Goukos
Once a Marine always a marine....
Θοδωρη λες να ηταν κ το τελος για το πρωταθλημα σημερα ???
Σταλθηκε απο τον Επιχειρησιακο...
Σταλθηκε απο τον Επιχειρησιακο...
Πραγματι ωραιος ολος ο αγωνας! Και πισω ειχαμε μαχες και αλλαγες ρυθμου απο πολυ κοσμο! Οι τελευταιοι 3 των προτωπορων ηταν απίθανοι! Και φυσικα το φωτο-φινις... Ταινια και βαλε, τα βλεπεις στο σινεμα καινγελας με το σεναριο. Κι ομως γινονται στην πραγματικοτητα. Απιστευτος αγωνας και σε μοτο3. 15 μηχανακια παιζανε αγκωνες για 21 γυρους!Και το ειπα μεσα μου ο σκατοστομος...λεω λες να εχει τελειωσει και του βαλεντινο ο κινητηρας ...και εγινε ..σκατα στο στομα μου..κριμα. Αλλα ωραιος ο τελευταιος γυρος απο τα βλαμμενα μπραβο τους.
Πλακα κανεις;Θοδωρη λες να ηταν κ το τελος για το πρωταθλημα σημερα ???
Σταλθηκε απο τον Επιχειρησιακο...
Αν και για εμενα Θοδωρη φταινε και οι μηχανικοι της yamaha..βλεπεις οτι σκαει ο ενας...που σημαινει οτι ελενχεις προληπτικα η κιτας τις ωρες λειτουργειας και του αλλου , εστω στατιστικα..δεν το διακινδυνευεις να εξαντλησεις τις ωρες του κινητηρα μεχρι το οριο. Η ψαχνεις γιατι εσκασε ο πρωτος...στην ιδια ομαδα εισαι το αναλυεις εστω , ψιλιαζεσαι ρε αδερφε ..7 κινητηρες εχεις στην διαθεση σου. Προσωπικη αποψη...και οταν το ειπα μεσα μου αυτο σκεφτηκα , οτι δεν μπορει πρεπει να τσεκαρουν και τον αλλο κινητηρα τις ωρες τπυ κλπ οτι μπορεις να τσεκαρεις..και σιγουρα ξερουν τι πρεπει και μπορουν. Αποψη μου.Πραγματι ωραιος ολος ο αγωνας! Και πισω ειχαμε μαχες και αλλαγες ρυθμου απο πολυ κοσμο! Οι τελευταιοι 3 των προτωπορων ηταν απίθανοι! Και φυσικα το φωτο-φινις... Ταινια και βαλε, τα βλεπεις στο σινεμα καινγελας με το σεναριο. Κι ομως γινονται στην πραγματικοτητα. Απιστευτος αγωνας και σε μοτο3. 15 μηχανακια παιζανε αγκωνες για 21 γυρους!
Τις ωρες κλπ τις γνωριζουν επακριβως Βαγγελη. Δυνατοτητα αλλου ελεγχου δε μπορω να φανταστω, μιας κι ειναι σφραγισμένοι οι κινητηρες. Σιγουρα κι οι 2 κινητηρες εσπασαν πριν το οριο τους κι αυτο θα το αιτιολογισουν οταν τους λυσουν. Οταν εσπασε του 99, ετρεξε με το αλλο μηχανακι και το σπασμενο αλλαξε μοτερ, το οποιο δε μπορουσαν να δοκιμασουν πριν τον αγωνα. Δεν ειχαν περιθωριο κανενα. Αν αναγκαζοταν σε αλλαγη μηχανης ο 99, θα ειχαν απαντες γιαμαχαιοι πολυ μεγαλο αγχος. Με τιποτα δεν προχωρας προληπτικα σε αλλαγη υπ αυτες τις συνθηκες και στο αλλο μηχανακι. Ηταν πολυ ατυχος ο γιατρος, σ αντιθεση με τον 99 που ηταν πααααρα πολυ τυχερος. Ειναι να εχεις αστρο ρε παιδι μου! Ετσι ειναι οι αγωνες.Αν και για εμενα Θοδωρη φταινε και οι μηχανικοι της yamaha..βλεπεις οτι σκαει ο ενας...που σημαινει οτι ελενχεις προληπτικα η κιτας τις ωρες λειτουργειας και του αλλου , εστω στατιστικα..δεν το διακινδυνευεις να εξαντλησεις τις ωρες του κινητηρα μεχρι το οριο. Η ψαχνεις γιατι εσκασε ο πρωτος...στην ιδια ομαδα εισαι το αναλυεις εστω , ψιλιαζεσαι ρε αδερφε ..7 κινητηρες εχεις στην διαθεση σου. Προσωπικη αποψη...και οταν το ειπα μεσα μου αυτο σκεφτηκα , οτι δεν μπορει πρεπει να τσεκαρουν και τον αλλο κινητηρα τις ωρες τπυ κλπ οτι μπορεις να τσεκαρεις..και σιγουρα ξερουν τι πρεπει και μπορουν. Αποψη μου.
