Έχω μιά σοβαρή απορία (περίπου ρητορική, αλλά τέλος πάντων)
Συζητούσαμε χτες για ένα BMW και την αποχώρηση του Παναγιωτόπουλου από το δίκτυο, με κατάληξη "πήρα τηλέφωνο για σέρβις και το πρώτο διαθέσιμο είναι σε έναν μήνα". Γιατί στην Αττική (με διορθώνετε αν κάνω λάθος) πλέον έχει μείνει Σφακιανάκης στο Περιστέρι και Βαγιανέλλης στην Δάφνη ή τι στο καλό περιοχή είναι εκεί. Η motion and style δεν έχω καταλάβει αν παίζει σε δύο ταμπλώ (pun intended με την μπάλα του μπάσκετ).
Όμοια φάση με τα ΚΤΜ, για το δίκτυο και αρκετά από τα εξουσιοδοτημένα ονόματα πρέπει να έχω διαβάσει πιο πολλές ιστορίες φρίκης από όσα θρίλερ έχει το νέτφλιξ 20 χρόνια στα φόρουμΖ. Triumph έχει Κόντη και Πιερράκο και αντίστοιχα μεγάλες αναμονές, άσε που πλέον ακούω και για λαθάκια λόγω φόρτου εργασίας.
Τι φάση με τις αντιπροσωπείες και τα δίκτυα συντήρησης;
Δηλαδή λες πάω Παρασκευή να πάρω μηχανάκι, Δευτέρα πρέπει να μπει για 1000+ χιλιόμετρα (και αυτό με τεράστια αυτοσυγκράτηση γιατί καινούριο κοσκινάκι μου κλπ) και θα σου πει "τα λέμε μετά το Πάσχα και αν", άσε το τι θα αφήσεις και τι θα πάρεις πίσω.
Το ερώτημα ισχύει και για Κινέζους αλλά εκεί δεν έχω ιδέα για το δίκτυο γιατί δεν είχαν και μηχανάκια που να μου κινήσουν το ενδιαφέρον.
edit
Άλ800 όχι, δεν πήρα ακόμα μεγαονοφ, οι φούρνοι είναι ακόμα όρθιοι.