Λοιπόν ένα-ένα.
Θα το πάρει, ναι, πρέπει να τικάρω το κουτάκι "τεράστιες χαζομάρες" όσο μπορώ αφού μπορώ γιατί βλέπω και στο Advrider αυτούς που μπόρεσαν στα 70 τους και έχουν άλλους περιορισμούς και τελικά δεν μπορούν. Υπάρχει το πιο δυσμενές σενάριο, "εισαγωγή στον μαζοχισμό" δηλαδή και να τις κάνεις τις χαζομάρες και να σου αρέσει. Η θερμοκρασία -πλην κινητήρα, αχ
Θανασεν - είναι χλιαρή με ανοδικές τάσεις, με σοβαρά likes και σχετικά αδιάφορα σημεία τα οποία θα διορθωθούν ελπίζω, αλλιώς όσοι θέλουν 950 θα έχουν ακόμα μιά ευκαιρία. Προφανώς και δεν "μου αξίζει" το εργαλείο αφού δεν είμαι σαν την χοντρή και τις πάστες, δηλαδή ΟΚ τον ρόλο του χοντρού το'χουμε, ας αλλάξουμε τις πάστες με γουρνοπούλα να είναι πιο ρεαλιστικό το σενάριο, τέλος πάντων ας το έπαιρνε τόσες μέρες κάποιος άξιος ρέντης του ρέις κατεμάς να νιώθει περήφανος και να με έβγαζε και από την δύσκολη θέση του οβερθίνκινγκ.
Στο φανάρι λοιπόν κοιτούσα τον τζόγο του συμπλέκτη στο XR, είναι για αλλαγή το συρματόσχοινο, δεν είναι από ζήλια, το είχε και πριν, προφανώς δεν το "μάζεψα" αρκετά ή ζεσταίνεται πολύ και μακραίνει πολύ ή πάει για χαιρετισμό σύντομα, οπότε πρέπει να ξαναπάω από Παναγιωτόπουλο. Τουλάχιστον αυτό έχει συρματόσχοινο κανονικά, όχι "μέσω Ουαγκαντούγκου" που θέλει να βρεις για το X. Γιατί τα σωστά μηχανάκια δεν έχουν υδραυλικούς συμπλέκτες για απλότητα στο πουθενά.
Που καταλήγουμε.
Aldebaran θα έρθεις ταβλωμένος για χιλιόμετρα, θα μπορέσουμε να κλάψουμε κάπου φαντάζομαι, ας προσβλέπουμε στο ενδεχόμενο να είναι από χαρά.
Φαντάσου το πιο αστείο σενάριο, να αποφασίσει το κορίτσι ότι δεν θέλει βόλτες τελικά και να πουλήσω το XR και να μείνω μόνο με ΚΤΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μλκ μου ώρα να αρχίσω να τρολάρω ΠΟΛΥ τα MV Agusta γιατί μιά Brutale, έστω και πορτοκαλί που κρύβει λίγο από την θεϊκότητα της σχεδίασης της, είναι -ναρος.