Ο Λάμπρος έχει πάνω στο μηχανάκι τουΕμενα δοξα το θεο ηταν καθαροτατο. Μπουκ σερβις,30.000 κμ απο ανθρωπο μεγαλο και φουλευαν ολα ρολοι για τεσσερις μηνες..μετα αρχισε ο συμπλεκτης να μαλακιζεται πολυ ασχημα και μετα με θερμοκρασιες μου ανεβαζει εξι μπαρες ενω του βαλα δευτερο βεβτιλατερ κολλαρα σιλικονης καθαρισμα ψυγειου παραφλου κλπ κλπ..πινει παραφλου αλλα δεν υπαρχει νερο στα λαδια και γενικα μου χει σπασει τα νευρα.εγω εχω το νου μου σε παραφλου και συμπλεκτες ο @lmb990 εχει κανει το βολτομετρο την προεκταση του ματιου του μην του καει ο ανορθωτης γιατι το ρευμα παιζει οπου να ναι κλπ κλπ..εσυ χτυπα πολλα ξυλα γιατι αμα τα βγαλει θα τα βγαλει ολα μαζι....δεν ξερω τι να πω...
μεταχ/νο ανορθωτή φίλου του (τον οποίον είχε βγάλει κ αλλάξει με καινούργιο γιατί είχε διαπιστώσει προβλήματα αστάθειας της τάσης)
κ μπαταρία ΜΗ προβλεπόμενη.
Οταν αυτά τα δυό αντικατασταθούν με καινούργια-προβλεπόμενα ,τότε θα δείξει το "τι & πως".
Εναλλακτικά ,μπορεί να βγάλει/αποσυνδέσει το βολτόμετρο ,και δεν θα έχει(βλέπει) κανένα απολύτως πρόβλημα.
Οπως δεν έχουν(βλέπουν) κανένα πρόβλημα ,τόσες χιλιάδες ιδιοκτήτες LC8 ,που δεν έχουν βάλει βολτόμετρο στα μηχανάκια τους.
Αλλωστε ,δεν υπάρχει βολτόμετρο πάνω τους απο την μαμά ΚΤΜ...Τυχαίο...;...
Tα θέματα ανω-κατω αντλιών συμπλέκτη ,είναι γνωστά στα 9Χ0.
Το θέμα με το δικό σου είναι ότι ,ενώ έχουν ελεγχθεί πολλάκις τα πάντα κ' αλλαχθεί με τα προβλεπόμενα ,τα προβλήματα (κατ'εσέ) παραμένουν ,αντί να εξαφανιστούν.
Το περίεργο του θέματος είναι ότι ,αυτά τα προβλήματα ,τα βλέπεις-νιώθεις μόνον εσύ ,γιατί εγώ πχ ,όσες δοκιμές κ να έκανα στο μηχανάκι σου ,δεν είδα-αντιμετώπισα κάποιο θέμα με σύμπλεξη-αποσύμπλεξη.
Οσον αφορά το ανέβασμα (1-2 φορές) 6ης μπάρας θερμοκρασίας
Οταν αυτό συμβαίνει μόνον σε σταμάτα-ξεκίνα ,διαδρομής εντός κέντρου Αθηνών με πολύ αργό ρυθμό κίνησης ,και με θερμοκρασίες καύσωνα ,να σου πω οτι είναι έως και αναμενόμενο.
Με θερμοκρσία περιβάλλοντος κοντα στους 40' C ,κ εκλυόμενη θερμοκρασία ασφάλτου-κτηρίων 50-55' C ,kαι με 100άδες λαμαρίνες κ κινητήρες αυτοκινήτων να βράζουν δίπλα σου ,θα πρέπει να αντιληφθείς ότι
τα βεντιλατέρ τραβούν καυτό αέρα για να ψύξουν το ψυγείο...
Αρκετά Οξύμωρο για να είναι κ αποτελεσματικό...δεν νομίζεις...;
Μετά την αλλαγή της (12 χρονών κ οξειδωμένης) τάπας του ψυγείου σου με καινούργια ,συνεχίζεις να βλέπεις πτώση της στάθμης του παραφλού στο παγουράκι σου ;
Το μόνο που μένει να γίνει ακόμα ,είναι ο έλεγχος κ (πιθανά) η αλλαγή της ηλεκτροβαλβίδας θερμοκρασίας του ψυγείου ,με μια καινούργια.
(κι αυτή 12ετία έχει κλείσει - πιθανή οξείδωσή της ,ίσως δημιουργεί αστάθεια διαβάσματος της σωστής θερμοκρασίας ,ή/και καθυστέρηση ενεργοποίησης των βεντιλατέρ)
Κάτι που δεν νομίζω να ισχύει ,αφού σε κανονικές συνθήκες ,όλα δείχνουν κ λειτουργούν καλώς.
Εχουν ελεγθεί όλα αυτά Θένο ,πολλές φορές ,τελευταία προχθές.Ρίξε μια ματιά σε αυτό.Είχα τα ίδια συμπτώματα αλλά με 5 μπάρες και χωρίς δεύτερο βεντιλατέρ ή αλλαγή σε κολλάρα. post #52
Λάδια-Φίλτρο-Παραφλού είναι πεντακάθαρα κ όπως προβλέπονται.