MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με ολα αυτα που εχω διαβασει και διαβαζω ακομα κατα καιρους (και να ειναι καλα ολοι αυτοι που μοιραζονται την εμπειρια τους ουτως ωστε να μη πεφτουμε σε ατοπηματα και δυσκολες καταστασεις-στο μετρο του εφικτου) εχω απογοητευτει σχεδον εντελως...

Το θεμα του σωστου σερβις ειναι ενας ποολυ σηματικος παραγοντας για αγορα μηχανης και κυριως αν ειναι καινουργιο μοντελο.

Απο οσο εχω καταλαβει δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ premium μαρκα που να εχει και σωστο δικτυο σερβις..
Εχω ψηθει 95% για προπελα και με αυτα που βλεπω παλι εχω δευτερες σκεψεις..
Ο Βαγιανελλης που επισκεφθηκα το Σαββατο μου ειπε χρονο παραδοσης αν το παραγγελνα επιτοπου τελος Μαϊου-Ιουνιο ..
Ο Σφακ τα ιδια.
Με ανυπαρκτο σερβις ολα αυτα πανε στο βροντο. Τι ενα μηνα και τι γερακα.... υποτιθεται οτι σε μια αναγνωρισμενη μαρκα αυτα τα πραγματα ειναι αυτονοητα. Δυστυχως στο Ελλαντα αυτονοητο δεν ειναι τιποτα πλεον.

Αρε κινεζε εσυ θα με φας στο τελος που εχεις τα παντα σε φτιαχνουν παντου και δε ζητας και τιποτα .. (και test ride κομπλε και τραμπα προκαταβολα το τδμ καιιι καιι...) .
Ναι βέβαια η απόσταση από bmw σε Κινεζικο έχει περισσότερες στασεις από τη γραμμή 2 του Μετρό.

Να πάρεις Κινεζικο αλλα κάπου ψυχραιμία.
 

Athanbiker

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Θανος
Μοτό
YamaTDM900 abs 08
Ναι βέβαια η απόσταση από bmw σε Κινεζικο έχει περισσότερες στασεις από τη γραμμή 2 του Μετρό.

Να πάρεις Κινεζικο αλλα κάπου ψυχραιμία.
Ξερεις και ξερω καλα συντροχε οτι καποιοι πλεον δε θεωρουν καν οτι ειναι αλλη σταση.. ειναι ετσι ομως??:thinking:

Οντως το προτεινεις? Βαλε ενα χερακι συντροχε να ξεμπαζωσω ο δολιος τα εχω παιξει ειλικρινα :thnkg:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ξερεις και ξερω καλα συντροχε οτι καποιοι πλεον δε θεωρουν καν οτι ειναι αλλη σταση.. ειναι ετσι ομως??:thinking:

Οντως το προτεινεις? Βαλε ενα χερακι συντροχε να ξεμπαζωσω ο δολιος τα εχω παιξει ειλικρινα :thnkg:
Κοίτα την γνώμη μου να στην πω αν θες να μου πεις ακριβώς το ερώτημα!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ναι βέβαια η απόσταση από bmw σε Κινεζικο έχει περισσότερες στασεις από τη γραμμή 2 του Μετρό.
Οπως και η τιμη εξ αλλου εχει μεγαλη αποσταση, να τα λεμε κι αυτα.Αυτο που σε ενδιαφερει εσενα φιλε μου ειναι να δεις ΑΝ υπαρχει αποσταση και υπερ ποίου,στην σχεση τιμης/αποδοση,μεταξυ BMW και κινεζικου.
 

Athanbiker

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Θανος
Μοτό
YamaTDM900 abs 08
"Isn`t half scrambling the perception of value and quality" Τα ειπε ολα ο ανθρωπος σε μια προταση . ( ο amyroukai ρε γατακια αγγλοι χοοχοχο) και ο κυρ-Ναθαν.

@ tc-Drift το ερωτημα φιλος : Να καταληξω σε επωνυμη και πριμιουμ μοτο με αξια αγορας και μεταπωλησης ?? Ναι αλλα εχει ανυπαρκτο σερβις , και ενας καλος που εμεινε ειναι στην ακρη της Αθηνας και σε λιγο θα παραδιδει ο δολιος απλο σερβις σε 6μηνο.. (ασε που ουτε εκει μπορω να παω μεχρι να ληξει η εγγυηση) .

