Αν το γνώριζες, δεν το κατάλαβα από το σχόλιο σου και σου ζητάω συγγνώμη.
Το Dakar θέλει καλή και μεγάλη ομάδα για να κερδηθεί. Ουσιαστικά μόνο η ΚΤΜ κατεβαίνει με πολλά εργοστασιακά μηχανάκια (πάνω-κάτω 8 την φορά) και στρατιά από μηχανάκια ιδιωτών από τα μέσα της δεκαετίας του 1990. Έχει επενδύσει χοντρά στο Dakar και για αυτό τον λόγο μετράει πλέον 20 νίκες.
Τα τελευταία χρόνια μόνο η Honda έκανε κάποια σοβαρή προσπάθεια να κερδίσει τον αγώνα, τα κατάφερε δυο χρονιές, αλλά με 4 εργοστασιακά μηχανάκια και μικρή ομάδα, χωρίς να φτάνει ούτε για πλάκα το budget της ΚΤΜ.
Η Yamaha συντηρούσε μία μικρή ομάδα 2 εργοστασιακών, άντε 4 κάποιες χρονιές, για την τιμή των όπλων νομίζω, χωρίς να θέλει να βάλει το χέρι στην τσέπη.
Προσωπικά, η εποχή των 450 στο Dakar δεν μου αρέσει. Ο αγώνας έχει αλλάξει, έχει χάσει τον ρομαντισμό που είχε όσο ήταν στην Αφρική, τις ατέλειωτες ειδικές, την πραγματική πλοήγηση, τα διαφορετικά μηχανάκια (μονοκυλινδρα-δικύλινδρα).
Τώρα είμαι σαν μεγάλος αγώνας μοτοκρος. Καμία φορά το λένε και οι ίδιοι οι οδηγοί στις δηλώσεις τους μετά τις ειδικές.
Και ακόμη αν θες, τοτε μπορούσε να αγοράσεις το μηχανάκι που τρέχει, R80/100 GS, Africa 650/750, Super-Tenere 750, Adventure 640/690, με αποκορύφωμα το Adventure 950.
Αυτό νομίζω ότι προσπαθεί να κάνει η Yamaha τρέχοντας με το 700αρι τώρα και η Aprilia με το 660.
Sent from my iPhone using Tapatalk