KTM 990 ADVENTURE

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
είχα αντίστοιχη άσχημη εμπειρία. απαράδεκτος. Με το που διάβασα Λαμία αμέσως εκεί μου πήγε το μυαλό

όποιος θέλει λεπτομέρειες για ποιο ακριβώς βενζινάδικο μεσω pm
Για στείλε μήνυμα!
Γιατί στον ίδιο δρόμο έχω βάλει πολλές φορές σε BP και δεν είχα πρόβλημα!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτησης....
Στο 990 του Πάνου παρουσιάστηκε φαινόμενο tank slapping στα 150 περίπου και παραλίγο να αγοράσει οικόπεδο από την ένταση του...
Γνωρίζει κανείς γιατί μπορεί να συνέβη αυτό...?
Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες στη στάνταρ θέση.
Το μπροστά λάστιχο είναι Anlas.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για τις ταλαντώσεις συχνότερα φταίει το πίσω λάστιχο.
Επίσης το "στάνταρ θέση" με τα κιλά του Παναγιώτη μπορεί να είναι σκληρό.

#team130 να γιατί :p
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Φθαρμενο ελαστικο, λαθος μαρκα ελαστικου(!), αζυγοσταθμητος τροχος, χαλαρα ρουλεμαν λαιμου, βαλιτσα πισω, λαθος προφορτιση ελατηριου πισω...
Ολα αυτα και αλλα ειχα βρει ως αιτιες οταν εψαχνα το αντιστοιχο προβλημα που παρουσιαζε το 1290 στα 80 ρολαροντας...αφηνες τα χερια απο το τιμονι και αρχιζε μια ταλαντωση που εξελισσοταν μεχρι να το ξαναπιασεις γιατι φοβοσουνα.
Η ''απολυτη'' γεωμετρια του ''ready to race'' που επηρεαζονταν αμεσα απο κατι απο τα προηγουμενα, ηταν μια χαζοδικαιολογια, ενω ειχε ακουστει και απαντηση της εταιρειας οτι κακως αφηνετε τα χερια απο το τιμονι...:rolleyes:
Παντως στο 990 που ειχα 13 χρονια, χωρις να αλλαξω ποτε τυπο-εταιρεια ελαστικου, δεν ειχε παρουσιαστει ποτε τετοιο προβλημα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Φθαρμενο ελαστικο, λαθος μαρκα ελαστικου(!), αζυγοσταθμητος τροχος, χαλαρα ρουλεμαν λαιμου, βαλιτσα πισω, λαθος προφορτιση ελατηριου πισω...
Ολα αυτα και αλλα ειχα βρει ως αιτιες οταν εψαχνα το αντιστοιχο προβλημα που παρουσιαζε το 1290 στα 80 ρολαροντας...αφηνες τα χερια απο το τιμονι και αρχιζε μια ταλαντωση που εξελισσοταν μεχρι να το ξαναπιασεις γιατι φοβοσουνα.
Η ''απολυτη'' γεωμετρια του ''ready to race'' που επηρεαζονταν αμεσα απο κατι απο τα προηγουμενα, ηταν μια χαζοδικαιολογια, ενω ειχε ακουστει και απαντηση της εταιρειας οτι κακως αφηνετε τα χερια απο το τιμονι...:rolleyes:
Παντως στο 990 που ειχα 13 χρονια, χωρις να αλλαξω ποτε τυπο-εταιρεια ελαστικου, δεν ειχε παρουσιαστει ποτε τετοιο προβλημα...
60 άλογα λιγότερο.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Ερώτησης....
Στο 990 του Πάνου παρουσιάστηκε φαινόμενο tank slapping στα 150 περίπου και παραλίγο να αγοράσει οικόπεδο από την ένταση του...
Γνωρίζει κανείς γιατί μπορεί να συνέβη αυτό...?
Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες στη στάνταρ θέση.
Το μπροστά λάστιχο είναι Anlas.
Ξεκινα τσεκ πρώτα από ελαστικά (τι φοράει και αν του το ειχε ξανακάνει),και μετα ολα τα ρουλεμάν
Ε μετα κοιτας και αναρτήσεις..
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
απαντηση της εταιρειας οτι κακως αφηνετε τα χερια απο το τιμονι...
Τα ίδια λέει και η πιατζιο για την βέσπα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Νομιζω πως θα πρέπει να δείτε με προσοχή τις ρυθμίσεις των προφορτίσεων και ειδικά πίσω.

Μήπως είναι αλλαγμένο το ελατήριο του πίσω αμορτισέρ. Αν είναι πιο σκληρό και επειδή ο Παναγιώτης είναι ελαφρύς, το 990 μπρουμουτίζει οπότε σαφώς και γίνεται πιο νευρικό το μπροστινό.

Στο αντίθετο σενάριο, αν τυχόν το πίσω ελατήριο έχει κάτσει ή δεν δουλεύει σωστά η ρύθμιση της προφορτισης και κάθεται πολύ η πίσω ανάρτηση κατά την έντονη επιτάχυνση τότε είναι πιθανό να γίνει tank slaping.

Aν επίσης η απόσβεση επαναφοράς πίσω είναι υπερβολικά αργή , τότε στην επιτάχυνση το αμορτισέρ μένει περισσότερο χρόνο συμπιεσμένο απ' ότι πρέπει που είναι λάθος. Θενο μπορεί να έχετε βάλει τα κλικ στις μαμά ρυθμίσεις αλλά ίσως τα λάδια του αμορτισέρ να έχουν γίνει ζουμί. Ίσως θέλει σέρβις το αμορτισέρ.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Και όχι μόνο Μανώλη...
δεν θυμαμαι το σετ απ των αναρτησεων,εγω ειμαι και ελαφρης,αλλα και στα 3 τεμαχια μου το εκανε σε αυτο το φασμα...
 

Lefterakis

Μέλος
Όνομα
Λευτερης
Μοτό
Tiger 1050
Καλησπέρα έχω βρει ένα adventure 990 r του 2009 γνήσιο με 9.500 από ότι έμαθα είχε αρκετή ακινησία και έγινε πρόσφατο σέρβις τον Ιούνιο.αξιζει να μπω στην διαδικασία η θα μπλεξω;είναι αριστο και ακόμα φοράει τα μαμά λάστιχα
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Καλησπέρα έχω βρει ένα adventure 990 r του 2009 γνήσιο με 9.500 από ότι έμαθα είχε αρκετή ακινησία και έγινε πρόσφατο σέρβις τον Ιούνιο.αξιζει να μπω στην διαδικασία η θα μπλεξω;είναι αριστο και ακόμα φοράει τα μαμά λάστιχα
Αμα λες αυτό στο καρ με 8500€ κ 9500χλμ η τιμή του είναι χώμα.. Δεν το βλέπω να υπάρχει για πολύ ακόμα.. Ίσως από την ακινησία να την έχουν ακούσει διάφορες τσιμουχες αλλά κ πάλι με αυτά τα χιλιόμετρα είναι τζάμπα..
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ερώτησης....
Στο 990 του Πάνου παρουσιάστηκε φαινόμενο tank slapping στα 150 περίπου και παραλίγο να αγοράσει οικόπεδο από την ένταση του...
Γνωρίζει κανείς γιατί μπορεί να συνέβη αυτό...?
Οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες στη στάνταρ θέση.
Το μπροστά λάστιχο είναι Anlas.
Λάστιχα σίγουρα!!!
Αν και νομίζω ότι πήγαινε με 230 χλμ στην πέτρα πάνω !!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Αν θυμαμαι σωστα το R εκανε ντεμπουτο το 2010 και οχι το 09.
Τσεκαρε το.
Το R έβγαινε 2009 με 2011/12 (στην Ευρώπη μιας και αντικαταστήθηκε το 2013 με το 1190, στην Αμερική πούλησαν το 990 και το 2013).

Το R του 11/12 έχει αναρτήσεις με διαδρομή 245mm, οχι 265 που ειναι τα 09-10.

Υπάρχει ένας κατατοπιστικός πίνακας με τα διαθέσιμα μοντέλα εδώ:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Το R έβγαινε 2009 με 2011/12 (στην Ευρώπη μιας και αντικαταστήθηκε το 2013 με το 1190, στην Αμερική πούλησαν το 990 και το 2013).

Το R του 11/12 έχει αναρτήσεις με διαδρομή 245mm, οχι 265 που ειναι τα 09-10.

Υπάρχει ένας κατατοπιστικός πίνακας με τα διαθέσιμα μοντέλα εδώ:
ο πινακας αναφερει 2006 950ρια,το 2006 ειχαμε 990 και οχι 950αρια,τα πρωτα 990 του 06 ξεχωριζουν απ την μη υπαρξη μπριζας στο καντραν και στις 2 εκδοσεις
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Ενα θεμα που μπορει να εμφανισει ειναι στις φλαντζες βασεως των κυλινδρων, κυριως του πισω, αν εχει μεινει χρονια σε ακινησια χωρις να αλλαξει παραφλου...
Εχουν εμφανιστει καποια μηχανακια που ψωριαζει ο κυλινδρος εκει και εχει διαρροες.
 
Top Bottom