KTM 990 ADVENTURE

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εμενα δοξα το θεο ηταν καθαροτατο. Μπουκ σερβις,30.000 κμ απο ανθρωπο μεγαλο και φουλευαν ολα ρολοι για τεσσερις μηνες..μετα αρχισε ο συμπλεκτης να μαλακιζεται πολυ ασχημα και μετα με θερμοκρασιες μου ανεβαζει εξι μπαρες ενω του βαλα δευτερο βεβτιλατερ κολλαρα σιλικονης καθαρισμα ψυγειου παραφλου κλπ κλπ..πινει παραφλου αλλα δεν υπαρχει νερο στα λαδια και γενικα μου χει σπασει τα νευρα.εγω εχω το νου μου σε παραφλου και συμπλεκτες ο @lmb990 εχει κανει το βολτομετρο την προεκταση του ματιου του μην του καει ο ανορθωτης γιατι το ρευμα παιζει οπου να ναι κλπ κλπ..εσυ χτυπα πολλα ξυλα γιατι αμα τα βγαλει θα τα βγαλει ολα μαζι....δεν ξερω τι να πω...
Ο Λάμπρος έχει πάνω στο μηχανάκι του
μεταχ/νο ανορθωτή φίλου του (τον οποίον είχε βγάλει κ αλλάξει με καινούργιο γιατί είχε διαπιστώσει προβλήματα αστάθειας της τάσης)
κ μπαταρία ΜΗ προβλεπόμενη.
Οταν αυτά τα δυό αντικατασταθούν με καινούργια-προβλεπόμενα ,τότε θα δείξει το "τι & πως".
Εναλλακτικά ,μπορεί να βγάλει/αποσυνδέσει το βολτόμετρο ,και δεν θα έχει(βλέπει) κανένα απολύτως πρόβλημα.
Οπως δεν έχουν(βλέπουν) κανένα πρόβλημα ,τόσες χιλιάδες ιδιοκτήτες LC8 ,που δεν έχουν βάλει βολτόμετρο στα μηχανάκια τους.
Αλλωστε ,δεν υπάρχει βολτόμετρο πάνω τους απο την μαμά ΚΤΜ...Τυχαίο...;...;)


Tα θέματα ανω-κατω αντλιών συμπλέκτη ,είναι γνωστά στα 9Χ0.
Το θέμα με το δικό σου είναι ότι ,ενώ έχουν ελεγχθεί πολλάκις τα πάντα κ' αλλαχθεί με τα προβλεπόμενα ,τα προβλήματα (κατ'εσέ) παραμένουν ,αντί να εξαφανιστούν.
Το περίεργο του θέματος είναι ότι ,αυτά τα προβλήματα ,τα βλέπεις-νιώθεις μόνον εσύ ,γιατί εγώ πχ ,όσες δοκιμές κ να έκανα στο μηχανάκι σου ,δεν είδα-αντιμετώπισα κάποιο θέμα με σύμπλεξη-αποσύμπλεξη.

Οσον αφορά το ανέβασμα (1-2 φορές) 6ης μπάρας θερμοκρασίας
Οταν αυτό συμβαίνει μόνον σε σταμάτα-ξεκίνα ,διαδρομής εντός κέντρου Αθηνών με πολύ αργό ρυθμό κίνησης ,και με θερμοκρασίες καύσωνα ,να σου πω οτι είναι έως και αναμενόμενο.
Με θερμοκρσία περιβάλλοντος κοντα στους 40' C ,κ εκλυόμενη θερμοκρασία ασφάλτου-κτηρίων 50-55' C ,kαι με 100άδες λαμαρίνες κ κινητήρες αυτοκινήτων να βράζουν δίπλα σου ,θα πρέπει να αντιληφθείς ότι
τα βεντιλατέρ τραβούν καυτό αέρα για να ψύξουν το ψυγείο...
Αρκετά Οξύμωρο για να είναι κ αποτελεσματικό...δεν νομίζεις...;

Μετά την αλλαγή της (12 χρονών κ οξειδωμένης) τάπας του ψυγείου σου με καινούργια ,συνεχίζεις να βλέπεις πτώση της στάθμης του παραφλού στο παγουράκι σου ;

Το μόνο που μένει να γίνει ακόμα ,είναι ο έλεγχος κ (πιθανά) η αλλαγή της ηλεκτροβαλβίδας θερμοκρασίας του ψυγείου ,με μια καινούργια.
(κι αυτή 12ετία έχει κλείσει - πιθανή οξείδωσή της ,ίσως δημιουργεί αστάθεια διαβάσματος της σωστής θερμοκρασίας ,ή/και καθυστέρηση ενεργοποίησης των βεντιλατέρ)
Κάτι που δεν νομίζω να ισχύει ,αφού σε κανονικές συνθήκες ,όλα δείχνουν κ λειτουργούν καλώς.