Υστερούν σε επιτάχυνση το φωνάζει πολύ καιρό ο 93! Ουσιαστικά διεκδίκησε την νίκη λόγω του ότι είναι οδηγαρα και πάει μέσα σ'ολα (αυτό βέβαια του χει στοιχίσει κάποιες φορές), απλά ο 99 είχε την 100% σωστή γραμμή καθώς ο 93 παλευε, και με την επιτάχυνση της yamaha πήρε και το slipstreamingΜεγαλο κριμα για το μοτερ του Ροσσι, θα βλεπαμε αλλον αγωνα.
Μου εκανε εντυπωση οτι μαζεψε την διαφορα με τον Χορχε αφου εκανε το λαθος και του ανοιξε η τροχια.
Τα χοντα υστερουν σε δυναμη η ειναι ιδεα μου?
Δεν δικαιολογειτε που εφαγε τον Μαρκεζ στην ευθεια...
Υπολογιστης ειναι παντως ο Χορχε ολο του το γυρολογιο εχει μικρη αποκλιση.
Πηρε βαθρο τουλαχιστον ο Ιανονε εντος εδρας...
Ωστε εσύ ήσουν ο γκαντέμης...Και το ειπα μεσα μου ο σκατοστομος...λεω λες να εχει τελειωσει και του βαλεντινο ο κινητηρας ...και εγινε ..σκατα στο στομα μου..κριμα. Αλλα ωραιος ο τελευταιος γυρος απο τα βλαμμενα μπραβο τους.
Μεγαλο κριμα για το μοτερ του Ροσσι, θα βλεπαμε αλλον αγωνα.
Μου εκανε εντυπωση οτι μαζεψε την διαφορα με τον Χορχε αφου εκανε το λαθος και του ανοιξε η τροχια.
Τα χοντα υστερουν σε δυναμη η ειναι ιδεα μου?
Δεν δικαιολογειτε που εφαγε τον Μαρκεζ στην ευθεια...
Υπολογιστης ειναι παντως ο Χορχε ολο του το γυρολογιο εχει μικρη αποκλιση.
Πηρε βαθρο τουλαχιστον ο Ιανονε εντος εδρας...
Λάϊκ λέμεΩστε εσύ ήσουν ο γκαντέμης...
2 μοτέρ Γιαμάπα σκασμένα σήμερις...κάποιοι θα κάνουν χαρακίρι...κάποιοι θα πάρουν τον μΠούλο...κάποιοι γελάν κ χαίρονται αντί να μετρήσουν σε καθρέπτη το φάρδος του λωκού τους...
Κι ο ΠουροΝτούρος είναι σκασμένος ,γιατί δεν του άξιζε αυτή η ατυχία μέτά απο την προσπάθεια που καταβάλει.
Ευχομαι να χαρούμε τους επόμενους αγώνες ,χωρίς πτώσεις κ βλάβες ,κι ας πάρει το πρωτάθλημα ο καλύτερος.(FORZA Vale)
Αυτός είναι ο λόγος του Ιαννόνε για να κερδίσει (σε σχέση με το χθεσινό μου ποστ).
Πάντως αν το δούμε συνολικά και σε ανάλυση των "μακριών" στιντ ενός εκάστου, πάλι ο 99 με το Ρόσσι έχουν το προβάδισμα.
Ο Ντόβι ίσα που συμμετέχει λόγω προβλήματος στο σβέρκο. Ο Ιαννόνε και πέρσι έτσι ξεκίνησε από την πολ, έχασε από τον 99 και ο Ρόσσι από 8ος έφτασε 2ος.
Φέτος βλέπω Ρόσι το λιγότερο στη 2 σειρά εκκίνησης, αν όχι στην 1η. Οπότε παίζει άνετα τη νίκη (πάντα τα απρόοπτα έξω, μιλάμε μόνο με βάση τα νούμερα ).
