Γι'αυτο ακριβως το θεμα ειχα μια κουβεντα προσφατα με φιλο με 1290adv...και επιβεβαιωσα και με μηχανικο φιλο της ΚΤΜ...Λοιπον στις αλλαγες ελαστικων η συντριπτικη πλειοψηφια λαστιχαδων ΔΕΝ γνωριζουν οτι τα 1190 κ 1290 εχουν μεσα απο τις ζαντες την ειδικη ταινια στεγανοποιησης λογω της ανυπαρξιας σαμπρελας και της υπαρξης ακτινων.Κατα τη διαδικασια ελαστικων λοιπον,αθελα τους και απο μη-γνωση,τραυματιζουν τις ταινιες στεγανοποιησης κατ'ελαχιστο,τοσο ομως που το ξεφουσκωμα ειναι δυστυχως υπαρκτο...
Ο φιλος λοιπον που συζητουσαμε,σε αλλαγη νεου ελαστικου,μολις ξεκινησε να φυγει ειχε κλαταρισμενο ελαστικο...βγαλανε παλι τη ζαντα και σε ελεγχο οπτικο και με ψηλαφιση δεν φαινοταν τιποτα.Με ενδελεχη ελεγχο διαπιστωθηκε μια μικρη ρωγμη στην ταινια στεγανοποιησης ικανη να κανει αυτο το κλαταρισμα.Επιδιορθωθηκε αλλά και επιπλεον ο λαστιχάς,του αγορασε ενα νεο σετ ταινιων...προς τιμην του...
...στα υποψη κι αυτο λοιπον,αν δεν ειναι ηδη γνωστο μεταξυ των ιδιοκτητων.Μηπως σε πολλους ιδιοκτητες συμβαινει αυτο και δεν το εχουν παρει χαμπαρι;