Mitas E07, ελαστικά

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε gs 1200 μπροστά tkc 80 19αρι τροχό, πίσω Ε7 17αρι τροχό.
Το Ε7 σε 3000χμ το τελείωσε αλλά με 2-3 καλά χωμάτινα 3ήμερα.Δεν κόλλησε πουθενά.
Το TKC 80 έχει ακόμα ψωμί αλλά ψηφίζω για μπροστινό Michelin anakee wild με διαφορά.

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σωστός .. το wild λόγω πολύ σκληρών πλαϊνών δουλεύει πολύ καλά σε βαριά μηχανακια
 
Reactions: n.l

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το TKC 80 έχει ακόμα ψωμί αλλά ψηφίζω για μπροστινό Michelin anakee wild με διαφορά.
Συμφωνω!!! Πολυ καλυτερο το wild σε ασφαλτινο κρατημα απο το TKC80! Μειονεκτημα του ομως το υπερβολικο βαρος και οτι δεν ξεζανταρεται ευκολα με λεβιεδες αν χρειαστει
 

warez

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Yamaha TENERE 700
Τελικά μου απάντησαν από την Mitas, δεν υπάρχει κανένα θέμα να κάνεις συνδυασμούς με TKC 80 / E07/ E07+.
Ωστόσο μου είπαν να μην συνδυαστεί το E07/E07+ με καθαρά ασφάλτινο ελαστικό, το οποίο λογικό μου ακούγεται.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συμφωνω!!! Πολυ καλυτερο το wild σε ασφαλτινο κρατημα απο το TKC80! Μειονεκτημα του ομως το υπερβολικο βαρος και οτι δεν ξεζανταρεται ευκολα με λεβιεδες αν χρειαστει
Ο Νικόλας έχει gs που δεν έχουν σαμπρέλες και φυσικά το βάρος δεν είναι κάτι που απασχολεί....περισσευει
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο Νικόλας έχει gs που δεν έχουν σαμπρέλες και φυσικά το βάρος δεν είναι κάτι που απασχολεί....περισσευει
Το συγκεκριμενο βαρος ως μη αναρτωμενο φυσικα απασχολει σε οποιαδηποτε μοτοσυκλετα!
Για την σαμπρελα ΟΚ
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιωργο καλημερα. Γιατι οχι tkc80 μπρος και πίσω τωρα για χειμώνα???
Καλησπερα Νικο, εξαρταται απο τη χρηση που κανει καποιος. Εγω οπως εγραψα πιο πανω χρησιμοποιω το συγκεκριμενο μηχανακι για πηγαινελα Αθηνα-Τρικαλα, καποιες φορες δικαβαλο, και σε τετοια χρηση το πισω TKC80 θα βγαλει σχετικα λιγα χιλιομετρα. Αυτος ειναι και ο λογος που ειπα να δοκιμασω το Ε07, για το οποιο εχω διαβασει καλα σχολια και στο χωμα. Αν καποιος το θελει για κοντινες βολτουλες με αρκετο χωμα, τοτε ζευγος TK80 ειναι επισης μια καλη λυση - και σιγουρα καλυτερο απο το πισω Ε07 στο χωμα.

ΥΓ Εχω και δευτερο πισω τροχο στον οποιο θα βαλω πανω κατι πιο χωματινο.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Μιά χαρά μου έκαναν για χώμα και άσφαλτο.Αν στο βρεγμένο πάς όπως στο ξερό....μάλλον δέν είναι το τέλειο.Ε07 μπρός πίσω! Θα ήθελα κάτι παραπάνω απ το μπροστινό στο χώμα αλλά δέν.Βρίσκω καλό το συνδιασμό με το tkc μπροστά ,αυτά.Τα φοράω σε KLE-φτη.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τωρα που εχω κανει αρκετα χιλιομετρα και στο χωμα με το πισω E07 (με μπροστινο TKC80), να αναφερω κατι σχετικα με το λαστιχο που δεν τοχω δει γραμμενο εδω. Εχει αρκετα σκληρα πλαϊνα και σε πετρωδη κοματια κοπαναει ασχημα εκτος και αν ριξει κανείς την πιεση σε 25 ή και λιγοτερο. Μαλιστα ακομα κι'ετσι αναγκαστηκα να μειωσω την προφορτιση του αμορτισερ σε ενα σπαστηρι για να βοηθησω την κατασταση.

Αλλα και στην ασφαλτο, πιεση 35-36 ειναι μονο για φορτωμενο στην εθνικη, αλλιως στο καθε μερα μονο με τον αναβατη θελει γυρω στο 32 για να δουλεψει σωστα στο δικο μου μηχανακι. Ειχε γραψει κατι παρομοιο και ο Βαγγελης tc-drift για το E07+ αλλα ειδα οτι ισχυει και για το Ε07.

