KTM 990 ADVENTURE

carlosb

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
χρηστος
Μοτό
ktm 950 περιπετειώδες
Το R έβγαινε 2009 με 2011/12 (στην Ευρώπη μιας και αντικαταστήθηκε το 2013 με το 1190, στην Αμερική πούλησαν το 990 και το 2013).

Το R του 11/12 έχει αναρτήσεις με διαδρομή 245mm, οχι 265 που ειναι τα 09-10.

Υπάρχει ένας κατατοπιστικός πίνακας με τα διαθέσιμα μοντέλα εδώ:
Τό τσεκαρα μόλις.
Έχεις απόλυτο δίκιο!!

Στάλθηκε από το 22101316UG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ενα θεμα που μπορει να εμφανισει ειναι στις φλαντζες βασεως των κυλινδρων, κυριως του πισω, αν εχει μεινει χρονια σε ακινησια χωρις να αλλαξει παραφλου...
Εχουν εμφανιστει καποια μηχανακια που ψωριαζει ο κυλινδρος εκει και εχει διαρροες.
και στο φασμα των 70000 χλμ...
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Μανωλη μηπως εσυ μιλας για φλαντζα;
Εγω μιλαω για τον κυλινδρο τον ιδιο, εχουν παρατηρηθει τετοια φαινομενα ακομα και σε μηχανακια που ηταν στοκ
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μανωλη μηπως εσυ μιλας για φλαντζα;
Εγω μιλαω για τον κυλινδρο τον ιδιο, εχουν παρατηρηθει τετοια φαινομενα ακομα και σε μηχανακια που ηταν στοκ
χμ..για φλατζα μιλαω...εδιαφερον και αυτη η διαρροη που λες..
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Απλα ξαναλεω, για να μην υπαρχει τσαμπα φοβος, μερικες περιπτωσεις σε μηχανακια που εχουν μεινει χρονια παρατημενα χωρις να αλλαχτουν παραφλου...
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Σιγουρα οχι, απλα ειπα οτι μπορει για να εχεις τον νου σου να το τσεκαρεις
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Δηλαδή εγώ ένα που κοιταω του 2009 με 9.500 σίγουρα θα το βγάλει…
Εγώ είχα το 990s με 60000χλμ κ όλο μου έβγαζε μικρό βλακείες, δεν θυμάμαι κ εγώ πόσες τσιμουχες είχα αλλάξει,ο ρινγκ στο καπάκι του συμπλέκτη,ο ρινγκ στο καπάκι της τρομπας νερού,τσιμουχα στο άξονα ταχητυτων,τάπα ψυγείου, επισκευή πίσω αμορτισέρ κτλ.. αλλά αν πιάνουν τα χέρια σου μην το φοβάσαι, λύνονται με μικρό κόστος όλα..Θέλω να σου πω πως και ένα με 50000χλμ να πάρεις που δεν έχει φάει ακινησία πάλι μπορεί να σου βγάλει λόγω χιλιομέτρων..Τα ktm γενικά σε έχουν στην τσίτα από κάθε άποψη..
 

