Τωρα που εχω κανει αρκετα χιλιομετρα και στο χωμα με το πισω E07 (με μπροστινο TKC80), να αναφερω κατι σχετικα με το λαστιχο που δεν τοχω δει γραμμενο εδω. Εχει αρκετα σκληρα πλαϊνα και σε πετρωδη κοματια κοπαναει ασχημα εκτος και αν ριξει κανείς την πιεση σε 25 ή και λιγοτερο. Μαλιστα ακομα κι'ετσι αναγκαστηκα να μειωσω την προφορτιση του αμορτισερ σε ενα σπαστηρι για να βοηθησω την κατασταση.
Αλλα και στην ασφαλτο, πιεση 35-36 ειναι μονο για φορτωμενο στην εθνικη, αλλιως στο καθε μερα μονο με τον αναβατη θελει γυρω στο 32 για να δουλεψει σωστα στο δικο μου μηχανακι. Ειχε γραψει κατι παρομοιο και ο Βαγγελης
tc-drift για το E07+ αλλα ειδα οτι ισχυει και για το Ε07.
Ειμαι σιγουρος οτι θα βγαλει χιλιομετρα καθως σε σχεδον 2000χμ που εχω ηδη κανει δειχνει ναχει ελαχιστη φθορα. Αλλα προσωπικα προτιμω για μεσαια ον-οφ το Metzeler Sahara που ειναι σαφως μαλακοτερο και λιγο καλυτερο στο χωμα (αν και ακριβοτερο).