Ειμαι σιγουρος οτι θα βγαλει χιλιομετρα καθως σε σχεδον 2000χμ που εχω ηδη κανει δειχνει ναχει ελαχιστη φθορα. Αλλα προσωπικα προτιμω για μεσαια ον-οφ το Metzeler Sahara που ειναι σαφως μαλακοτερο και λιγο καλυτερο στο χωμα (αν και ακριβοτερο).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
XLGeorge όπως τα λες είναι Γιώργο. Εγώ φαντάσου σαν ασφάλτινες πιέσεις έχω πλέον 28/32 στο 800. Αλλιώς τα λάστιχα είναι πέτρα δε δουλεύουν. Στο χώμα άμα δε ρίξεις κάπου στο 22-23 μπροστά με 26-27 πίσω έχει κοπανημα πολύ. Ειδικά τα e07+ έχουν πολύ σκληρό πλαϊνό. Άμα όμως βρεις πιέσεις είναι πολύ καλά λάστιχα και στην άσφαλτο.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Με βρήκε μπροστινό λάστιχο λοιπόν στην άσφαλτο.Με μιά ταχύτητα γύρω στα 100 ,λίγα πράγματα με έκαναν να ψιλιαστώ οτι κάτι δε πάει καλά.Οταν κατέβηκα στα 60 ήταν προφανές.
Οταν για καλή μου τύχη βρέθηκε συνεργείο μοτο κοντά μου και με μηχάνημα για ξεζάντιασμα ,το επιβεβαίωσα!!!!!
ΣΚΛΗΡΟ!!!!! Πολύ σκληρό.
Μπορώ να προσθέσω ότι ήταν ακόμη ζεστό το λάστιχο.
Μπρρρρρρρρρ!!!!! Ανατσιτσίριασα σκεφτόμενος οτι θα το έκανα μόνος στη μέση του περάσματος της καλιακούδας,ή και ακόμη πιο απόμερα απο πλευράς βοήθειας.Και μήν αρχίσετε τα"... ποτέ μόνος με τη μηχανή κλπ...."
Θα περιμένω τον αρχηγό Χειμώνα για να έχω πληρέστερη γνώμη.Αυτά.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
ΣΚΛΗΡΟ!!!!! Πολύ σκληρό.
Μπρρρρρρρρρ!!!!! Ανατσιτσίριασα σκεφτόμενος οτι θα το έκανα μόνος ."
Αναφέρεσαι προφανός στο ξεζαντάρισμα και όχι σε κάτι άλλο ....!! :laugh:

Πέρα απο την πλάκα , θα μπορεί κάποιος να κάνει και αρκετό δρόμο όμως με κλαταρισμένο το λάστιχο μέχρι βουλκανιζατέρ λόγο του ότι είναι τόσο σκληρό.
Μέ τα μαλακά μένεις επιτόπου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ έχω αποφασίσει με τα 07+ πως δύσκολα θα καθόμουνα να τα αλλάξω επιτόπου. Έχω μαζί βέβαια σαμπρέλες λεβιεδες αλλά η πρώτη λύση είναι ένα καλό fast και άσφαλτο αν είσαι σε χώμα και οδική. Εκτός αν πιάσει καλά το fast οπότε πας οδικώς μέχρι βουλκανιζατέρ.. Ειδικά το 07+ με τα πλαϊνά που έχει τα σκληρά αντέχει σε μια τέτοια δοκιμασία.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ έχω αποφασίσει με τα 07+ πως δύσκολα θα καθόμουνα να τα αλλάξω επιτόπου. Έχω μαζί βέβαια σαμπρέλες λεβιεδες αλλά η πρώτη λύση είναι ένα καλό fast και άσφαλτο αν είσαι σε χώμα και οδική. Εκτός αν πιάσει καλά το fast οπότε πας οδικώς μέχρι βουλκανιζατέρ.. Ειδικά το 07+ με τα πλαϊνά που έχει τα σκληρά αντέχει σε μια τέτοια δοκιμασία.
Και χοντρά δεματικα για να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ξεζανταρει
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ειμαι σιγουρος οτι θα βγαλει χιλιομετρα καθως σε σχεδον 2000χμ που εχω ηδη κανει δειχνει ναχει ελαχιστη φθορα. Αλλα προσωπικα προτιμω για μεσαια ον-οφ το Metzeler Sahara που ειναι σαφως μαλακοτερο και λιγο καλυτερο στο χωμα (αν και ακριβοτερο).
Θαθελα να αναφερω και κατι αλλο σε σχεση με τα Ε07 διασταση 120/90-17 που φοραω πισω στο Αλπ. Το λαστιχο εχει σχεδον τετραγωνο προφιλ και εχει μια παραξενη αισθηση οταν ξαπλωνεις κατω το μηχανακι σε στροφιλικια. Μαλιστα ενας φιλος μου ειπε προσφατα "ποσα χμ εχεις κανει και εχει τετραγωνισει ετσι" αλλα το λαστιχο ειχε κανει μονο 2200χμ και ειχε ελαχιστη φθορα, οπως εγραψα και πιο πανω. Απλα εχει σχεδον τετραγωνο προφιλ απο μαμα.