Varam

Μέλος
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
KTM 990 ADV 2009
Καλημέρα σε όλους
Χρειάζομαι την βοήθεια και τις γνώσεις σας σχετικά με κάποια ΄΄προβλήματα΄΄ που αντιμετωπίζω με την μηχανή μου. Πρόσφατα (πριν από 3 μήνες) έγινα κάτοχος ενός 990 Adventure mod 2009 που είχε 57.000 km και φαινομενικά ήταν σε καλή κατάσταση, με πλήρες ιστορικό σέρβις-επισκευών.
Μετά από 2.000 km χρήσης έχω παρατηρήσει τα εξής φαινόμενα που με προβληματίζουν.
  1. Ο κινητήρας έχει αρχίσει να παρουσιάζει αύξηση στροφών (έως 3000) ανά τακτά χρονικά διαστήματα . Απαιτείται σβήσιμο από το κλειδί και επανεκκίνηση για να μειωθούν οι στροφές χωρίς πάντα να είναι επιτυχής αυτή η κίνηση. Έχω κάνει και το κλασσικό δεκαπεντάλεπτο reset ....... αλλά τίποτα δεν άλλαξε. Τα σκασίματα που κάνει στο κλείσιμο του γκαζιού είναι συνεχή ( φοράει κλασσικά Ακράποβιτς τελικά και δεν γνωρίζω εάν έχει πρόγραμμα).
  2. Η θερμοκρασία κατά την διάρκεια της οδήγησης σε ανοιχτό δρόμο είναι πάντα στις 5 μπάρες ενώ σε κίνηση εντός πόλης ανεβαίνει στις 8 και τα βεντιλατέρ (έχει 2 βεντιλατέρ) δουλεύουν συνεχώς. Ακόμα και τώρα που έχει πέσει η εξωτερική θερμοκρασία σε βραδινή βόλτα μόλις σταματήσω για 1 λεπτό ανεβάζει από 5 σε 7 μπάρες. Έχω διαπιστώσει μία ελάχιστη διαρροή από το κολλάρο στην αριστερή πλευρά του ψυγείου (δάκρυσμα) με ελάχιστη απώλεια ψυκτικού υγρού.
  3. Το σασμάν τις τελευταίες ημέρες μετά από λίγη ώρα εντός της κίνησης στην πόλη γίνεται σκληρό και ακούγεται έντονα στο κούμπωμα της πρώτης αλλά και στις αλλαγές. Χθες μου πέταξε δύο φορές ταχύτητα (σα να μην είχε κουμπώσει σωστά) και ο συμπλέκτης δείχνει να μαλακώνει πολύ και να έχει η μανέτα ένα αρχικό κενό μέχρι να αισθανθώ ότι συμπλέκει.
  4. Η μοτοσυκλέτα έχει καινούργια μπαταρία (3 μηνών) και μετά από ακινησία μίας εβδομάδας (με συναγερμό ΜΕΤΑ ενεργό) έμεινε από ρεύματα και χρειάστηκε εξωτερική βοήθεια για να πάρει. Μετά από βόλτα 30 km επανήλθε στα ΄΄φυσιολογικά΄΄ (αν και δεν ξέρω ποιά είναι αυτά).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια μου δοθεί και θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με λιγότερο σημαντικές απορίες σε δεύτερο χρόνο.
 

Varam

Μέλος
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
KTM 990 ADV 2009
Ο συναγερμός την ξελιγώνει την μπαταρία . Ακόμα και να μην τον έχεις βάλει σε ενεργοποίηση .
Σε ευχαριστώ. Προγραμματίζω σύντομα να τον αφαιρέσω.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα σε όλους
Χρειάζομαι την βοήθεια και τις γνώσεις σας σχετικά με κάποια ΄΄προβλήματα΄΄ που αντιμετωπίζω με την μηχανή μου. Πρόσφατα (πριν από 3 μήνες) έγινα κάτοχος ενός 990 Adventure mod 2009 που είχε 57.000 km και φαινομενικά ήταν σε καλή κατάσταση, με πλήρες ιστορικό σέρβις-επισκευών.
Μετά από 2.000 km χρήσης έχω παρατηρήσει τα εξής φαινόμενα που με προβληματίζουν.
  1. Ο κινητήρας έχει αρχίσει να παρουσιάζει αύξηση στροφών (έως 3000) ανά τακτά χρονικά διαστήματα . Απαιτείται σβήσιμο από το κλειδί και επανεκκίνηση για να μειωθούν οι στροφές χωρίς πάντα να είναι επιτυχής αυτή η κίνηση. Έχω κάνει και το κλασσικό δεκαπεντάλεπτο reset ....... αλλά τίποτα δεν άλλαξε. Τα σκασίματα που κάνει στο κλείσιμο του γκαζιού είναι συνεχή ( φοράει κλασσικά Ακράποβιτς τελικά και δεν γνωρίζω εάν έχει πρόγραμμα).
  2. Η θερμοκρασία κατά την διάρκεια της οδήγησης σε ανοιχτό δρόμο είναι πάντα στις 5 μπάρες ενώ σε κίνηση εντός πόλης ανεβαίνει στις 8 και τα βεντιλατέρ (έχει 2 βεντιλατέρ) δουλεύουν συνεχώς. Ακόμα και τώρα που έχει πέσει η εξωτερική θερμοκρασία σε βραδινή βόλτα μόλις σταματήσω για 1 λεπτό ανεβάζει από 5 σε 7 μπάρες. Έχω διαπιστώσει μία ελάχιστη διαρροή από το κολλάρο στην αριστερή πλευρά του ψυγείου (δάκρυσμα) με ελάχιστη απώλεια ψυκτικού υγρού.
  3. Το σασμάν τις τελευταίες ημέρες μετά από λίγη ώρα εντός της κίνησης στην πόλη γίνεται σκληρό και ακούγεται έντονα στο κούμπωμα της πρώτης αλλά και στις αλλαγές. Χθες μου πέταξε δύο φορές ταχύτητα (σα να μην είχε κουμπώσει σωστά) και ο συμπλέκτης δείχνει να μαλακώνει πολύ και να έχει η μανέτα ένα αρχικό κενό μέχρι να αισθανθώ ότι συμπλέκει.
  4. Η μοτοσυκλέτα έχει καινούργια μπαταρία (3 μηνών) και μετά από ακινησία μίας εβδομάδας (με συναγερμό ΜΕΤΑ ενεργό) έμεινε από ρεύματα και χρειάστηκε εξωτερική βοήθεια για να πάρει. Μετά από βόλτα 30 km επανήλθε στα ΄΄φυσιολογικά΄΄ (αν και δεν ξέρω ποιά είναι αυτά).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια μου δοθεί και θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με λιγότερο σημαντικές απορίες σε δεύτερο χρόνο.
Καλημέρες.
Στο 1. τα συμπτώματα μου θυμίζουν tps.
Είχα τα ίδια συμπτώματα και μόλις άλλαξα tps εξαφανίστηκαν όλα.
Και κάνε έλεγχο σχετικά με τη χαρτογράφηση.

Στο 2. Η θερμοκρασία συνήθως είναι στις 5-6 μπάρες.
Δεν βλέπω κάτι το ανησυχητικό.
Το ότι δουλεύουν συνεχώς τα βεντιλατέρ μήπως έχει αλλαχτεί ο θερμοστάτης ώστε να ξεκινάνε πιο νωρίς?

3. Δεν έχω παρατηρήσει και δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό με πρόβλημα στο σασμάν.
Υποθέτω ότι μάλλον δεν ήσουνα τόσο αποφασιστικός στην κίνηση του μοχλού ώστε να κουμπώσει η ταχύτητα.

4. Απώλεια ρεύματος από συναγερμό είναι πολύ σύνηθες.


Και κάτι τελευταίο.
Δες στη βάση του πίσω κυλίνδρου εάν δακρύζει κάπου...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ωχ ωχ ωχ...
Προς τι το ωχ ωχ ωχ...?
Εάν υποθέσουμε ότι θέλει tps και φλάντζα πίσω κυλίνδρου όλα αυτά στοιχίζουν γύρω στα 3 κατοσταρικα με εργασία...
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
Καλημέρα σε όλους
Χρειάζομαι την βοήθεια και τις γνώσεις σας σχετικά με κάποια ΄΄προβλήματα΄΄ που αντιμετωπίζω με την μηχανή μου. Πρόσφατα (πριν από 3 μήνες) έγινα κάτοχος ενός 990 Adventure mod 2009 που είχε 57.000 km και φαινομενικά ήταν σε καλή κατάσταση, με πλήρες ιστορικό σέρβις-επισκευών.
Μετά από 2.000 km χρήσης έχω παρατηρήσει τα εξής φαινόμενα που με προβληματίζουν.
  1. Ο κινητήρας έχει αρχίσει να παρουσιάζει αύξηση στροφών (έως 3000) ανά τακτά χρονικά διαστήματα . Απαιτείται σβήσιμο από το κλειδί και επανεκκίνηση για να μειωθούν οι στροφές χωρίς πάντα να είναι επιτυχής αυτή η κίνηση. Έχω κάνει και το κλασσικό δεκαπεντάλεπτο reset ....... αλλά τίποτα δεν άλλαξε. Τα σκασίματα που κάνει στο κλείσιμο του γκαζιού είναι συνεχή ( φοράει κλασσικά Ακράποβιτς τελικά και δεν γνωρίζω εάν έχει πρόγραμμα).
  2. Η θερμοκρασία κατά την διάρκεια της οδήγησης σε ανοιχτό δρόμο είναι πάντα στις 5 μπάρες ενώ σε κίνηση εντός πόλης ανεβαίνει στις 8 και τα βεντιλατέρ (έχει 2 βεντιλατέρ) δουλεύουν συνεχώς. Ακόμα και τώρα που έχει πέσει η εξωτερική θερμοκρασία σε βραδινή βόλτα μόλις σταματήσω για 1 λεπτό ανεβάζει από 5 σε 7 μπάρες. Έχω διαπιστώσει μία ελάχιστη διαρροή από το κολλάρο στην αριστερή πλευρά του ψυγείου (δάκρυσμα) με ελάχιστη απώλεια ψυκτικού υγρού.
  3. Το σασμάν τις τελευταίες ημέρες μετά από λίγη ώρα εντός της κίνησης στην πόλη γίνεται σκληρό και ακούγεται έντονα στο κούμπωμα της πρώτης αλλά και στις αλλαγές. Χθες μου πέταξε δύο φορές ταχύτητα (σα να μην είχε κουμπώσει σωστά) και ο συμπλέκτης δείχνει να μαλακώνει πολύ και να έχει η μανέτα ένα αρχικό κενό μέχρι να αισθανθώ ότι συμπλέκει.
  4. Η μοτοσυκλέτα έχει καινούργια μπαταρία (3 μηνών) και μετά από ακινησία μίας εβδομάδας (με συναγερμό ΜΕΤΑ ενεργό) έμεινε από ρεύματα και χρειάστηκε εξωτερική βοήθεια για να πάρει. Μετά από βόλτα 30 km επανήλθε στα ΄΄φυσιολογικά΄΄ (αν και δεν ξέρω ποιά είναι αυτά).
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια μου δοθεί και θα μου επιτρέψετε να επανέλθω με λιγότερο σημαντικές απορίες σε δεύτερο χρόνο.
1. κατα 99% tps
2 η θερμοκρασια ειναι λογικη αλλα μην το καις και εσυ το μηχανακι μεσα στην κινηση. στο κολαρο αλλαξε τον σφιγκτηρα .
3.μην εχεις πατημενο ολη την ωρα το συμπλεκτη στην κινηση. βαλε φρεσκα λαδια συμπλεκτη Η σε προειδοποει η τρομπα
4 Γενικα μην τρελενεσαι ειναι ολα φυσιολογικα εχει τυχει σε ολους τους καινουργιους αγοραστες
 