Ρίξε μια ματιά σε αυτό.Είχα τα ίδια συμπτώματα αλλά με 5 μπάρες και χωρίς δεύτερο βεντιλατέρ ή αλλαγή σε κολλάρα. post #52
Εχουν ελεγθεί όλα αυτά Θένο ,πολλές φορές ,τελευταία προχθές.
Λάδια-Φίλτρο-Παραφλού είναι πεντακάθαρα κ όπως προβλέπονται.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
...Εχουν ελεγθεί όλα αυτά Θένο ,πολλές φορές ,τελευταία προχθές.
Λάδια-Φίλτρο-Παραφλού είναι πεντακάθαρα κ όπως προβλέπονται.
Μυστήριο πράμα...
Και στο δικό μου τα λάδια και το παγούρι ήταν καθαρά.
Παρόλα αυτά κάθε περίπου 250 km συμπλήρωνα ψυκτικό.
Η μόνη ένδειξη που είχα ήταν στο εν'λόγω καπάκι,και αυτό το κοίταξα μετά απο προτροπή του Ηλία (Elio-Orange point)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Aυτού του είδους τα "περίεργα" ,είναι συνήθως συμπτώματα που οφείλονται σε προβληματική τάπα ψυγείου.
Προϊδεάζουν επίσης για οξειδώσεις-ιζήματα στο κύκλωμα ψύξης ,καθώς κ πιθανή φθορά έως κ καταστροφή τσιμουχών κ εμβόλου αντλίας ψύξης.

Υπάρχει κόσμος που αλλάζει τάπα ψυγείου μια φορά τον χρόνο.
Κάποιοι ,την αλλάζουν μαζί με κάθε αλλαγή παραφλού.(κάθε 15,000χλμ ή 2 χρόνια ανεξαρτήτως χλμ)
Κάποιοι νομίζουν ότι η τάπα είναι αιώνιας διάρκειας ,ή έστω έχουν άγνοια επί του θέματος.

Μόλις εμφανίστηκε αυτό το φαινόμενο στου Γιώργου(diego) το μηχανάκι ,αλλάξαμε την τάπα με καινούργια.(την περασμένη Τετάρτη)
Ας περάσουν λίγες μέρες χρήσης κι ας μας ενημερώσει αν συνεχίζει η μυστηριώδης απώλεια ψυκτικού.

Υπάρχουν (εδώ κ χρόνια) εκτενείς αναφορές επι του θέματος σε αξιόπιστα κ εξειδικευμένα sites:

Radiator cap:
All years of 950 Adventures not very common but we've seen some 5-10 maybe... normal symptoms are of non-sealed system. ie: overheating, coolant not returning etc. Fix: new cap. (you will not find coolant in your oil due to this one!!!). May be related to casting sand in the system lodging itself in the seal and under the return valve. If your cap is doing this, chances are the sand is also eating up the waterpump shaft as well. Do a proper flush of the cooling system ASAP. It still may be too late for the waterpump seal. Watch your coolant level closely and be ready to replace the seal and shaft. Might not be a bad idea to do a preemptive overhaul of the waterpump anyway. It's generally easier in your's (or the dealer's) shop, than it is along the trail.

ΠΗΓΗ: http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Clean the cap if not replacing it, paying particular attention to the area under the disk at the center of cap (inside). This is the one-way valve that allows hot coolant that was pushed out of the cooling system, past the pressure relief valve, and into the reservoir during operation, to return to the engine and radiator when cool. If this valve doesn't seal, coolant will be forced out into the reservoir at the wrong time causing it to overflow onto your right foot and the ground. This has been misdiagnosed as a blown head gasket by some. I prefer to install a new cap each time I change coolant.

ΠΗΓΗ: http://www.ktm950.info/how/Orange Garage/Cooling System/waterpump/flush/cpmodem_wp/waterpump_overhaul.html
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Υπάρχει δηλαδή περίπτωση η ζημιά στην τρόμπα νερού να οφείλεται στην τάπα? (τα εγγλέζικά μου είναι επιεικώς απαράδεκτα...:))
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Υπάρχει δηλαδή περίπτωση η ζημιά στην τρόμπα νερού να οφείλεται στην τάπα? (τα εγγλέζικά μου είναι επιεικώς απαράδεκτα...:))
Oxι ρε συ.
Οι οξειδώσεις και οι επικαθήσεις ιζημάτων που δημιουργούνται στο κύκλωμα ψύξης (απο κακή ή καθόλου συντήρηση) είναι αυτές που χαλάνε τσιμούχες-τρόμπα-τάπα ,λόγω της φθοράς που δημιουργούν στα αντίστοιχα μέρη λειτουργίας τους.
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Περιμένουμε εντυπώσεις.
Μέχρις στιγμής μπορω να πω πως έχει πολυ καλή κάλυψη απο αέρα παρόλο που ειναι χαμηλή . Για τα φώτα δεν ξέρω ακόμα


Sent from katemofono 990
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Μιας και η συζήτηση πήγε σε προϊοντα του Rade Garage, να δηλώσω κι εγώ ευτυχής κάτοχος προϊόντος του.
Foot pegs (μαρσπιε) που ταιριάζουν σε αρκετά μοντέλα της ΚΤΜ (690, 990, 1190, 1290, κτλ).Τιμή 124 ευρώ με τα μεταφορικά.



