El Capitan
Μέλος
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν και ειναι αρκετα πυκνη η τοποθετηση των τακουνιων ανεβασε πιεσεις στην ασφαλτο για να τα σωσεις.
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό θα κανω!Θα δοκιμάσω και διαφορετικές πιέσεις σε Μήλο και Μυτιλήνη σε διαφορες συνθήκες και θα επανέλθω με πιο ολοκληρωμένη άποψη!Αν και ειναι αρκετα πυκνη η τοποθετηση των τακουνιων ανεβασε πιεσεις στην ασφαλτο για να τα σωσεις.
Εγω θα τα δουλευα στην ασφαλτο με τις κανονικες του manual ας δουμε ομως αν διαφωνει καποιος που τα εχει ηδη δοκιμασει.
Αν συνεχισουν να σου εμπνεουν ανασφαλεια, δουλεψε με πιεσεις 1.7 μπρος πισω. Εγω θα εβαζα 1.5 μπρος πισω, αλλα μεινε οπου σου ειπαν. Μεγιστη ταχυτητα ως 120 χαω στην ασφαλτο κι εισαι οκ. Τα χωματινα, αν τρεχεις στην ασφαλτο δε σωζονται με υψηλοτερη πιεση. Μικρη η διαφορα.Αυτό θα κανω!Θα δοκιμάσω και διαφορετικές πιέσεις σε Μήλο και Μυτιλήνη σε διαφορες συνθήκες και θα επανέλθω με πιο ολοκληρωμένη άποψη!
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχει κάνει δόντι,αλλά το είδε ο Παρασκεύας και δεν έχει θέμα λέει!νομιζω οτι ο πισω δισκος του φρενου ειναι οριακα
Σε ευχαριστώ πολύ!Ήδη τρίτη μέρα σήμερα και τα νιώθω πιο καλά,που θα πάει θα τα συνηθίσω!Αυτό με την πίεση εμένα εξακολουθεί και μου φαίνεται λίγη για ασφαλτο πάντως,στις στροφές σαν να βουτάει πιο απότομα το μηχανάκι ισχύει και στα άλλα χωματινα αυτο;Αν συνεχισουν να σου εμπνεουν ανασφαλεια, δουλεψε με πιεσεις 1.7 μπρος πισω. Εγω θα εβαζα 1.5 μπρος πισω, αλλα μεινε οπου σου ειπαν. Μεγιστη ταχυτητα ως 120 χαω στην ασφαλτο κι εισαι οκ. Τα χωματινα, αν τρεχεις στην ασφαλτο δε σωζονται με υψηλοτερη πιεση. Μικρη η διαφορα.
Καλες βολτες και καλολιωτα
Στην άσφαλτο τα έβαλα τόσο και εγώ τυχαία προχθές και μέχρι στιγμής όλα καλά!Για να δούμε!Σε ασφαλτο τα δουλεύω 2.2 μπροστά και 2.5 πίσω. Μην πας πιο ψήλα για τη δική σου ασφάλεια. Στο χώμα 1.7 μπρος - πίσω. Στα 3000 χλμ και έχουν πολύ ψωμί ακόμη.
Ο θόρυβος συνήθως είναι αισθητός από το μπροστινό ελαστικό!Ειμαι για καινουργιο πισω χωματινο λαστιχο και ενω συνηθως βαζω TKC80 (τετοιο εχω μπροστα) ελεγα να δοκιμασω το Anakee Wild σε 130/80-17. Υπαρχει κανεις που ταχει φορεσει να τα συγκρινει με Conti TKC80 και με Τ63? Για πετε..
EDIT: Με ενδιαφερει επισης αν ο θορυβος ειναι τοσο πολυς οσο των Karoo 2 οπως γραφει ο Σπανος.
Εγω στο δικο μου μηχανακι ακουω και το πισω, εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες τακουνατο πισω με "ντεμι" μπροστα και η διαφορα σε θορυβο απο ντεμι μπρος πισω ειναι αισθητοτατηΟ θόρυβος συνήθως είναι αισθητός από το μπροστινό ελαστικό!
Σημείωση: Δεν το έχω δοκιμάσει!
Απ'οτι ειδα, δεν βγαζει ακομη ΟΥΤΕ 130/80-17 ενω το αναφερει, οποτε η ερωτηξη μου επανω ητανε μαλλον ακαδημαϊκη. Αρα θα μπει TKC80 ή ισως Τ63 για καλυτερο traction στις λασπες της χειμερινης περιοδου.Αυτη η εμμονη της Michelin να ΜΗΝ βγαζει 90/90-21 Wild....γμτ!!!Απο τον Ιουνιο ελεγε στους καταλογους της "Προσεχως" και ακομα τιποτα...:blackeye:
Το ανέφερα διότι όταν φορούσα τα Hedenau k60 μπρος-πίσω, ο θόρυβος δεν παλευόταν! Μόλις έβαλα μπροστά tkc 80 με Hedenau K60 πίσω, ηρέμησαν τ' αυτιά μου!Εγω στο δικο μου μηχανακι ακουω και το πισω, εχω χρησιμοποιησει πολλες φορες τακουνατο πισω με "ντεμι" μπροστα και η διαφορα σε θορυβο απο ντεμι μπρος πισω ειναι αισθητοτατη
Ευχαριστώ Κωστή!Καλολασπωτα ρε...και αναμενουμε review...Για 21" μπας και ακουσες τιποτα;Καπου ακουσα οτι ερχονται...(απο την Μογγολια με τα πόδια ομως...):blackeye: