KTM Superduke 1290 GT

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ίδια πλατφόρμα όμως, θεωρητικά όχι μεγάλες διαφορές
Λες για τα δύο ΚΤΜ?
Αν ναι, οι διαφορές είναι μεγάλες. Εργονομικά, μοτερικά αλλά και στο τι μου βγάζει προσωπικά το κάθε μηχανάκι.

Δεν έχει διάφορες το XR από το R αλλά και το RR?
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λες για τα δύο ΚΤΜ?
Αν ναι, οι διαφορές είναι μεγάλες. Εργονομικά, μοτερικά αλλά και στο τι μου βγάζει προσωπικά το κάθε μηχανάκι.

Δεν έχει διάφορες το XR από το R αλλά και το RR?
Δεν έχω οδηγήσει τα άλλα, οπότε δεν ξέρω. Έχοντας ίδιο μοτέρ, κιβώτιο, φρένα, μου μοιάζει σαν να ντυθείς με άλλα ρούχα και να συστηνεσαι ως άλλος άνθρωπος. Οι διαφορές στην θέση οδήγησης είναι μεγάλο θέμα, οκ. Μένω στο δεν ξέρω.

Ορίστε μια ιδέα, ρώτησε το κορίτσι "ένα μαύρο R γιατί δεν παίρνεις". Σατανάδες όλοι.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν έχω οδηγήσει τα άλλα, οπότε δεν ξέρω. Έχοντας ίδιο μοτέρ, κιβώτιο, φρένα, μου μοιάζει σαν να ντυθείς με άλλα ρούχα και να συστηνεσαι ως άλλος άνθρωπος. Οι διαφορές στην θέση οδήγησης είναι μεγάλο θέμα, οκ. Μένω στο δεν ξέρω.

Ορίστε μια ιδέα, ρώτησε το κορίτσι "ένα μαύρο R γιατί δεν παίρνεις". Σατανάδες όλοι.
:D:D

Είχα το R, ίδιο μοτέρ και κιβώτιο με XR αλλά τελείως διαφορετική εμπειρία οδήγησης. Πες στο κορίτσι σου καλύτερα RSV. Ίδια ταλαιπωρία για εκεινη με λιγότερα από τα μισά λεφτά :p


Βάλε τώρα ότι στο GT το μοτέρ έχει αρκετές διάφορες και οι αναρτήσεις, τροχοί είναι επίσης διαφορετικοί, κτλ...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
:D:D

Είχα το R, ίδιο μοτέρ και κιβώτιο με XR αλλά τελείως διαφορετική εμπειρία οδήγησης. Πες στο κορίτσι σου καλύτερα RSV. Ίδια ταλαιπωρία για εκεινη με λιγότερα από τα μισά λεφτά :p


Βάλε τώρα ότι στο GT το μοτέρ έχει αρκετές διάφορες και οι αναρτήσεις, τροχοί είναι επίσης διαφορετικοί, κτλ...
Να προσθέσω και την διαφορά ....στον τροχό.
Το gt τα βάζει κάτω σχεδόν όλα ενώ το sa κόβει πολλα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Να προσθέσω και την διαφορά ....στον τροχό.
Το gt τα βάζει κάτω σχεδόν όλα ενώ το sa κόβει πολλα
Ναι Κώστα, σωστός! Το έγραψα εξάλλου. Αλλό πράγμα.





















Να, πχ αν θέλω να κάνω πλάκα σε κανά XR, βγάζω το GT.
:p:p:woot:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ναι Κώστα, σωστός! Το έγραψα εξάλλου. Αλλό πράγμα.





















Να, πχ αν θέλω να κάνω πλάκα σε κανά XR, βγάζω το GT.
:p:p:woot:
Θα σε πετύχω....θα έχει πλάκα παλιοκτμα
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Θα σε πετύχω....θα έχει πλάκα παλιοκτμα
Είμαστε και οι δυο πρωινοί αλλά κινούμαστε σε αντίθετες κατευθύνσεις. Άσε που εγώ τα κρύβω στην υπόγα τις καθημερινές, μην ματιαστούν :)
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
H πλακα ειναι (και) στο οτι οταν ειχαμε παει παρεα βολτα δεν σου αρεσε το SA


Γιώργη εσύ μετά τo KTM τίποτα?! Οικογενειάρχης?!
Εγω εχω μπλεξει τα μπουτια μου, πηρα ενα jeep, και εκανα τραμπα το pajero με ενα hayabusa, αλλα το πηγα μια βολτα και δεν θελω ουτε να το βλεπω...θα μπει αγγελια το συντομοτερο:p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
H πλακα ειναι (και) στο οτι οταν ειχαμε παει παρεα βολτα δεν σου αρεσε το SA