Varam

Μέλος
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
KTM 990 ADV 2009
Φίλε b2bstam
  1. Αυτό έχω υποθέσει και εγώ μετά από διάβασμα των σχετικών αναφορών εδώ στο forum. Από το συνεργείο μου είπαν ότι υπάρχει πιθανότητα να είναι και το stepper.
  2. Δεν το καίω στην κίνηση αλλά συμβαίνει μερικές φορές να έχει μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα ..... σπάνιο βέβαια το μποτιλιάρισμα στην Αθήνα, αλλά έχει συμβεί..:).
  3. Δεν έχω πατημένο μόνιμα τον συμπλέκτη. Λάδια θα αλλάξω λίαν συντόμως. Ελπίζω να μην είναι η τρόμπα.
  4. Δεν γίνεται να μην τρελαίνομαι. Είναι απόλυτα φυσιολογική η κατάσταση μου. (Ήταν εν γνώσει μου όσα θα προέκυπταν από μια τέτοια αγορά..... αλλά το γουστάρω τόσο πολύ αυτό το μηχανάκι)
Φίλε Thenos
  1. Το θέμα του TPS το έχω διαβάσει και στις δικές σου αναφορές. Την χαρτογράφηση θα την τσεκάρω.
  2. Δε γνωρίζω εάν έχει αλλαχθεί ο θερμοστάτης . Τσεκ και αυτό λοιπόν.
  3. Το θεωρώ πιθανό να μην κούμπωσε σωστά λόγω λάθους μου. Το παρακολουθώ και αυτό.
  4. Θα απεγκαταστήσω τον συναγερμό.
  5. Δεν δακρύζει πουθενά.
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για να μου απαντήσετε.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Προς τι το ωχ ωχ ωχ...?
Εάν υποθέσουμε ότι θέλει tps και φλάντζα πίσω κυλίνδρου όλα αυτά στοιχίζουν γύρω στα 3 κατοσταρικα με εργασία...
Με τα ΚΤΜ Θανάση μπορούμε να λέμε τέτοια, με τα BMW ποτέ!!! :wacky:
Τι δεν καταλαβαίνεις τόσα χρόνια;;; :p
 

b2bstam

Μέλος
Όνομα
matis
Μοτό
???
xt600e
Δεν γίνεται να μην τρελαίνομαι. Είναι απόλυτα φυσιολογική η κατάσταση μου. (Ήταν εν γνώσει μου όσα θα προέκυπταν από μια τέτοια αγορά..... αλλά το γουστάρω τόσο πολύ αυτό το μηχανάκι)
Είναι απόλυτα φυσιολογική κατάσταση απλώς είναι και απόλυτα φυσιολογικά για το 990 αυτά. Τα έχουμε περάσει για αυτό στο είπα.Ολα θα λυθούν και θα ευχαριστηθεις το μηχανάκι σου.
 
Top Bottom