαν Ευρώπη ήρθαν να παίξουν στα ίσια και αυτό κάνουν και θα κάνουν. Αν ωφελούνται από την κρατική κατάσταση στην Κίνα, την ιδιόρρυθμη επιχειρηματικά κατάσταση και τα χαμηλά ημερομησθια εταιρον εκατερον. Ωφελούνται αλλά τουλάχιστον αυτοί προς το παρόν το περνάνε στον καταναλωτή για να μπουν στην αγορά. Αργότερα άμα έχουν καθιερωθεί θα αυξηθούν οι τιμές.

Όσο για τις συνθήκες εργασίας δεν ξέρω τι επικρατεί σε κάθε εργοστάσιο. Ο Κινέζος εχει σταδιακά συσταθεί με τον καπιταλισμό και δεν νομίζω πως οι τεχνικοί και το προσωπικό της loncin ας πούμε κοιμάται σε κοντέινερ και πληρώνεται με ρύζι μην υπερβάλλουμε.

Εξάλλου όσο αφορά τις εργασιακές συνθήκες παγκοσμίως έχουμε δει και στη Γαλλία να πηδάνε από παράθυρα,στην Ιαπωνία να δουλεύουν σα σκλάβοι από ..άποψη.. ,στην Αμερική με social security να πεθαίνουν στους δρόμους για να μην φωνάξουν ασθενοφόρο και στην Ευρώπη των δύο ταχυτήτων ο νότος να παίζει με τη φτώχεια στα μεσαία στρώματα. Αυτό εν πάσει περιπτώσει είναι πολιτικό θέμα και όχι βιομηχανικό.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με τα πάντα!!!! (Ολοκληρωτικά σχεδόν)
Ειδικά με τα μηχανάκια, επειδή οι ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν ξεφύγει αστεία πολύ σε τιμές, με την επιφύλαξη πάντα του ότι είμαι απέξω από το χώρο και δεν ξέρω κοστολόγια εξέλιξης γιατί κόστος παραγωγής σίγουρα είναι πιο μικρό από παλιά, τον ανακατέψουν οι Κινέζοι λίγο την αγορά δεν το βλέπω κακό ειδικά αν γίνεται με ωραία προϊόντα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ειδικά με τα μηχανάκια, επειδή οι ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν ξεφύγει αστεία πολύ σε τιμές, με την επιφύλαξη πάντα του ότι είμαι απέξω από το χώρο και δεν ξέρω κοστολόγια εξέλιξης γιατί κόστος παραγωγής σίγουρα είναι πιο μικρό από παλιά, τον ανακατέψουν οι Κινέζοι λίγο την αγορά δεν το βλέπω κακό ειδικά αν γίνεται με ωραία προϊόντα.
Κι εγώ αυτό χαίρομαι. Περιμένω να δω τιμολόγηση για το καινούργιο transalp και το vstrom800. Υπάρχει φόβητρο στην κατηγορία το cfmoto 800mt και κοστίζει 10 χιλιάρικα φουλ έξτρα. Βάλε το transalp 12 χιλιάρικα και όταν αγοράσουν οι Χοντακηδες και έρθουν οι επόμενοι υποψήφιοι να δω πόσο θα σκεφτούν πριν βγάλουν πορτοφόλι. Ο ανταγωνισμός είναι ωφέλιμος. Ακόμα και honda να θέλω να πάρω κερδίζω με το να υπάρχουν Κινεζοι στην αγορά.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Για την ιστορία οι Ευρωπαίοι έβαλαν την πρόκληση, συνεργάστηκαν με τους Κινέζους, τους ώθησαν και τους βοήθησαν στο R&D και στην βιομηχανοποίηση, τους έκαναν στρατηγικούς συνεργάτες και κατασκευαστές και δημιουργούς.

Σε επίπεδο λοιπόν αρτιότητας βιομηχανοποίησης, επιπέδου ποιοτικού ελέγχου εταιρείες ειδικά όπως η Voge (Loncin) και CFMOTO που εξασφάλισαν συνεργασίες με κραταιές εταιρείες (BMW-KTM) δεν μπορούν να αμφισβητηθούν και η αξιοπιστία τους και η ποιότητα τους έχει δοκιμαστεί τα τελευταία 15 χρόνια στα πλαίσια αυτών των συνεργασιών.

προσωπικά δεν έχω καμία αμφιβολία πώς ότι αξιοπιστία μπορεί να επιδείξει ένα BMW F850GS πχ παρόμοια θα δείξει ένα Voge 500DS καθώς φτιάχνεται απο τους ίδιους ανθρώπους, στα ίδια εργοστάσια, με τις ίδιες μεθόδους και προδιαγραφές.

Αν κάποιοι πρέπει να αναρωτηθούν για κάτι (έστω εκ των υστέρων) είναι οι ίδιοι οι κατασκευαστες που πριν καμιά 20αριά χρόνια αποφάσισαν να πάνε για το εύκολο χρήμα στην ανατολή και μετέφεραν τεχνογνωσία και μεθοδολογία, αν τελικά ήταν έξυπνη ιδέα αυτή για τους ίδιους αλλά και για την Ευρώπη συνολικά και μακροπρόθεσμα.

Αμυρου δεύτερος...
Καλορίζικο βολιωτη!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ειδικά με τα μηχανάκια, επειδή οι ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες έχουν ξεφύγει αστεία πολύ σε τιμές, με την επιφύλαξη πάντα του ότι είμαι απέξω από το χώρο και δεν ξέρω κοστολόγια εξέλιξης γιατί κόστος παραγωγής σίγουρα είναι πιο μικρό από παλιά, τον ανακατέψουν οι Κινέζοι λίγο την αγορά δεν το βλέπω κακό ειδικά αν γίνεται με ωραία προϊόντα.
Εγώ μαζί σου είμαι!!!
Τους Κινέζους, επειδή τους έχω ζήσει, έχουν φοβερό σύστημα και πειθαρχία (την τελευταία, όπως την αντιλαμβάνεται κανείς)! Τους σέβομαι σαν λαό!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας
τουλάχιστον θα περάσετε (περάσουμε) ήρεμο χειμώνα :roflmao::roflmao::roflmao:
Γίνεσαι τόσο πιστευτός όσο ο nick hard olive όταν έλεγε "οι επόμενες δύο εβδομάδες θα είναι κρίσιμες"..
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καλοταξιδος με το καινούργιο εργαλείο Τοντόρ ,περιμένουμε φιντμπακ όταν είσαι ετοιμος
 
Top Bottom