Εγω εχω μπλεξει τα μπουτια μου, πηρα ενα jeep, και εκανα τραμπα το pajero με ενα hayabusa, αλλα το πηγα μια βολτα και δεν θελω ουτε να το βλεπω...θα μπει αγγελια το συντομοτερο:p
Μετα από αυτό....πόσο γατάκια είναι ο todor και ο Θανασεν ???
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H πλακα ειναι (και) στο οτι οταν ειχαμε παει παρεα βολτα δεν σου αρεσε το SA




Εγω εχω μπλεξει τα μπουτια μου, πηρα ενα jeep, και εκανα τραμπα το pajero με ενα hayabusa, αλλα το πηγα μια βολτα και δεν θελω ουτε να το βλεπω...θα μπει αγγελια το συντομοτερο:p
Τώρα μου θύμισες ένα φίλο (τον Λεωνίδα με τα Ducati πρέπει να τον ξέρεις) που ένα φεγγάρι είχε την φαεινή ιδέα μετά απο κάτι Monster Και κάτι 1098 και κάτι τέτοια στριφτερά να πάρει ένα Suzuki B-KING.:roflmao:. Κούτα κιόλας! Δεν πρέπει να έκλεισε βδομάδα στο γκαράζ!

Δεν κάνει το Hayabusa και το ξέρεις καλά. Μ-πούλο!!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
H πλακα ειναι (και) στο οτι οταν ειχαμε παει παρεα βολτα δεν σου αρεσε το SA




Εγω εχω μπλεξει τα μπουτια μου, πηρα ενα jeep, και εκανα τραμπα το pajero με ενα hayabusa, αλλα το πηγα μια βολτα και δεν θελω ουτε να το βλεπω...θα μπει αγγελια το συντομοτερο:p
Το Μπούσα είναι μια καλή μοτσυκλέτα 20ετίας, είναι λογικό να ξενερώσεις όταν έρχεσαι από το SAS μιας και η μετάβαση σου είναι από όλες τις πλευρές (χρονικά, κατηγορίας) σχεδόν δραματική! Φαντάζομαι ότι κι εγω το ίδιο θα πάθαινα.

Για την βόλτα μας, πράγματι μου είχε κακοφανεί (ή μάλλον με είχε ξενίσει σε σχέση με το XR) το SAS σου ΑΛΛΑ το είχες στο σπορ πρόγραμμα αναρτήσεων και φουλ προφορτισμένο (2 άτομα συν αποσκευές) με αποτέλεσμα να το νοιώθω σαν κατσίκι :p. Η απόκριση ήταν επίσης απότομη στο σπορ και είναι κάτι που σχολιάζω για το GT, φαντάσου ότι στα δικά μου το έχω μόνιμα στο στρητ για να είναι πιο ομαλό. Στο δικό μου SAS λοιπόν, έκανα μια χαλαρή 500αρα με comfort αναρτήσεις και προφόρτιση 1+αποσκευές και στρητ απόκριση στο γκάζι και το ευχαριστήθηκα μια χαρά, δεν το κυνήγησα πουθενά για να καταλάβω την ελαφριά καθυστέρηση στις εισόδους των στροφών που έδινε ο 19αρης και συζητήσαμε στο καφέ.

Θέλω να πω λοιπόν ότι κατά την γνώμη μου το κάθε μηχανάκι έχει το μουντ του και κάπως έτσι κάνω τα σχόλια μου μιας και την συγκεκριμένη περίοδο έχω την πολυτέλεια να έχω και τα 2 στο γκαράζ μου και να τα συγκρίνω. Επίσης νομίζω ότι περνάω μια περίοδο που βλέπω ότι είμαι προσκολλημένος σε μηχανές με πολλά άλογα που τελικά μάλλον δεν τα χρειάζομαι στο 80-90% των περιπτώσεων. Για να δούμε που θα οδηγήσει και αυτό....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
η μεγάλη αλήθεια είναι ότι είναι περιττά.
και μετά γυρίζεις το γκάζι και ακούς την κόλαση από κάτω σου και ας πηγαίνεις λίγο πιο αργά παντού, δεν πάει στο καλό, σε φτιάχνει το πράγμα, δεν είναι ότι σε κυνηγάει ο ΜΜ για βάθρο ή ότι θα σου φάνε το μπιφτέκι σου στην ταβέρνα.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Για να δούμε που θα οδηγήσει και αυτό....
Σε ΚΤΜ 890 ή Norden, είναι ελαφρύ και παιχνιδιάρικο, με γκάζι όσο χρειάζεται. Αλλά μετά θα το βαρεθείς και θα αναπολείς τα άλογα (ειδικά που απ'οτι καταλαβαίνω δεν πας χώμα αλλά ευχαριστιέσαι άσφαλτο).
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε ΚΤΜ 890 ή Norden, είναι ελαφρύ και παιχνιδιάρικο, με γκάζι όσο χρειάζεται. Αλλά μετά θα το βαρεθείς και θα αναπολείς τα άλογα (ειδικά που απ'οτι καταλαβαίνω δεν πας χώμα αλλά ευχαριστιέσαι άσφαλτο).
Να γιατί λέω XR και "μοντέρνο" των 100+- ίππων
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Σε ΚΤΜ 890 ή Norden, είναι ελαφρύ και παιχνιδιάρικο, με γκάζι όσο χρειάζεται. Αλλά μετά θα το βαρεθείς και θα αναπολείς τα άλογα (ειδικά που απ'οτι καταλαβαίνω δεν πας χώμα αλλά ευχαριστιέσαι άσφαλτο).
Μπα, μάλλον όχι. Δεν βρίσκω δελεαστικό να δώσω τα ίδια χρήματα που θα έπαιρνα ένα XR/1290, όχι τόσο από θέμα γκαζιού αλλά από θέμα εξοπλισμού. Θα προτιμούσα 1090, αρκετά φθηνότερο και με 19αρη εμπρός.

