Τοτε δεν υπήρχε όλος αυτός ο συφερτος των σοσιαλ που υπαρχει τώρα και τα φόρουμ είχαν τρομερη επισκεψιμότητα.Είναι μικρός ο κόσμος και δη ο μοτοσυκλετιστικός των ενεργών στα forums εκείνης της εποχής αλλά τουλάχιστον εμείς γνωριζόμασταν/ε με τα nicknames. Οι παλιότεροι ήταν σε άλλο επίπεδο...γνωρίζονται με τα μικρά
tc-drift τελικά τι πήρες;Βαλε και την πρωτη απαντηση στο μηνυμα σου
Mr.Mister Φιλαρακι καλως ηρθες
Παρε XLV400 μεταχειρο και θα με θυμηθεις
Όντως;Βαλε και την πρωτη απαντηση στο μηνυμα σου
Mr.Mister Φιλαρακι καλως ηρθες
Παρε XLV400 μεταχειρο και θα με θυμηθεις
Τοτε δεν υπήρχε όλος αυτός ο συφερτος των σοσιαλ που υπαρχει τώρα και τα φόρουμ είχαν τρομερη επισκεψιμότητα.
Ήταν και λίγα τα φόρουμ βέβαια.....άλλαξαν όλα πολύ γρηγορα
Δεν μπορεί να υπονοείς ότι ένα cbf 600 είναι κατήφορος, θα κηρύξουν πόλεμο εναντίον σου όλοι οι χονδαδιστές του forumΝαι αλλά έβλεπες μπροστά εσύ ...
Μετά την Καβασακι σε πήρε ο κατήφορος ....
Μετά το ER6 πήρα Versys δεύτερο Kawasaki, ταυτόχρονα τότε πήρα και ένα KLX 250 Kawasaki. E, ας έτρωγε και καμιά άλλη εταιρεία ψωμάκι!Ναι αλλά έβλεπες μπροστά εσύ ...
Μετά την Καβασακι σε πήρε ο κατήφορος ....
Είχα ενδοιασμούς τότε (και εύλογα) επειδή ήταν ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ, όχι για την kawasaki! τόσο σαν εταιρεία! Η ζωή απέδειξε πως είχα δίκιο καθώς οι 2 πρώτες γενιές αυτών των μοτέρ αντιμετώπισαν σοβαρό θέμα στις κεφαλές! Ευτυχώς πούλησα και ER6 και Versys με λιγα χλμ και δεν υπήρξα κάποιο απο τα θύματα των early προβληματων αυτών των μοτέρ.Φοβόσουν τα μοτερ της kawasaki τοτε , αν βγουν αξιόπιστα , και τώρα σε έχουν μετονομάσει σε Vagg-Lee.......τανα ζωή ,πως ταφερες
Και εγώ τότε (λίγο αργότερα βασικά) χαλβάδιαζα πάρα πολύ και το er6 και το versys. Και τελικά 15 χρόνια μετά το πήρα. Αν το είχα πάρει τότε πιθανόν να μου είχε ταιριάξει καλύτερα. Βέβαια τότε δεν υπήρχε καν η σκέψη για χωμάτινες εξορμήσεις. Παρόλα αυτά θεωρώ το versaki αδικημένο στις πωλήσεις. Το θεωρώ ποιοτικά ανώτερο από το tracer 7 αλλά ο κόσμος πάει σε αυτό. Όπως επίσης και το ότι πωλούνται στις τιμές που πωλούνται ως μεταχειρισμένα (τα mk3) θεωρώ πως είναι τα μόνα value for money μεταχειρισμένα επώνυμα για all around μηχανάκια. Συγκεκριμένα κάποιος που θέλει μία μοτοσυκλέτα για κάθε μέρα αλλά φοβάται το καινούριο κινέζικο στα ίδια λεφτά και φθηνότερα θα βρει versys. Εγώ γι'αυτό και το πήρα πέρσυ και δεν το μετάνιωσα ως προς αυτό το κομμάτι. το μόνο κρίμα της kawasaki είναι που δεν την ενδιαφέρει το on off κομμάτι στην ευρώπη.Είχα ενδοιασμούς τότε (και εύλογα) επειδή ήταν ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ, όχι για την kawasaki! τόσο σαν εταιρεία! Η ζωή απέδειξε πως είχα δίκιο καθώς οι 2 πρώτες γενιές αυτών των μοτέρ αντιμετώπισαν σοβαρό θέμα στις κεφαλές! Ευτυχώς πούλησα και ER6 και Versys με λιγα χλμ και δεν υπήρξα κάποιο απο τα θύματα των early προβληματων αυτών των μοτέρ.
Απο τότε έχουν περάσει 18 χρονια και αυτά τα μοτέρ ώριμα πλεον έχουν λυμμένα όλα τους τα θέματα! Είναι το γνωστό ρισκο να αγοράσεις κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί εκτεταμμένα.
Σου έχω στορυ φανταστικό .....είναι λίγο κινκυ αλλά θα κόψει εισιτήριαΚαλησπέρα, Μάνος. Γέννημα θρέμμα Σαμιώτης και εδώ και πολλά χρόνια στην Αθήνα. Είμαι σκηνοθέτης (ταινίες, ντοκυμαντέρ, video). Η αγάπη για τα ταξίδια με έφερε στις μηχανές και όχι το αντίθετο. Μπήκα αρκετά μεγάλος στο σπορ (24-25) και δεν φεύγω! Το μόνο πρόβλημα είναι πως όπου και να πάω θέλω να πάω με μηχανή ή να βρω μία εκεί!
Θέλω μέσα και τον φίλο σου που γνώρισες στο καφε στο τελεφερικ στο Μέτσοβο στο τρόφυ το '19.
thenos βάλε φωτό.
Αν και χοντακιας είσαι γρήγορος...