Low Budget Story,NX650 Review

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750
KAWASAKI kx 250
Φίλε το έκανες βίδες και ροδελάκια και το ξαναέκανες μηχανή!!
Ωραίος!!:clp:
εαν ποτε χρειαστεις πληροφοριες για tie wraps , εδω να απευθυνθεις....σε αυτο το νημα....







Λευκάδιος :friendship:
:friend:
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
εαν ποτε χρειαστεις πληροφοριες για tie wraps , εδω να απευθυνθεις....σε αυτο το νημα....







Λευκάδιος :friendship:
:friend:
Τα εργαλεία του Έλληνα λέμε οτι είναι το σφυρί και το σύρμα..
Τώρα εχει μπει και τάι ράπς..χαχα:yew:
Τα έχω δουλέψει αρκετά!!:allk:
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τα εργαλεία του Έλληνα λέμε οτι είναι το σφυρί και το σύρμα..
Τώρα εχει μπει και τάι ράπς..χαχα:yew:
Τα έχω δουλέψει αρκετά!!:allk:
Θα έβαζα και το wd40
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το μηχανάκι χρειαζόνταν δίσκους συμπλέκτη εδώ και 2-3 χρόνια περίπου αλλά όλο το καθυστερούσα αφου κουτσά στραβά την έκανε την δουλειά του.
Εφτασε όμως η στιγμή που πατινάριζε έντονα στα γρήγορα ανοίγματα γκαζιού.
Πήρα λοιπόν γνήσιους δίσκους συμπλέκτη(φιμπερένιους) με κόστος 77 ευρώ(με μικρή εκπτωση).
Επέλεξα τους γνήσιους για τρεις λόγους,1ον έχουν πολύ καλή λειτουργία ακόμα και σε ζόρια, 2ον έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και 3ον οι αφτερμαρκετ(ebc,newfren κλπ) είναι ελάχιστα φτηνότεροι(60-65 ευρώ).Μόνο της Barnett είναι ακριβότεροι αλλά συνήθως χρησιμοποιούνται σε τουμπανιασμένα μοτέρ.


Δανείστηκα λοιπόν το καινούργιο παιχνίδι του konkost,ένα ροπόκλειδο της Norbar για να κάνω 'καθαρή' δουλειά.
Δεν υπολόγιζα όμως αυτό:laugh:


Μέσα στο κάρτερ είναι μια σίτα για να συγκρατεί κυρίως τα υπολείματα των δίσκων η οποία καθαρίζεται όποτε(και αν) ανοιχτεί το πλαινό καπάκι.Η σίτα συγκρατείται απο μια βίδα 6Χ14 την οποία όπως καταλαβαίνετε έκοψα λόγο απροσεξίας στην ροπή που διάβασα σε ένα μανουαλ:UH:.
Προσπάθησα να την βγάλω με ανάποδα κολαούζα,δεν τα κατάφερα και απ'την ζοχάδα μου ήμουν έτοιμος να κόψω το ντομι για ανταλλακτικά(τέρας ψυχραιμίας λέμε :laugh:).
Όσο και να φαίνεται περίεργο την λύση μου την έδωσε η γυναίκα μου.Μόλις άκουσε ότι θα κόψω το ντομι της μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά ότι θέλω να αγοράσω καινούργιο μηχανάκι(το κατάλαβε η γάτα :laugh:). Η σύζυγος που λέτε έχει έναν συνάδελφο ο οποίος έχει προυπηρεσία χρόνων σε μηχανουργείο αλλά διατηρεί και δικό του συνεργείο,οπότε με συνοπτικές διαδικασίες(και καλό εξοπλισμό) καθάρισε την μπουγάδα.
2-3 φιλαράκια(που τριγυρνάνε και εδω μέσα) προσπάθησαν επίσης να με αποτρέψουν απ'το να κάνω σκραπ το ντομι για μια βίδα(ρε Βρούτοι αφήστε με να πάω να πάρω το 701(ή έστω το PR7) :roflmao::roflmao:

Με αυτά και με εκείνα έδεσα το μηχανάκι,έβαλα καινούργιο φίλτρο λαδιού και ορυκτέλαιο τα οποία θα αλλάξω μετά απο 500-1000 χιλιόμετρα για να καθαρίσουν τυχών υπολείματα απ'τους καινούργιους δίσκους ή μικροσωματίδια(γρέζια κλπ).
Είχα ξεχάσει πόσο καλά κιβώτια ταχυτήτων φτιάχνει η χόντα και το θυμήθηκα αμέσως μετά την αλλαγή των δίσκων.
Αυτές της μέρες οδηγώ με θρησκευτική ευλάβεια μέχρι να πατήσουν οι δίσκοι :stm:






Λίγα σωματίδια μετά απο περίπου 4 χρόνια




Εντός ορίων τα ελατήρια


Μετά την δική μου περιποίηση :laugh:


Μετά την περιποίηση του μάστορα


Γνήσια φλάτζα που βρήκα στοκ σε μαγαζάκι του Περιστερίου,7 ευρώ αντί 18-20 που έχει κανονικά


Αν δεν έχεις χαρτόνι,χρησιμοποιείς ότι έχεις διαθέσιμο.Γίνεται και χωρίς αυτό(μόνο δυο είναι διαφορετικές) αλλά ήθελα να μπουν όπως ακριβώς βγήκαν.Κάτω αριστερά δεν έχει βίδα γιατί είναι παξιμάδι που μπαίνει σε μπουζόνι
 
Τελευταία επεξεργασία:

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Είναι κάποια αναλώσιμα, οπως οι δίσκοι άσπρα γιαζλα που πρέπει να μπαίνουν γνησια!
 

mitch

Μέλος
Περιοχή
Πιτσουνι Σιτυ
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
BMW R1150GS ADV
Suzuki drz400s
Honda VT250Z
Τελευταία επεξεργασία:
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Το μηχανάκι χρειαζόνταν δίσκους συμπλέκτη εδώ και 2-3 χρόνια περίπου αλλά όλο το καθυστερούσα αφου κουτσά στραβά την έκανε την δουλειά του.
Εφτασε όμως η στιγμή που πατινάριζε έντονα στα γρήγορα ανοίγματα γκαζιού.
Πήρα λοιπόν γνήσιους δίσκους συμπλέκτη(φιμπερένιους) με κόστος 77 ευρώ(με μικρή εκπτωση).
Επέλεξα τους γνήσιους για τρεις λόγους,1ον έχουν πολύ καλή λειτουργία ακόμα και σε ζόρια, 2ον έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και 3ον οι αφτερμαρκετ(ebc,newfren κλπ) είναι ελάχιστα φτηνότεροι(60-65 ευρώ).Μόνο της Barnett είναι ακριβότεροι αλλά συνήθως χρησιμοποιούνται σε τουμπανιασμένα μοτέρ.


Δανείστηκα λοιπόν το καινούργιο παιχνίδι του konkost,ένα ροπόκλειδο της Norbar για να κάνω 'καθαρή' δουλειά.
Δεν υπολόγιζα όμως αυτό:laugh:


Μέσα στο κάρτερ είναι μια σίτα για να συγκρατεί κυρίως τα υπολείματα των δίσκων η οποία καθαρίζεται όποτε(και αν) ανοιχτεί το πλαινό καπάκι.Η σίτα συγκρατείται απο μια βίδα 6Χ14 την οποία όπως καταλαβαίνετε έκοψα λόγο απροσεξίας στην ροπή που διάβασα σε ένα μανουαλ:UH:.
Προσπάθησα να την βγάλω με ανάποδα κολαούζα,δεν τα κατάφερα και απ'την ζοχάδα μου ήμουν έτοιμος να κόψω το ντομι για ανταλλακτικά(τέρας ψυχραιμίας λέμε :laugh:).
Όσο και να φαίνεται περίεργο την λύση μου την έδωσε η γυναίκα μου.Μόλις άκουσε ότι θα κόψω το ντομι της μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά ότι θέλω να αγοράσω καινούργιο μηχανάκι(το κατάλαβε η γάτα :laugh:). Η σύζυγος που λέτε έχει έναν συνάδελφο ο οποίος έχει προυπηρεσία χρόνων σε μηχανουργείο αλλά διατηρεί και δικό του συνεργείο,οπότε με συνοπτικές διαδικασίες(και καλό εξοπλισμό) καθάρισε την μπουγάδα.
2-3 φιλαράκια(που τριγυρνάνε και εδω μέσα) προσπάθησαν επίσης να με αποτρέψουν απ'το να κάνω σκραπ το ντομι για μια βίδα(ρε Βρούτοι αφήστε με να πάω να πάρω το 701(ή έστω το PR7) :roflmao::roflmao:

Με αυτά και με εκείνα έδεσα το μηχανάκι,έβαλα καινούργιο φίλτρο λαδιού και ορυκτέλαιο τα οποία θα αλλάξω μετά απο 500-1000 χιλιόμετρα για να καθαρίσουν τυχών υπολείματα απ'τους καινούργιους δίσκους ή μικροσωματίδια(γρέζια κλπ).
Είχα ξεχάσει πόσο καλά κιβώτια ταχυτήτων φτιάχνει η χόντα και το θυμήθηκα αμέσως μετά την αλλαγή των δίσκων.
Αυτές της μέρες οδηγώ με θρησκευτική ευλάβεια μέχρι να πατήσουν οι δίσκοι :stm:






Λίγα σωματίδια μετά απο περίπου 4 χρόνια




Εντός ορίων τα ελατήρια


Μετά την δική μου περιποίηση :laugh:


Μετά την περιποίηση του μάστορα


Γνήσια φλάτζα που βρήκα στοκ σε μαγαζάκι του Περιστερίου,7 ευρώ αντί 18-20 που έχει κανονικά


Αν δεν έχεις χαρτόνι,χρησιμοποιείς ότι έχεις διαθέσιμο.Γίνεται και χωρίς αυτό(μόνο δυο είναι διαφορετικές) αλλά ήθελα να μπουν όπως ακριβώς βγήκαν.Κάτω αριστερά δεν έχει βίδα γιατί είναι παξιμάδι που μπαίνει σε μπουζόνι
σκετο σεμιναριο εισαι... μπορει να μην εχω domi αλλα δεν χανω μαθημα... :ok:
 

CubMan

Μέλος
Όνομα
Darth Pleguis
Μοτό
Imperial Speeder
Είναι κάποια αναλώσιμα, οπως οι δίσκοι άσπρα γιαζλα που πρέπει να μπαίνουν γνησια!
Ασε το κινητό, πάρε υπολογιστή...αφού δεν βλέπεις πια τι γράφεις ρε μπάρμπα :laugh:

...και μεγάλη οθόνη 24άρα τουλάχιστον, να βλέπεις στα 50cm...αλλιώς στην Κρήτη να σε παραλάβει ο yns :D

:prct::cns:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ασε το κινητό, πάρε υπολογιστή...αφού δεν βλέπεις πια τι γράφεις ρε μπάρμπα :laugh:

...και μεγάλη οθόνη 24άρα τουλάχιστον, να βλέπεις στα 50cm...αλλιώς στην Κρήτη να σε παραλάβει ο yns :D

:prct::cns:
Ήθελα να του το γράψω κι εγώ αλλά σεβάστηκα τα χρόνια του... :D :D

Σεντ φρομ Ténéré phone
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ασε το κινητό, πάρε υπολογιστή...αφού δεν βλέπεις πια τι γράφεις ρε μπάρμπα :laugh:

...και μεγάλη οθόνη 24άρα τουλάχιστον, να βλέπεις στα 50cm...αλλιώς στην Κρήτη να σε παραλάβει ο yns :D

:prct::cns:
Ήθελα να του το γράψω κι εγώ αλλά σεβάστηκα τα χρόνια του... :D :D

Σεντ φρομ Ténéré phone
Αυτη η λουγκρα η κρητικια ξέρει ότι δεν έχω πρεσβυωπια....μνκια :p
Το αλκοόλ φταίει για το γιαζλα....:wacky:
Οι δίσκοι είναι αναλωσιμοι και πρέπει να βάζουμε original....λουγκρες:mooning:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Μια χαρά είναι τα δυναμόκλειδα εφόσον είναι καλιμπραρισμένα,δικό μου λάθος ήταν.
Βρήκες άκρη με την τάπα λαδιού?
...και καλο ειναι να θυμομαστε να τα ξεσφιγγουμε μετα την χρηση γιατι αυτος ειναι αλλος ενας λογος που χαλανε...
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Μια χαρά είναι τα δυναμόκλειδα εφόσον είναι καλιμπραρισμένα,δικό μου λάθος ήταν.
Βρήκες άκρη με την τάπα λαδιού?
Θα περιμένω μέχρι την τετάρτη μήπως αυτοεπισκευαστεί:thumbsdown:
και αν δεν τότε θα προχωρήσω στην επισκευή του σπειρώματος με χελικόιλ...
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κάποιες εργασίες που είχαν γίνει στο παρελθόν(κοντινό και μακρινό).

Τα καρβουνάκια της μίζας είχαν αλλαχτεί το 2009 ή 2010.Πριν κάνα χρόνο περίπου ήρθε η ώρα να αλλαχτούν ξανά.Η μίζα βγαίνει πολύ εύκολα με απλά εργαλεία.
Το γνήσιο κομπλέ σετάκι(καρβουνάκια-πλακέτα) έχει περίπου 25-30 ευρώ.Επειδή όμως εδώ είναι Low Budget Story πήρα ένα σετάκι με 3.5 περίπου ευρώ .