Απο που τα πείρες ;


Sent from katemofono 990
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Africa Twin DCT

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
από εδώ: http://www.radegarage.com/2013-08-01/lower-cnc-footpegs/
Τσέχος είναι. Πατάς "order" και του στέλνεις email τι χρώμα θες (μαύρο ή πορτοκαλί), σου απαντά αν τα έχει στοκ και πότε μπορεί να τα στείλει. Πληρωμή μέσω paypal.
Ναι το ξέρω απλα νόμιζα ότι θα φέρνει κάποιος εδω


Sent from katemofono 990
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
το κατάστημα mostwantedwarehouse φερνει πράγματα από radegarage μήπως αν μιλήσεις μαζί τους μπορεί να μπορούν να σε εξυπηρετήσουν.
Ναι αυτο σκέφτηκα κι εγω Γιαυτο ρώτησα
Πρόσφατα ψώνισα απο το μαγαζί τους και σκέφτηκα πως μπορει να τα έχουν


Sent from katemofono 990
 

Norick

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Παρις
Μοτό
KTM 990R / BMW HP2 / BMW F850 GS
Θα πρότεινα σε όσους θελουν να βάλουν μασπιέ να δοκιμάσουν τα Pivot Pegz WIDE MK3 for KTM LC8 ADV & all models. Έχει λίγο πιο ακριβά από του RADE ή κάθε άλλο αλουμινένιο μασπιέ αλλά βελτιώνει την οδήγηση κατά την όρθια θέση και στο ταξίδι ξεκουράζει τα πόδια επειδή κάνει pivot άρα αφήνει το πόδι λίγο να κρεμάσει. Τα μασπιέ με βίδες ειναι λίγο θέμα γιατι άμα φύγει το pin πρεπει να εχεις εξτρα αλλα και αν οι βόλτες μεσα στο πατάκι φθαρούν αρχίζουν τα θεματα.

Ως θετικό με τα Pivot Pegz είναι το γεγονός ότι κάνει σε όλα αυτά τα μοντέλα ο ιδιος κωδικός.
+ είναι 60mm στο φάρδος.

KTM 2002-2015 LC4, Adventurer & SM 625, 640, 690 //

KTM 2005-2015 Adventurer & SM 950, 990 //

KTM 2000-2015 4 Stroke - 2nd Gen EXC, XC-F, SX-F, All Sizes //

KTM 2016 4 Stroke - EXC, All Sizes (not for 2016 XC-F, SX-F) //

KTM 2010-2015 4 Stroke – 350 SX-F, XC-F, EXC-F //

KTM 1992-2015 2 Stroke - EXC, XC, SX, All Sizes (not 85cc) //

Ότι καλύτερο κυκλοφορεί αρκεί να το δοκιμάσεις

Προσοχή να είναι το MK3
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Θα πρότεινα σε όσους θελουν να βάλουν μασπιέ να δοκιμάσουν τα Pivot Pegz WIDE MK3 for KTM LC8 ADV & all models. Έχει λίγο πιο ακριβά από του RADE ή κάθε άλλο αλουμινένιο μασπιέ αλλά βελτιώνει την οδήγηση κατά την όρθια θέση και στο ταξίδι ξεκουράζει τα πόδια επειδή κάνει pivot άρα αφήνει το πόδι λίγο να κρεμάσει. Τα μασπιέ με βίδες ειναι λίγο θέμα γιατι άμα φύγει το pin πρεπει να εχεις εξτρα αλλα και αν οι βόλτες μεσα στο πατάκι φθαρούν αρχίζουν τα θεματα.

Ως θετικό με τα Pivot Pegz είναι το γεγονός ότι κάνει σε όλα αυτά τα μοντέλα ο ιδιος κωδικός.
+ είναι 60mm στο φάρδος.

KTM 2002-2015 LC4, Adventurer & SM 625, 640, 690 //

KTM 2005-2015 Adventurer & SM 950, 990 //

KTM 2000-2015 4 Stroke - 2nd Gen EXC, XC-F, SX-F, All Sizes //

KTM 2016 4 Stroke - EXC, All Sizes (not for 2016 XC-F, SX-F) //

KTM 2010-2015 4 Stroke – 350 SX-F, XC-F, EXC-F //

KTM 1992-2015 2 Stroke - EXC, XC, SX, All Sizes (not 85cc) //

Ότι καλύτερο κυκλοφορεί αρκεί να το δοκιμάσεις

Προσοχή να είναι το MK3
γνωριζετε οτι σε καποια PIVOT εχει κοπει η βιδα??? :thinking: ενα εξ αυτων σε συνεργατη του Σπανου...
 
Top Bottom