Moto GP, 2016

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εδιαφερον....αν κοψουν δυναμη στα επιπεδα της tech3 αλλαζει πολυ το πραγμα

Careful what you ask for

That may well be the case. Lin Jarvis told MCN's Simon Patterson (link is external) that the engines are to be sent back to Japan for examination. They believe the issue is with the top end, something which aligns with the fact that there was no oil in the belly pan of either Lorenzo's or Rossi's bike, which is usually caused by the bottom end letting got. Jarvis also told Patterson that they would have a fix for the issue at Barcelona.

Though the engines are sealed, and the design fixed, this is still theoretically possible. If Yamaha submit the change to the MSMA, and the manufacturers universally agree, and MotoGP Technical Director Danny Aldridge approves the change, then Yamaha can introduce revised parts to deal with the issue.

Whether such a request would be accepted is open to question: such changes are only allowed on the grounds of safety, and may not have any effect on performance. The other manufacturers could point to the Tech 3 Yamahas of Bradley Smith and Pol Espargaro, which did not suffer the same problem, as their engines are forced to use a lower rev limit, a measure imposed by Yamaha to ensure the reliability of Tech 3's M1 bikes. If Yamaha's problems can be solved by cutting fifty or a hundred revs off the limit, then is there really any need for new parts?

A decision on Yamaha's request should be made quickly. Should HRC be feeling Machiavellian – a state not unknown among Honda top brass – then they may decide to reject it. After all, they are stuck with an engine which is too aggressive to accelerate cleanly (as Marc Márquez being swamped by Lorenzo to the line so ably demonstrated), so why should Yamaha be allowed to change their engine, when all they need to do is cut revs, and thereby power? That would introduce a brand new and rather fascinating dynamic into the championship.

Why not change the engine?

To the second part of the question. If Jorge Lorenzo's engine blew up in the morning, why did Yamaha not take the precaution of swapping out Rossi's engine, which had similar mileage on it to the unit which blew up on Lorenzo's bike? Surely it is better to be safe than sorry?

The problem was that Yamaha had no clear picture of what the problem was, with it happening so shortly before the race was due to start. Rossi and his team had had some concerns, he told the media. "We were a little bit worried because usually it [engines blowing up] don't happen," Rossi said. "But our engine had less kilometers than Jorge's, so we could fit the fresh engine for Sunday like in Jerez, like in Le Mans. It was too tight the time to open the engine and try to understand what happened, so we continue with our program and were unlucky."

In theory, they could have used a completely fresh engine, taking engine #4. But there are no guarantees that a new engine would not have done the same as the #3 engine which blew up. The #3 engine was nowhere near its maximum mileage, and so the problem could not have been caused by normal wear and tear.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στην απονομή πάντως είδα έναν Μαρκέθ πολύ πιο συγκρατημένο, σα να ήθελε να απέχει από τους πανηγυρισμούς του Λορένθο. Λες να θέλει σιγά σιγά να φτιάξει την εικόνα του;
Προσπαθει τα μεγιστα προς αυτη την κατευθυνση και θα ελεγα οτι τα καταφερνει. Απεχει απο εμπρηστικες δηλωσεις κι ανουσια υπονοουμενα, σ αντιθεση με τον 99.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Οντως ο κοντοπουτανος 93 εχει αλλαξει φετος τροπαριο ειναι πολυ συγκρατημενος.. στο mugelo σε αυτους τους δυο τους ειχαν προσωπικη ασφαλεια σεκιουριτι...ο μικρος τους ειπε οτι δεν τους χρειαζομαι,ο αχωνευτος βλακας ειπε οτι τους θελω και αν συμβει κατι ξερουν τι θα κανουν...καταντια ομως ετσι? ειναι κατι που με χαλαει..μου θυμιζει ποδοσφαιρο ...γενικα η φανατιλα με χαλαει..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σωστα Βαγγελη. Παντως, περα απο κατι γιουχα και καψιματα κουκλας-99 στις κερκιδες, ο κοσμος ηταν αψογος. Φοβερη ατμοσφαιρα. Οι ανεγκεφαλοι της dorna δυναμιτιζουν με τετοιες ενεργειες το κλιμα.....
Ο 99 ακομα μια φορα απαραδεκτος....
Που και να του χρειαζοταν ο γοριλας!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μιλώντας στο Motorsport.com, πηγή μέσα απ τον ομάδα είπε ότι ο πιο πιθανός λόγος για το σπάσιμο του κινητήρα και των δύο αναβατών ήταν οι στρεβλώσεις-αναταράξεις-μη ομαλή ρόη του αέρα στην μεγάλη ευθεία του Mugello. Σε αυτό το σημείο το πίσω ελαστικό έχανε ελάχιστα πρόσφυση με αποτέλεσμα να γυρίζει με περίπου 380 km/h κάτι που έκανε τις στροφές του κινητήρα να ανεβαίνουν .

"Αυτό και σε συνδυασμό με τα νέα ηλεκτρονικά που πλέον δεν είναι τόσο εξελιγμένα, επιρρέαζαν τον κόφτη. Πρέπει επίσης να έχουμε υπ όψιν ότι ο Valentino ήταν συνεχώς πίσω απ τον Jorge, και αυτό πιθανότατα σήμαινε ότι δεν είχε τον απαραίτητο φρέσκο αέρα ώστε να ψυχθεί οκινητήρας σωστά. Επίσης το ότι έκανε slipstreaming σημαίνει ότι η μηχανή του Rossi έπιασε ταχύτητες που δεν είχε δει σε όλο το σαββατοκύριακο."

Ο Lorenzo έκανε την μεγαλύτερη τελική στον 22ο γύρο (340.9 km/h). Ο Rossi απ την άλλη, είχε ίδια και καλύτερη τελική σε πέντε γύρους με 340.9 km/h στον 4ο, 342.9 στον 5ο, 342.7 στον 6ο, 343.2 στον 7ο και 342.9 στον 9ο τον οποίο και δεν ολοκλήρωσε.

Ο κινητήρας που έχασε ο Rossi την Κυριακή ήταν ο 3ος απ τους επτά που επιτρέπεται. Χρησιμοποιήθηκε στο FP3, FP4, κατατακτήριες, warm-up και αγώνα στη Jerez. Στο Le Mans χρησιμοποιήθηκε στο warm-up και τον αγώνα, όπως και στο Mugello. Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο κινητήρας αυτός είχε στην πλάτη του περίπου 500 με 550 χιλιόμετρα, ποσό εξαιρετικά χαμηλό για έναν κινητήρα ώστε να σπάσει.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μιλώντας στο Motorsport.com, πηγή μέσα απ τον ομάδα είπε ότι ο πιο πιθανός λόγος για το σπάσιμο του κινητήρα και των δύο αναβατών ήταν οι στρεβλώσεις-αναταράξεις-μη ομαλή ρόη του αέρα στην μεγάλη ευθεία του Mugello. Σε αυτό το σημείο το πίσω ελαστικό έχανε ελάχιστα πρόσφυση με αποτέλεσμα να γυρίζει με περίπου 380 km/h κάτι που έκανε τις στροφές του κινητήρα να ανεβαίνουν .

"Αυτό και σε συνδυασμό με τα νέα ηλεκτρονικά που πλέον δεν είναι τόσο εξελιγμένα, επιρρέαζαν τον κόφτη. Πρέπει επίσης να έχουμε υπ όψιν ότι ο Valentino ήταν συνεχώς πίσω απ τον Jorge, και αυτό πιθανότατα σήμαινε ότι δεν είχε τον απαραίτητο φρέσκο αέρα ώστε να ψυχθεί οκινητήρας σωστά. Επίσης το ότι έκανε slipstreaming σημαίνει ότι η μηχανή του Rossi έπιασε ταχύτητες που δεν είχε δει σε όλο το σαββατοκύριακο."

Ο Lorenzo έκανε την μεγαλύτερη τελική στον 22ο γύρο (340.9 km/h). Ο Rossi απ την άλλη, είχε ίδια και καλύτερη τελική σε πέντε γύρους με 340.9 km/h στον 4ο, 342.9 στον 5ο, 342.7 στον 6ο, 343.2 στον 7ο και 342.9 στον 9ο τον οποίο και δεν ολοκλήρωσε.

Ο κινητήρας που έχασε ο Rossi την Κυριακή ήταν ο 3ος απ τους επτά που επιτρέπεται. Χρησιμοποιήθηκε στο FP3, FP4, κατατακτήριες, warm-up και αγώνα στη Jerez. Στο Le Mans χρησιμοποιήθηκε στο warm-up και τον αγώνα, όπως και στο Mugello. Όλα αυτά σημαίνουν ότι ο κινητήρας αυτός είχε στην πλάτη του περίπου 500 με 550 χιλιόμετρα, ποσό εξαιρετικά χαμηλό για έναν κινητήρα ώστε να σπάσει.
Ολα αυτα εξηγουν την εγκαταληψη Ροσι. Δεν εξηγουν το σπασιμο του μοτερ στον 99.
Μιση αληθεια......
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
κατι πρεπει να πουν για το θεμα.
τωρα το πως το λενε,κανουν και μεγαλυτερη ζημια...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το καλύτερο - πλέον ολοκληρωμένο και σφαιρικό άρθρο για το θέμα:


"Τα σενάρια καταστροφής δίνουν και παίρνουν στον διεθνή τύπο για τα δύο συνεχόμενα «σκασίματα» κινητήρων της Μ1.

Πέραν των γνωστών γραφικών «θεωριών συνομωσίας» κατά του Vale, διατυπώνονται και «τεχνικές» θεωρήσεις, οι οποίες - ως συνήθως - είναι αντικρουόμενες.

Η επικρατούσα άποψη των δημοσιογράφων διεθνώς είναι ότι ο Vale, κινούμενος στη μεγάλη ευθεία στο κενό αέρος του «ίχνους» του Jorge αντιμετώπιζε έλλειψη ικανοποιητικής ψύξης και στιγμιαίες αυξήσεις στροφών του κινητήρα πάνω από το επιτρεπόμενο όριο (ειδικότερα στο σημείο της ευθείας που για κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου οι δύο τροχοί ήταν στον αέρα)…
…φαινόμενο που, με την σειρά του, πιθανολογείται ότι προκάλεσε έως και κόψιμο βαλβίδων…

Πάντως σε όλα τα έως τώρα διατυπωθέντα σενάρια υπάρχει «τεχνικός» αντίλογος με αποτέλεσμα sites, social media και τα συμπαρομαρτούντα τους να έχουν πάρει φωτιά και οι επιτήδειοι του διαδικτύου να κάνουν χρυσές δουλειές.

Δεν αποκλείεται να μη μάθουμε ποτέ τι ακριβώς συνέβη.
Όλα εξαρτώνται από την πραγματική αιτία των δύο συμβάντων και από το κατά πόσον η Yamaha θα θελήσει να την γνωστοποιήσει.
Είναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις για το συγκεκριμένο θέμα των Vale και Galbusera στον ιταλικό τύπο.
Ο μεν Valentino δήλωσε ότι ποτέ δεν ανέβασε θερμοκρασία ο κινητήρας (αποκλείοντας εμμέσως την επικρατούσα άποψη), ο δε Galbusera απέφυγε διπλωματικότατα την διατύπωση πιθανών αιτίων, επισημαίνοντας ότι ο κινητήρας αυτός είχε χρησιμοποιηθεί στον προηγούμενο αγώνα χωρίς να παρουσιάσει πρόβλημα, οι δε δύο πρώτοι ήδη χρησιμοποιημένοι κινητήρες έχουν διανύσει τα διπλά αγωνιστικά χιλιόμετρα απροβλημάτιστα. Συμπλήρωσε επίσης ότι ούτε καν εξάτμιση δεν άλλαξαν και ότι θα ήταν παρακινδυνευμένο να χρησιμοποιήσουν έναν εντελώς νέο κινητήρα (κατόπιν του παθήματος Lorenzo στο warm up) χωρίς χιλιόμετρο «στην πλάτη». Δεν παρέλειψε δε να τονίσει ότι ο περί ου ο λόγος κινητήρας είχε διανύσει σημαντικά λιγότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα απ’ αυτόν του ισπανού αναβάτη.

Τα δεδομένα που δεν αμφισβητούνται είναι δύο:

α. Οι δύο κινητήρες «έσκασαν» υπό διαφορετικές συνθήκες (του Jorge στο warm up, χωρίς πίεση και κανέναν αναβάτη εμπρός ή πίσω, του δε Rossi σε συνθήκες υστερίας, κυνηγώντας τον Lorenzo).

β. ο κινητήρας του Jorge ήταν πολύ περισσότερο «κουρασμένος» απ’ αυτόν του Vale όπως δείχνει η καταγραφή της Dorna.

Συνεπώς δεν υπάρχει ταύτιση συχνότητας στην εμφάνιση του φαινομένου.
(δείτε τον σχετικό πίνακα )




Στα παραπάνω θα πρέπει να προστεθεί ότι ο Rossi αναφέρθηκε στο «έβγα» του στην San Donato (K1) ένα γύρο πριν το «σκάσιμο», λέγοντας ότι αντιμετώπισε πρόβλημα με τον συμπλέκτη και ότι ίσως ήταν μια προειδοποίηση για το τι θα επακολουθούσε. Θυμίζω ότι στην συγκεκριμένη καμπή ο Vale έχασε δύο φορές την γραμμή του. Την πρώτη, καθ’ ομολογία του, την έχασε στην προσπάθειά του να περάσει τον Lorenzo. Την δεύτερη όμως υπήρξε το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Αυτό δίνει και μια απάντηση στο γιατί ο Vale ανάλωσε ολόκληρο το FP1 δοκιμάζοντας εκκινήσεις με διαφορετικές ρυθμίσεις του συμπλέκτη.

Ο Claudio Lombardi είναι μηχανικός – μορφή του μηχανικού σπορ, εμπνευστής της Lancia Delta S4 με πολλές επιτυχίες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, επικεφαλής της εξέλιξης της Ferrari επί εποχής Prost στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και εμπνευστής του στενού V4 κινητήρα της Aprilia που σάρωσε στα Superbikes.
Ο Lombardi λοιπόν, σε δηλώσεις του στην ιταλική εφημερίδα Corriere dello Sport είπε ότι η πεποίθησή του είναι πως η Yamaha εστίασε τη προσοχή της στην μεγάλη ευθεία της πίστας, όπου αναπτύσσεται παρατεταμένο «τέρμα γκάζι» και ότι το πιθανότερο είναι πως δόθηκε βαρύτητα στην οριακή ρύθμιση της ανάφλεξης.
«Πήραν ορισμένα ρίσκα εν γνώσει τους, τα οποία έδωσαν περιστασιακά αποτελέσματα, όπως το «σκάσιμο» του κινητήρα του Rossi, αλλά και τη νίκη στον Lorenzo, με διαφορά μόλις 19 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Εύλογο ρίσκο; Νομίζω πως ναι, διότι, όπως απεδείχθη, ήταν αποφασιστική η επιλογή, παρ’ όλο που το αντίτιμο ήταν βαρύ. Εάν δεν το έκαναν, νικητής θα ήταν η Honda» δήλωσε ο ιταλός μηχανολόγος…

Εάν όντως συνέβη αυτό που περιγράφει ο Lombardi, τότε οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις πέρασαν και στην μοτοσυκλέτα που αντικατέστησε την καμένη του ισπανού αναβάτη.
Δεδομένου ότι στον σχετικό πίνακα των κινητήρων του Lorenzo δεν είναι συμπληρωμένη η στήλη του αγώνα, παραμένει άγνωστον εάν χρησιμοποιήθηκε τέταρτος (νέος) κινητήρας με αυτές τις κατά Lombardi ρυθμίσεις ή κάποιος από τους δύο πρώτους (μεταχειρισμένους)…
Επίσης είναι άξιον απορίας πως, παρ’ όλες τις δύο εξόδους του στην Κ1, ο Vale ξαναέπιασε σχεδόν αμέσως τον προπορευόμενο Lorenzo, χωρίς καν να χάσει την δεύτερη θέση…

Όλοι όσοι έκαναν δηλώσεις από την ομάδα της Yamaha εξέφρασαν την άποψη ότι τα δύο γεγονότα προέκυψαν από τις ίδιες ακριβώς αιτίες, υπονοώντας αστοχία υλικού,…

…ο δε Lin Jarvis, δια δηλώσεών του στον Simon Patterson (ρεπόρτερ του βρετανικού MCN) επιβεβαιώνει ότι οι δύο κινητήρες παρουσίασαν το ίδιο πρόβλημα στην κεφαλή και οδεύουν προς Ιαπωνία για τα περαιτέρω.

Αυτά συνέβησαν το απόγευμα της ημέρας του αγώνα.

Η ενιαία εικόνα των δηλώσεων των ανθρώπων της Yamaha περί αστοχίας υλικού (πριν καν εξεταστούν οι κινητήρες στα εργαστήρια) ίσως προϊδεάζει για την γραμμή πλεύσης των μπλε στην συνέχεια.

Οι κανονισμοί προβλέπουν ότι για να επιτραπεί η αντικατάσταση μερών του κινητήρα θα πρέπει η αλλαγή αυτή να είναι σχετική με την βελτίωση της ασφάλειας και όχι των επιδόσεων. Επιπλέον, απαιτείται η ομόφωνη συναίνεση της MSMA (Ένωση κατασκευαστών).
Και φυσικά τα μέλη της θα πρέπει να πεισθούν ότι δεν θα υπάρξει αύξηση της απόδοσης μετά τις απαιτούμενες αλλαγές.
Παρόμοια άδεια δεν έχει δοθεί ποτέ.
Η δυσκολία και το αδύνατο σημείο στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι εάν τα συγκεκριμένα μέρη του κινητήρα ενισχυθούν, τότε θα λειτουργούν με ασφάλεια στις υψηλές στροφές, συνεπώς θα επηρεαστεί η απόδοσή του προς το καλύτερο.
Μια τυπική απάντηση της ένωσης κατασκευαστών μπορεί να είναι: «μειώστε το ανώτατο όριο των στροφών σε ασφαλές επίπεδο».

Όλα εξαρτώνται από το πώς θα αναπτύξουν το θέμα οι τεχνικοί της Yamaha στους υπόλοιπους κατασκευαστές.

Εάν χαθεί από τώρα ο ένας από τους επτά δικαιούμενους σφραγισμένους κινητήρες για έκαστον εκ των αναβατών του εργοστασίου, μπορεί να αποδειχθεί ολέθριο στους τελευταίους αγώνες του πρωταθλήματος για την διεκδίκηση του τίτλου.

Δύο ημέρες αργότερα, το γερμανικό motorsport.com, επικαλούμενο αξιόπιστη πηγή του εντός της Movistar Yamaha, αναφέρει πως η επικρατούσα άποψη για την αιτία της βλάβης είναι η κυματοειδής επιφάνεια της πίστας στη μεγάλη ευθεία.
Θεωρείται πως στιγμιαίες αναπηδήσεις του πίσω τροχού ανεβάζουν ακαριαία τις στροφές του κινητήρα σε δυσθεώρητα ύψη.
«Το συγκεκριμένο φαινόμενο, σε συνδυασμό με τις σημαντικά λιγότερες δυνατότητες του φετινού ενιαίου λογισμικού, πιθανά επηρέασαν την λειτουργία του cut – off της ανάφλεξης» συμπλήρωσε η πηγή.

Με την πάροδο του χρόνου, η αρχική υπόθεση περί αστοχίας υλικού χάνει έδαφος.
Η πηγή διατύπωσε επίσης την ίδια θεωρία που ανέφερα στην αρχή του άρθρου περί υποπίεσης στο «ίχνος» του Jorge, δηλαδή υψηλότερων τελικών ταχυτήτων του Vale (που ποτέ δεν έφθασε κατά την διάρκεια των δοκιμών), όπως επίσης και της έλλειψης ικανοποιητικής ψύξης του κινητήρα.

Όμως, η πηγή του γερμανικού site δεν μας εξηγεί το πώς «ψόφησε το έρμο» του Jorge, χωρίς να έχει κινηθεί με τις παραπάνω συνθήκες…

Σε αναμονή λοιπόν του πορίσματος του R&D τμήματος στην Iwata (εάν ανακοινωθεί ποτέ)…
…αν και προβλέπεται κοινοποίηση χρησμού σε διάλεκτο Jarvis.

Πάντως, για άλλη μια φορά, καταδεικνύεται ότι σε μια νίκη, αποτυχία ή ήττα, εξ’ ίσου σημαντικό ρόλο με τις επιδόσεις των αναβατών αναλαμβάνει η τεχνολογία και τα συμπαρομαρτούντα της, που στο σύνολό τους πολλάκις αγνοούνται στις απανταχού περιγραφές των «ειδικών» δημοσιογράφων.

Υποσημείωση: Εάν όντως οι δύο κινητήρες της Yamaha «χτύπησαν» βαλβίδες από επαναλαμβανόμενη στιγμιαία υπερστροφή στις διακυμάνσεις του ασφαλτοτάπητα αναδεικνύεται και πάλι η υπεροχή του δεσμοδρομικού συστήματος της Ducati έναντι του συστήματος των πνευματικών βαλβίδων. Είναι παροιμιώδης η αντοχή του ιταλικού συστήματος στις υψηλές στροφές και σίγουρα αποτελεί έναν από τους παράγοντες για την αυξημένη ιπποδύναμη (και την τελική ταχύτητα) των κόκκινων.
Έπεται σχετικό άρθρο όπου μπερδεύονται γλυκά οι μονόδρομοι συμπλέκτες, η ψηφιακή διαχείριση του «φρένου του κινητήρα», το seamless κιβώτιο ταχυτήτων σε συνδυασμό με το δεσμοδρομικό και το πνευματικό σύστημα βαλβίδων."

Από εδώ:http://motopressnews.blogspot.gr/2016/05/freak-out.html



Εγώ στέκομαι στο γεγονός ότι η ΥΑΜΑΗΑ είχε την επιλογή της απόλυτης αξιοπιστίας και πιθανής ήττας, ή να το "παίξει" στην αξιοπιστία και να νικήσει! Έχασε έναν κινητήρα και το 1-2 στο βάθρο, αλλά πήρε τη νίκη με τον άλλο κινητήρα.
Γεγονός είναι ότι το πρωτάθλημα δεν έχει κριθεί, μιας και βρέθηκε αδύνατο σημείο ακόμα και στην κραταιά -αυτή τη στιγμή- ομάδα. Θα το εκμεταλλευτούν όλοι -όσοι μπορούν - αυτό. Θα τα πιέσουν τα ΥΑΜΑΗΑ , ειδικά σε πίστες που απαιτείται δύναμη.
Επίσης γεγονός είναι (δείτε δηλώσεις Βινιάλες, που εκθειάζει τη μηχανική πρόσφυση της ΥΑΜΑΗΑ κι αν δεν τις βρίσκετε πείτε να τις βάλω) η υπεροχή της ΥΑΜΑΗΑ σε ότι αφορά στο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας! (κάτι σχετικό έλεγα και με το φίλο μου το @dtz προχθες στον καφέ).


Και μην περιμένετε "επίσημο πόρισμα" από τη ΥΑΜΑΗΑ... ;)
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Υπερέχει! Δύναμη (στροφάρισμα ψηλά) και αξιοπιστία στο στροφάρισμα.
αλλα θελει και σερβις στην ωρα του..
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Η επίσημη εκδοχή....:

http://www.crash.net/motogp/news/230942/1/yamaha-reveals-cause-of-mugello-engine-failures.html#iFWxIkJschDWl6ed.99

Φταίει η συνεργασία της νέας ECU (κοινή για όλους το 2016) με τον κόφτη. Μάλιστα....
μεντολες,κατι επρεπε να πουνε......
παμε βαρκελωνη απο αυριο και ο ιαννονε ειπε οτι θα ειναι ενα υπεροχο σκ.....
τωρα αυτο :thinking::thinking:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μεντολες,κατι επρεπε να πουνε......
παμε βαρκελωνη απο αυριο και ο ιαννονε ειπε οτι θα ειναι ενα υπεροχο σκ.....
τωρα αυτο :thinking::thinking:
Η επίσημη εκδοχή....:

http://www.crash.net/motogp/news/230942/1/yamaha-reveals-cause-of-mugello-engine-failures.html#iFWxIkJschDWl6ed.9ιγμιαίο9

Φταίει η συνεργασία της νέας ECU (κοινή για όλους το 2016) με τον κόφτη. Μάλιστα....

Το διάβασα πάλι, το κουβέντιασα και με κάποιους φίλους.
Στην αιτία της ζημιάς αναφέρονται και μάλλον έχουν δίκιο. Αυτό εικαζόταν έτσι κι αλλιώς... υπερστροφία κι αδυναμία του λογισμικού να ανταπεξέλθει σε στιγμιαία υπερβολική αύξηση στροφών.
Δε μας λένε για τις ζημιές καθόλου (τι ακριβώς έγινε σε κάθε μοτέρ). Μόνο την αιτία.
Πάμε Βαρκελώνη τώρα!!! ;)
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Σε αυτο τον αγωνα που ερχεται νομιζω οτι μπορουν ολοι να νικησουν...εκτος αν τα δοκιμαστικα μας πουν αλλα πραγματα.θα δειξει!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σε αυτο τον αγωνα που ερχεται νομιζω οτι μπορουν ολοι να νικησουν...εκτος αν τα δοκιμαστικα μας πουν αλλα πραγματα.θα δειξει!
Βαγγέλη σχεδόν πάντα έτσι είναι.
Ο 99 5ος ήταν στο Mugello...
Οι 2 πρώτες σειρές της εκκίνησης είναι υποψήφιοι στο βάθρο. Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος με μεγάλη διαφορά στο ρυθμό αγώνα, κάτι που συνήθως -όχι πάντα- φαίνεται...
Είναι εξάλλου η παλιά τακτική του Ρόσι ;) (πλέον δεν αποδίδει, μιας έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό, οπότε μόνο από μπροστά μπορεί να διεκδικήσει νίκη).
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Βαγγέλη σχεδόν πάντα έτσι είναι.
Ο 99 5ος ήταν στο Mugello...
Οι 2 πρώτες σειρές της εκκίνησης είναι υποψήφιοι στο βάθρο. Εκτός κι αν υπάρχει κάποιος με μεγάλη διαφορά στο ρυθμό αγώνα, κάτι που συνήθως -όχι πάντα- φαίνεται...
Είναι εξάλλου η παλιά τακτική του Ρόσι ;) (πλέον δεν αποδίδει, μιας έχει πολύ δυνατό ανταγωνισμό, οπότε μόνο από μπροστά μπορεί να διεκδικήσει νίκη).
νΑΙ απλα το ειπα επειδη και ο πεντροσα ειναι καλος στην συγκεκριμενη πιστα(αλλος ενας διεκδικητης) και ο ιαννονε εχει σκυλιασει να αποδειξει οτι μπορει και οι υπολοιποι γρηγοροι 99,46,93 παιζουν παντα μπροστα. βεβαια οπως ειπες και τα δοκιμαστικα πολλες φορες μας διαψευδουν ,ακομα και τα χρονομετρημενα,γιατι ο αγωνας ειναι παντ αγωνας.
 
Top Bottom