Κατα τα αλλα κραταει εξαιρετικα σε στεγνη ασφαλτο, στο βρεγμενο δεν ετυχε να το δοκιμασω ακομη αλλα σε αλλαγη στεγνου-βρεγμενου λογω νερων στην ασφαλτο εχει θεμα - οπως και πολλα άλλα λαστιχα.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Θαθελα να αναφερω και κατι αλλο σε σχεση με τα Ε07 διασταση 120/90-17 που φοραω πισω στο Αλπ. Το λαστιχο εχει σχεδον τετραγωνο προφιλ και εχει μια παραξενη αισθηση οταν ξαπλωνεις κατω το μηχανακι σε στροφιλικια. Μαλιστα ενας φιλος μου ειπε προσφατα "ποσα χμ εχεις κανει και εχει τετραγωνισει ετσι" αλλα το λαστιχο ειχε κανει μονο 2200χμ και ειχε ελαχιστη φθορα, οπως εγραψα και πιο πανω. Απλα εχει σχεδον τετραγωνο προφιλ απο μαμα.

Κατα τα αλλα κραταει εξαιρετικα σε στεγνη ασφαλτο, στο βρεγμενο δεν ετυχε να το δοκιμασω ακομη αλλα σε αλλαγη στεγνου-βρεγμενου λογω νερων στην ασφαλτο εχει θεμα - οπως και πολλα άλλα λαστιχα.
Αυτό με το προφίλ, είναι ένα "προβληματικό" ζήτημα,
εκτός ότι έχει να κάνει με το πλάτος της ζάντας και πως "απλώνει" το ελαστικό,
έχω παρατηρήσει διαφορές στο προφίλ για τον ίδιο τύπο ελαστικού, ανάλογα με τη διάσταση.
Βέβαια η παρατήρηση είναι οπτική και μόνο...
/// Β
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Τα έχω για περίπου 13.000 χλμ και εδώ και περίπου 500-1000 χλμ το μπροστά άρχισα να το νιώθω ασταθές. Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία γιατί βιαστικά φαινόταν να έχει πολύ ζωή ακόμα και λέω η ιδέα μου θα ναι. Αλλά μετά από την χθεσινή βόλτα μου σπάσανε τα νεύρα, νόμιζα ότι είχα εντελώς χωμάτινο έτσι όπως κοπάναγε το λάστιχο και είπα να ρίξω μια ματιά. Ανακάλυψα ότι τα μεσαία τακούνια είχαν ραγίσει (στην φωτό φαίνονται σε καλυτερη κατάσταση απ ότι είναι) και έχουν φθαρεί εντελώς ανόμοια(το μέσα μέρος παίζει να έχει 1.5 χιλιοστό και το έξω 5). Το πίσω έχει σίγουρα άλλα 5 με 6 χιλιάδες χλμ.
Το χω ξανασυναντήσει με πιο χωμάτινα σε πολύ φορτωμένο μηχανάκι αλλά έχει να φάει φόρτωμα τώρα από το καλοκαίρι και μου το ξεκίνησε πριν λίγους μήνες. Τι στον κόρακα ;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Η ανομοιομορφη φθορα ειναι συνηθες φαινομενο και οφειλεται στο φρεναρισμα Και ειναι τοσο πιο εντονο οσο πιο χωματινο (ψηλα και αραια τακουνια) ειναι το λαστιχο
Το " ξεκολλημα" των τακουνιων οφειλεται στον ιδιο λογο ή/και στην παλαιοτητα-σκληροτητα του λαστιχου
 

Ka0s

Μέλος
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Bmw f650gs 2003
Yamaha T7 2021
Η ανομοιομορφη φθορα ειναι συνηθες φαινομενο και οφειλεται στο φρεναρισμα Και ειναι τοσο πιο εντονο οσο πιο χωματινο (ψηλα και αραια τακουνια) ειναι το λαστιχο
Το " ξεκολλημα" των τακουνιων οφειλεται στον ιδιο λογο ή/και στην παλαιοτητα-σκληροτητα του λαστιχου
Δεν είναι ότι δεν έχει χλμ το μπροστά αλλά με παραξενεύει ότι ενώ το μπροστά είναι έτσι το πίσω είναι λίγο μετά το μέσο της ζωής του . Άρα μάλλον εγώ φταίω που πατάω πολύ μπροστινό;
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν είναι ότι δεν έχει χλμ το μπροστά αλλά με παραξενεύει ότι ενώ το μπροστά είναι έτσι το πίσω είναι λίγο μετά το μέσο της ζωής του . Άρα μάλλον εγώ φταίω που πατάω πολύ μπροστινό;
Το ίδιο θέμα είχα με ΜΤ-21 και σε λίγοτερο βαθμό με TKC-80.
Σε περιπτώσεις που η μοτό χρησιμοποιείται καθημερινά, οπότε η χρήση του εμπρός φρένου είναι μονόδρομος,
"αξίζει" η τοποθέτηση ελαστικού χωρίς "φορά" ώστε να μπορεί αυτή να αλλάξει όταν αρχίσει η αρχίσει η ανομοιόμορφη φθορά.
/// B
 
Top Bottom