Ktm 990 Vs 1290 στο "χωμα"

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
στο χωμα δεν φαινεται το βαρος του, εκτος και αν πεσεις σε σαθρό λάσπη με φυλλα :ha

Τα λαστιχα καλα και σε ασφαλτο μεχρι 140 που πηγα και σε χωμα/λασπη με μονο οτι μπουκώνουν ευκολα αλλα λογικό ειναι.
Απο θορυβο κατι πηρε το αυτι μου μιας και χωρις ζελατινα ειχε αρκετο απο αερα.

Επισης μαθαμε οτι οι ξυλινες γεφυρες στο δασος γλυστράνε σαν τον διάολο



Πεσαμε και τα 2 μηχανακια, εγω που ειχα κανα 50αρι + χιλιομετρα επεσα προς το τελος αλλα δεν την γλυτωσα (την επομενη φορα με πιο πολλα :eek: μπας και .... )

Αλλα σηκωθήκαμε και συνεχίσαμε ............



Και επιστροφη για πλύσιμο πριν μπουμε γκαραζ


Απολογισμος μετα το πλυσιμο, ενα καλο γδάρσιμο σε ενα σημειο στα κάγκελα και τιποτε αλλο, η εξατμιση ευθυγραμίστηκε και εχει μια αμυχη στο πλαστικο της ενω η χουφτα τιποτα.

Η μεγαλη εκπληξη ηταν το ABS σε off road mode ειναι θεικο, σε απατητο κατηφορικο με φυλλα και βρεμενα απλα αψογο !!!

Πρεπει να συνηθίσω να ειμαι ορθιος σε λασπωμενα λούκια μιας και απο λασπη μηδεν εμπειρια, οχι οτι καθιστος ειχα προβλημα αλλα ορθιος ολα γινοντουσαν πιο ευκολα εκτος απο τον φόβο χαχαχχα

Αλλες 4-5 χαζο πτωσεις με λίγα σωθηκαν χαρην στα μακρυα πόδια :p;)

Παμε για αλλα, την επομενη φορα ΤΕΤ Γαλλίας που ειναι κοντα γιατι αυτη ηταν στην παρανομία ...........................
 

GogosLux

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tuono APRC V4 1000 / KTM 1290 SAE
Τελικά?
Σε σχέση με το 990?
Δυσκολο να εχω γνωμη, εχουν περασει 3 χρονια απο τις 2 βολτες με το δανεικο 990 + ηταν αλλο το τερεν.

Εχω την εντυπωση οτι το 1290 ειναι πιο χαμηλο - μαλλον λογο σελας που ειναι πιο τουριστικη και εχει πολυ καλυτερα φρενα με το ΑBS σε mode off road να κανει θαυματα.
Μια κατηφορα απατητη με φυλλα και λασπη (μεσα σε δασος και που εβρεχε το τελευταιο 15νθημερο) που αποφασισα να κατεβω σβηστος ημουν ολο στο πλαι.
 
Top Bottom