Υπάρχει γενικότερα ένα κενό στην αγορά νομίζω του να πάρεις μια μοτοσυκλέτα φουλ εξοπλισμένη και με όλα τα μπλιμπλίκια χωρίς απαραίτητα τρελό γκάζι. Και λογικά χρήματα. Δηλ ένα πιο σύγχρονο 1050/1090 (σε μπλιμπλίκια κυρίως). Το Multistrada 950S είναι φουλ σε όλα αλλά ξεφεύγει και δεν ξέρω αν είμαι τόσο συνειδητοποιημένος αγοραστής ώστε να δώσω τόσα χρήματα χωρίς να έχω και ΓΚΑΖΙ, άσχετα του αν το χρησιμοποιώ ή όχι. Ξέρω, έρχεται σε αντίθεση με αυτά που έγραψα πιο πάνω αλλά αδυνατώ να μην βάλω στην εξίσωση και την αναλογια ευρώ/ίππο.

Γι' αυτό και θεωρώ το 1090 ένα downgrade που μάλλον θα έκανα. Ή ένα multi 950 απλό, ίσως.







Και ένα fireblabe 98 :cool:
:D
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Πάντως, επειδή έχουμε ανοίξει πολλά μέτωπα στο θέμα του GT, να δηλώσω ότι δεν με χαλάει καθόλου το 1290 SAS, στις comfort ρυθμίσεις του είναι μια χαρά για χαλαρό τουρισμό και μόνο μερικές παρατηρήσεις στην εργονομία είχα που μάλλον διορθώνονται. Το κράταω άνετα δηλαδή, μόνο οικονομικοί λόγοι θα με κάνουν να το δώσω ή να μην φεύγει το GT.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ένα μικρό update σχετικά με τις περιπέτειες μου με το GT.

Αρχίζω σιγά σιγά να προσαρμόζομαι και να μην με ενοχλούν τόσο διάφορα "κουσούρια" που έβλεπα στην αρχή. Αν και τα χλμ που κάνω είναι λίγα, χαλαρώνω, κάνω reset και λέω "ΟΚ, ας δούμε τι έχει να μας πει και αυτό". Θέλω να κάνω μια εκδρομή με αρκετά χλμ ώστε να το δω, μέχρι στιγμής πάνω από 300-350χλμ δεν έχω κάνει. Η αλήθεια είναι ότι την μια φορά που είχα τέτοια εκδρομή (Αθ. Διάκος) το SAS είχε ήδη έρθει και το προτίμησα :)

Αρκετά άνετο ακόμα και για μένα, ακόμα και στην αστική μετακίνηση που καμιά φορά το υποβάλω. Όπως την Τρίτη (τυχαίο) που το πήρα δουλειά ώστε να πεταχτώ Νταή να αντικαταστήσω τα παξιμάδια αλουμινίου που είχα βάλει στην γραναζιέρα. Αγορά από ebay, niceCNC ο πωλητής από τα βάθη της Κίνας βεβαίως και ευτυχώς που το ΣΚ είπα να τσεκάρω αλυσίδα, για να διαπιστώσω ότι 2-3 παξιμάδια είχαν παραδώσει το πνεύμα (και το σπείρωμα τους) και ήταν λάσκα!!
Τα μαμίσια τα είχα αφήσε στο συνεργείο, μίλησα να περάσω να τα πάρω αλλά προς τιμή τους μου είπαν να περάσω να τα βάλουν αυτοί και τσεκάρουν γενικότερα την κατάσταση. Κρατιέμαι να μην παραγγείλω τιτανίου μιας και το μηχανάκι είναι προς πώληση.

Κατά τα άλλα, κύριος με τις ωτασπίδες αλλά τα βλέμματα των τριγύρω έδειχναν ότι η ξετάπωτη akrapovic και το decat είναι too much. Βουρ για τάπα στο Μοτόνιο, είπε ότι έχει.
 
Top Bottom