Εμφανής η διαφορά στα καρβουνάκια


Τσακμάκι

Αλλάχτηκε η ντίζα του τσοκ


Επειδή έχασα το βιδάκι ρύθμισης μίγματος του καρμπυρατερ πήρα το παρακάτω κιτάκι που περιλαμβάνει αρκετά πράγματα.Ενδεικτικά η τιμή για το γνήσιο βιδάκι είναι περίπου στα 17 ευρώ όταν όλο το κιτ κάνει 35,προληπτικά αλλάχτηκε και η βελόνα του σλαιντ.


Ο ρυθμιστής της επαναφοράς στο δεξί καλάμι παρουσίασε έντονη διαρροή.Μέσα στην τάπα υπάρχουν κάποια o'ring και έτσι μια μέρα βρέθηκα στο εργαστήρι του Γάτου(thanks Κώστα :ok:) για να αλλαχθούν.


Για να βγει ο ρυθμιστής απ'την τάπα καλό είναι να γίνει μέσα σε σακούλα γιατί μέσα του έχει ένα ελατηριάκι και δύο μικροσκοπικά μπιλάκια επαναστάτες που θέλουν αυτονόμηση απ'το υπάρχον σύστημα



Χειρούργος λέμε :eek:



Δυστυχώς μετά από κάποιο διάστημα η διαρροή ξανάρχισε.Πριν λίγο καιρό άλλαξα λάδια,τσιμούχες,ξύστρες.




Ανοίγοντας το δεξί καλάμι είδα ότι υπήρχε πολύ λάδι στον θάλαμο που βρίσκεται η βέργα επαναφοράς.Υπέθεσα ότι γι'αυτό ευθύνεται το μπλιμπλίκι βαλβίδα εξαέρωσης το οποίο δεν λειτουργεί σωστά σε σχέση με του άλλου καλαμιού.Αυτές οι βαλβίδες αν δεν λειτουργούν σωστά αντί να βγάζουν αέρα τον τραβάνε προς τα μέσα σε κάθε εκτόνωση της ανάρτησης και αυτό δεν πρέπει να γίνεται.
Έβαλα το εργοστασιακό βιδάκι αλλά το πρόβλημα παραμένει.Το ποιό πιθανό είναι να θέλει αλλαγή ένα o'ring που βρίσκεται στην βελόνα επαναφοράς(μέρος του cartidge),επειδή όμως το συγκεκριμένο θέμα με έχει κουράσει θα το πάω σε μάστορα.Αυτά παθαίνει όποιος βάζει ανταλλακτικά ΚΤΜ στον Γιαπωνέζο του :p.
Google photo
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Όχι δεν έχει πέσει μαχαιριά στο προφίλ του ελαστικού.Απλώς είναι ένα μπροστινό T63(dot 06) που ήρθε η ώρα του να πεταχτεί ή μάλλον είχε έρθει νωρίτερα αλλά το καθυστερούσα μέχρι που είδα αυτό


Την θέση του πήρε ένα φρέσκο MT21


Μία high tech νότα στο αρχαίο ντομί :p


Είχα δοκιμάσει κάποιες άλλες εφαρμογές κοντερ αλλά αυτή είναι η καλύτερη γιατί πέρα από ένδειξη ταχύτητας έχει και τρεις χιλιομετρητές οι οποίοι μηδενίζουν ξεχωριστά.
Η (μετά από πολύ σκέψη :roflmao: ) βάση είναι φυσικά προσωρινή για δοκιμές.
Τώρα βέβαια χρειάζεται παροχή ρεύματος και κάλυψη από νερά και πρέπει να έχω υπόψιν ότι σήμα GPS δεν υπάρχει σε όλες τις περιοχές της χώρας.

Το αφαιρούμενο (υπο)υποπλαίσιο που φιλοξενεί ανορθωτή,βάση πινακίδας,φλας είχε σπάσει σε δύο σημεία,την βάση του φλας και το ενα (απ'τα 4) σπείρωμα που μπαίνει η σχάρα
Ο μάστορας επί το έργον,thanks mitch:friendship:




Οι καινούργιοι δίσκοι συμπλέκτη δοκιμάστηκαν με απόλυτη επιτυχία όταν στην χθεσινή βόλτα κατάφεραν να βγάλουν από ρεματιά ένα DRZ μαζι με τον αναβάτη του(για την ιστορία ανατρέξτε σε άλλες σελίδες του φόρουμ :p ).



Επισκευάστηκε το καλάμι της ανάρτησης που είχε διαρροή στο πάνω μέρος,τελικά ήταν όντως το o'ring που βρίσκεται στην βελόνα επαναφοράς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Για την χαρακια στο λαστιχο κοφτερη πετρα υποψιαζομαι περισσοτερο παρα το οτι ηταν παλιο το λαστιχο
 
Top Bottom