ΥΓ: "οι πυροβολιΖμοί" του 93, είναι σκέτα πυροτεχνήματα... μη μασάτε!!!
Τα είπα και τα προγνωστικά μ', αν και πολύ νωρίς....
Αλλά έτσι θα έχουν μεγαλύτερη αξία , ή θα γελάτε με την πάρτη μου
+ όσα κ για τις 2 παραγράφους.Φίλε τα λάθη του Ρόσι, ήταν "λάθη'...
Μέτρημα του 99 ήταν από κάθε πιθανή "τρύπα" και σε κάθε πιθανή περίπτωση! Του έραβε κουστουμάκι, που ήταν όλο δικό του!
Αυτό που λέω φαίνεται από αριθμούς, δεν είναι η εντύπωσή μου. Μάλιστα τα "λάθη" ήταν 2 και στο 2ο παρέσυρε και τον 93. Και τις 2 φορές φύλαξε τη θέση του και μάζεψε αμέσως τη διαφορά με τον 99. Είχε σαφώς πιο γρήγορο γυρολόγιο (φαίνεται από τα μαζέματα) και περίμενε να αποφασίσει που και πότε. Ο 99 οδηγούσε αλάνθαστα μεν, αμυντικά δε. Και μετά την εγκατάληψη του Ρόσι, το ίδιο έκανε. Μέγας φόβος.......
Τα Χόντα δεν υστερούν σε δύναμη (τα Σουζούκι υστερούν). Τα Χόντα είναι κακές μοτοσυκλέτες, που βασίστηκαν στα ηλεκτρονικά για να βάζουν σωστά την μεγάλη τους δύναμη κάτω. Τώρα που τα ηλεκτρονικά είναι ίδια για όλους (όχι ειδικά για τις εγγενείς αδυναμίες της Χόντα), φαίνονται τα μειονεκτήματα της σχεδίασης της μοτό. Σαφώς υστερεί στην επιτάχυσνη (το λένε και οι οδηγοί της, φαίνεται και στα "μαζέματα" που τρώνε). Αλλά αυτό είναι απόρροια της δυσκολίας να βάλουν τη δύναμη κάτω, όχι έλλειψη δύναμης (δεν υπολλείπεται σε τελική από τη ΥΑΜΑΗΑ, οπότε μάλλον καλά τα λέω ).
+ όσα κ για τις 2 παραγράφους.
Οσο για τα Χόνδα ,το πρόβλημά τους είναι οτι δεν μπορούν να ανοίξουν το γκάζι νωρίτερα στην έξοδο της στροφής (κ να μείνουν όρθια ταυτόχρονα) ,άρα δεν μπορούν να εκμεταλλευτούν πλήρως την δύναμή της.
Μιλάμε για την Χόνδα όμως ,κ δεν θα εκπλαγώ καθόλου αν το λύσουν αυτό το πρόβλημα...σύντομα.
Και αν συμβεί αυτό ,το SFB θα γίνει άπιαστο.
Αυτό που μ'εχει κάνει να σιχαίνομαι τον (οδηγάρα) κ@ριολ@κο & τον (ταλεντάρα) πutanako ,είναι ότι ,για πρώτη φορά στην ιστορία των MotoGP ,οι τόσο άσχημοι ανθρώπινοι χαρακτήρες δυο ικανότατων πρωταγωνιστών ,δημιούργησαν οπαδικά συναισθήματα κ συμπεριφορές ποδοσφαιρικού τύπου.
Νταξ...καλά τα λ7 που βγάζουν ,αλλά να είσαι ο καλύτερος ,ο νικητής κ να σε βρίζουν αντί να σε χειροκροτούν ,είναι πολύ βαρύ για να μην σε κάνει να αναρωτιέσαι μήπως είσαι κάπου λάθος....
Τώρα το τι θα γίνει στη Γιαβλάχα...? Θα το μάθουμε - ίσως....Δεν ξερω βεβαια πως θα μπορουσε να μεταφραστει το "it's a great shame" που ειπε στην συνεντευξη μετα, πως να το μεταφρασω σαν "μεγαλη ντροπη"? Η σαν "μεγαλο κριμα" γιατι μετα χρησιμοποιησε και μεγαλο pity που εγινε αυτο...μαλλον τα εχει παρει ασχημα σε εναν αγωνα που πιθανον τον ειχε , και ειδικα μεσα στην εδρα του...κατι μου λεει οτι τους πηρε ο διαολος..οσο τον παιρνει φυσικα να τουςτην πει.
Εκλαψα απο τα γελια λεμε!!!!