Είχα πάει την Κυριακή στην Πάτρα και βολταρα το νορντεν,το 890 αντβ και το 401 σβαρτπιλεν η όπως το λένε τεσπά,με αυτή τη σειρά.
Το νορντεν είχε πολύ γκάζι, φοβερά φρένα, πολύ ωραία θέση οδήγησης.
Τρως πολύ αέρα,εγώ σε δυνατά ανοίγματα με τέρμα γκάζι,δεν μπορούσα να σφίξω τα πόδια στο ντεπόζιτο γιατί ανοίγει αρκετά και γλυστρανε.σε μια παρατεταμένη αριστερή στροφή μου έβγαλε μια ασάφεια το μπροστινό σαν να έχει ένα τρέμουλο (στην ίδια στροφή τα άλλα μηχανάκι δεν παρουσίασαν κάτι αντίστοιχο να πω ότι φταίει η άσφαλτος) βέβαια μπορεί να φταίει το λάστιχο γιατί δεν ήταν και σε τέλεια κατάσταση.
Τα επόμενα παιδιά είπαν ότι βγάζει ζεστη πολλή εμένα δεν με ενοχλησε ιδιαίτερα αν και άναψε μια φορά το βεντιλατερ σε φανάρι,όμως ήμουν ο πρώτος που το οδήγησα οπότε παίζει ρόλο αυτό.
Το 890 ήταν λίγο θαμπό μπροστά στο νορντεν,σαν να είναι ο ταλαιπωρημένος ξάδερφος εμφανισιακά
Σαφώς πιο σφιχτό μηχανάκι με ασφάλτινο προσανατολισμό, ισχύουν τα ίδια με γκάζια φρένα κλπ ,και φάνηκε η διαφορά στην ασφάλεια και την αίσθηση αυτής που σου δίνει ο 19 σε σχέση με τον 21 τροχό στην άσφαλτο.
Ίδια μοτέρ ίδια διαδρομή Μπακ του Μπακ , οπότε ήταν εμφανής η διαφορά αυτή.
Πιο μαζεμένο σε διαστάσεις πιο εύκολα κανείς παιχνίδι .δεν έχω δει τα κιλά τους αν έχουν διαφορά.
Το σβαρτπιλεν απλά περίσσευε και είπα να το κάνω μια τσάρκα, έχει και μια περίεργη σκαλωσιά στο ντεπόζιτο,εγώ είπα ότι πας Σουκού εκδρομή και το κάνεις σχάρα για ψητουρα ,αλλά μάλλον είναι για άλλη χρήση
Σαν μοτοσυκλετακι για κάποιον που κάνει μονοκαβαλη χρήση πόλης και με καμία βόλτα κοντινή είναι οκ.
Είδα σκάρτα 150 στο κοντέρ, έστριβε ωραία, κράταγες ταχύτητα μέσα στην στροφή χωρίς κουνήματα,το όργανο είναι αρκετά χαμηλά και πρέπει να πάρεις εντελώς το βλέμμα από τον δρόμο για να το δεις.
Γενικά ενώ περίμενα το νορντεν να με κάνει να χάσω το μυαλό μου,δεν συνέβη.
Δεν λέω ότι δεν είναι πολύ καλό μηχανάκι αλλά δεν με ξετρελανε εντελώς.
Πάντως είναι σίγουρα επιβλητικό εμφανισιακά.