Δεν ξερουμε ακομα αν το καρπουζι μας βγει... μελιτζανα (γιατι ειναι προπελετο αλλα εχουμε δει πολλα) ουτε το εχω οδηγησει ακομα. ( να ειναι καλα ο Γιαννης-amyroukai που εστειλε μια ανταποκριση και εχω μια ιδεα γιατι στις διαστασεις περιπου απ οτι εχω δει σε φωτο μοιαζουμε ) .

Απο την αλλη μερια εχουμε τον συμπαθεστατο Κινεζακο που ειναι ετεροθαλες αδελφακι κλπ , εχει τιμη κοστους τα μισα ακριβως (και εδω να σημειωσω για τον συντροχο panavour οτι δε με ενοχλει η τιμη κτισης πανω ή κατω.Με ενοχλει η κοροιδια στα ισια οταν μιλαμε για πανω απο 10κ ομως..με ξεβρακωτες μηχανες adv και κλειδωμενα λογισμικα.. .Παντως στα οικονομικα ερχεται σχεδον η μια η αλλη αν δεις τα χρηματοδοτικα της bmw που απλα ειναι απο αλλο πλανητη και ας εχει 2πλασια τιμη! Επισης Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!) αλλα η μεταπωληση ακομα...ειναι αγνωστη λεξη στη voge . Στη CF τωρα σιγα σιγα τη μαθαινουν μετα απο 4 ετη κυκλοφοριας ολα πανε πριμα και σε αξιοπιστια και σε μεταπωληση. Επισης η CF εχει και Γ@ΜΩ την εξυπηρετηση!! Σερβις κανεις σχεδον παντου και ο αντιπροσωπος ευτυχως δε τα τρωει στα... κοκορια οπως ο αλλος (ονοματα δε λεμε οικογενειες δε θιγουμε μεχρι καποιος-οι να του τα καψει οολα ) . Εχω οδηγησει 2 φορες το 800 mt xplorer και...δεν ηθελα να κατεβω.Κουνηθηκε το μυαλο μου τοσο που ξαναπηγα γιατι δε το πιστευα ο καψερος!!
Χαριστικη βολη για εμενα ειναι η εκδοση black knight (voge 900ds) που την ειδα και κατι σκιρτισε μεσα μου ρε παιδι μου ...ααααλλα θα ερθει του χρονου..... τυχεροοοοςςςςς .......
Οποτε τι κανω?? εοεοεοεοοεοεοεεο :hh:αυτα με ταλανιζουν ..

Και αλλα που δεν ειναι της παρουσης γιατι αμα σας πω θα αρχισετε ολοι τα " ΟΟΧΙ ΘΑΝΟΟΟ ΤΙ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣΣΣΣ " και θα εχετε δικιο αλλα ο κυβος αυτος επεσε που λεμε και στο χωριο !

Σας ευχαριστω ολους ρε μαγκες για τη γνωμη σας και για το χρονο σας ειλικρινα!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είδες έχω συγκρατηθεί και δεν έχω περάσει από την γέφυρα του σκληρού καριόλη που είναι η αντιπροσωπεία της Voge.

Βασικά ερωτήματα: αν υπάρχει ψηλή σέλα, αν όντως το camel tank θα είναι στοιχείο εξοπλισμού ή ήταν μόνο για το μουλάρι που οδήγησαν στην Κίνα και τα διαδικαστικά της συντήρησης.


Αυτή την περίοδο είμαι ακόμα σε φάση "γιατί να πετάς τα χιλιάρικα στα σκουπίδια" από την άλλη πραγματικά δεν βρίσκω σε λογικά χρήματα ΟΛΑ αυτά που θέλω (άσχετο το αν θέλω μαλακίες κατά την κοινή λογική, δικό μου θέμα αυτό).

Αλλά βρήκα ένα καρφί στα σχεδόν τελειωμένα S22 οπότε λέω να πεταχτώ Περιστερά και είναι στο δρόμο...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν είναι ακριβώς μοτο-επικαιρότητα αλλά οκ


Με τον χαμό σε μικρή ηλικία (65) του Paolo Pinifarina απλά αξίζει να ψάξουμε λίγο την σχεδόν ενός αιώνα ιστορία Pinifarina.



Προσωπικά μεταξύ iconic αυτοκινήτων που έφτιαξε πάντα ξεχωρίζω ένα απο τα πιο αρμονικά σε ομορφιά αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί για μένα στην ιστορία του αυτοκινήτου.

Peugeot 406 Coupe



Το οποίο μάλιστα σχεδιάστηκε αλλά και κατασκευάστηκε σε πάνω απο 100.000 κομμάτια στις τότε εγκαταστάσεις της Pinifarina στην Ιταλία





Εδώ ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο με την τύχη του εργοστασίου..

 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Honda – «Δεν μας ενδιαφέρει ο πόλεμος των αλόγων, ούτε και τους πελάτες μας» - BIKEIT!
Τώρα δεν διευκρινίζεται γιατί το ένα στα τρία Άφρικα φοράει ολόσωμο με σκοπο να κερδίσει το κάτι τις παραπάνω.

Δεν φοράει για να κερδίσει .
Αυτοί που βάζουν εξάτμιση θα έβαζαν οποιαδήποτε μηχανή και να είχαν, γτ έτσι μάθανε.
Πήραμηχανάκι - αλλάζω εξάτμιση.
Και καλο κάνει αμα αλλάζει και λαιμούς στο κινητήρα.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Δεν φοράει για να κερδίσει .
Αυτοί που βάζουν εξάτμιση θα έβαζαν οποιαδήποτε μηχανή και να είχαν, γτ έτσι μάθανε.
Πήραμηχανάκι - αλλάζω εξάτμιση.
Και καλο κάνει αμα αλλάζει και λαιμούς στο κινητήρα.
Αυτοί που αναφέρεσαι φορούν τελικό για να κάνουν πρρρρρ.. και όχι ολοκληρη από λαιμούς εξατμηση.Το ολόσωμο πηγαίνει με φίλτρο και πρόγραμμα που συνεπάγεται διαφοροποίηση από την εργοστασιακή καμπύλη απόδοσης.Επομενως δεν το κάνουν για απλό μουχαμπετι.
 

johny the fox

Μέλος
Όνομα
Γιανης
Μοτό
δουκατιον
Όχι .Τα προγράμματα κονσέρβα δεν διορθώνουν αποκλειστικά ροπή.Πειραζουν όλα κόφτες,καυσαερια ,στροφές κλπ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Honda – «Δεν μας ενδιαφέρει ο πόλεμος των αλόγων, ούτε και τους πελάτες μας» - BIKEIT!
Τώρα δεν διευκρινίζεται γιατί το ένα στα τρία Άφρικα φοράει ολόσωμο με σκοπο να κερδίσει το κάτι τις παραπάνω.
Πάντως εγώ να πω εδώ πως συμφωνώ με τη honda. (Ουαου!!). Μια γεμάτη καμπύλη ροπής είναι ότι καλύτερο θες από μια μοτοσυκλέτα ειδικά on off εκτός αν είσαι ευθειακιας η απλά ταυλωμενος με τις ακραίες επιταχύνσεις οπότε πάρε street. Εξάλλου η πράξη έχει δείξει πως σε έναν
επαρχιακό 150 και 160 άλογα δε βάζει κάτω κάνεις. Απλά λέει ότι τα έχει και αλλάζει ταχύτητες κάπου στα 2/3!των στροφών.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ανάμεσα στο 165 και στο 102 από 1000+ κυβικά υπάρχουν πολλά περισσότερα από αυτά που λέει η Χόντα όμως. Το γιατί δεν θέλουν να έχουν παραπάνω δύναμη δεν είναι απλά γιατί "θα χάσουμε σε ροπή".

Ομοίως η χαζομάρα με τον 19 τροχό, δεν θέλουμε άλογα αλλά οι χονταδιστές είναι αγωνιάρηδες και θέλουν φαρδύ μπροστινό για να μπαίνουν φέτες.

Απλά πες ότι ήθελες να έρθεις στις τιμές ΚΤΜ BMW και triumph οπότε έπρεπε να κάνεις κάτι να.. "μοιάζει" με αυτά.

Πιο χαζές δικαιολογίες μόνο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε συνέντευξη.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μας είδαν αλευρωμένους και μας πέρασαν για μυλωνάδες οι σχιστομάτες λογιστές...σε τα μας ρε?!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
αλλάζει ταχύτητες κάπου στα 2/3!των στροφών.
Σιγά μην ανεβάζουμε 8000 στροφές
Μέχρι 6 καλά είναι, πιο πολλά άλογα από την Χόντα έχει ήδη
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Το DCT μπορεί να παίξει μπάλα με παραπάνω άλογα ; Και αν ναι, δεν θα είναι ακριβότερο;


Μια σκέψη.

μήπως για αυτό βγήκε το e-clutch?
 
Top Bottom